Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

cd branden, nero downloaden ?? maar welke?

2 plaatsers

Ga naar beneden

cd branden, nero downloaden ?? maar welke?  Empty cd branden, nero downloaden ?? maar welke?

Bericht  limbogirl82 zo 10 apr 2011 - 7:04

Hallo,

Ik heb eindelijk een beetje muziek op mijn laptop, heeft een vriend voor me gedaan.
Nu wil ik dus ook een cd branden, ik heb dat ooit eens gedaan maar weet nu niet meer hoe dat moet.

Ik heb hier ook geen programma meer voor op de laptop dus via google keek ik eens naar Nero, hier krijg ik natuurlijk verschillende opties, maar welke moet ik pakken? Daar ga ik eens even voor kijken.

Gebruiken jullie ook Nero? Nog tips ofzo? haha ik ben benieuwd of het me gaat lukken Very Happy

limbogirl82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 220
Punten : 366
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

cd branden, nero downloaden ?? maar welke?  Empty Re: cd branden, nero downloaden ?? maar welke?

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 7:06

Ik heb Nero Smartstart.

Wil je een gewone cd branden op een mp3-cd?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

cd branden, nero downloaden ?? maar welke?  Empty Re: cd branden, nero downloaden ?? maar welke?

Bericht  limbogirl82 zo 10 apr 2011 - 7:11

Uuhm nee ik heb van die gewone cd's om te branden, geloof niet dat ze mp3 zijn.

limbogirl82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 220
Punten : 366
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

cd branden, nero downloaden ?? maar welke?  Empty Re: cd branden, nero downloaden ?? maar welke?

Bericht  Aziraphale zo 10 apr 2011 - 7:12

Ik brandde (toen ik nog een Windows computer had) altijd gewoon met Windows Media Player Wink Die heb je als het goed is al op je computer staan of kun je makkelijk downloaden.
http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows-vista/Burn-a-CD-or-DVD-in-Windows-Media-Player

En met gewone cd's kun je kiezen wat je wilt: wil je een verzamelcd met mp3 bestanden (let op, deze kan dan niet in een gewone cd-speler!) dan kies je voor 'data-cd'. Wil je een cd voor in een cd-speler dan kies je voor 'audio-cd'.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

cd branden, nero downloaden ?? maar welke?  Empty Re: cd branden, nero downloaden ?? maar welke?

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 7:15

Je snapt me niet Wink

Een gewone cd en een mp3-cd kun je allebei op een cd zetten. Een gewone cd = het aantal nummers van een normale cd. Een mp3-cd: hier kun je heel veel nummers op kwijt. Het aantal mb van zo'n cd kun je dan helemaal vullen. Ik maak vaak mp3-cd's, deze kan ik met een feestje opzetten en dan heb ik urenlang muziek zonder een cd te hoeven verwisselen.
Nadeel van zo'n mp3-cd is wel dat sommige cd spelers in auto's ze niet af kunnen spelen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

cd branden, nero downloaden ?? maar welke?  Empty Re: cd branden, nero downloaden ?? maar welke?

Bericht  limbogirl82 zo 10 apr 2011 - 7:17

Bedankt voor de reacties, zo gaat het me wel lukken haha.

Ik heb nu deze link gevonden en ga die eerste maar eens proberen.
Ik zal dadelijk ook nog even bij die mediaplayer kijken.

limbogirl82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 220
Punten : 366
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

cd branden, nero downloaden ?? maar welke?  Empty Re: cd branden, nero downloaden ?? maar welke?

Bericht  limbogirl82 zo 10 apr 2011 - 7:20

Ik heb mijn cd's er even bij gepakt om te kijken welke ik heb,
Het zijn dvd's zie ik 4,7 GB.

limbogirl82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 220
Punten : 366
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

cd branden, nero downloaden ?? maar welke?  Empty Re: cd branden, nero downloaden ?? maar welke?

Bericht  Aziraphale zo 10 apr 2011 - 7:26

Dvd's kunnen niet zomaar in een cd-speler. Waar wil je de muziek cd voor gebruiken?
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

cd branden, nero downloaden ?? maar welke?  Empty Re: cd branden, nero downloaden ?? maar welke?

Bericht  limbogirl82 zo 10 apr 2011 - 7:30

Oh ok ik dacht dat dat met deze wel ging.. even kijken dan.
Ik wil er gewoon muziek opzetten zodat ik hier thuis of in de auto weer eens leuke muziek heb.

limbogirl82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 220
Punten : 366
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum