Autostoel Lief
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Autostoel Lief
Heeft iemand deze autostoel en bevalt die?
Hij is namelijk van 9mnd tot 11 jaar en ik vind hem erg mooi dus ben benieuwd naar jullie ervaring?
Hij is namelijk van 9mnd tot 11 jaar en ik vind hem erg mooi dus ben benieuwd naar jullie ervaring?
hellowkitty- Fluisteraar
- Aantal berichten : 330
Punten : 355
Registratiedatum : 27-02-12
Re: Autostoel Lief
Geen ervaring mee. Heb er toendertijd wel een keer naar gekeken omdat iemand het als kraamcadeau van onze groep wilde.
Maar de verkoper kon me niks vertellen over de veiligheid. Hij had niet het zelfde keurmerk als maxicosi bijvoorbeeld.
Maar Dat was ruim een jaar geleden, misschien is dat nu anders.
Wij hebben er daarom vanaf gezien.
Maar de verkoper kon me niks vertellen over de veiligheid. Hij had niet het zelfde keurmerk als maxicosi bijvoorbeeld.
Maar Dat was ruim een jaar geleden, misschien is dat nu anders.
Wij hebben er daarom vanaf gezien.
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb er geen ervaring mee.
Ik heb weleens gelezen dat een groep 1/2/3 stoel minder veilig is, dan een 'aparte' stoel, bijv. Een nummer 1.
Ben ik nou onnozel? Een kind van 11 zit toch niet meer in een autostoek?
Ik heb weleens gelezen dat een groep 1/2/3 stoel minder veilig is, dan een 'aparte' stoel, bijv. Een nummer 1.
Papillio- Prater
- Aantal berichten : 543
Punten : 595
Registratiedatum : 16-01-11
Haha nee dat is niet onnozel hoor! Maar tot een bepaalde lengte moeten ze toch ook verhoogd zitten? Maar als het minder veilig is dan zou ik idd voor een maxicosi gaan.
hellowkitty- Fluisteraar
Je hebt namelijk ook deze
Die is van 9mnd tot 6 jaar.
En ze zijn wel goedgekeurd europese normering.
Die is van 9mnd tot 6 jaar.
En ze zijn wel goedgekeurd europese normering.
hellowkitty- Fluisteraar
Alle autostoelen zijn gekeurd met zo'n norm, anders mochten ze niet verkocht worden.
Maar dat betekent niet automatisch dat alle stoelen even veilig zijn. En dan kan ie ernog zo leuk uitzien, bij mij staat veiligheid voorop.
Maar dat betekent niet automatisch dat alle stoelen even veilig zijn. En dan kan ie ernog zo leuk uitzien, bij mij staat veiligheid voorop.
Papillio- Prater
Mijn schoonzusje heeft ernaar gekeken, het is gewoon een huismerk autostoel met een lief! hoes eromheen vertelde de verkoper haar.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
@ Papillio Ik wil uiteraard ook een veilige autostoel dan ga ik verder kijken. Welke stoel heb jij dan? ik zie verschillende maxi cosi stoelen de Priori, Pealr, Tobi en vind het ook nogal een verschil per prijzen!
@Parel tnx voor de info
@Parel tnx voor de info
hellowkitty- Fluisteraar
B. zit nog in de Maxi-Cosi, hij is 7 maanden.
Wij willen straks een MC Tobi, of een Römer.
Wij willen straks een MC Tobi, of een Römer.
Papillio- Prater
J zit nu ook nog in de maxicosi maar wil voor der verjaardag en misschien eerder een andere autostoel kopen zodat ze vooruit zit. Ze wil nu namelijk al steeds om kijken maar ze mag nog in de maxicosi met der gewicht en lengte dus tot die tijd wil ik haar erin houden.
hellowkitty- Fluisteraar
Wij hebben een priori, prima stoel. Hij is vaak in de aanbieding, kostte ons 100 euro en ze mag erin tot een kilo of 15. Ze weegt er nu 9 en groeit niet zo hard, dus tot haar 2,5/3de gaan we zeker volmaken.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Een vriendin van me heeft hem ook, leuke stoel. Zal vast wel veilig zijn, anders wordt ie niet verkocht. ,aar toch zou ik zelf liever voor een bekendee merk qua auto stoelen gaan. Wij hebben de maxi cosi tobi.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: