Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Najaar 2012 mama's!

+28
LDJ
M-G
tweeling
Papillio
lente
Flower_L
Fearie
Jasmine
Ugly Betty
Amber-
Muus
Jezzie
Snoes
Limburg85
Jade
bolus26
Lejow
Muis
Caroow
Muppetje
Sun88
kwak
Bimbam
Viva
MAS
Puzzle
Flip Fluitketel
L!ND@
32 plaatsers

Pagina 13 van 34 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 23 ... 34  Volgende

Ga naar beneden

Najaar 2012 mama's! - Pagina 13 Empty Re: Najaar 2012 mama's!

Bericht  Gast di 6 nov 2012 - 7:41

Viva schreef:Ja, gniffel, raar Najaar 2012 mama's! - Pagina 13 253468018
Maar hoe gaat het nu tussen je grote en kleine meid? Is Y niet jaloers?

Zo anders ff spitsuurtje gehad hier..2 meiden tegelijk zo;n beetje naar bed doen, daar moet ik nog even mijn draai in vinden haha.

Nee Y. is absoluut niet jaloers! En ze is zelfs nog liever als een aantal dagen voor de bevalling, toen d8 ik nog echt..als dit niet nog erger gaat worden, maar ze is weer het liefste meisje die ik ken. Najaar 2012 mama's! - Pagina 13 281626781

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Viva di 6 nov 2012 - 9:18

Super zeg! Leuk dat ze er zo goed mee omgaat.
Ik zat net wel ff een keer extra te kijken hoor, maar je hebt naamsverandering! Daar zal ik flink aan moeten wennen :P
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Gast di 6 nov 2012 - 9:20

Werd wel tijd vond ik haha! Ja, heb eigenlijk weinig te klagen wat betreft de meisjes..alleen heeft kleine E. vandaag een moeilijk dagje qua poepen! Zo zielig..al gaat het nu al weer wat beter, nog wel keuteltjes maar geen persmomentjes meer..hopelijk vann8 ook niet! Afgelopen n8 was drama, maar goed..de nachten zijn voor manlief! Ik slaap gewoon doorn Najaar 2012 mama's! - Pagina 13 253468018

Gast
Gast

Bericht  M-G di 6 nov 2012 - 9:21

Viva: bevalling thuis lijkt me wel het mooiste, gewoon lekker in mijn eigen omgeving. Ik snap de botsing wel dan tussen jou en je dochter maar inderdaad je moet maar zo denken, ze bedoelt het goed en als je straks weer helemaal de oude bent, kun je vast weer volop genieten van haar valse gezang!
De 9e is dan inderdaad niet leuk nee maar ja... je hebt het niet voor het kiezen hé. Ik duim voor je dat het de 9e niet wordt, de 7e dan maar doen, morgen? Lijkt me wel apart dat je het hoofdje kunt voelen, dan zou je inderdaad niet verwachten dat zo'n bevalling nog zolang kan duren als ze niet zo ver weg ligt van de uitgang maar dat zal wel weer niets zeggen over de duur van de bevalling.

LDJ: ik moet nog even, ik zit nu op 36,5 week. Volgens mij qua uitgerekende datum (30 november) één van de laatsten in dit topic. Ik voel me nog goed dus tot nu toe heb ik nog wel geduld.

Anniej: fijn dat je oudste dochter niet jaloers is. Hoe gaat het nu met de 2 meiden? Wil het allemaal een beetje lukken? Nu zie ik inderdaad ook een naamsverandering, leuk!
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast di 6 nov 2012 - 9:23

MG, heb soms echt *gelukkig tot nu toe dan* tijd over! Druk met solliciteren inmiddels al, en de dagelijkse dingen zoals de was etc. Hoe gaat met jouw zwangerschap, en mentaal met je? Najaar 2012 mama's! - Pagina 13 699888

Gast
Gast

Bericht  M-G di 6 nov 2012 - 12:34

Geniet er dan maar van als je tijd over hebt! Lekker dat het zo goed gaat smile
Heb je nog weleens last van jeukaanvallen? Ik las dat je eind deze maand nog weer naar het ziekenhuis moet, in ieder geval veel succes en hopelijk kunnen ze je dan verder helpen.

De zwangerschap verloopt tot nu toe prima. Vanaf vrijdag mag ik thuis bevallen.
Afgelopen maandag heeft de VK me weer goedgekeurd.

Mentaal gaat het eigenlijk ook goed. Uiteraard heb ik wel mijn "dipjes" maar eigenlijk is dat vergeleken met wat ik verwachtte niet noemenswaardig. Ik denk dat het ook grotendeels door de afleiding komt en de verandering die me staat te wachten van met zijn tweeën zijn naar een gezinnetje. Wat me goed doet is dat mijn vader ook alles goed oppakt en voor zover het kan doorgaat met zijn leven en erg uitkijkt naar zijn toekomstige titel van opa.
Eigenlijk mag ik dus niet klagen smile
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Snoes di 6 nov 2012 - 22:17

Viva, mij maakt het eigenlijk niet zoveel uit om onverwacht bezoek te krijgen. Zat ik lekker charmant nog in mijn pyjama haha. Gelukkig kennen we elkaar heel goed en moet ik me voor haar niet 'schamen'. Zo, jij blijft het lekker volhouden, vandaag je uitgerekende dag meid! Hopelijk beval je niet de 9de, zou jammer zijn als het net toevallig samenvalt met de verjaardag van je neefje.

Puzzle, jij bent ook al 39 weken, jouw datum komt ook stilaan dichterbij. Fijn dat je nog prima slaapt, dat is hier momenteel wel anders helaas.

Mistery-Girl,
hier zeggen ook veel mensen inderdaad dat we nog maar lekker moeten genieten samen. Niet dat dat straks niet meer gaat als we met z'n drietjes zijn, maar het is sowieso toch anders. De suikerbonen zijn allemaal gelukt, ze zijn helemaal klaar. Alleen nog een paar grote potten maken voor op mijn werk en op mijn vriend zijn werk te zetten. Ik ben 5 dagen na jou uitgerekend, 5 december. Ik geloof dat jij ook eerst ergens begin december uitgerekend was, maar dat met de termijnecho de datum nog aangepast is, toch? Onze voorkeur gaat er ook niet naar uit dat onze baby met Sinterklaas geboren wordt, en ook liever niet 29 nov (dan is mijn vriend jarig haha). Verder mag hij/zij elke dag komen, maar nu nog niet smile.

Lente, het is zeker nog gelukt met de suikerbonen. Ze zijn helemaal klaar, dus dat is ook weer een zorg minder! Voor jou ook je uitgerekende datum vandaag, spannend hoor! Hopelijk laat de baby niet meer te lang op zich wachten.

LDJ, je baby'tje heeft het goed in jouw buik geloof ik Wink Lijkt me wel spannend hoor, dat het nu elk momenet kan beginnen Very Happy

Anniej, fijn om te lezen dat het allemaal goed met je gaat en met jouw meisjes ook! Hopelijk vind je ook weer snel een baan.

Hier niet veel bijzonders te melden. Gisteren ben ik de hele dag bij mijn moeder geweest, samen naar de markt geweest etc. Vanmorgen heb ik de afwas van gisteren al gedaan en zo dadelijk ga ik de baby-strijk afwerken. Vanavond gaan we op kraamvisiste, mijn neef is afgelopen zaterdag papa geworden (een maand te vroeg, zijn vriendin was uitgerekend voor 29 november). Morgen komt er een vriendin langs van hier op het forum, zij is ook zwanger, gezellig!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 6 nov 2012 - 22:30

MG, ik wou dat ik kon zeggen dat ik jeuk vrij ben, maar helaas. Zo nu en dan, een aantal keren per week, speelt het toch nog wel op! Dus dit ga ik ook zeer zeker aan katen bij de gyn en de andere artsen. Dus je bent vrijdag 37weken en mag je inderdaad thuis bevallen, willen jullie dit ook doen of ga je liever naar het ziekenhuis?

Fijn om te lezen dat het wel goed met je gaat ondanks het overlijden natuurlijk! Moedig van jullie. Hopelijk krijg je naar de bevalling straks als de kleine er niet is een "dip". Ik zie het aan mijn man, die heeft beiden ouders niet meer, en nu na 8 en 4jaar nu inmiddels, komt dat er toch wel uit, heftig hoor! Maar ik denk van aan je! Najaar 2012 mama's! - Pagina 13 699888

Snoes wat zijn je foto's gaaf geworden zeg! En ja, hopelijk komt er wat leuks voorbij op mijn pad, maar denk het haast niet, het is hier in de regio momenteel echt niet te doen qua solliciteren, er zijn zoveel (vooral ook jongeren) werkloos, ik ga binnenkort mijn vorige werkgever eens bellen/mailen of hun wat kunnen betekenen vanaf januari.

Gast
Gast

Bericht  Snoes di 6 nov 2012 - 22:33

Dankjewel! Wij vinden de foto's ook echt superleuk geworden. Er zijn er nog veel meer, ik kon haast niet kiezen haha. Maar mijn vriend vond die 2de die ik in het buikjestopic heb geplaatst het mooiste en die mocht ik met zijn toestemming op het forum plaatsen haha Very Happy. In welke sector zoek je werk? Denk dat het inderdaad niet echt een hele goede tijd is om aan een baan te komen, zeker niet als er in die sector al veel werklozen zijn.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 6 nov 2012 - 22:36

Ben benieuwd naar de rest eerlijk gezegd! ;-) Ik heb hiervoor gewerkt in de thuiszorg, wat ik ook wel graag weer zou willen. Dan zou ik parttime kunnen blijven met een max aan uren bijv. van 24uur per week. Mijn diploma's heb ik voor in de drogist, maar dan zou ik minimaal 32uur per week moeten werken voor een stabiel inkomen wat hier wel nodig zal zijn en dat is iets wat ik niet wil natuurlijk, maar als het niet anders kan, zou het wel moeten, dan leg ik mij daarbij neer.

Gast
Gast

Bericht  Snoes di 6 nov 2012 - 22:39

Ohja, dat wist ik nog wel dat je in de thuiszorg werkte voordat je zwanger was/net zwanger was. Snap ook wel dat je liever 24 uur gaat werken dan 32 uur hoor. Dat laatste is ook wel veel met 2 kinderen, zeker ook als je het 'gewend' bent om 24 uur te werken. Ik duim voor je dat je toch snel een baan vindt in de thuiszorg!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 6 nov 2012 - 22:40

En anders ga ik de gewone schoonmaak in..we zullen het zien natuurlijk! heb je de rest vd foto's op FB ? :p

Gast
Gast

Bericht  Viva di 6 nov 2012 - 23:02

PM, was deze nacht beter? Wink
Zielig keuteltjes, zal ze wel last van hebben ja!

MG, was inderdaad apart dat het 't hoofdje was.
En inderdaad, ik wil best voor vandaag gaan hoor, de baby alleen niet :P
Maar de dag is nog lang...

Snoes, oh fijn dat het je niets uitmaakte dat ze onverwachts langs kwam! Ik hou daar echt niet van
Je hebt gezellige en leuke dingen voor de boeg, veel plezier met alle dingen!
Heb je foto´s gister overigens ook gezien, mooi hoor, mooi buikje!

LDJ.... hoe gaat ie?
Al trotse mama? Weet je wat het is, ik vind het vervelend voor je om het elke ochtend te plaatsen, omdat ik zelf dat gezeik ook zo vervelend is, maar zie het gewoon als medeleven en dat ik ook overtijd ga lopen en je dus snap? :P

Zo, hier dacht ik gister dat het begonnen was, ofja ik hoopte het. Had 2h lang om de 10 min harde buiken, dus nog geen weeen, maar hoopte wel dat het over zou gaan in weeen, maar nee, baby zit er nog in en wil er niet uit Najaar 2012 mama's! - Pagina 13 1270000679
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 6 nov 2012 - 23:04

Springen viva! Springen...!! misschien komt ze dan sneller!

Gast
Gast

Bericht  Viva di 6 nov 2012 - 23:14

Ik denk dat na 2x springen mijn buik zó kanonshard is, dat ik er snel weer klaar mee ben :P
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 6 nov 2012 - 23:18

Toch geduld hebben dus Laughing

Gast
Gast

Bericht  Viva di 6 nov 2012 - 23:21

Najaar 2012 mama's! - Pagina 13 1270000679
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 6 nov 2012 - 23:22

Najaar 2012 mama's! - Pagina 13 699888

Hier breekt er 1 de keet af..allemaal blokken overal..en wie kan het straks onder het dressoir weghalen..JUIST! Moi...:shock: zucht...........

Gast
Gast

Bericht  LDJ di 6 nov 2012 - 23:25

Heey meiden,

Even ego, straks reageer ik uitgebreider.
Pfffff, hier is nog steeds alles rustig en ik heb er echt even een dip van.
Vannacht om 3 uur moest ik plassen en vanaf toen was ik zo verdrietig omdat er nog steeds niks gebeurd Cry.
Ik werd vanmorgen wakker en had wel iets van 10 berichten. Echt super lief dat iedereen aan me denkt, maar weer werd ik zo super verdrietig en ik moet nog steeds huilen, erg he?! Ik heb vandaag gewoon een off day denk ik.
Van onderen doet het me telkens wel pijn en soms voel ik ook wel steken, maar ik heb echt het gevoel dat ik niet uit mezelf ga bevallen. Maar goed, het is ook alweer woensdag vandaag, dus dat zal wel strippen worden vrijdag denk ik...
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Bericht  Gast di 6 nov 2012 - 23:25

Najaar 2012 mama's! - Pagina 13 699888 LDJ! Wanneer moet je weer naar de VK ?

Gast
Gast

Bericht  Viva di 6 nov 2012 - 23:27

Laughing, ik had onze dochter mooi haar veger gegeven zodat ze een stok had om alles er weer onder vandaan te vissen :P

LDJ, ah ja heel begrijpelijk. ik kan wel allemaal misschiens gaan zeggen, maar dat helpt niet.
Bij onze dochter was ik het ook zó zat, iedereen zat steeds zo te zeiken (en ik doe er dus aan mee bij jou, sorry!!), ja hallo zelf wil je toch ook dat het gaat beginnen. En net die dag dat ik het niet verwachtte omdat ik de dag erna gestript zou worden...
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  lente di 6 nov 2012 - 23:33

Viva, Bedoelde idd dat de baby dan niet geboren wordt de 9e omdat je het onbewust tegenhoudt omdat je het echt niet wilt. Geen idee of dat zo werkt hoor haha, maar je lichaam kan een hoop Wink. Gisteravond had ik hetzelfde, toevallig! Veel pijnlijke harde buiken en dacht echt van ja nu zet het door... maar nee... Heb zo'n vermoeden dat het vandaag niet gaan gebeuren, maar ik hoop het zo haha. Morgen weer naar de vk, en dan een afspraak maken voor volgende week dat ze gaan strippen. Heb het ook even geprobeerd te voelen, het hoofdje, maar geloof niet dat ik het duidelijk voel (ze ligt wel ingedaald). Dus of ze ligt nog te hoog of ik heb te korte vingers Najaar 2012 mama's! - Pagina 13 253468018.

LDJ, Even een hele dikke Najaar 2012 mama's! - Pagina 13 699888. Hoop echt voor je dat het gauw (uit zichzelf) begint! Snap dat je er doorheen zit, ik baal er nu al van en ben vandaag pas uitgerekend Embarassed.

PM, Haha succes met je blokken Wink. En hoop dat solliciteren wat oplevert voor je!

MG, Fijn dat je vanaf vrijdag al thuis mag bevallen! En ik denk dat je 'dipjes' heel normaal zijn hoor! Ik 'ken' je natuurlijk alleen via het forum, maar vind dat je je er echt heel goed doorheen slaat!

Snoes, Zo te lezen vermaak je je prima in je verlof haha. Lekker nog even leuke dingen doen, en de kleine nog goed laten groeien daarbinnen Najaar 2012 mama's! - Pagina 13 561177.

Hier weer weinig nieuws onder de zon (alhoewel, die is ook ver weg volgens mij). Dacht gisteravond weer dat 't ging beginnen, maar nee hoor. Steeds als ik dat denk is het na het douchen weer over. Ga vanaf nu maar niet meer douchen als ik denk dat het begint haha. Had gister wel ook een hoop slijmverlies, maar je slijmprop he (of deeltjes daarvan), zit daar altijd bloed bij?
lente
lente
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Gast di 6 nov 2012 - 23:35

Ik heb dit x niet gezien of gemerkt dat ik de slijmprop ben verloren.

Gast
Gast

Bericht  LDJ di 6 nov 2012 - 23:42

Wat zijn jullie toch lief Najaar 2012 mama's! - Pagina 13 699888.

Viva: Ik moet alleen maar om je lachen hoor. en ik vind het echt niet erg dat je erom vraagt haha.
Jij zit met gemak in hetzelfde schuitje, hebben we iig elkaar nog Najaar 2012 mama's! - Pagina 13 253468018.

Anniej: Ik heb hier ook nog niks van een slijmprop oid dergelijks voorbij zien komen. Maar dat kan dus normaal zijn?
Aanstaande vrijdag moet ik weer naar de vk. Dan word ik om de 2 dagen gestript en als dat niks opleverd word ik ingeleid.
Ben benieuwd waar het eindigd. Wel super fijn om te lezen dat jou meiden het zo ontzettend goed doen. Wat zal dat een gevoel van trots geven Wink.

Lente: Spannend zeg... Bij een vriendin van me begon het ook met slijmverlies.
Volgens mij hoeft er bij de slijmprop niet altijd bloed te zitten toch?!
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Bericht  Viva di 6 nov 2012 - 23:56

Lente, nou ik hoop dat mijn lichaam dan meewerkt de 9e Wink
Maar inderdaad, je lichaam kan een hoop zonder dat je het weet.
Toevallig zeg dat jij dat gister ook had! Beetje jammer dat we allebei zo geeindigd zijn.
En je moet inderdaad opzich nog wel even wat diep voelen om het te kunnen voelen, dus wie weet.
Volgens mij hoef je bij je slijmprop niet altijd bloed te hebben. Heb dit x mijn slijmprop ook nog niet verloren, denk eerder dat die gewoon verdeeld komt, of pas bij de bevalling :P

LDJ, gelukkig maar! Ik ben wel 'bang" dat jij en lente tegelijk bevallen en dat ik hier nog een beetje in mijn eentje hang (als zijnde over datum, volgens mij volgt de rest ietsje later, ja MAS morgen, maar die post nu wat minder).
Maar het zou ook zuur zijn voor jou als lente en ik nog voor jou bevallen. Laten we het maar op volgorde doen, en lente en ik lekker tegelijk Wink
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 13 van 34 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 23 ... 34  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: