Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Najaar 2012 mama's!

+28
LDJ
M-G
tweeling
Papillio
lente
Flower_L
Fearie
Jasmine
Ugly Betty
Amber-
Muus
Jezzie
Snoes
Limburg85
Jade
bolus26
Lejow
Muis
Caroow
Muppetje
Sun88
kwak
Bimbam
Viva
MAS
Puzzle
Flip Fluitketel
L!ND@
32 plaatsers

Pagina 14 van 34 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 24 ... 34  Volgende

Ga naar beneden

Najaar 2012 mama's! - Pagina 14 Empty Re: Najaar 2012 mama's!

Bericht  LDJ di 6 nov 2012 - 23:59

Haha, ja, dat zou wel het mooiste zijn Viva Very Happy.
Maar ik kijk nergens meer vanop.
Afgelopen 3 weken denk ik zijn er iig al 5 meiden die ik
ken voor mij gegaan, terwijl ik als eerst uitgerekend zou zijn Rolling Eyes.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Viva wo 7 nov 2012 - 0:01

Dan verbaasd het me dat je baaldag vandaag pas is, ik zou al 3 weken baaldagen hebben Najaar 2012 mama's! - Pagina 14 699888
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  lente wo 7 nov 2012 - 0:08

Haha ja laten we het maar gewoon op volgorde doen, LDJ vandaag en Viva en ik morgen Laughing...

Oh men, wat zou ik daar de balen van hebben LDJ, als er zoveel meiden voor je bevallen die later uitgerekend zijn. Je doet er niks aan, maar ik zou idd ook al weken chago zijn daardoor Najaar 2012 mama's! - Pagina 14 1578173417. Hoewel het volgend jaar al niet meer uitmaakt waarschijnlijk, wie er het eerste jarig is. Maar bevallen... das een ander verhaal Wink.
lente
lente
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  LDJ wo 7 nov 2012 - 0:11

Haha nee ik zei ook al hier thuis, als de kleine er straks is dan ben ik dit waarschijnlijk allemaal allang weer vergeten Najaar 2012 mama's! - Pagina 14 1578173417.

Maar ik word er gewoon een beetje onzeker van ook.
Denk ik zal die het nog wel goed doen, is er niks aan de hand ed....
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Bericht  Viva wo 7 nov 2012 - 0:27

Vervelend dat je er onzeker van wordt LDJ!

ik probeer me bij elkaar te rapen om iets gezonds als middageten te eten, maar ik neig toch meer naar een broodje kroket. Najaar 2012 mama's! - Pagina 14 1347041234
Lastig hoor :P
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  lente wo 7 nov 2012 - 0:30

Dankje Viva, nu heb ik zin in een broodje kroket Najaar 2012 mama's! - Pagina 14 281626781 (al moet ik daarvoor de deur uit en heb ik daar geen zin in haha).

Moet zeggen dat ik de laatste tijd toch al meer moeite heb met gezond eten, ik doe het meestal wel (niet altijd Embarassed ), maar de zin erin is ver te zoeken. Hebben jullie dat ook? Zou het na de bevalling weer goedkomen haha? Anders gaat het lang duren voordat ik weer een beetje in shape ben denk ik Najaar 2012 mama's! - Pagina 14 2474380249.
lente
lente
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Viva wo 7 nov 2012 - 0:34

Graag gedaan Laughing

Ik kan mezelf altijd al slecht bedwingen, maar nu helemaal, omdat ik vind dat ik het recht heb omdat ik uitgerekend ben Laughing
denk niet dat het na de bevalling goed komt, moeten we helaas weer goed voor aan de slag!
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  Knof wo 7 nov 2012 - 0:42

Ha dames,

wat schrijven jullie gezellig veel! Lekkere afleiding terwijl jullie vast vol ongeduld zitten te wachten op de bevalling. Jeetje LDJ 40 weken en 5 dagen! Kan me voorstellen dat je flink ongeduldig wordt en de balen hebt! Hebben ze al gestript?

@ bezoek; de eerste dagen waren eigenlijk constant schoonouders hier. Zij moeten wonen ruim 2 uur bij ons vandaan en sliepen in een hotel hier. Verder ook mijn familie en mensen waarvan je denkt; huh? Bijvoorbeeld een oom en tante inderdaad. Ook veel mensen die lang blijven hangen. Wij zijn normaal gesproken van het:'ach blijf lekker eten'. Mensen zijn dat gewend en blijven dus maar hangen. Ik dacht dat ik gek werd!! Nu hebben we gemiddeld een keer in de twee dagen bezoek en dat bevalt prima. Mensen laten ons nu ook even met rust omdat we in het ziekenhuis hebben gelegen. Eindelijk tijd om te wennen. Maar dames; pas er mee op dus met dat bezoek! Trek je grenzen. Wij zeggen nu dus heel flauw: 'van drie tot half vijf zijn jullie welkom'.

@ Koorts; ze weten het niet precies, ze dachten een borstontsteking...

Sorry dames ben ff niet helemaal bijgelezen, dat komt snel weer! Beloofd!
Knof
Knof
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 217
Punten : 219
Registratiedatum : 09-08-11

Bericht  LDJ wo 7 nov 2012 - 0:42

Hahahaha, herkenbaar hoor!!
De laatste tijd heb ik ook erg zin om telkens maar weer te snacken of te snoepen oid.
En vooral ook omdat je nu meer thuis bent is het soms lastig om jezelf in bedwang te houden Najaar 2012 mama's! - Pagina 14 394967.

Viva; weet je al wat het word?
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Bericht  Viva wo 7 nov 2012 - 0:46

Ik ben nog in twijfel...
Maar mezelf kennende zal het wel slecht worden...
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  LDJ wo 7 nov 2012 - 0:49

Knof: Dat lijkt me idd best heftig dat bezoek en kan me best voorstellen dat je dat niet trekt nee.
Goed van jullie dat jullie er nu een tijd aan gesteld hebben, ook al lijkt me dat best wel moeilijk.
Fijn dat het nu beter gaat en dat jullie lekker genieten. Jullie maken het nu dus weer goed?

Aanstaande vrijdag moet ik weer naar de vk en als het kan word ik dan gestript. We zullen zien.

Haha Viva, twijfelkont Wink.

En Lente, jij?
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Bericht  Viva wo 7 nov 2012 - 1:06

Knof, groot gelijk dat jullie ook een eindtijd geven.
Ik vind, kraambezoek is ook Ă©cht kraambezoek en dus maar even. Zelf vind ik ook dat ik dan na ongeveer 1/ 1.5h weer weg moet.
Hopelijk vindt ons bezoek dat straks ook, voornamelijk in de 1e week.

(Als het goed is komen kwak en rejoy ook, die komen uiteraard -denk ik tenminste- langer, maar die komen dan niet de 1e week. Denk dek mezelf alvast in voor als je het leest kwak Laughing)

LDJ, heb jij wel gezond gegeten net? Eeeerlijk? haha.
Ik heb gekozen voor een broodje kroket, lekker slecht. Straks 3h R ophalen, dan harde bolletjes als avondeten. R naar bed en dan een heerlijk avondje switched at birth kijken, ik heb weer zin in mijn dag. Heb mijn ik-wil-bevallen-gevoel aan de kant gezet.

Vond het overigens net wel grappig, zus bracht libelle's om te lezen. Scheen mijn nichtje op school gezegt te hebben dat ik bevallen was van een meisje. Dus ik schrok al want R verkondigd ook gerust aan iedereen dat ze eens zusje krijgt, vandaar dat ik zelfs niet meer bij mijn moeder langsdurf nu haha. Maar ze had het zelf verzonnen, pfiew. Mijn zus denkt dat het een jongetje wordt Laughing
Lekker laten denken!
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  Jade wo 7 nov 2012 - 1:09

Fijn dat het beter gaat Knof! Hopelijk kunnen jullie nu lekker genieten.

Ik hoor hier eigenlijk niet thuis, maar nav het bezoek wil ik toch even reageren. Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat mensen lang zouden blijven zitten. Zelfs op kraamvisite bij mijn beste vriendin ben ik nog geen uur geweest. even kijken, beschuitje en koffie en weer naar huis! Mijn ouders/familie/vrienden wonen ook allemaal op 2 uur afstand. Ik ben benieuwd hoe dat dan gaat.

Ik denk dat ik vrienden gewoon wat later laat komen dan. Mijn moeder logeert bij schoonmoeder als ik ben bevallen, maar ik denk dat ze ons wel ruimte geeft.

Dit is dus in ieder geval iets om vooraf goed overna te denken. bedankt voor de tip!

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  M-G wo 7 nov 2012 - 2:07

Snoes: Lekker dat je de suikerbonen al klaar hebt. Ik was inderdaad op 1 december uitgerekend en ze hebben me na de echo naar 30 november gezet.
Uiteindelijk zegt het natuurlijk niet zoveel, wie weet beval jij wel eerder dan ik maar laten eerst de andere dames uit dit topic dat maar doen, die zijn er wel aan toe. Hoe gaat het nu met je medicatie, trek je dat nog een beetje met minder medicijnen? Veel plezier vanavond op kraamvisite. Trouwens, mooie foto heb je gepost in het buikjestopic! Wat ben jij mooi slank en mooi zwanger!

Proudmother: ik wil het liefst gewoon in mijn eigen omgeving bevallen. Dus die kleine moet sowieso nog even 2 dagen blijven zitten. Ik hou er wel rekening mee dat ik na de bevalling een dip kan krijgen of misschien nog wel later. Mocht dat zo zijn dan slaan we ons daar ook wel doorheen. Ik wil niet teveel op de zaken vooruit lopen, dat zien we tegen die tijd wel.
Druk op zoek naar werk? Hier is het momenteel ook erg slecht gesteld met de banen, een reintegratiebureau is nu ook alweer een half jaartje bezig voor mijn vriend maar wil nog niet erg lukken. Hopelijk vind je snel iets wat hij je past!

Viva: De baby heeft het gewoon nog goed naar zijn zin bij je. hug
Ja broodje kroket *zet de frituurpan aan* lekker, daar heb ik ook zin in!
Fijn dat je weer zin hebt in de dag! Positief blijven hé, al is dat van mijn kant natuurlijk makkelijk gezegd! Leuk zulke nichtjes die een beetje verwarring veroorzaken Wink

LDJ: hug voor jou! Ik hoop echt voor je dat je nu niet lang meer hoeft te wachten. Ik zou inderdaad ook allang een baaldag hebben als er zoveel meiden voor mij bevallen die na mij uitgerekend zijn. Vervelend dat je er onzeker van wordt maar de kleine zal het nog wel goed hebben! Maar ik snap dat je het nu wel zat begint te raken.

Lente: dank je! Hopelijk voor jou laat de kleine zich ook snel zien! Jij zit vandaag ook al op je uitgerekende datum zie ik hug Gezond eten daar heb ik af en toe wel moeite mee. Snacks maar vooral chocolade komen hier nog weleens voorbij.

Knof: goed dat je je grenzen aan hebt gegeven en ik ga de tip zeker onthouden. Wij zijn normaal ook vrij makkelijk maar ik denk dat ik nu iets strikter aan tijden ga houden als ik dat van jou zo lees. Lekker genieten met zijn allen!

Straks nog even de stad in, beetje shoppen smile Ik kijk nu al uit naar morgenavond, lekker wokken met mijn collega's... heerlijk. Verder weinig plannen, zal wel weer een beetje opruimen worden of iets in die trant. Ik word alleen een beetje gek van die katten van ons, die maken elkaar de laatste dagen zowat af... echt gezellig zijn ze niet, stelletje chagrijnige mutsen.

M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Snoes wo 7 nov 2012 - 3:02

Anniej, ik heb de rest van de foto's (nog?) niet op facebook staan. Ik ga deze week nog eens kijken welke foto's internetwaardig zijn en die op mijn facebook zetten.

Viva, dankjewel! Jij hebt ook een mooie grote buik en een leuke dochter! Very Happy Wat zenuwslopend zeg, denk je dat de bevalling wel eens kan beginnen, zwakt het weer af.

LDJ, ik kan me heel goed voorstellen dat je niet blij wordt van al die berichten/vragen die je krijgt. Het is natuurlijk allemaal heel leuk en lief bedoelt, maar ik zou zelf ook liever niet hebben dat mensen elke dag vragen of de baby er nog niet is. Ze horen het vanzelf wel als de baby geboren is. Hopelijk heb je morgen een betere dag meid!

Lente, ik weet eigenlijk niet of er bloed zit bij je slijmprop. Ik dacht zelf eerlijk gezegd dat als je bloedverlies had, je altijd even moest bellen. Of was het maar minimaal?

Knof, ik vind het niet flauw dat je zegt tussen welke uren mensen welkom zijn hoor. Je moet goed aan jezelf denken en als je het anders niet trekt, moet je het zo doen.

Mistery-Girl, kan inderdaad best dat ik eerder beval. Mijn vriend denkt 4 december, en dat vind ik een prima datum! Wink Met mijn medicatie is het stabiel gebleven. Nouja, ik neem nog steeds het minimale (1/4de van mijn normale dosis) en ik merk nog steeds dat mijn lichaam het daar heel moeilijk mee heeft, maar ik wil gewoon niet meer innemen. Ik wil ervoor proberen te zorgen dat ons kindje zo min mogelijk van die rommel binnenkrijgt, en daarvoor wil ik zelf best wel even afzien. Dankjewel voor het compliment over mijn buik smile.

Ik heb eigenlijk geen problemen met gezond eten. Natuurlijk zondig ik soms ook wel eens, wij hebben een wekelijkse frietdag (gewoon zelf bakken, niet de vettige frietjes van de frituur haha) en dan eet ik ook frietjes. Maar verder probeer ik gewoon gezond te eten. Ik eet volkorenproducten, veel fruit en groenten, drink alleen water en thee. Ik was voor mijn zwangerschap iemand die echt elke avond frisdrank dronk. Of laat ik het zo zeggen: Alleen op mijn werk dronk ik water, thuis of op bezoek altijd iets fris. Dus in dat opzicht zal ik wel blij zijn als ik bevallen ben haha. Niet dat het nu niet mag, maar ik doe het toch maar zo min mogelijk. Ook snoep ik eigenlijk nagenoeg niet: geen chips, geen koeken etc. Alleen komende zondag ga ik flink zondigen haha. Dan ben ik jarig en we gaan 4 taarten/nagerechten zelf maken (tiramissu, koekjestaart, appeltaart en bananenvlaai) en dat kan en wil ik dan toch echt niet laten staan hoor.

Hoeveel kg zijn jullie bijgekomen? Ik zit nog steeds op + 6kg, heb niet het idee dat ik nog echt bijkom. De weegschaal heeft eerst wekenlang op + 5kg gestaan en staat nu alweer een paar weken op + 6kg. Nouja, ben ik niet rouwig om natuurlijk, maar ik had wel verwacht dat ik nog meer zou bijkomen de laatste maanden.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Viva wo 7 nov 2012 - 8:30

Jade, en alvast te bespreken met je (schoon) moeder, dat ze niet te vaak komen Wink

MG, uiteindelijk ook een broodje kroket op? :P
Nog lekker geshopt? En dat wokken morgen klinkt goed, hier morgen chinees. Al hoop ik dat áls het gaat wekren, het wel binnen een paar uur gaat werken en niet de 9e wordt.
Ik las eerst alleen je laatste zinnetje en dacht heel even dat je het over "ons" had, om ons gezeur Laughing

Snoes, inderdaad zenuwslopend! wat goed zeg dat het je lukt om zo gezond te blijven eten! Ik heb nu geen stok achter de deur, weeg me wel elke week, maar je "mag" nu niet afvallen. Totaal ben ik 14.4 aangekomen (meting afgelopen donderdag, weeg elke donderdag en ik denk dat ik je vraag liever vandaag dan morgen beantwoord Laughing)

Zo, net heerlijk gedoucht, en straks switched at birth kijken. Daarna heerlijk slapen. Hoop stiekem niet dat ik vanavond nog aan de slag moet.
Misschien overigens ook wel prima, met weeen naar switched at birth kijken; goede afleiding Wink
Maar die heb ik nog niet, dus dat zal wel niet.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  kwak wo 7 nov 2012 - 8:40

viva, ik sta dag 2 voor je neus, verwacht wel dat ik kan blijven eten Wink.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Viva wo 7 nov 2012 - 8:43

Mooi niet Very Happy
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  kwak wo 7 nov 2012 - 8:44

Viva schreef:Mooi niet Very Happy
Najaar 2012 mama's! - Pagina 14 1270000679
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Bericht  Viva wo 7 nov 2012 - 8:55

kwak schreef:

Wat dagen later zijn jullie meeeeeer dan welkom hoor Najaar 2012 mama's! - Pagina 14 281626781
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  kwak wo 7 nov 2012 - 8:57

Viva schreef:
kwak schreef:

Wat dagen later zijn jullie meeeeeer dan welkom hoor Najaar 2012 mama's! - Pagina 14 281626781
haha, ja baby moet niet te lang wachten met komen want anders loop ik zo op het eind als ik helemaal naar jou ga Wink!
en aangezien 3 kids niet in de auto van rejoy passen moet ik wel rijden... dus viva-baby, komt u maar anders komt het voor kwak niet helemaal uit Wink.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Bericht  Viva wo 7 nov 2012 - 8:58

Nou, ik hoop ook dat ze niet meer te lang wacht zeg...
Gelukkig nog max 2 weken :P
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  kwak wo 7 nov 2012 - 9:10

Viva schreef:Nou, ik hoop ook dat ze niet meer te lang wacht zeg...
Gelukkig nog max 2 weken Najaar 2012 mama's! - Pagina 14 253468018
dan ben ik dus 32 week + ongv een maandje wachten voordat we komen ben ik 36/37 week :shock:
Als ik D. meeneem dan kom ik niet te snel hoor, vind het altijd vervelend als mensen op kraambezoek komen met een klein kind namelijk Wink
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Bericht  Viva wo 7 nov 2012 - 9:11

Haha is goed hoor, we zien het wel wanneer. Eerst maar eens bevallen!
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  Viva wo 7 nov 2012 - 10:15

Zeg LDJ, heb jij eigenlijk niet nog een nieuwe buikfoto?
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 14 van 34 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 24 ... 34  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: