Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Najaar 2012 mama's!

+28
LDJ
M-G
tweeling
Papillio
lente
Flower_L
Fearie
Jasmine
Ugly Betty
Amber-
Muus
Jezzie
Snoes
Limburg85
Jade
bolus26
Lejow
Muis
Caroow
Muppetje
Sun88
kwak
Bimbam
Viva
MAS
Puzzle
Flip Fluitketel
L!ND@
32 plaatsers

Pagina 24 van 34 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 29 ... 34  Volgende

Ga naar beneden

Najaar 2012 mama's! - Pagina 24 Empty Re: Najaar 2012 mama's!

Bericht  bolus26 di 27 nov 2012 - 20:57

Hee meiden
Ben vanacht om 10 over 2 bevallen van onze dochter: a.nouk

Ze is 48 cm en weegt 2730 gram.
Het was een hele korte bevalling : om 10 voor 1 braken.mn vliezen!verhaal volgt nog!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Flower_L di 27 nov 2012 - 20:59

Wauw bolus...dat ging wel megasnel zeg!!!

Gefeliciteerd! Veel geluk en gezondheid toegewenst! Hoop dat alles voorspoedig is verlopen.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Jasmine di 27 nov 2012 - 20:59

Gefeliciteerd Bolus!
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Amber- di 27 nov 2012 - 21:06

Gefeliciteerd!!,
En wat een leuke naam. Zo heet ik namelijk Wink
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Muppetje di 27 nov 2012 - 21:24

Gefeliciteerd Bolus, heb je vlot gedaan! Erg leuke naam!

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Puzzle di 27 nov 2012 - 21:51

gefeliciteerd bolus!
Puzzle
Puzzle
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11

Bericht  Knof di 27 nov 2012 - 21:58

Jaa daar is ze dan; jullie meisje! Gefeliciteerd!
Knof
Knof
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 217
Punten : 219
Registratiedatum : 09-08-11

Bericht  Jade di 27 nov 2012 - 22:02

Gefeliciteerd Bolus!

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  M-G wo 28 nov 2012 - 0:05

Bolus: Gefeliciteerd, geniet van haar en veel geluk samen!

LDJ: de dag ervoor stond er een oliebollenkraam bij de Praxis en daar hebben we een oliebol gekocht die zo ontzettend tegen viel dat hij nu een goede bol wilde eten smile

Hier gaat alles prima, wordt alleen af en toe een beetje gek van tintelende vingers.
Hoe is het met jullie allemaal?

M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Viva wo 28 nov 2012 - 0:26

Bolus, super!! Gefeliciteerd met jullie dochtertje!
Ik ben heel benieuwd naar je bevallingsverhaal smile

MG, he bah, wat naar zeg, ook dat het kind er nog onder lag. Zegt dus we dat het in zoverre erg was dat het er niet onder vandaan gehaald mocht worden.
Ben blij dat ik dat niet gezien heb, ik zou er weken over dromen en angsten door hebben.
Lijkt me overigens ook dat je bloeddruk flink omhoog schoot toen ze het hartje niet kon vinden. Ik heb dat 1x gehad met 14 weken, toen schrok ik me al rot Jij bent natuurlijk veel verder en dan hebben ze het hartje vaak zo te pakken. Schrok je zelf niet?
Wat leuk dat je zelf oliebollen gebakken hebt overigens! Is dat nu makkelijk? Ik vind alleen oliebollen zonder krenten/rozijnen etc lekker.
Heb er overigens al even zin in, in oliebollen. Ook in winkelen dus hoop binnenkort lekker te winkelen en ook oliebollen te kopen, jammie!

Snoes, klinkt als een lekker bakdagje! Hopelijk lukt alles. En ook weer schoonmaken, je bent er maar druk mee Wink
Fijn dat jij mij in ieder geval kan volgen wat betreft het afkorten van de naam haha

LDJ, ja gister had ik gelukkig een rustiger dagje, al was R alsnog super aanwezig, vandaag gaat het stukken beter, heerlijk!

Hier een lekkere nacht gehad, ik hoef R.L. dus niet meer wakker te maken 's nachts, wat resulteerde in gisteravond half 9 een voeding, en vannacht half 5 pas weer! Echt, wauwie. Heerlijk dat ik 1 uur minder wakker was vannacht. Hopelijk vanavond de laatste voeding wat later, en een vrije nacht, zou echt heerlijk zijn. Merk het gelijk aan mezelf, kan R veel beter hebben, die overigens vandaag ook veel rustiger is gelukkig.
mag ook wel want mijn man komt vanavond pa half 11 thuis en er komt nog bezoek vanavond dus als ze heel druk geweest was, kon je mij vanavond wel opvegen.
R.L. had gister trouwens een flinke golf terug gegeven, had haar vast, net, en het kwam uit haar mondje en neusje, en daarna nog een golf. Vind dat zo zielig hé. Dus voor het eerst samen gedoucht met haar, ook wel lekker hoor, leek alsof ze het lekker vond smile
En het is mooi weer nu, dus straks even eten, R.L. voeden en dan lekker naar dorp wandelen. Weer een dagje rustig aan doen. Merk wel dat dingen als de was wassen/opvouwen ik nu eerder 's avonds doe, als R op bed ligt, en mijn man thuis is, gaat toch wat makkelijker. Maar daar groeien we wel weer in.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Snoes wo 28 nov 2012 - 1:51

Bolus, ook hier nog even gefeliciteerd! Geniet ervan.

Mistery-Girl, lekker hoor, oliebollen! Dat ga ik binnenkort ook maar eens doen/laten doen. Hier gaat alles nog erg goed hoor!

Viva, wat fijn dat ze zolang heeft doorgeslapen zeg, heerlijk! Zo te lezen loopt het allemaal wel goed bij jou.

Ik heb vreselijk slecht geslapen vannacht. Kon pas na middernacht de slaap vatten en werd daarna 2 keer wakker om te plassen. Vanaf 4 uur kon ik helemaal niet meer slapen, ben dus al sinds 4u wakker. Ben vanmorgen dan maar gelijk met mijn vriend mee opgestaan toen zijn wekker om 6u15 ging. Ik heb toen alvast koekjestaart en tiramissu gemaakt, de afwas gedaan, boodschappen gedaan en ik ben net klaar met de bovenverdieping grondig te poetsen/stofzuigen en dweilen. Zo maar even nog een uurtje of 2 proberen te slapen, heb barstende hoofdpijn en wil liever niets innemen.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Viva wo 28 nov 2012 - 4:15

Snoes, balen dat je zo slecht hebt kunnen slapen! Hopelijk lukt het je om straks nog eventjes te slapen smile
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  LDJ wo 28 nov 2012 - 5:12

Gefeliciteerd Bolus! Wat een mooie naam heeft jullie meisje gekregen!
Hopelijk gaat alles goed met jullie. Ben erg benieuwd naar je verhaal.

Snoes: Heb je nog even lekker kunnen slapen vanmiddag?

Viva: Wat fijn dat jullie meisje al zo lang door slaapt zeg! Het lijkt me heerlijk weer eens een nacht door te kunnen slapen.

Hier gaat alles zijn gangetje.
Net nog even lekker gewandeld, nu slaapt ons meisje nog heerlijk in de wandelwagen bak.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Bericht  Snoes wo 28 nov 2012 - 6:51

Ik heb nog ruim een uurtje geslapen vanmiddag. De rest hoop ik vannacht in te halen haha Wink.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  M-G do 29 nov 2012 - 12:00

Viva: het bleek gelukkig mee te vallen met het meisje dat onder de auto is gekomen, uiteindelijk bleek het ergste een longkneuzing te zijn maar in eerste instantie vreesden ze voor haar leven, dus achteraf gezien heeft ze geluk gehad.
Ik schrok wel even toen ze het hartje niet direct kon vinden ja maar stelde mezelf ook direct gerust met de gedachte dat ik hem 10 minuten geleden nog goed gevoeld had maar je bloeddruk schiet inderdaad wel even omhoog.
Oliebollen bakken is eigenlijk erg makkelijk ja, beetje oliebollenmix met lauw water en een beetje bier mixen, 45 minuten onder een natte handdoek laten staan en dan olie in de pan verwarmen tot 180 graden. Het beslag met een lepel in de pan laten vallen en na 3 minuten omkeren en je hebt een oliebol Very Happy Volgens mij valt het bijna niet te verpesten, ik zet altijd wel een pannetje azijn ernaast op het vuur voor de lucht die eraf komt.
Hoe is het nu met jou en je gezinnetje? al een beetje regelmaat gevonden?

Snoes: Al wat betere nachten gehad, weer lekker kunnen slapen?

LDJ: alles nog goed met jou en de kleine meid?

Hoe is het met de rest?

Hier gaat alles wel lekker. Morgen 40 weken...maar voor zover nog geen tekenen dat het ook daadwerkelijk morgen gaat worden. Mijn broer is ervan overtuigd dat het 5 december wordt (de enige datum die ik echt niet hoop voor de kleine zelf) maar goed mocht het wel zo zijn, dan is dat natuurlijk alleen de eerste paar jaren jammer, daarna hebben ze toch niets meer met sinterklaas.
Gisteren nog even naar het werk geweest, was erg gezellig.
Nu beginnen de vragen wel te komen... en??? is het al zover, mijn vader heeft ook al meerdere keren de vraag gehad van buren en collega's of hij al opa is.
Tot nu toe zit de kleine volgens mij nog prima en laat zich nog niet zien.
Vandaag lekker de stad in geweest, nieuwe schoenen gekocht en een andere prullenbak voor de luiers (één in een kleur die toch beter past, ow wat ben ik erg, eerst gordijnen en nu weer een prullenbak Embarassed)
M-G
M-G
Prater
Prater

Bericht  Snoes vr 30 nov 2012 - 4:41

Mistery-Girl, ik heb geen goede nachten meer gehad helaas. Maar ach, kan ik alvast wennen aan de gebroken nachten die binnenkort sowieso wel zullen volgen haha Wink. Vandaag je uitgerekende datum, spannend hoor! Ik kreeg vandaag ook al een paar smsjes van vriendinnen die vroegen hoe het met me ging. Gelukkig doen ze dat niet dagelijks, dat zou ik niet fijn vinden. Maar goed, ik ben ook nog niet bij mijn uitgerekende datum.

Gisteren naar de gynaecoloog geweest en alles was weer goed. Maandag moeten we weer terug. Daarna nog mijn vriend zijn verjaardag gevierd, was ook erg gezellig! Vandaag was mijn vriend ook vrij en zijn we samen nog naar mijn werk geweest. Zojuist ook de hele berg afwas van gisteren weggewerkt en het huis weer gestofzuigd, dus dat is ook weer helemaal klaar. Nu gaan we lekker met ons tweetjes genieten van ons misschien wel laatste weekend samen haha, wie weet!

Fijn weekend allemaal!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Muus vr 30 nov 2012 - 7:32

.

Laatst aangepast door Muus op zo 1 sep 2013 - 4:54; in totaal 2 keer bewerkt

Muus
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10

Bericht  M-G vr 30 nov 2012 - 10:42

Snoes: vervelend dat je nog niet lekker door hebt kunnen slapen maar inderdaad zo kun je alvast wennen Wink Gezellig nog even met zijn tweetjes op pad geweest en zijn verjaardag gevierd, lekker hoor. Nu zijn alle dagen voorbij wanneer de kleine eigenlijk niet geboren mocht worden toch? Of nou ja, je snapt wel hoe ik het bedoel, op al die verjaardagen Wink
Geniet nog even van je weekend samen want inderdaad voor je het weet is het jullie laatste samen!

Muus: dank je, ik zal het nodig hebben smile maar wie weet zit de kleine er over 1,5 week nog...
Ach wat een lief jochie! Fijn dat het zo goed gaat en hij aankomt! Lekker blijven genieten!

Vandaag de stofzuiger er maar weer doorgehaald, beneden en boven, de boel afgestoft, was opgeruimd, naar de stad geweest (bij Doeland was hier 50% korting op alles, opheffingsuitverkoop en mijn vriend wilde nog graag het e.e.a. toch ook nog maar even lamellen meegenomen voor de babykamer zodat er lamellen en gordijnen hangen) Straks nog even het bed verschonen en verder weinig meer op de planning voor vandaag.

Fijn weekend allemaal!

M-G
M-G
Prater
Prater

Bericht  Viva ma 3 dec 2012 - 1:54

Snoes, hoe gaat het nu met jullie? Lekker aan het genieten van je kraamweek?

LDJ, ik bof ook lang niet elke nacht hoor, maar ze slaapt gemiddeld wel langer dan 4h achter elkaar in de nacht, dus dat is wel echt heerlijk!
Hoe doet jullie meid het?

MG, wat fijn dat het mee lijkt te vallen met dat meisje zeg! Ook fijn dat je weet hoe het afgelopen is, anders blijf je er misschien mee in je maag zitten...
En ik denk dat ik ook maar eens een poging ga doen om oliebollen zelf te bakken. Ben je ook goedkoper uit of dat niet?
Want dat vet kan je maar eenmalig gebruiken toch?
Haha volgens mij moet je niet meer te lang overtijd lopen, anders wordt straks weer iets anders aangepast vanwege de kleur van de muren Wink
Hoe voel je je nu?

Muus, heerlijk dat Q zou tevreden is! Gaat het goed nu zonder kraamhulp?

Zo, ik probeer echt wel mee te schrijven hier, maar ik vind het wél veel drukker geworden met 2 kids.
De afgelopen week zaten wij wel om half 12 al aan het ontbijt, echt hoor, ik doe wat verkeerd, maar ik werk er hard aan!
R.L. heeft soms zo haar dagen, net in bad gedaan, leg je haar beneden in de box om eindelijk je brood te smeren, spuugt ze zo een hele golf over haar arm, kunnen we weer van voor af aan beginnen.
Zo eindelijk boodschappen doen, sneeuw/regen is opgehouden dus kunnen we droog heen en weer.
R.L. heeft trouwens spruw, wilde vandaag de HA bellen voor een afspraak maar dat kan alleen tussen 8 en half 11, dus morgen dan maar. Hoop dat we wat krijgen en het dan snel over is, want volgens mij heeft ze er wel last van, drinkt stukken onrustiger. Vandaag en gister kwam ze ook vaker (minus de nacht gelukkig), maar dat kan ook de regeldag van 3 weken zijn.
En morgen huisje kijken!
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  M-G ma 3 dec 2012 - 3:22

Viva: oliebollen zelf bakken is hier goedkoper en lekkerder. (3 liter zonnebloemolie €5,25 en een pak oliebollenmix €1,50? en daar haal je er zo'n 20 uit, bij de oliebollenkraam betaal je hier €10,- voor 12 stuks.) De olie gooi ik inderdaad normaal gesproken weg maar heb het nu bewaard voor oud en nieuw, nog een keer oliebollen bakken.
Ik voel mij momenteel een waggeleendje... maar op zich mag ik nog steeds niet klagen. Morgen weer naar de VK voor weer een standaard controle en als er dan volgende week nog geen kleine is dan gaan ze pas actie ondernemen. Ik mag nu niets meer aan de kamer veranderen van mijn vriend, die vind het prima zo (niet dat als ik dat perse wil daar een boodschap aan heb:))

Hopelijk is de spruw snel over, is toch vervelend voor haar. Je zult vast je draai nog wel vinden met 2 kinderen, is natuurlijk altijd even wennen.
Heel veel plezier morgen met het huisje kijken, hopelijk is het wat!

Nou vandaag zit ik op 40+3 en nog steeds niets. Geduld wordt op de proef gesteld zo te merken. Ik weet dat ik nog niet mag klagen en er meiden zijn die veel langer overtijd lopen maar toch... Very Happy moest even zeuren.
Ik ga zo nog maar eens even boodschapjes doen en stofzuigen en verder de tijd vullen met tja.. dat ga ik nog even verzinnen.
M-G
M-G
Prater
Prater

Bericht  Viva ma 3 dec 2012 - 4:44

Logisch hoor dat je het wachten op zich zat bent.
Ik was het dit keer niet zo zat als bij onze 1e maar dat is omdat ik dit keer afleiding had van R.
Succes nog eventjes!!
En dat van die kamer, haha, ben benieuwd of je nog een ingeving gaat krijgen voor die tijd Wink

Waarvan had jij jouw oliebollenmix? En smaken ze net zo lekker? Ja even peilen hoor Wink Moet gelijk alles weten!
Nou ik ga maar het eten voorbereiden, na het eten snel weg en je zult zien dat R.L. bedenkt nog even drinken te willen tussendoor Wink
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  M-G ma 3 dec 2012 - 9:34

Dank je, ik zoek ook wel afleiding maar op een gegeven moment weet ik het eigenlijk ook niet meer en heb ik weinig inspiratie meer. Ik ben gisteren maar begonnen met het uitzoeken van foto's op de computer. Ik heb nog een paar lijsten staat die gevuld moeten worden, dus daar hou ik mij nog even zoet mee.

Ik heb altijd oliebollenmix van Koopmans en vervang 150 ml water voor (bruin) bier en ja ik vind ze lekkerder dan die van de oliebollenkraam! Tenzij je natuurlijk bij één van de winnaars van de oliebollentest in de buurt woont maar over het algemeen ben ik niet zo dol op de oliebollen van de kramen. Thuis heb je ze lekker warm net uit de pan en ik vind het zeker de moeite waard om zelf te doen. smile Ik zou zeggen gewoon proberen! Wink

M-G
M-G
Prater
Prater

Bericht  tweeling wo 5 dec 2012 - 3:21

Hoe is het hier, nog nieuws? Ben erg benieuwd naar de bevallingsverhalen van snoes en loesje.
Hier alles goed, onze dame slaapt door sinds deze week van 23.30 tot 8.30, echt zo fijn om weer lekker door te kunnen slapen.
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Bericht  LDJ wo 5 dec 2012 - 6:12

Heey meiden,

Hoe gaat het met jullie?

Tweeling; wat fijn dat jullie kleine doorslaapt sinds deze week. Heerlijk om weer wat langer te kunnen slapen of niet?

M-G; bij jou nog steeds alles rustig meid?

Viva; hoe gaat het met jullie? Slaapt jullie meisje ook nog steeds goed?

Muus; fijn dat het met jullie zo goed gaat en wat heerlijk dat het met jou alweer zo snel goed gaat.

Snoes; hoe gaat het met jullie?

Hier gaat alles goed. Ons meisje heeft afgelopen nacht ook een lekkere ruk gemaakt.
Ze sliep om 23 uur en kwam pas om half 4. Heerlijk. Hopelijk doet ze dat aankomende nacht ook weer. Ze is vandaag alweer 3 weken. De tijd gaat echt snel joh.
Vrijdag maar eens langs het buro om haar te laten wegen, ben erg benieuwd.
Met mijzelf gaat het ook weer een stuk beter. De pijn is zo goed als over. Iedere dag probeer ik een stuk te wandelen, dat vind ze echt heerlijk.
Voor de rest weinig nieuws.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Bericht  tweeling wo 5 dec 2012 - 6:22

LDJ schreef:Heey meiden,

Hoe gaat het met jullie?

Tweeling; wat fijn dat jullie kleine doorslaapt sinds deze week. Heerlijk om weer wat langer te kunnen slapen of niet?

M-G; bij jou nog steeds alles rustig meid?

Viva; hoe gaat het met jullie? Slaapt jullie meisje ook nog steeds goed?

Muus; fijn dat het met jullie zo goed gaat en wat heerlijk dat het met jou alweer zo snel goed gaat.

Snoes; hoe gaat het met jullie?

Hier gaat alles goed. Ons meisje heeft afgelopen nacht ook een lekkere ruk gemaakt.
Ze sliep om 23 uur en kwam pas om half 4. Heerlijk. Hopelijk doet ze dat aankomende nacht ook weer. Ze is vandaag alweer 3 weken. De tijd gaat echt snel joh.
Vrijdag maar eens langs het buro om haar te laten wegen, ben erg benieuwd.
Met mijzelf gaat het ook weer een stuk beter. De pijn is zo goed als over. Iedere dag probeer ik een stuk te wandelen, dat vind ze echt heerlijk.
Voor de rest weinig nieuws.

Ja echt heerlijk hoor, hoop dat ze dit blijft doen zo lekker door slapen. Maar jullie meisje doet het ook al goed! Met 3 weken al 4,5 uur achter elkaar slapen, lekker hoor! Geef je bv en zo ja loopt het goed?
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 24 van 34 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 29 ... 34  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: