Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar is...? (Ineens ging er een lichtje branden!)

+35
Pompoen
Ibbeltje
Bruintje Beer
Poubelle
Lenthe
Lonely Goatherd
Urban Naked
Aimee
Muurvlindertje
Alex
Rumble
Lejow
Fayebella
strawberry
Atelier Madame
mzcharlotte
Caro
Rush
Kowalski
litllejoy
Susan
Toet
Paper Crown
Elliot
kippiee
Discordia
Blair
Happinaz
Blond
Marin
Phileine
Twellie
Bazinga
vliegeraar
Aziraphale
39 plaatsers

Pagina 3 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Waar is...? (Ineens ging er een lichtje branden!) - Pagina 3 Empty Re: Waar is...? (Ineens ging er een lichtje branden!)

Bericht  Parel wo 24 okt 2012 - 0:32

Jaaaaaaaa die bedoel ik! Bobbie! Van de woningbouw waar ze werkte en idd dezelfde avatar als Punk`d zei!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar is...? (Ineens ging er een lichtje branden!) - Pagina 3 Empty Re: Waar is...? (Ineens ging er een lichtje branden!)

Bericht  Blond wo 24 okt 2012 - 0:33

Marin schreef:
Caroline. schreef:Ik gebruik dit topic meteen even voor iemand anders: Freakie/freakielief (wat was het nou), iemand enig idee?

Zij heeft haar account verwijderd en is nu fulltime huismoeder met haar zoontje. Volgens mij gaat het goed. Spreek haar eigenlijk nooit meer maar zie haar nog wel af en toe op FB verschijnen.

Die is toch ook alweer terug onder een nieuwe naam?
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar is...? (Ineens ging er een lichtje branden!) - Pagina 3 Empty Re: Waar is...? (Ineens ging er een lichtje branden!)

Bericht  Paper Crown wo 24 okt 2012 - 0:38

Caroline. schreef:
Paper Crown schreef:
Caroline. schreef:Ik gebruik dit topic meteen even voor iemand anders: Freakie/freakielief (wat was het nou), iemand enig idee?

Zij heeft een zoon gekregen. Ik heb haar laatst verwijderd van mijn FB.

Dat van die zoon wist ik inderdaad. Haha het klinkt nu echt alsof er iets aan de hand was (op FB) tussen jullie Wink
HAHA, nee eigenlijk helemaal niet maar soms krijg ik het op mijn heupen en erger ik me aan mensen die nooit iets op FB posten en dan denk ik: ja doeg, die zitten er gewoon maar op om in MIJN leven te kijken. Dus dan knal ik ze eraf. Niet dat Freakielief niets postte hoor, maar het viel me gewoon op dat ze dr kind altijd een beetje verborgen hield. Nou dan hoeft ze straks mijn baby ook niet te zien Waar is...? (Ineens ging er een lichtje branden!) - Pagina 3 394967 Triest ben ik, soms!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar is...? (Ineens ging er een lichtje branden!) - Pagina 3 Empty Re: Waar is...? (Ineens ging er een lichtje branden!)

Bericht  Toet wo 24 okt 2012 - 0:39

Hahaha PC! clown
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar is...? (Ineens ging er een lichtje branden!) - Pagina 3 Empty Re: Waar is...? (Ineens ging er een lichtje branden!)

Bericht  Twellie wo 24 okt 2012 - 1:39

Whahaha PC, wat een logica.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar is...? (Ineens ging er een lichtje branden!) - Pagina 3 Empty Re: Waar is...? (Ineens ging er een lichtje branden!)

Bericht  Blair wo 24 okt 2012 - 1:46

Ben ik dan de enige die hetzelfde denkt? Ik post vrij regelmatig op fb, genoeg fotos van de kleine man, en forumsters die zelf amper posten verwijder ik ook altijd. Wil juist alleen maar actieve mensen op fb, dat vind ik juist leuk om van alles te lezen en zien van hen.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar is...? (Ineens ging er een lichtje branden!) - Pagina 3 Empty Re: Waar is...? (Ineens ging er een lichtje branden!)

Bericht  Gast wo 24 okt 2012 - 1:48

Babydoll schreef:Ben ik dan de enige die hetzelfde denkt? Ik post vrij regelmatig op fb, genoeg fotos van de kleine man, en forumsters die zelf amper posten verwijder ik ook altijd. Wil juist alleen maar actieve mensen op fb, dat vind ik juist leuk om van alles te lezen en zien van hen.

Ja je hebt wel een punt, sinds PC dat zei (want heeft ze eerder gezegd) ben ik daar wel wat meer over na gaan denken. Ben al vrij 'streng' wat mijn FB betreft, dus vind de stap om ze dan te verwijderen best moeilijk. Omdat ik er al goed over na heb gedacht of ik ze accepteer of niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar is...? (Ineens ging er een lichtje branden!) - Pagina 3 Empty Re: Waar is...? (Ineens ging er een lichtje branden!)

Bericht  Paper Crown wo 24 okt 2012 - 1:55

Carrie schreef:
Babydoll schreef:Ben ik dan de enige die hetzelfde denkt? Ik post vrij regelmatig op fb, genoeg fotos van de kleine man, en forumsters die zelf amper posten verwijder ik ook altijd. Wil juist alleen maar actieve mensen op fb, dat vind ik juist leuk om van alles te lezen en zien van hen.

Ja je hebt wel een punt, sinds PC dat zei (want heeft ze eerder gezegd) ben ik daar wel wat meer over na gaan denken. Ben al vrij 'streng' wat mijn FB betreft, dus vind de stap om ze dan te verwijderen best moeilijk. Omdat ik er al goed over na heb gedacht of ik ze accepteer of niet.

Ja toch, Babydoll? Soms zitten er mensen tussen bij mij die echt NIETS met hun FB doen, maar ik zie wel dat ze online zijn bijv. Nou die zien alles wat ik post, maar verder posten ze zelf nooit iets. Ja, daarvoor is FB niet. Iedereen moet het zelf weten natuurlijk maar ik vind het maar stom. Dat gevoel heb ik bij sommige forumsters, maar ook bij familie hoor. Die knal ik er ook af.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar is...? (Ineens ging er een lichtje branden!) - Pagina 3 Empty Re: Waar is...? (Ineens ging er een lichtje branden!)

Bericht  Gast wo 24 okt 2012 - 1:57

Echt PC? En vragen familieleden dan wel eens aan je waarom je ze verwijderd hebt? Dat lijkt me moeilijk, maar ik ben ook een watje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar is...? (Ineens ging er een lichtje branden!) - Pagina 3 Empty Re: Waar is...? (Ineens ging er een lichtje branden!)

Bericht  Elliot wo 24 okt 2012 - 1:57

Oh PC dat snap ik juist heel goed hoor! Ik heb zo'n hekel aan van die mensen die zelf niet actief zijn maar wel bij andere gluren! Ik heb niet zoveel forumsters op FB, maar zeker bij forumsters die je IRL niet (goed) kent kan ik me voorstellen dat je ze snel verwijderd als ze zulk FB gedrag vertonen Wink
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar is...? (Ineens ging er een lichtje branden!) - Pagina 3 Empty Re: Waar is...? (Ineens ging er een lichtje branden!)

Bericht  Paper Crown wo 24 okt 2012 - 2:01

Carrie schreef:Echt PC? En vragen familieleden dan wel eens aan je waarom je ze verwijderd hebt? Dat lijkt me moeilijk, maar ik ben ook een watje.

Ja, een tante vroeg: waarom zie ik niets meer van jou op facebook? Ik: 'Omdat ik je heb verwijderd.' zij: 'Ja dacht ik al, waarom?' ik: 'Omdat ik nooit iets van jou zag..'

Ik ben daar gewoon eerlijk mee. Het is MIJN facebook, een kijkje in mijn leven. Want zo is het wel. Die tante neusde de hele dag op mijn FB en dan gingen bepaalde dingen in de familie rond die door de tante door verteld waren. Vind ik niet erg, maar blijkbaar vond ze het reuze interessant.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar is...? (Ineens ging er een lichtje branden!) - Pagina 3 Empty Re: Waar is...? (Ineens ging er een lichtje branden!)

Bericht  Marin wo 24 okt 2012 - 2:01

Dat is wel een goed punt PC! Ik heb heel veel mensen van vroeger nog er op staan (uit Amerika, Engeland etc), mensen die ik allemaal nooit meer spreek, maar ik vind het super leuk om hun levens te blijven volgen. Zo leuk om te zien dat die mensen nu ook gaan trouwen en kindjes krijgen enzo. Andersom ben ik ook behoorlijk actief op FB dus ik vind het ook echt leuk als die mensen weer eens op iets van mij reageren. Zo blijf je beetje op de hoogte. Maar mensen die ik echt nooit meer spreek én niet actief zijn op FB, ja die verwijder ik op gegeven moment, want wat is het nut er dan van?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar is...? (Ineens ging er een lichtje branden!) - Pagina 3 Empty Re: Waar is...? (Ineens ging er een lichtje branden!)

Bericht  Susan wo 24 okt 2012 - 2:06

Oh ja, ik heb ook een familielid dat nooit iets plaatst en ook nooit reageert op Facebook, maar als ik haar dan in het echt zie en ik vertel iets dan is het 'ja, dat heb ik al op Facebook gelezen', vind ik ook niet echt leuk.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar is...? (Ineens ging er een lichtje branden!) - Pagina 3 Empty Re: Waar is...? (Ineens ging er een lichtje branden!)

Bericht  Marin wo 24 okt 2012 - 2:30

Susan schreef:Oh ja, ik heb ook een familielid dat nooit iets plaatst en ook nooit reageert op Facebook, maar als ik haar dan in het echt zie en ik vertel iets dan is het 'ja, dat heb ik al op Facebook gelezen', vind ik ook niet echt leuk.

Ja reageer dan op z'n minst af en toe met een like ofzo.

Mijn oude buurvrouw bij m'n moeder heb ik ook op facebook (ik paste altijd op haar kindjes) en die vindt het ook zo leuk om mij te volgen. Op zich prima, ik kan me best voorstellen dat ze dat leuk vindt. Maar altijd als ik haar dan spreek, dan krijg ik te horen hoe leeeuuk ze het wel niet vindt dat ze me op Facebook heeft en oh ja dit wist ze al en dat wist ze al van me. Dan denk ik altijd: Oh ja damn, ik heb haar ook als vriend.. Reageer dan eens wat vaker anders vergeet ik dat en post ik straks dingen over geile seks ofzo Wink
(niet dat ik dat zou doen, maar stel, ze leest iets ongepast ofzo), mensen die nooit reageren maar stiekem alles bijhouden vergeet ik gewoon!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar is...? (Ineens ging er een lichtje branden!) - Pagina 3 Empty Re: Waar is...? (Ineens ging er een lichtje branden!)

Bericht  litllejoy wo 24 okt 2012 - 2:31

Waar is.. Leaf?
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar is...? (Ineens ging er een lichtje branden!) - Pagina 3 Empty Re: Waar is...? (Ineens ging er een lichtje branden!)

Bericht  Marin wo 24 okt 2012 - 2:32

litllejoy schreef:Waar is.. Leaf?

Gewoon thuis en gisteren of vandaag nog gereageerd hier..
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar is...? (Ineens ging er een lichtje branden!) - Pagina 3 Empty Re: Waar is...? (Ineens ging er een lichtje branden!)

Bericht  Kowalski wo 24 okt 2012 - 2:33

litllejoy schreef:Waar is.. Leaf?

Geloof dat ik haar gisteren nog heb zien regaeren in het 'wat ben je nu aan het doen'-topic ofzo?
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar is...? (Ineens ging er een lichtje branden!) - Pagina 3 Empty Re: Waar is...? (Ineens ging er een lichtje branden!)

Bericht  litllejoy wo 24 okt 2012 - 2:36

Whoops sorry, zie het inderdaad!
Bedankt in elk geval haha
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar is...? (Ineens ging er een lichtje branden!) - Pagina 3 Empty Re: Waar is...? (Ineens ging er een lichtje branden!)

Bericht  Kowalski wo 24 okt 2012 - 2:39

litllejoy schreef:Whoops sorry, zie het inderdaad!
Bedankt in elk geval haha

Koekoek Waar is...? (Ineens ging er een lichtje branden!) - Pagina 3 394967
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar is...? (Ineens ging er een lichtje branden!) - Pagina 3 Empty Re: Waar is...? (Ineens ging er een lichtje branden!)

Bericht  Gast wo 24 okt 2012 - 3:05

Paper Crown schreef:
Carrie schreef:Echt PC? En vragen familieleden dan wel eens aan je waarom je ze verwijderd hebt? Dat lijkt me moeilijk, maar ik ben ook een watje.

Ja, een tante vroeg: waarom zie ik niets meer van jou op facebook? Ik: 'Omdat ik je heb verwijderd.' zij: 'Ja dacht ik al, waarom?' ik: 'Omdat ik nooit iets van jou zag..'

Ik ben daar gewoon eerlijk mee. Het is MIJN facebook, een kijkje in mijn leven. Want zo is het wel. Die tante neusde de hele dag op mijn FB en dan gingen bepaalde dingen in de familie rond die door de tante door verteld waren. Vind ik niet erg, maar blijkbaar vond ze het reuze interessant.

Ja je hebt gelijk ook hoor! Heb net hierdoor 2 mensen verwijderd smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar is...? (Ineens ging er een lichtje branden!) - Pagina 3 Empty Re: Waar is...? (Ineens ging er een lichtje branden!)

Bericht  Rush wo 24 okt 2012 - 3:13

Carrie schreef:

Ja je hebt gelijk ook hoor! Heb net hierdoor 2 mensen verwijderd Waar is...? (Ineens ging er een lichtje branden!) - Pagina 3 561177
Ik ook, 5 Rolling Eyes
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar is...? (Ineens ging er een lichtje branden!) - Pagina 3 Empty Re: Waar is...? (Ineens ging er een lichtje branden!)

Bericht  Gast wo 24 okt 2012 - 3:22

Rush schreef:
Carrie schreef:

Ja je hebt gelijk ook hoor! Heb net hierdoor 2 mensen verwijderd Waar is...? (Ineens ging er een lichtje branden!) - Pagina 3 561177
Ik ook, 5 Rolling Eyes

Ja ik wil er eigenlijk nog meer, maar durf niet muahaha. Schijtert. Misschien plaats ik zo wel een update, dat ik mensen ga verwijderen en de reden erbij Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar is...? (Ineens ging er een lichtje branden!) - Pagina 3 Empty Re: Waar is...? (Ineens ging er een lichtje branden!)

Bericht  Paper Crown wo 24 okt 2012 - 3:26

Carrie schreef:
Rush schreef:
Carrie schreef:

Ja je hebt gelijk ook hoor! Heb net hierdoor 2 mensen verwijderd Waar is...? (Ineens ging er een lichtje branden!) - Pagina 3 561177
Ik ook, 5 Rolling Eyes

Ja ik wil er eigenlijk nog meer, maar durf niet muahaha. Schijtert. Misschien plaats ik zo wel een update, dat ik mensen ga verwijderen en de reden erbij Very Happy

Waarom? Haha als ze eruit zijn merken ze 't vanzelf wel. Jouw FB jouw regels.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar is...? (Ineens ging er een lichtje branden!) - Pagina 3 Empty Re: Waar is...? (Ineens ging er een lichtje branden!)

Bericht  Discordia wo 24 okt 2012 - 3:32

Baas in social media!
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar is...? (Ineens ging er een lichtje branden!) - Pagina 3 Empty Re: Waar is...? (Ineens ging er een lichtje branden!)

Bericht  Bliss wo 24 okt 2012 - 3:40

Oh ik wist ook niet dat Loekie/Bobbie weer terug is, geen flauw idee wie het kan zijn ook (maar daar let ik ook niet op). Ze zal vast veel bij Beauty & Mode rondhangen.

Kruikje/Crapbag ken ik ook nog wel, begint haar echte naam niet met een T?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar is...? (Ineens ging er een lichtje branden!) - Pagina 3 Empty Re: Waar is...? (Ineens ging er een lichtje branden!)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum