Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Najaar 2012 mama's!

+28
LDJ
M-G
tweeling
Papillio
lente
Flower_L
Fearie
Jasmine
Ugly Betty
Amber-
Muus
Jezzie
Snoes
Limburg85
Jade
bolus26
Lejow
Muis
Caroow
Muppetje
Sun88
kwak
Bimbam
Viva
MAS
Puzzle
Flip Fluitketel
L!ND@
32 plaatsers

Pagina 12 van 34 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 23 ... 34  Volgende

Ga naar beneden

Najaar 2012 mama's! - Pagina 12 Empty Re: Najaar 2012 mama's!

Bericht  lente ma 5 nov 2012 - 1:15

Snoes, Nee die winkel ken ik niet (maar dat wil niet zeggen dat ie er niet is in NL Wink). Wat fijn dat jullie zo'n lekker weekend gehad hebben, daar moet je echt nog even van genieten idd! Succes met je suikerbonen vandaag.

Viva, Ooh als je die geboortezegels per 10 gevonden hebt, wil je 't even laten weten? Dan ga ik die ook nog halen haha. En anders doe ik er wel saaie Bea zegels op (bestaan die nog?), voor de mensen die niet zo heel dicht bij ons staan. Heel herkenbaar van je niet meer zo op je gemak voelen in de stad! Ik heb net het hoognodige gehaald, en bedacht dat ik vanaf nu samen met m'n vriend boodschappen ga doen (sowieso voor het tillen, maar ook als er iets is, dan kan ik gauw naar de auto terug). Denk dat we morgen of woensdag maar even flink veel boodschappen moeten doen, dat we een week vooruit kunnen. Heb de laatste tijd al wel steeds teveel gekookt, dus er zit iig voor een week eten in de vriezer haha, zodat we na de bevalling niet per se snel naar de supermarkt hoeven. Hoop dat je vanavond even lekker in bad kan! Vind het ook altijd lekker, maar ben 't snel zat. M'n vriend kan echt uuuuren in bad zitten haha.

LDJ, Ja denk door het slechte slapen. En dat ik bij het wakker worden 3 smsjes had 'of er al iets gebeurt'. Daar werd ik ook een beetje knorrig van. Ben idd ook bang dat ik nooit ga bevallen haha. Ze zeggen dan 'er is er nog nooit een blijven zitten', maar dan denk ik 'ja er moet er toch een de eerste zijn' Najaar 2012 mama's! - Pagina 12 1578173417.

Knof, Dat klinkt heftig! Weet je waar de koorts door kwam? En dat jullie kleintje geel zag? Lijkt me heel naar idd, na een paar fijne dagen thuis! Ben ook wel benieuwd hoeveel bezoek je eerst had, en daarna nog liet komen op een dag? Gelukkig zitten m'n vriend en ik op 1 lijn dat we de eerste dagen weinig mensen willen zien (lekker even genieten/wennen met z'n 3tjes), maarja, of mensen zich daar aan houden is een tweede natuurlijk.

Ik zou graag blijven schrijven als we allemaal bevallen zijn! Vooral omdat de kindjes dan ongeveer even oud zijn allemaal, en we misschien tegen dezelfde dingen aanlopen of dingen willen delen (hier komt de onzekere moeder in mij naar boven haha). En omdat ik het eigelijk wel gewoon gezellig vind Very Happy.
lente
lente
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Snoes ma 5 nov 2012 - 1:32

Knof, jeetje jullie hebben een heftige week gehad zo te lezen. Gelukkig zijn jullie nu weer thuis en kunnen jullie hopelijk weer verder genieten met z'n drietjes. Goed dat je het bezoek wat geminderd hebt, aan jezelf denken is zeker belangrijk nu!

Viva, wij wonen zo'n 20 km van het ziekenhuis af. Als we 's avonds/'s nachts kunnen rijden is het heel rustig op de baan en zijn we er wel in 20 minuten, maar als we in de drukte overdag moeten rijden, duurt het wel een halfuur. Ach, wie weet hoe ik er op dat moment insta haha.
Ik vind het ook prima om hier nog te blijven kletsen hoor, al weet ik niet of ik dan heeeel veel hier te vinden zal zijn. Al lijkt het me ook wel leuk, ervaringen e.d. te delen.

Op ons kaartje staat er ook iets à la "Graag een seintje voor bezoek". Ik zou niet willen dat er hier ineens 10 mensen tegelijkertijd staan, dus even een belletje of smsje lijkt me maar een kleine moeite.

Net kwam mijn ex-buurvrouw hier onverwacht op bezoek. Zit ik hier lekker charmant nog in mijn pyjama en kamerjas omdat ik vandaag toch de deur niet uitmoest haha. Kon ik haar ook nog niet deftig ontvangen omdat de hele woonkamer volstaat met suikerbonen en verpakkingen e.d. En gezien ze niet mocht zien welke kleur het was, zijn we maar in de keuken gaan zitten haha. Ik heb mijn 'lesje' dus al geleerd en ga nu gewoon de afgewerkte suikerbonen gelijk opbergen in dozen/opbergboxen. Als er dan iemand langskomt, kan ik gewoon de box/doos optillen en wegzetten.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Viva ma 5 nov 2012 - 2:18

Lente, als ik het onthoudt, en ze zijn er inderdaad, zal ik het laten weten over die postzegels!
Die bea zegels bestaan geloof ik nog ja :P
Ik ben het bad dus ook altijd snel zat, wat dat betreft is het gezelliger als mijn man meegaat zodat je wat te praten hebt, maar de badkamer van de buren grenst er ook weer aan en die zouden alles letterlijk kunnen verstaan wat we dan zeggen, dat vind ik dan ook vervelend als je niet eens over dit 2e meisje oid kan praten :P
En wij hebben hier ook alvast wat extra multivitamine in huis. Binnenkort nog wat koffie, heeft de kraamvisite voorlopig ook genoeg :P
Leuk dat je ook mee wilt blijven schrijven straks.

Snoes, we zullen waarschijnlijk allemaal wel veel minder hier zijn, omdat je gewoon ook met de baby bezig bent.
Leuk, je ex-buurvrouw op bezoek Laughing, ik háát onverwacht bezoek. Ik heb een mobiel, als iemand langs wil komen bellen ze maar van te voren.
Niet dat ik anders niet open doe, maar ik vind dat zo vervelend.
Stom eigenlijk he dat je in je eigen huis zo moet oppassen met dingen voor áls er mense komen Wink

Pff, dochterlief loopt echt heel de tijd achter mij reet aan, ik moet echt alles heel de tijd bekijken.
AAAAAAAAH. Soms zou ik even kindvriendelijk-mondplakband willen hebben. Nee niet echt natuurlijk maar goed, soms zou het verdraaid goed uitkomen. Ze is echt een kwebbelkous en soms dat commentaar overal op, dan kan ik dat zó slecht hebben.
Zoals nu dus.
Ik ga deze hoek hier maar eens opruimen, ziet er echt niet uit. (Echt hoor, zit ik dus even te kijken naar die troep hier "Waarom zit je daarnaar te kijken mama?" Najaar 2012 mama's! - Pagina 12 2441965372)
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Gast ma 5 nov 2012 - 2:31

R. mag wel even met Y. komen spelen als je dr zat bent haha

Gast
Gast

Bericht  Viva ma 5 nov 2012 - 2:41

Laughing, zat wel even, alleen voor ik haar bij jou gebracht en weer opgehaald heb Laughing
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 5 nov 2012 - 3:26

Blijf je toch ff hangen ;-) uhhh liggen mag ook, wat jij wil haha

Gast
Gast

Bericht  Puzzle ma 5 nov 2012 - 5:43

nou meiden jullie houden het nog allemaal goed vol zeg! Nog geen tekenen van
bevalling? hier ook alles rustig, al denk ik steeds dat het nu wel mag beginnen!
Slapen lukt hier nog wel prima, moet er wel 2-3 x uit om te plassen, maar verder geen problemen. Moet wel zeggen dat ik 's morgens wel veel lekkerder slaap.

@viva, ben ook wel benieuwd naar de postzegels, zag idd ook dat ze alleen per 50 stuks gaan.

sun88, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!
knof, wat een vervelende start zo! nu maar extra genieten met z'n 3en!
Puzzle
Puzzle
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11

Bericht  M-G ma 5 nov 2012 - 11:36

Muus: ik zou je hond ook niet volledig afzonderen van de baby, daar creeer je volgens mij alleen maar het tegenovergestelde mee en kan de baby zijn of haar "vijand" worden. Het is natuurlijk helemaal aan jullie en ik ken jullie hond niet maar op internet staan wel vele tips die je zou kunnen gebruiken.
bv op deze website: http://www.hondenenpuppies.nl/puppie-opvoeden/hond-in-huis-en-een-baby-op-komst-10-tips/
en zo zijn er nog velen meer. Hopelijk komt het allemaal goed met de baby en de hond, is wel zo prettig voor jullie!
Leuk dat je alvast even kon oefenen met je neefje. En wordt jij of je man al gek van het krakende zeiltje op bed?

Viva: ja mijn huis is weer toonbaar, stof gezogen, ramen gelapt, lamellen schoongemaakt, alles afgestoft... morgen ga ik dat boven ook eens doen en dan van de week de badkamer nog een keer en dan heb ik alles wel gehad denk ik voor de grote schoonmaak. De wc heb ik pas nog van onder tot boven gesopt en geschrobd, verder is het een kwestie van bijhouden. Ik denk dat ik gewone postzegels gebruik, uiteindelijk kijken er volgens mij niet veel mensen naar de postzegel. Ik vind het wel leuk die geboortezegels maar als ik daarvoor veel te veel overhoud dan worden het gewone postzegels. Ik zal me proberen aan mijn meldingsplicht te houden maar ik zit nog maar op 36,5 weken dus hier zal het nog wel even duren. Nog lekker in bad geweest vanavond?
Lijkt me leuk om na de bevalling ook nog mee te schrijven. Ik zal ongetwijfeld nog wel tegen iets aanlopen waarvan ik denk: misschien weet één van de meiden hier een antwoord, verder lijkt het me ook gewoon gezellig.
Straks heb je er misschien nog zo'n kwebbelkous bij als je dochter Wink

Lente: vervelend he om wakker te liggen 's nachts... hebben de pannenkoeken gesmaakt? Lekker hoor! krijg er spontaan zin in.
Spannende tijd voor je zo te zien, de 40 weken komen eraan. Wordt je al ongeduldig?

Snoes: dan is het inderdaad maar goed dat het geen hele grote en zware baby wordt, hij of zij moet er ook nog uit. Leuk dat het weekend zo goed is bevallen en je leuke dingen samen hebt gedaan! Nu kan dat nog met zijn tweetjes. Straks is het uiteraard ook bijzonder met zijn drietjes maar iedereen zegt hier tegen me: geniet nog even van het samen zijn met zijn tweetjes. Zijn de suikerbonen allemaal gelukt?

LDJ: bevallen zul je! smile maar wanneer is de grote vraag, ik hoop voor je dat je niet te lang meer hoeft te wachten tot je de kleine in je armen hebt!

Knof: wat naar zeg dat jij en de kleine in het ziekenhuis moesten verblijven. Ik ga je tip zeker opvolgen want dat lijkt me inderdaad niet fijn als je continue bezoek hebt en niet aan jezelf toekomt, je moet tenslotte ook nog herstellen van je bevalling. Hopelijk kunnen jullie niet weer lekker genieten en komen er alleen maar mooie tijden!

Puzzle: Lekker dat je nog goed kan slapen dan heb je in ieder geval je rust te pakken.

Vandaag weer bij de VK geweest en weer goedgekeurd. Vanavond rodekoolschotel gemaakt en net nog een tomatensoepje gemaakt met verse tomaten waar mijn vriend nu heerlijk van zit te smullen.
Vanmiddag naar de markt geweest en de makro, dus het geld heeft weer gerold (helaas mijn portomonnee uit maar goed, de kast is weer gevuld)
Morgen nog maar eens op poetsjacht op de bovenverdieping.

Nog steeds geen nieuws hier qua bevallingen? (hoezo ongeduldig)
Ik zal inderdaad ook één van de laatsten zijn denk ik. Misschien dat Snoes nog wel voor mij is, volgens mij schelen onze uitgerekende data maar 1 dag?
Zelf ben ik 30 november uitgerekend maar ik denk nog steeds 28 november... waarom weet ik niet maar dat is wat ik al een tijdje roep. Zolang hij maar niet op sinterklaas komt, dat zou ik toch wel sneu vinden.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Viva ma 5 nov 2012 - 22:05

LDJ, sorry voor het volgende; en en? Very Happy

Anniej, haha, gelukkig ben ik vandaag weer tig x beter gemutst!
Hoe gaat het nu met je meiden, reageert Y helemaal niet jaloers erop?

Puzzle, s morgens slaap ik dus ook veel lekkerder, vooral als mijn man eruit is Laughing
Weet t nog niet van de postzegels, kan nog wel even duren hoor, haha.

MG, jeetje wat ben jij actief geweest in je huishouding zeg! Haha, geen harde buiken gekregen?
En die badkamer laat ik dus al mooi eventjes door mijn man doen, moet zeggen dat mij dat prima bevalt!
Goedzo dat je je aan je meldingsplicht gaat houden, al moet je nog wel even een half weekje wachten hoor Wink
Of beviel jij sowieso in het zhuis? Ben dat overzicht erin totaal kwijt.
Leuk dat je ook hier blijft schrijven, inderdaad die vraagjes en dergelijke dat is wel handig en gezellig als je dat aan elkaar kunt vragen.
Enne, niet in bad geweest, heb even in bed gelegen na het eten Wink
Nog zo'n kwebbelkous zal ook wel leuk zijn hoor, ze is echt vrijwel altijd vrolijk of je moet haar écht iets heel ergs misdaan hebben maar zelfs dan zou het na een kus alweer goed zijn. Alleen nu ik zo gehumeurd ben van het wachten, botst dat nog weleens :P
Lekker dat je huis weer helemaal bijgevuld is, geeft wel een lekker gevoel, hier in ieder geval wel.

Ondertussen heb ik bedacht, dat de baby vást 9 nov komt, juist de enige dag waarvan ik hoop dat het niet komt.
Straks om 12h weer door de keuring bij de VK.
Dochterlief gaat zo weer naar haar gastouder, dus lekker weer even wat uurtjes vanmiddag voor mezelf.
Stiekem hoop ik dat het op juist zo'n moment begint Wink
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  LDJ ma 5 nov 2012 - 22:46

Hahahaha nog steeds is alles rustig!
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Bericht  Viva ma 5 nov 2012 - 22:52

Najaar 2012 mama's! - Pagina 12 1270000679 Jammer, elke ochtend ben ik ervan overtuigd dt jij bevallen bent. Niet eens Lente of Mas die 7 & 8 ook uitgerekend zijn, maar jij, haha.

Wel lekker geslapen?
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  LDJ ma 5 nov 2012 - 22:57

Haha helaas.
Ik zei vanmorgen al, volgens mij beval ik gewoon niet meer Najaar 2012 mama's! - Pagina 12 1270000679.
Nee, ik heb niet zo goed geslapen helaas. Ik kon niet in slaap komen,
met als gevolg dat ik er vanmorgen niet uit kon komen.
Jij wel? Voel jij al wat gerommel?
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Bericht  Viva ma 5 nov 2012 - 23:05

Haha zou wat wezen!
Balen dat je niet in slaap kan komen, je hoopt misschien toch steeds dat je bevalling begint.
Voel nog geen gerommel, maar wel wat steken ofzo onderaan. Ofja steken, soort licht-pijnlijke druk onder je schaamstreek zeg maar.
Ben benieuwd nu naar wat de VK zegt, of ze dan de evt. volgende keer gaan strippen of niet.
Zo gek dichtbij in ene.

Nou ik ga me klaar maken, zo onze dochter wegbrengen en nog naar wat winkels en daarna naar de VK.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  lente ma 5 nov 2012 - 23:43

Snoes, Is het gelukt met je suikerbonen Najaar 2012 mama's! - Pagina 12 561177? Ooh ik heb ook zo'n hekel aan onverwacht bezoek, even een smsje of belletje vind ik altijd wel fijn haha.

Viva, Gelukkig is je humeur weer beter vandaag haha. Hier ook Wink. Grappig dat je met de 9e in je hoofd zit. Zou je het die datum juist niet -onbewust- tegenhouden? Dat heb ik met de 11e namelijk haha. Als ik dan toch overtijd moet lopen, dan ga ik voor 10-11-12 Wink. M'n moeder zei gister dat ze van mij ook de 7e uitgerekend was, en ik kwam de 10e (maar dan in april), dus ze is er van overtuigd dat dat nu ook gebeurt haha. Succes bij de VK zo!

Puzzle, Fijn dat je nog gewoon lekker slaapt! Hier lig ik wel vaak een (paar) uur wakker, maar idd 's ochtends val ik weer als een blok in slaap. Geef er ook maar gewoon aan toe haha, lijkt me het beste Wink.

MG, Jeetje wat ben je nog druk in huis! Wel om jezelf (en je buik) denken he haha. Ja, begin erg ongeduldig te worden inmiddels haha. Maar 't zal nog wel 2 weken duren :O...

LDJ, Iedere ochtend denk ik van jaa je bent vast bevallen inmiddels, maar nee... Hoop 't zo voor je! Als je nou opschiet, kan ik ook Laughing.

Hier verder weinig bijzonders te melden eigenlijk Najaar 2012 mama's! - Pagina 12 394967
lente
lente
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Viva di 6 nov 2012 - 1:25

Lente, bedoel je dat ik de bevalling juist onbewust tegenhoudt tot de 9e of denk je dat ik de 9e niet zal bevallen omdat ik het juist dan niet wil en het dan dus onbewust tegenhoudt?
(Ja snap je mij nog? :P) mijn VK zei vandaag dat als ik vrijdag maar hard genoeg stress, het die dag echt niet komt (voor de grap hoor;))
Hoe voel jij je verder? Heb jij al wel eens het idee dat je voorweeen oid heb?
Ik heb "alleen" harde buiken, meer niet. En nu ook niet, vaak 's avonds.

Nou ik ben weer goedgekeurd bij de VK, had nu een andere dan vorige x en die schat dat het rond de bevalling 7.5pond is, nou dat was onze dochter ook dus moet te doen zijn :P
Heb wel aangegeven dat mijn hartritme soms heel hoog is, schijnt gewoon "normaal" te zijn, en dat dat vaak wel weer kort erna omlaag gaat, nou dat klopt. En ook aangegeven dat ik het soms wel spannend vindt allemaal, dus dan weten zij dat ook Wink

Nu voor maandag weer een afspraak, als het dan nog niet begonnen is gaat ze me strippen, fijn om te weten Wink
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  M-G di 6 nov 2012 - 2:17

Viva: Nee geen harde buiken gelukkig, voel me gewoon prima als ik het op het gemakje doe. Niet alles achter elkaar, af en toe even zitten smile
Het is wel de bedoeling dat de kleine nog even blijft zitten, liever nog iets langer dan een half weekje. Lijkt me wel zo goed voor de kleine.
De bevalling staat gewoon thuis gepland dus ik hoop dat dat ook door gaat.
Lekker in bed liggen is ook goed voor je smile Leuk dat je zo'n vrolijke meid in huis hebt alhoewel dat nu misschien botst, over het algemeen is dat toch leuk! Geniet van je uurtjes alleen! Fijn dat je weer goedgekeurd bent bij de VK.
7,5 pond is nog redelijk toch? Wat is er op 9 november dat je hoop dat de baby niet komt, al iemand anders jarig?

LDJ: je laat ons wel in spanning zeg (en jezelf waarschijnljk al helemaal)
Vervelend dat je geen goede nachtrust hebt gehad. Hopelijk begint de bevalling snel!

Lente: ja ik doe het op het gemakje. Af en toe even zitten maar ik voel me verder prima, kan alles eigenlijk nog goed doen dus tja dan kan ik het niet laten. Jij verwacht dus een aantal dagen overtijd te gaan?

Hier nog steeds alles prina, goed geslapen vannacht. Verder weinig bijzonders te melden. Straks nog eens even bedenken wat we gaan eten vanavond.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Viva di 6 nov 2012 - 3:01

Nou, dan moet je inderdaad nog even wachten MG, als je die bevalling ook gewoon thuis wilt Wink
Het is inderdaad super hoor, zo'n vrolijk kind! Ik mag eigenlijk absoluut niet klagen, doordat ze vrijwel altijd vrolijk is, zingt ze bijvoorbeeld ook veel.
Het leuke van dat zingen is, dat het vaak vals is, en ik nogal snel hoofdpijn heb de laatste tijd, zulk soort dingen, terwijl het eigenlijk heel lief is.
9 november is mijn neefje jarig, het kindje van mijn zus. Mijn broer en een nicht zijn op dezelfde dag jarig, en dat was nooit echt leuk, we zijn nooit op haar verjaardag geweest geloof ik. dus vandaar dat ik hoop dat het niet de 9e wordt Wink

had net echt het gevoel alsof mijn vliezen zouden gaan breken, maar helaas, nog niet Najaar 2012 mama's! - Pagina 12 253468018
Overigens, een beetje raar misschien, maar volgens mij heb ik het hoofdje gevoeld via de vagina zeg maar.
Heb het even gegoogled, en het schijnt inderdaad heel goed te kunnen, als de baby ingedaald ligt.
Wel gek hoor, dat er iets tussen zit, maar dat je wel het hoofdje al voelt.
(En nu hopen dat jullie dit niet massaal vies vinden Wink Al zit ik wel hard te twijfelen of ik het niet weer weg zal halen voor áls jullie het gek vinden... Nou goed, laat het maar staan)
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 6 nov 2012 - 3:43

Ik kon E. haar hoofdje ook goed voelen vanaf de binnenkant :-) vooral toen ze lag in gedaald. En op het moment dat het laatste vruchtwater eruit kwam en de persweeen kwamen voelde ik het zelfs nog beter! (alsof ze er letterlijk zou "uitvallen").

Gast
Gast

Bericht  Viva di 6 nov 2012 - 3:46

eigenlijk toch raar, dat je het hoofdje al kan voelen, en een bevalling toch zo lang kan duren :P
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 6 nov 2012 - 3:48

Ben je bij R. wel op tijd bevallen of las ik nu ergens iets van 41weken? Dan heb je nog even haha.

Gast
Gast

Bericht  Viva di 6 nov 2012 - 3:50

41 weken inderdaad Wink
Maar ik bedoelde meer de bevalling zelf, dat het nog zo lang kan duren voor een kindje eruit is, terwijl het al zo dichtbij "de uitgang" is.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 6 nov 2012 - 3:54

Ow...op die manier haha! Raar he?! pirat

Gast
Gast

Bericht  Viva di 6 nov 2012 - 4:13

Ja, gniffel, raar :P
Maar hoe gaat het nu tussen je grote en kleine meid? Is Y niet jaloers?
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  LDJ di 6 nov 2012 - 5:01

Lente: Misschien beval je wel eerder dan mij Najaar 2012 mama's! - Pagina 12 253468018.

Viva: Spannend dat je de eerst volgende keer gestript word.
Als er bij mij voor vrijdag nog niks is gebeurd, dan word ik ook gestript. Ben erg benieuwd.
Lijkt me best spannend. Zal dat zeer doen?
Jammer dat je vliezen niet gebroken zijn.
Ik voelde vandaag ook een knak in mijn buik, maar geen vruchtwater.
Hoe voelde je het hoofdje dan? Beetje rare vraag, maar ging je dan met je vinger naar binnen ofzo?

M-G: Hoe ver ben jij nu eigenlijk precies?
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Bericht  Viva di 6 nov 2012 - 5:10

LDJ, sommigen zeggen wel dat het zeer doet, ik weet het niet want ik zou de dag nadat onze dochter geboren is, gestript worden.
Apart die knak in je buik, toen mijn vliezen braken voelde ik echt zo'n soort plop, daarna kwam gelijk wat water eruit.
Zat wel te denken, zul je zien dat als ik aan het douchen ben, mijn vliezen breken, dan zie ik de kleur van het vruchtwater niet gezien wij zwarte tegels op de grond hebben :P Hoop in dat geval dat het maar gewoon op de wc of in bed gebeurd, dan zie ik de kleur ook gelijk Wink
En inderdaad, met je vinger naar binnen. Klinkt sowieso allemaal raar, maar ik was benieuwd of je dan nu wat voelde daar.
Snap niet wat de VK moet voelen bij het strippen, maar het hoofdje voelde ik wel Laughing
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 12 van 34 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 23 ... 34  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: