Najaar 2012 mama's!
+28
LDJ
M-G
tweeling
Papillio
lente
Flower_L
Fearie
Jasmine
Ugly Betty
Amber-
Muus
Jezzie
Snoes
Limburg85
Jade
bolus26
Lejow
Muis
Caroow
Muppetje
Sun88
kwak
Bimbam
Viva
MAS
Puzzle
Flip Fluitketel
L!ND@
32 plaatsers
Pagina 10 van 34
Pagina 10 van 34 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 22 ... 34
Re: Najaar 2012 mama's!
haha... viva word je wanhopig?
Ik heb alle bakerpraatjes geprobeerd niks werkt... o, ja... een kat voor de auto gooien
Onze kat is onder de auto gekomen sochtends vroeg en in die nacht daarop kreeg ik weeen dus misschien werkt het al raad ik het je niet aan.
Ik heb alle bakerpraatjes geprobeerd niks werkt... o, ja... een kat voor de auto gooien
Onze kat is onder de auto gekomen sochtends vroeg en in die nacht daarop kreeg ik weeen dus misschien werkt het al raad ik het je niet aan.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Goh ik zou nu ook op het "einde" lopen, maar popje is alweer bijna 3 weken!
Gast- Gast
LDJ, geeeen idee waar die thee te halen is. Ik ken het ook voor de rest niet.
Ben ook benieuwd wat je VK zegt, sommige VK's strippen al heel vroeg, wie weet wil zij/hij jou ook wel strippen
Kwak, já! Ik ben echt strónt-chagrijnig sinds de 2e helft van de dag.
Echt bah, heb een grote zak m&ms gekocht, en die gaat helemaal op vanavond, tenzij ik misselijk wordt.
Er zijn trouwens leuke ugg-achtige slofjes bij de zeeman, ook donkerblauw, donkergrijs en donkerbruin (en cognac en roze maar die zijn meer voor meisjes). Weet niet of je dat leuk vindt voor je buikbaby, anders moet je even kijken, dacht erbij namelijk ook aan jou. Heb ze serieus allemaal gekocht, denk dat ik de bruine weer terugbreng en er iets voor in de plaats neem (kwam met 4 bij de kassa maar er is nu een actie 4+1 gratis)
Anniej, ik ben jaloers!
Ben ook benieuwd wat je VK zegt, sommige VK's strippen al heel vroeg, wie weet wil zij/hij jou ook wel strippen
Kwak, já! Ik ben echt strónt-chagrijnig sinds de 2e helft van de dag.
Echt bah, heb een grote zak m&ms gekocht, en die gaat helemaal op vanavond, tenzij ik misselijk wordt.
Er zijn trouwens leuke ugg-achtige slofjes bij de zeeman, ook donkerblauw, donkergrijs en donkerbruin (en cognac en roze maar die zijn meer voor meisjes). Weet niet of je dat leuk vindt voor je buikbaby, anders moet je even kijken, dacht erbij namelijk ook aan jou. Heb ze serieus allemaal gekocht, denk dat ik de bruine weer terugbreng en er iets voor in de plaats neem (kwam met 4 bij de kassa maar er is nu een actie 4+1 gratis)
Anniej, ik ben jaloers!
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Hahahaha Viva, ben je zo wanhopig?
Hoe smaken de m&m's?
Chocolade kan soms wel echt helpen is mijn ervaring .
Hoe smaken de m&m's?
Chocolade kan soms wel echt helpen is mijn ervaring .
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Niet wanhopig, chagijnig
Man reageerde niet op mijn email, en liet niet weten hoe laat hij thuis zou zijn.
Dochter liep aan mn hoofd te zeuren met elke keer iets nieuws.
Pff, soms wil je echt gewoon eeeeeeven alleen zijn. Rust.
M&M's smaken goed overigens, chocolade helpt mij vaak héél goed als ik chagrijnig ben
Man reageerde niet op mijn email, en liet niet weten hoe laat hij thuis zou zijn.
Dochter liep aan mn hoofd te zeuren met elke keer iets nieuws.
Pff, soms wil je echt gewoon eeeeeeven alleen zijn. Rust.
M&M's smaken goed overigens, chocolade helpt mij vaak héél goed als ik chagrijnig ben
Viva- Kletskop
Hahaha, irritant kan dat soms zijn ja.
En soms is het idd heerlijk om even rust te hebben...
Dan maar chocolade, jammie .
En soms is het idd heerlijk om even rust te hebben...
Dan maar chocolade, jammie .
LDJ- Kletskop
Oh en Kwak, onze ene kat zijn we 2 maand geleden al kwijt geraakt doordat die aan is gereden .
En de kat die we nu nog hebben ben ik echt stapel en stapel gek mee, dus dan nog maar even wachten met die weeen
en gewoon nog maar even geduld hebben .
En de kat die we nu nog hebben ben ik echt stapel en stapel gek mee, dus dan nog maar even wachten met die weeen
en gewoon nog maar even geduld hebben .
LDJ- Kletskop
Lejow schreef:Anniej schreef:Viva schreef: Anniej, het topic heb ik wel gelezen, niet dat je wat meer afstand neemt hier.
Vind je het veel drukker, nu met 2? Is in het begin sowieso druk natuurlijk, omdat het echt nog een baby-baby is.
Ben heel benieuwd hoe die overgang is!
Nee hoor, ik vind het absoluut niet drukker met 2. Komt misschien dat E. ook gewoon net als Y. een zeer makkelijke baby is. Slaapt, eet, plast en poept hahahaha. Af en toe is ze wakker en kijkt ze lekker om dr heen, gillen als een keukenmeid als ze honger heeft kan ze ook heel goed!
Het huis is gelukkig goed achter gelaten door de hulp, had echt een toffe vrouw die elke dag echt als een storm door het het huis ging, en proberen het nu gewoon bij te houden.
Wel zijn de katten gaan spoken, vorige week, en hebben ze echt een zijkant van de bank gesloopt. Sindsdien zitten ze buiten in hun verblijf en zijn we van plan om ze weg te doen. We hebben van die katten die totaal ook niet luisteren, je kan niks laten staan of het word opgevreten, zelfs de zak vd babyvoeding hebben ze te pakken gehad, maar de bank vond ik erger!
's Nachts gaat het ook super. E. drinkt rond de n8 80CC en slaapt dan 5uur door, dan snel weer een flesje erin en dan vervolgens zonder poespas nog weer 3 tot max 3,5 uur dus wat dat betreft mogen we niet klagen.
Gister zijn de van het CB al hier geweest, normaal zou dat volgende week ergens zijn, maar die huppeltrut die we hadden wou ik niet meer, dus hebben we een andere, een mannelijke collega nu. De hulp had hier voor gebeld en ivm het lage geboorte gewicht van E. wou ze dat ze deze week zoiezo al langs zouden komen om ons te begeleiden qua voedingen enz of dat wel goed ging, nou E. eet niet maar ze vreet haha.
Verder geen nieuws.
Wel ja.. de jongste is tenslotte al 2 weken. Beesten hebben echt enooorm de tijd gehad om te wennen, dat lukt natuurlijk absoluut niet, dus hup weg die beesten.
Begrijp me niet verkeerd, als het niet gaat, gaat het niet, maar kom op, je hebt ze nog geen twee weken de kans gegeven. Er is voor die beestjes werkelijk een hele hoop veranderd, dat levert een hoop stress op. Misschien moet je ze even de tijd geven, even wat tot rust laten komen, en wat dingetjes proberen om het fijn te maken voor ze (felliway enzo), ipv ze gelijk maar buiten te droppen en maar weg te doen.
Nou..de boel laten slopen gaat mij te ver. Maar wees maar niet bang, ik heb ze nog steeds.
Gast- Gast
Ik zeg niet dat je dat moet accepteren.
Ik zeg dat er voor die beestjes een hele boel veranderd is, dat kan voor veel stress zorgen en even tijd nodig hebben voor ze daar aan gewend zijn.
Hier hebben ze ook (voor de geboorte van B al), hun nagels in de bank gezet. Tja, ben ik ook niet blij mee, en als ik het zie jaag ik ze weg (natuurlijk doen ze het altijd als ik er niet ben), maar het zijn nou eenmaal katten, de kans zit er in en dat wéét je als je katten aanschaft.
Fijn dat je ze nog hebt, ik hoop dat het nu beter gaat met ze, en ik hoop dat je er wellicht ook wat aan gedaan hebt om het aangenamer te maken voor ze.
Ik zeg dat er voor die beestjes een hele boel veranderd is, dat kan voor veel stress zorgen en even tijd nodig hebben voor ze daar aan gewend zijn.
Hier hebben ze ook (voor de geboorte van B al), hun nagels in de bank gezet. Tja, ben ik ook niet blij mee, en als ik het zie jaag ik ze weg (natuurlijk doen ze het altijd als ik er niet ben), maar het zijn nou eenmaal katten, de kans zit er in en dat wéét je als je katten aanschaft.
Fijn dat je ze nog hebt, ik hoop dat het nu beter gaat met ze, en ik hoop dat je er wellicht ook wat aan gedaan hebt om het aangenamer te maken voor ze.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Dat snap ik allemaal maar al te best, en ik zou ze ook niet zomaar ergens even dumpen, maar ze los laten voor een x aantal uren doe ik niet meer. De krabpaal hebben nu inmiddels naast de bank gezet en we spoten al enige tijd op oa. de krabpaal van dat spul om het hun voor aantrekkelijk te maken, dus hopelijk gaat het nu wel goed.
Gast- Gast
anniej, hoe gaat het eigenlijk met jou zelf? Zijn al je klachten over?
zijn er nog onderzoeken ofzo geweest? ben daar eigenlijk wel benieuwd naar omdat je zoveel klachten had in je zwangerschap. Ik hoop ieder geval voor je dat alle klachten weg zijn!
zijn er nog onderzoeken ofzo geweest? ben daar eigenlijk wel benieuwd naar omdat je zoveel klachten had in je zwangerschap. Ik hoop ieder geval voor je dat alle klachten weg zijn!
kwak- Ratel
Anniej schreef:Dat snap ik allemaal maar al te best, en ik zou ze ook niet zomaar ergens even dumpen, maar ze los laten voor een x aantal uren doe ik niet meer. De krabpaal hebben nu inmiddels naast de bank gezet en we spoten al enige tijd op oa. de krabpaal van dat spul om het hun voor aantrekkelijk te maken, dus hopelijk gaat het nu wel goed.
Oh catnip, daar worden ze hier echt enorm enthousiast van
Schuren, krioelen, kopjes geven, alles
Laatst aangepast door Lejow op do 1 nov 2012 - 9:21; in totaal 1 keer bewerkt
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Eind nov. heb ik een dagje ziekenhuis en dan gaan we verder kijken & onderzoeken zal ik dan krijgen. Echo's, bloedtesten etc. Tot op heden voel ik me lichamelijk & geestelijk ook erg goed, en de klachten zijn zo goed als weg, al heb ik soms nog van die momenten met extreme jeuk aanvallen. Dat had ik bijv. bij Y. na die tijd helemaal niet meer, daar was ik na 24uur helemaal klachten vrij.
Gast- Gast
Lejow schreef:Anniej schreef:Dat snap ik allemaal maar al te best, en ik zou ze ook niet zomaar ergens even dumpen, maar ze los laten voor een x aantal uren doe ik niet meer. De krabpaal hebben nu inmiddels naast de bank gezet en we spoten al enige tijd op oa. de krabpaal van dat spul om het hun voor aantrekkelijk te maken, dus hopelijk gaat het nu wel goed.
Oh catnip, daar worden ze hier echt enorm enthousiast van
Weet niet hoe het heet! Stinkt gigantisch en ze worden wel een beetje leip hahahahahaha maar dat is echt voor maar heel kort jammer genoeg.
Gast- Gast
Anniej schreef:Eind nov. heb ik een dagje ziekenhuis en dan gaan we verder kijken & onderzoeken zal ik dan krijgen. Echo's, bloedtesten etc. Tot op heden voel ik me lichamelijk & geestelijk ook erg goed, en de klachten zijn zo goed als weg, al heb ik soms nog van die momenten met extreme jeuk aanvallen. Dat had ik bijv. bij Y. na die tijd helemaal niet meer, daar was ik na 24uur helemaal klachten vrij.
vervelend dat je nog af en toe van die jeuk aanvallen hebt!
hopelijk komen er geen "overblijfselen" van al je klachten in je zwangerschap aan het licht tijdens de onderzoeken!
succes!
kwak- Ratel
Góedemorgen!
Hoe gaat het met iedereen?
Goed geslapen?
Gister was ik strontchagrijnig, voor diegene die dat niet doorhadden , maar vannacht echt heerlijk geslapen weer in een schoon bed!
R (dochter) had gister dus dat nieuwe vest en shirt gekregen, die wilde ze beide al gelijk aanhouden. Groot gelijk, ik ben jaloer op dat vest, heerlijk warm, lekker gevoerd. Vanmorgen was het me gelukt onze kamer uit te sneaken zonder dat ze het doorhad, maar ze merkte het toen ik in de badkamer was. Trekt ze de deur open "Kijk mama, ik ben al aangekleed!" Had ze zelf haar nieuwe vest weer aangetrokken. De schat, die bevalt haar dus wel haha.
LDJ, je uitgerekende datum! Gek?
Hoe gaat het met iedereen?
Goed geslapen?
Gister was ik strontchagrijnig, voor diegene die dat niet doorhadden , maar vannacht echt heerlijk geslapen weer in een schoon bed!
R (dochter) had gister dus dat nieuwe vest en shirt gekregen, die wilde ze beide al gelijk aanhouden. Groot gelijk, ik ben jaloer op dat vest, heerlijk warm, lekker gevoerd. Vanmorgen was het me gelukt onze kamer uit te sneaken zonder dat ze het doorhad, maar ze merkte het toen ik in de badkamer was. Trekt ze de deur open "Kijk mama, ik ben al aangekleed!" Had ze zelf haar nieuwe vest weer aangetrokken. De schat, die bevalt haar dus wel haha.
LDJ, je uitgerekende datum! Gek?
Viva- Kletskop
Viva, Haha moet kunnen zo'n dag lekker uit je hum toch . Ben blij dat je goed geslapen hebt ! Ik heb als een blok geslapen, was alleen om 04.00 klaarwakker. Maar rond 07.00 toch weer in slaap gevallen en schrok om even voor 10.00 pas weer wakker, lekker hoor haha. Fijn dat je dochter zo blij is met haar vest, is het iig geen miskoop geweest .
LDJ, Je uitgerekende datum inderdaad, spannend hoor! Gek idee ook of niet? Succes bij de vk vandaag, ben benieuwd wat ze zegt (doet?)! Of ben je stiekem al bevallen vannacht haha?
Anniej, Ben benieuwd of er iets uit je onderzoeken komt eind vd maand. Verder nog lekker aan het genieten van je meiden?
Hoe is het met de rest?
LDJ, Je uitgerekende datum inderdaad, spannend hoor! Gek idee ook of niet? Succes bij de vk vandaag, ben benieuwd wat ze zegt (doet?)! Of ben je stiekem al bevallen vannacht haha?
Anniej, Ben benieuwd of er iets uit je onderzoeken komt eind vd maand. Verder nog lekker aan het genieten van je meiden?
Hoe is het met de rest?
lente- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10
Viva: leuk pakketje! Fijn dat het je dochter bevalt en leuk dat ze zichzelf al aangekleed had. Je hebt een goed vest uitgekozen zo te horen Verkopen ze die niet in jou maat zodat je er ook één voor jezelf kan bestellen?
Vandaag weer iets beter te pas?
Met mijn schoonmoeder kan ik goed overweg anders had ik het ook niet toegelaten hoor. Nee is een lief mens die ons ons eigen gang laat gaan en geen commentaar zal leveren. Mocht ze dat wel doen dan krijgt ze het snel genoeg te horen! Gelukkig komt ze ook niet direct na de bevalling maar een paar weekjes later
LDJ: ja dat uitslapen bevalt me wel, laat ik daar nu nog maar even van genieten voordat die kleine straks de ochtend in beslag neemt.
Hoe was het bij de VK, is de kleine al in aantocht? In ieder geval wil ik je veel succes wensen voor de bevalling of die nou nog op zich laat wachten of niet, dat het maar een gemakkelijke en (voor zover dat kan) fijne bevalling mag worden!
Anniej: vervelend dat je nu soms nog last hebt van jeukaanvallen. Fijn dat je je verder goed voelt. Hopelijk komt er eind november iets uit de testen waar ze wat mee kunnen zodat je geholpen bent. Verder zou ik zeggen geniet van de kleine en de rest van je gezin!
Hier gaat alles eigenlijk wel lekker. Straks eens even de moed verzamelen om het huis weer een beetje op orde te krijgen. Die katten van ons helpen niet mee aan een opgeruimd huis. Vanavond lekker een avondje weg naar mijn broer en schoonzus. Mijn vriend gaat een weekendje weg, dus ik zal me proberen in te houden want hij is bang dat ik veel te veel in huis ga doen als hij er niet is om me in toom te houden.
Hoe is het met jullie?
Vandaag weer iets beter te pas?
Met mijn schoonmoeder kan ik goed overweg anders had ik het ook niet toegelaten hoor. Nee is een lief mens die ons ons eigen gang laat gaan en geen commentaar zal leveren. Mocht ze dat wel doen dan krijgt ze het snel genoeg te horen! Gelukkig komt ze ook niet direct na de bevalling maar een paar weekjes later
LDJ: ja dat uitslapen bevalt me wel, laat ik daar nu nog maar even van genieten voordat die kleine straks de ochtend in beslag neemt.
Hoe was het bij de VK, is de kleine al in aantocht? In ieder geval wil ik je veel succes wensen voor de bevalling of die nou nog op zich laat wachten of niet, dat het maar een gemakkelijke en (voor zover dat kan) fijne bevalling mag worden!
Anniej: vervelend dat je nu soms nog last hebt van jeukaanvallen. Fijn dat je je verder goed voelt. Hopelijk komt er eind november iets uit de testen waar ze wat mee kunnen zodat je geholpen bent. Verder zou ik zeggen geniet van de kleine en de rest van je gezin!
Hier gaat alles eigenlijk wel lekker. Straks eens even de moed verzamelen om het huis weer een beetje op orde te krijgen. Die katten van ons helpen niet mee aan een opgeruimd huis. Vanavond lekker een avondje weg naar mijn broer en schoonzus. Mijn vriend gaat een weekendje weg, dus ik zal me proberen in te houden want hij is bang dat ik veel te veel in huis ga doen als hij er niet is om me in toom te houden.
Hoe is het met jullie?
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Heey meiden,
Hoe gaat het met jullie?
Viva: Je knappe dochter heeft ook wel een super schattig vest zeg!! Kan me voorstellen dat ze hem niet meer uit wil.
Fijn dat je goed geslapen hebt. Ik heb weer heerlijk geslapen vannacht, was alleen wel vroeg wakker vanmorgen.
Lente: Nee, ik ben nog niet bevallen. Geduld, geduld, geduld haha.
M-G: Gezellig vanavond. Gaan jullie nog wat bijzonders doen? Of gewoon lekker thuis?
Haha, ja met dieren kun je wel aan de gang blijven he?! Maar ik zou ze voor geen goud kwijt willen hoor.
Ben wel erg benieuwd hoe ze hier straks zullen reageren op ons kindje.
Vandaag idd mijn uitgerekende datum. Het is wel een gek idee hoor.
Als ik zo terug kijk dan zijn die 9 maanden echt voorbij gevlogen. En wat is een zwangerschap dan toch bijzonder.
Dit is de datum waar we naar toe geleefd hebben, alleen zitten we helaas nog met lege handen haha.
Het komt vanzelf goed. Ons kindje maakt het nog erg goed in mijn buik en daar gaat het om.
Vandaag is er nog niks ondernomen. Als er volgende week vrijdag nog niks gebeurd is dan word ik gestript, om de 2 dagen en mocht dat niet baten dan word het een inleiding. Maar goed, zo ver denk ik nog maar niet.
Hoe gaat het met jullie?
Viva: Je knappe dochter heeft ook wel een super schattig vest zeg!! Kan me voorstellen dat ze hem niet meer uit wil.
Fijn dat je goed geslapen hebt. Ik heb weer heerlijk geslapen vannacht, was alleen wel vroeg wakker vanmorgen.
Lente: Nee, ik ben nog niet bevallen. Geduld, geduld, geduld haha.
M-G: Gezellig vanavond. Gaan jullie nog wat bijzonders doen? Of gewoon lekker thuis?
Haha, ja met dieren kun je wel aan de gang blijven he?! Maar ik zou ze voor geen goud kwijt willen hoor.
Ben wel erg benieuwd hoe ze hier straks zullen reageren op ons kindje.
Vandaag idd mijn uitgerekende datum. Het is wel een gek idee hoor.
Als ik zo terug kijk dan zijn die 9 maanden echt voorbij gevlogen. En wat is een zwangerschap dan toch bijzonder.
Dit is de datum waar we naar toe geleefd hebben, alleen zitten we helaas nog met lege handen haha.
Het komt vanzelf goed. Ons kindje maakt het nog erg goed in mijn buik en daar gaat het om.
Vandaag is er nog niks ondernomen. Als er volgende week vrijdag nog niks gebeurd is dan word ik gestript, om de 2 dagen en mocht dat niet baten dan word het een inleiding. Maar goed, zo ver denk ik nog maar niet.
LDJ- Kletskop
Lente, lekker dat je alsnog in slaap gevallen bent, al zou ik me wel rot voelen als ik echt 3h wakker gelegen had.
Dan is het zeker lekker als het je 1e is, ik word standaard half 9 wakker, net als onze dochter.
Niet dat ze veel herrie maakt als ze wakker is, maar slapen doe ik dan niet meer
MG, haha nee helaas niet in mijn maat
Ik ga op vestenjacht zodra ik bevallen ben denk ik, bij the sting even kijken, daar hebben ze meestal wel leuke (maar vaak ook prijzig, en ik hoop dat dan de opruiming wel begint )
Fijn dat je goed met je schoonmoeder kan, en helemaal dat het niet de 1e week is! Dat dacht ik namelijk, daar zou ik niet tegen kunnen.
En je lichaam zal ook wel harde buiken gaan geven als je jezelf dit weekend niet in toom houdt, ghehe, misschien kan je vriend daarmee gerustgesteld worden?
LDJ, ja echt een leuk vest hé!
Balen dat je vroeg wakker was, vanmiddag er nog even in?
Je VK heeft dus ook niet gekeken of je al iets ontsluiting had? (heeft die van mij bij onze dochter ook niet gedaan hoor)
Ik ben toen de dag voor ik gestript zou worden bevallen, haha, misschien was dat de reden dat die begon
Zo, ik voel momenteel de baby even lekker, heb vanmorgen niet veel stil gezeten en nu wel eventjes.
Staat een pan erwtensoep op het fornuis, dus dat kan weer lekker de vriezer in straks.
Zit te denken of ik koekjesbeslag ga maken, dat onze dochter straks koekjes uit mag steken.
Zijn vaak lekkere koekjes, en het is weekend, en leuk voor haar...
Denk dat ik maar ga kijken of ik alle ingredienten ervoor in huis heb
Dan is het zeker lekker als het je 1e is, ik word standaard half 9 wakker, net als onze dochter.
Niet dat ze veel herrie maakt als ze wakker is, maar slapen doe ik dan niet meer
MG, haha nee helaas niet in mijn maat
Ik ga op vestenjacht zodra ik bevallen ben denk ik, bij the sting even kijken, daar hebben ze meestal wel leuke (maar vaak ook prijzig, en ik hoop dat dan de opruiming wel begint )
Fijn dat je goed met je schoonmoeder kan, en helemaal dat het niet de 1e week is! Dat dacht ik namelijk, daar zou ik niet tegen kunnen.
En je lichaam zal ook wel harde buiken gaan geven als je jezelf dit weekend niet in toom houdt, ghehe, misschien kan je vriend daarmee gerustgesteld worden?
LDJ, ja echt een leuk vest hé!
Balen dat je vroeg wakker was, vanmiddag er nog even in?
Je VK heeft dus ook niet gekeken of je al iets ontsluiting had? (heeft die van mij bij onze dochter ook niet gedaan hoor)
Ik ben toen de dag voor ik gestript zou worden bevallen, haha, misschien was dat de reden dat die begon
Zo, ik voel momenteel de baby even lekker, heb vanmorgen niet veel stil gezeten en nu wel eventjes.
Staat een pan erwtensoep op het fornuis, dus dat kan weer lekker de vriezer in straks.
Zit te denken of ik koekjesbeslag ga maken, dat onze dochter straks koekjes uit mag steken.
Zijn vaak lekkere koekjes, en het is weekend, en leuk voor haar...
Denk dat ik maar ga kijken of ik alle ingredienten ervoor in huis heb
Viva- Kletskop
Lente, wat vervelend dat je schoonfamilie zo opdringerig kan zijn. Hopelijk gaan ze toch wel begrijpen dat dit voor jullie ook allemaal nieuw is en dat jullie ook zullen moeten wennen.
LDJ, vervelend dat je man nu ook slaapdiensten heeft. Lukt het om de nachten wat door te komen dan? Spannend hoor, je uitgerekende datum! Hopelijk hoef je niet tot volgende week vrijdag te wachten en begint de bevalling spontaan.
Mistery-Girl, jullie baby'tje wordt niet heel groot/zwaar geschat toch? Nouja, liever dat dan dat ze het 8/9 pond schatten
Viva, jouw datum komt ook dichtbij! 11-11 vind ik ook een mooie datum om te bevallen hoor, dan ben ik jarig . Al vind je dat zelf misschien nog wat lang wachten
All - Als ik het goed zag in het 'uitgerekende datum' topic, zijn er 4 dames die zowat elk moment zouden kunnen bevallen, toch? LDJ, Lente, Viva en MAS? Ik hoop dat jullie kleintjes niet meer te lang op zich laten wachten, al blijf ik erbij dat er toch wel minstens één van jullie op mijn verjaardag mag bevallen (11 nov).
Hier hebben we vanmorgen weer monitor + echo gehad bij mijn gynaecoloog. De baby was goed beweeglijk, monitor was goed. De echo was ook allemaal goed, ons kindje loopt nog steeds wat achter qua gewicht (zo'n 1,5 à 2 weken) maar dat is niet zo erg. Ik moet nog steeds wekelijks op controle komen omdat mijn gynaecoloog het wel allemaal goed op wil volgen.
Verder echt een superleuk weekend al gehad (ons weekend is gisteren al begonnen, mijn vriend had ook vrij de afgelopen dagen). Vandaag nog wat superschattige kleertjes gevonden en gekocht, we moeten ons echt gaan inhouden nu haha.
LDJ, vervelend dat je man nu ook slaapdiensten heeft. Lukt het om de nachten wat door te komen dan? Spannend hoor, je uitgerekende datum! Hopelijk hoef je niet tot volgende week vrijdag te wachten en begint de bevalling spontaan.
Mistery-Girl, jullie baby'tje wordt niet heel groot/zwaar geschat toch? Nouja, liever dat dan dat ze het 8/9 pond schatten
Viva, jouw datum komt ook dichtbij! 11-11 vind ik ook een mooie datum om te bevallen hoor, dan ben ik jarig . Al vind je dat zelf misschien nog wat lang wachten
All - Als ik het goed zag in het 'uitgerekende datum' topic, zijn er 4 dames die zowat elk moment zouden kunnen bevallen, toch? LDJ, Lente, Viva en MAS? Ik hoop dat jullie kleintjes niet meer te lang op zich laten wachten, al blijf ik erbij dat er toch wel minstens één van jullie op mijn verjaardag mag bevallen (11 nov).
Hier hebben we vanmorgen weer monitor + echo gehad bij mijn gynaecoloog. De baby was goed beweeglijk, monitor was goed. De echo was ook allemaal goed, ons kindje loopt nog steeds wat achter qua gewicht (zo'n 1,5 à 2 weken) maar dat is niet zo erg. Ik moet nog steeds wekelijks op controle komen omdat mijn gynaecoloog het wel allemaal goed op wil volgen.
Verder echt een superleuk weekend al gehad (ons weekend is gisteren al begonnen, mijn vriend had ook vrij de afgelopen dagen). Vandaag nog wat superschattige kleertjes gevonden en gekocht, we moeten ons echt gaan inhouden nu haha.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Viva: Nee, de vk heeft voor de rest nog nergens naar gekeken. Dat gebeurd hier echt pas vanaf 41 weken.
Ben benieuwd. Hebben jullie gisteren nog koekjes gebakken?
Snoes: Leuk dat je er weer bent! Ja, het ging beter dan verwacht het alleen slapen, gelukkig wel. Afgelopen nacht was hij er alweer, maar dan slaap je toch wel een stukje fijner hoor.
Wat ontzettend fijn dat jullie kindje het zo goed doet. Voel je het zelf nu ook goed?
Leuk, dus jullie hebben nog lekker geshopt. Fijn he zo'n weekend samen!
Hoe gaat het voor de rest met jullie?
Afgelopen nacht heb ik heerlijk geslapen.
Ik voel me wel wat brak vandaag, alsof ik gisteren tot diep in de nacht ben wezen stappen ofzo haha.
Straks even wat boodschappen doen en voor de rest er maar een lekker rustig dagje van maken.
Ben benieuwd. Hebben jullie gisteren nog koekjes gebakken?
Snoes: Leuk dat je er weer bent! Ja, het ging beter dan verwacht het alleen slapen, gelukkig wel. Afgelopen nacht was hij er alweer, maar dan slaap je toch wel een stukje fijner hoor.
Wat ontzettend fijn dat jullie kindje het zo goed doet. Voel je het zelf nu ook goed?
Leuk, dus jullie hebben nog lekker geshopt. Fijn he zo'n weekend samen!
Hoe gaat het voor de rest met jullie?
Afgelopen nacht heb ik heerlijk geslapen.
Ik voel me wel wat brak vandaag, alsof ik gisteren tot diep in de nacht ben wezen stappen ofzo haha.
Straks even wat boodschappen doen en voor de rest er maar een lekker rustig dagje van maken.
LDJ- Kletskop
Pagina 10 van 34 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 22 ... 34
Soortgelijke onderwerpen
» Najaar 2012 mama's!
» Trend (accessoires):najaar/winter 2012!
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» najaar 2013mama's!!
» Trends najaar
» Trend (accessoires):najaar/winter 2012!
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» najaar 2013mama's!!
» Trends najaar
Pagina 10 van 34
Permissies van dit forum: