Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Najaar 2012 mama's!

+28
LDJ
M-G
tweeling
Papillio
lente
Flower_L
Fearie
Jasmine
Ugly Betty
Amber-
Muus
Jezzie
Snoes
Limburg85
Jade
bolus26
Lejow
Muis
Caroow
Muppetje
Sun88
kwak
Bimbam
Viva
MAS
Puzzle
Flip Fluitketel
L!ND@
32 plaatsers

Pagina 8 van 34 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 21 ... 34  Volgende

Ga naar beneden

Najaar 2012 mama's! - Pagina 8 Empty Re: Najaar 2012 mama's!

Bericht  Viva zo 28 okt 2012 - 22:25

Jaja, de baby zit er nog in! Vrij goed geslapen alleen durfde ik niet goed te bewegen/naar de wc te gaan omdat ik bang was dat mijn vliezen zouden breken Laughing

Toch leuk om te horen dat je volgens je man een rollade bent Laughing, gelukkig wordt dat hier niet gezegd.
Maar inderdaad, goed je voeten steeds omhoog doen. Hier valt het vocht wel mee, zijn gewoon de extra aangekomen kilo's helaas.
Raar die pijnlijke plek op je buik, geen ervaring mee.

Ook wij gaan vanmiddag naar de VK, ben benieuwd of ik nog wat extra's te horen krijg.
Vraag overigens, kijken ze bij jullie tijdens een controle wel eens van onderen of je al ontsluiting zou hebben oid?
Ik hoor wel eens van die verhalen, of lees ze, dat daarnaar gekeken is, maar ik heb dat echt nog nooit gehad.
Ook niet bij onze dochter, daar werd pas naar gekeken toen ik aan het bevallen was :P
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Puzzle zo 28 okt 2012 - 22:39

Knof, gefeliciteerd met jullie zoon! lekker genieten!!

Meiden, ik heb geloof ik al een eeuwigheid niet meer gereageerd ( vraag me ook af of mensen me nog 'herkennen'), maar heb wel al jullie verhalen e.d. gelezen, alleen niet meer gereageerd, sorry!!
De tijd is zo hard gegaan. Alweer bijna november en volgens de lijst dan een enorme baby-boom! veel dames bezig met de laatste loodjes, en idd die vind ik ook best zwaar. Najaar 2012 mama's! - Pagina 8 3079029344
Alles is klaar, m'n schoonmaak en opruim-woedes zijn voorbij dus nu is het echt afwachten ( en daar ben ik niet goed in Najaar 2012 mama's! - Pagina 8 394967 )
Voel me nog best wel goed, alleen slaap ik 's nachts niet meer zo goed. Verder lichamelijk gaat het nog wel, ben "maar" 8 kg aangekomen tot nu toe en is eigenlijk alleen mn buik.
Ben nu echt benieuwd wanneer de baby gaat komen!

Nou meiden, voor zover mn update...succes met de laatste weekjes/dagen!
( en ja, probeer echt wat meer te reageren, alleen meelezen is ook zo saai)

x puzzle
Puzzle
Puzzle
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11

Bericht  Snoes zo 28 okt 2012 - 23:24

Knof, van harte gefeliciteerd met jullie zoontje!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  lente zo 28 okt 2012 - 23:25

MG, Klinkt als een leuke baan idd, en zeker met een klein team is het 'lastig' uit handen te geven denk ik. Succes met je extra echo vandaag, ben benieuwd, hoop dat het allemaal meevalt!

Muus, Haha gelukkig dat je nog een paar schoenen gevonden hebt. Ik pas eigenlijk alles nog wel, al moet ik zeggen dat ik m'n strakke laarzen (en hakken enzo) niet eens meer geprobeerd heb.

Linda, Wat fijn dat je nu duidelijkheid hebt! En gewoon een datum... hmm... wil ik ook Najaar 2012 mama's! - Pagina 8 1578173417 ! Hopen dat je bloeddruk zich nog even goed houdt.

LDJ, Hoe voel je je vandaag? Dat meer afscheiding herken ik wel, meestal gewoon dun, maar soms ook echt een 'klont' ofzo (sorry voor de details haha).

Viva, Haha je kan jezelf wel gek maken he Wink?! Hier heeft ze zich ook nog niet gemeld. Best jammer trouwens, heb al de hele week veel harde buiken etc. maar juist gisteravond/vannacht nauwelijks Najaar 2012 mama's! - Pagina 8 1578173417. Staan we gewoon 2e in het beval lijstje? Laat het dan maar gauw zo zijn haha. Succes bij de vk vanmiddag! Ik heb donderdag weer een afspraak staan. Hier voelen ze ook niet naar ontsluiting volgens mij, pas als ze evt gaan strippen of inleiden geloof ik. Al ben ik best benieuwd of er uberhaupt al iets gebeurt daar.

Puzzle, Vervelend he, afwachten! Je kan ook niks meer plannen enzo. Al proberen sommige vriendinnen het wel, "heb je volgende week vrijdag tijd?". Ja euhhh onder voorbehoud dan he Wink.

Ik denk idd dat ik het ook zelf wel kom melden als de kleine geboren is, vast wel een momentje dat ik even wat kan posten (en anders wachten jullie maar een paar dagen Wink ).

Nou, ik ga even een boodschappenbriefje maken en dan het uitje van de dag... even naar de AH haha Najaar 2012 mama's! - Pagina 8 827601.
lente
lente
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  LDJ ma 29 okt 2012 - 0:21

Haha Viva, Ik heb wel aan je gedacht hoor Very Happy.
Aankomende vrijdag moet ik weer naar de vk. Dus als ik dan nog zo rond loop dan wilde ik
eigenlijk wel gaan vragen of ze kunnen zien of ik al ontsluiting heb. Ben wel erg benieuwd.

Lente: Hier gaat het goed hoor. Net nog even wat boodschappen gedaan met mijn man (idd uitje van de dag Najaar 2012 mama's! - Pagina 8 253468018) en wat dingen in huis.
Verder lukt het me niet om nog heel veel te doen.
Van onder voelt het gewoon helemaal beurs.

Muus: Wat fijn dat je toch nog een paar schoenen gevonden hebt. Haha leuke opmerking van je man Very Happy.

Puzzle: Ververlend he dat afwachten.... Wat jij vertelt heb ik precies zo.
De opruimwoede is wel minder geworden. Probeer iedere dag nog wel wat te ondernemen, anders voel ik me ook zo
doelloos Najaar 2012 mama's! - Pagina 8 878948377.

M-G: Heel veel succes vandaag!!!

Het is niet meer zo mooi weer als de laatste dagen he?!
Nu maar lekker wat aanknooien in huis Very Happy.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Bericht  Muis ma 29 okt 2012 - 0:26

Gefeliciteerd Knof, leuke naam!!
Muis
Muis
Prater
Prater

Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11

Bericht  Viva ma 29 okt 2012 - 2:59

Puzzle, heerlijk dat bij jou alles al opgeruimd is! Hier helaas nog niet :P
Vervelend dat je wat slecht slaapt, heb ik ook even gehad.
En die 8kg, doe je goed zeg!!

Lente, ja 2e! LDJ staat boven ons.
Hoe was je uitje van de dag? Laughing

Hier weer goedgekeurd door de VK, ze schat het kindje op 7 pond.
Ik zat pas te denken, ik heb nog niet echt een slijmprop verloren, of delen ervan. Bij onze dochter had ik dat al 3/4 weken van te voren in delen, nu nog niet. Maar goed, elke zwangerschap is natuurlijk anders.

Zo nog even naar de tandarts met dochterlief. Vorige x zette ze het op een huilen toen hij wilde kijken (1e keer), en nu is de afspraak vervroegd omdat ze zaterdag hard op haar mond is gevallen en ook bij haar voortand, net onder het tandvlees, een stukje van haar tand kwijt is. (voorkant)
Hopelijk laat ze hem dit keer wel kijken, ze zegt namelijk dat het ook pijn doet bij eten.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  MAS ma 29 okt 2012 - 3:44

Zo ik heb een eeuwigheid niets van mij laten horen!! Ik ben de dame die waarschijnlijk een keizersnede moest ondergaan, omdat de placenta verkeerd lag. Dit is allemaal gelukkig goed gegroeid!!!

Viva wij schelen echt maar een dag. Het zou wel grappig zijn met volle maan bevallen!!!

Voor de rest gaat hier alles goed. Ik moet sinds een week wel echt rekening houden dat ik zwanger ben en niet meer alles kan. Dat vind ik wel wennen. Tot vorige week kon ik nog alles!!! Dit weekend ben ik ook stront verkouden geworden. Ik doe er echt alles aan om zo snel mogelijk beter te worden!!

Knof, van harte gefeliciteerd!!!

MAS
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 188
Punten : 189
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  LDJ ma 29 okt 2012 - 4:28

Viva: Volgens mij ben ik de slijmprop ook nog niet verloren hoor. Ben hem iig nog niet tegen gekomen Wink.
Heb je nog gevraagd of ze wilden kijken of je al ontsluiting hebt?
Hoe is het bij de tandarts gegaan?

MAS: Wat fijn dat het goed gegroeit is!!! Mag je nu via de natuurlijke weg bevallen?
Wat balen dat je uitgerekend nu zo verkouden bent. Ik hoop voor je dat het snel beter gaat Najaar 2012 mama's! - Pagina 8 699888.

Ik ben vanmiddag lekker in huis bezig geweest en dat ging best goed.
Zo maar eens even aardappels schillen.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Bericht  Viva ma 29 okt 2012 - 4:36

MAS, wat lekker zeg dat je geen keizersnede meer mĂłet.
Lastig dat je zo verkouden bent, hopelijk is het snel weer over!

LDJ, Haha nee ik ben hem dus ook niet tegengekomen.
Nee heb niet gevraagd of ze wilde kijken, lijkt mij wat ongemakkelijk als ze erom zouden vragen :P Dus ga het zeker niet zelf voorstellen.
Hoe vind je het nu, dat vrijdag al je uitgerekende datum is?
Ik vind het zo raar staan in mijn ticker dat ik nog minder dan 10 dagen officieel moet.
Bij de tandarts was prima, ze konden er niets aan doen, advies om 6 dagen niets hards af te laten bijten en dan hopen dat alles snel minder pijn doet bij d'r.
succes met aardappels schillen Wink

Wij gaan vanavond erwtensoep eten, lekker!
Vanavond denk ik ook nog naar meisjesclub (leiding), daarna nog wat tv hangen en lekker slapen.
Morgen gaat onze dochter weer naar haar gastouder, einde vd ochtend, dus kan ik waarschijnlijk lekker even een middagdutje doen :P
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  Limburg85 ma 29 okt 2012 - 4:49

Knof gefeliciteerd! Erg leuke naam heeft jullie manneke gekregen!
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896

Bericht  lente ma 29 okt 2012 - 8:15

MAS, Fijn dat je geen keizersnee meer hoeft! En knap maar gauw op van je griepje Najaar 2012 mama's! - Pagina 8 561177.

LDJ, Huis weer helemaal aan kant? Wat heb je gegeten bij je aardappels haha? Hier heb ik boerenkool gemaakt, maar had er totaal geen zin in. Vriend was wel weer happy dus ach Wink.

Viva, Nee volgens mij ben ik de slijmprop ook nog niet verloren. Daar hoort ook een beetje bloed enzo in te zitten toch? Hoe was je erwtensoep? Ging je dochter altijd al naar de gastouder eigenlijk? Wel lekker dat je nu dan even tijd voor jezelf hebt Very Happy.

Wie herkent het volgende? De laatste tijd heb ik soms het gevoel dat ik een hele harde buik heb, vooral aan de bovenkant. Maar als ik dan aan m'n buik voel is ie helemaal niet zo keihard als ik zou denken. En vaak vooral rechtsboven een erge druk (pijn wil ik het niet zo gauw noemen). Eerst dacht ik dat de kleine daar lag te wroeten, maar haar billen liggen aan de andere kant en haar voetjes kunnen daar dus ook niet echt zijn volgens mij (trappen oid). Kan dan echt niet normaal zitten, moet echt ruimte maken zeg maar om het een beetje te verlichten. Soms heb ik ook krampen in m'n bovenrug, maar weet niet of dat daarmee te maken heeft.
lente
lente
Prater
Prater

Bericht  M-G ma 29 okt 2012 - 9:17

Dag meiden,

Gelukkig was alles goed vandaag met de kleine vent op de echo.
Ze begon direct met vruchtwater is goed. Het is niet gigantisch veel maar meer dan voldoende. Met de niertjes en het hartjes was ook alles goed. Hij had een volle blaas dus ook daar niets op aan te merken. Verder was zijn gewicht ook prim 2500 gram bij 35 weken was precies zoals het hoorde.
Ze schat hem op 6 a 7 pond bij de bevalling, dus ik vind het prima.
Het is toch wel een opluchting dat ik gewoon aan het werk mag mijn laatste 3 daagjes en de kleine vent het goed maakt.
De VK had het dus gelukkig mis.

Lente: ja je moet je wel even melden als de kleine er is, daar zijn we natuurlijk wel nieuwsgierig naar! Ik heb weleens harde buiken aan de bovenkant maar dan voel ik en dan is de rest van mijn buik niet hard. Ik heb dan het idee dat alleen de spieren aan de bovenkant aangespannen zijn. Dit heb ik vooral tijdens het lopen. Wat het is, weet ik niet maar het doet niet echt erg pijn ofzo het is alleen een vervelend gevoel. De echoscopiste zei vandaag tegen me dat het heel goed kan zijn dat daar dan op dat moment toch een lichaamsdeel zit dat ergens tegen aan drukt. Als hij ingedaald is schijnt hij nog wel heen en weer te kunnen schuiven van links naar rechts maar dat zul jij beter weten en voelen of het de kleine is of niet. Krampen in mijn bovenrug ken ik niet, klinkt wel vervelend.

LDJ: dank je, succes heeft geholpen want alles was goed zoals hierboven te lezen is. Is het nog een beetje vol te houden zo op het eind?

Viva: 7 pond is netjes toch smile Hopelijk heeft je dochter er snel geen last meer van. Geniet ervan morgen, toch eventjes lekker moment voor jezelf!

MAS: fijn dat alles goed gaat en het nu allemaal goed gegroeid is!
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Viva ma 29 okt 2012 - 10:36

Lente, erwtensoep was heerlijk ja Very Happy
en ja, onze dochter gaat normaal ook naar een gastouder.
Vandaag had ik zo'n harde buik toen de vk aan t voelen was. Is ook een harde buik maar niet zo hard als ie kan zijn.

mg, wat lekker zeg dat de echo goed was!
hele geruststelling toch wel, denk ik?
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  M-G ma 29 okt 2012 - 10:46

Ja dat was toch eigenlijk wel een geruststelling. Ik zei wel dat ik me er niet druk over maakte maar onbewust doe je dat toch wel een beetje. Maar ik ben zeker blij met het goede nieuws dat de kleine het goed maakt en toch ook wel dat ik nog gewoon mag werken smile Als is het nu nog maag 2 dagen, ik wil ze niet missen.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  lente ma 29 okt 2012 - 22:58

MG, Wat fijn dat de echo goed was! Toch weer een geruststelling he. Werkse nog dan, die laatste 2 dagen Very Happy.

Viva, De volle maan is weer geweest, zit je kleine meid er nog of ben je stiekem bevallen vannacht Wink ?

Hier gaat 't z'n gangetje... best oke geslapen voor een keer, lekker haha. Vandaag beetje in huis rommelen (keuken moet nodig schoon Najaar 2012 mama's! - Pagina 8 1578173417 ) en even naar de buurtsuper om de hoek voor wat vergeten boodschappen. Ook komt m'n oma langs vanmiddag, nog niet zoveel zin in, maar ah dat komt wel als ze er is (ze gaan verhuizen en is nogal gestressd daardoor, niet heul gezellig haha).

Hoe is het met iedereen verder?
lente
lente
Prater
Prater

Bericht  Viva di 30 okt 2012 - 1:08

MG, had ook inderdaad niet verwacht dat je er helemaal niet mee bezig zou zijn Wink
Fijn dat je je 2 daagjes nog kan werken!

Lente, ondanks wat steken onderin gister, zit het er nog altijd ja Wink
Niet stiekem bevallen, jammer jammer. Eerst LDJ waarschijnlijk :P
veel plezier vanmiddag met je oma, ghehe, hopelijk is ze niet zo gestresst.
Jij voor de rest nog nergens last van?

Ik had gisteravond best wat steken onderin, ik denk bij de doorgang van de baarmoeder zegmaar.
Alsof er gestoken of met nagels langs gegaan wordt, of dat erin geknepen wordt, kan het niet goed beschrijven zoals te lezen is Razz
Maar ik denk ook wel een soort iets wat nodig is als voorbereiding voor de bevalling?
Van mij mag het! Alleen elke avond ben ik toch weer bang van, niet nu, ik wil eerst slapen! haha
Vorige keer ben ik 's morgens bevallen maar begon het 's nachts, vond ik toen heerlijk, maar nu heb ik geloof ik toch liever dat het overdag begint (en eindigd Wink)
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  LDJ di 30 okt 2012 - 4:49

Heey meiden,

M-G; Ja, het is nog vol te houden hoor. Nog even doorzetten.
Wat super goed nieuws dat jullie echo goed was!! Werkse nog je laatste dagen.

Lente; Hoe was het met je oma?

Viva; Ik hoop het, maar ik heb het gevoel alsof ik nooit ga bevallen Najaar 2012 mama's! - Pagina 8 1578173417.
Heb savonds telkens wel van die steken, zullen wel voorweeen zijn oid.

Voor de rest alles rustig hier en weinig nieuws haha.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Bericht  Viva di 30 okt 2012 - 4:54

Dus ik sjees naar dit topic toe want LDJ heeft weer gereageerd... :nopompom:
Jammer dat er bij jou ook nog niets is, vervelend vind ik het, dit wachten.
Maar goed, kan er weinig tegen doen, haha.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  LDJ di 30 okt 2012 - 5:00

Helaas Viva, geduld word op de proef gesteld Najaar 2012 mama's! - Pagina 8 1371890812.
Haha ja, ik vind het ook. Word er soms redelijk chaggie van.
Maar goed, dat heeft natuurlijk geen zin, want we doen er niks aan.
Ik heb zo'n gevoel dat ik nog wel over ga lopen.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Bericht  LDJ di 30 okt 2012 - 6:48

Mijn borsten doen trouwens ook best wel zeer aan de buiten zijkant zeg maar.
Alsof ze nog weer zwaarder zijn geworden.
Hebben jullie dat ook?
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Bericht  Viva di 30 okt 2012 - 7:37

Ja, dat gevoel heb ik ook, van het overtijd lopen, ik hoop alleen van niet :P
Kan best dat je borsten weer wat gegroeid zijn, die van mij doen niet zeer, maar mijn BH zit veel minder lekker, dus heb zelf ook het idee dat ze wat voller zijn geworden.
Ging jij straks borstvoeding geven?
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  Snoes di 30 okt 2012 - 22:10

Vanaf morgen heb ik vakantie en dus meer tijd. Dan kom ik hier weer actiever meeschrijven hoor!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  lente di 30 okt 2012 - 23:11

Viva, Die steken onderin herken ik wel een beetje denk ik. Echt heel scherp voelt het? Hier wel veel harde buiken (maar dat verschilt per dag eigenlijk), en krampen enzo, maar niks dat echt doorzet. Zeker 's avonds als ik in bed lig denk ik wel van nou zou dit het zijn? Maar een uur later is het dan weer gestopt... jammer haha want van mij mag het idd ook wel Wink ! Waarom zou je het liefst overdag bevallen? Ivm met je dochter? Je wil graag thuis bevallen toch? Laat het hier maar 's avonds of 's nachts beginnen, dan is het niet zo druk op de weg en in het ziekenhuis als we daarheen gaan (ik werk er, dus je zal net zien dat het een begin- of eindtijd van de dag is dat ik daar puffend -en niet heul gezellig- aan kom en allerlei collega's tegenkom Najaar 2012 mama's! - Pagina 8 1578173417. Al kan het me op dat moment weinig schelen denk ik haha).

LDJ, Nog steeds alles rustig? Hoop voor je dat het gauw komt! Ben ook wel erg benieuwd haha. Met m'n oma was het zowaar best gezellig! Ze had m'n opa thuis gelaten, scheelt al een hoop discussies haha. Met pijn aan je borsten bedoel je echt de zijkan/rand? Toevallig had ik gister wel pijnlijke/gevoelige tepels en daaromheen. Maar de zijkant niet. Ze lijken ook niet echt groter (al zijn ze dat wel 2 cupmaten met voor de zwangerschap haha).

Snoes, Gezellig! Eerst 4 weken vakantie en dan verlof toch? Hoelang hebben jullie in totaal verlof eigenlijk?

Zo, heb weer lekker uitgeslapen vanmorgen. Vannacht 6x eruit om te plassen, maar toen m'n vriend weg was echt als een blok in slaap gevallen haha. Zit nu al een poosje op de pakketjesmeneer te wachten. Irritant, meestal is ie er wel rond 10.00/10.30, maar je zal altijd zien als je erop zit te wachten dat ie later komt (of niet Najaar 2012 mama's! - Pagina 8 253468018).
lente
lente
Prater
Prater

Bericht  Snoes di 30 okt 2012 - 23:15

Lente, wij hebben hier 15 weken verlof in totaal, dus ik heb sowieso nog 14 weken na de bevalling. En inderdaad, nu heb ik eerst 4 weken vakantie en dan nog een week zwangerschapsverlof. Wat voor pakketje verwacht je? Iets voor de baby? Very Happy

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 8 van 34 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 21 ... 34  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: