allergie op werk
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
allergie op werk
Hi,
Ik ben deze week via een uitzendbureau aan het werk bij een grote kleding warenhuis.
Nou ben ik allergisch voor huisstofmijt, en toen ik gisteravond na een lange dag thuis kwam voelde ik dat ik last had met slikken. Mijn keelamandelen waren helemaal opgezwollen. Ook had ik het redelijk benauwd overdag tijdens de werkzaamheden.
Nu zijn mijn amandelen nog steeds groter dan normaal.
Is dit een reden om de rest van de week af te melden? Of zal ik het aankijken hoe het de rest van de week gaat?
Ik wist wel dat ik allergisch was maar had zo'n reactie niet verwacht.
Ik ben deze week via een uitzendbureau aan het werk bij een grote kleding warenhuis.
Nou ben ik allergisch voor huisstofmijt, en toen ik gisteravond na een lange dag thuis kwam voelde ik dat ik last had met slikken. Mijn keelamandelen waren helemaal opgezwollen. Ook had ik het redelijk benauwd overdag tijdens de werkzaamheden.
Nu zijn mijn amandelen nog steeds groter dan normaal.
Is dit een reden om de rest van de week af te melden? Of zal ik het aankijken hoe het de rest van de week gaat?
Ik wist wel dat ik allergisch was maar had zo'n reactie niet verwacht.
lyke- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
Re: allergie op werk
Heb je er eventueel geen medicijnen voor? Ik zou het anders ook aankaarten bij het uitzendbureau dat je allergisch bent voor huisstofmijt.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Printje schreef:Heb je er eventueel geen medicijnen voor? Ik zou het anders ook aankaarten bij het uitzendbureau dat je allergisch bent voor huisstofmijt.
Ik heb alleen medicijnen tegen de benauwdheid..
Ja ik ga denk ik het uitzendbureau maar bellen. Heb volgende week tentamens en heb geen zin om ziek te worden.
lyke- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
Ik zou dit toch aangeven bij het uitzendbureau en kijken hoe ze reageren wat de opties zouden kunnen zijn. Dit houdt je anders toch niet lang vol zo?
Annemoontje- Prater
- Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12
Soortgelijke onderwerpen
» Zie jij je collega's buiten het werk? Werk & prive scheiden?
» Allergie
» Allergie aan babyproducten?
» Wederom een allergie
» katten en allergie
» Allergie
» Allergie aan babyproducten?
» Wederom een allergie
» katten en allergie
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: