Najaar 2012 mama's!
+28
LDJ
M-G
tweeling
Papillio
lente
Flower_L
Fearie
Jasmine
Ugly Betty
Amber-
Muus
Jezzie
Snoes
Limburg85
Jade
bolus26
Lejow
Muis
Caroow
Muppetje
Sun88
kwak
Bimbam
Viva
MAS
Puzzle
Flip Fluitketel
L!ND@
32 plaatsers
Pagina 9 van 34
Pagina 9 van 34 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 21 ... 34
Re: Najaar 2012 mama's!
Snoes, heerlijk bijna vakantie! Zo gek dat jullie zo lang kunnen/moeten doorwerken!
En ik al denken dat wij het slecht hadden icm zweden, die geloof ik 96 weken verlof hebben
Lente, ja inderdaad, heel scherp! Fijn herkenning
Ook hier steeds vaker harde buiken, als ik me omdraai in bed of uberhaupt in bed ga liggen, of iets opraap van de grond, echt om niets eigenlijk.
Ik wil inderdaad graag thuis bevallen, en inderdaad om onze dochter, we zien het beiden wel gebeuren dat ze er wakker van wordt, en komt kijken. Nou dan heb ik liever dat ze vantevoren al weggebracht is, haha. En niet dat je iemand wakker belt en het dan zo nog een dag duurt voordat ik daadwerkelijk bevallen ben oid.
En het moment dat je naar het zhuis gaat en je collega's tegenkomt zal waarschijnlijk weinig met je doen ja, misschien erna als je grapjes krijgt hoe je erbij lag te puffen ofzo
Ben ook benieuwd wat je verwacht, voor de baby?
Hij rijdt hier net langs, maar ik heb niets besteld. Binnenkort komt er echt een geweldig leuk vest+shirtje voor onze dochter binnen en nog sokjes voor de baby.
En ik al denken dat wij het slecht hadden icm zweden, die geloof ik 96 weken verlof hebben
Lente, ja inderdaad, heel scherp! Fijn herkenning
Ook hier steeds vaker harde buiken, als ik me omdraai in bed of uberhaupt in bed ga liggen, of iets opraap van de grond, echt om niets eigenlijk.
Ik wil inderdaad graag thuis bevallen, en inderdaad om onze dochter, we zien het beiden wel gebeuren dat ze er wakker van wordt, en komt kijken. Nou dan heb ik liever dat ze vantevoren al weggebracht is, haha. En niet dat je iemand wakker belt en het dan zo nog een dag duurt voordat ik daadwerkelijk bevallen ben oid.
En het moment dat je naar het zhuis gaat en je collega's tegenkomt zal waarschijnlijk weinig met je doen ja, misschien erna als je grapjes krijgt hoe je erbij lag te puffen ofzo
Ben ook benieuwd wat je verwacht, voor de baby?
Hij rijdt hier net langs, maar ik heb niets besteld. Binnenkort komt er echt een geweldig leuk vest+shirtje voor onze dochter binnen en nog sokjes voor de baby.
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Hij net geweest ! Andere chauffeur dan 'normaal', dus vandaar waarschijnlijk . Een pakketje van z8 en een pakketje voor m'n vriend (voor z'n hobby).
Viva, zag het in het andere topic voorbij komen idd, erg leuk! Ja dat snap ik wel, je wilt je dochtertje niet bij de bevalling, maar ook niet iemand al (te) vroeg bellen om haar op te halen.
Ja wat een verschillen he, qua zwangerschapsverlof in andere landen. Kan me daar ook altijd over verbazen. Ik heb nu 6 weken van tevoren (moet bij ons op 't werk), en dus 10 weken na. Maar na die 10 weken nog 2 maanden fulltime ouderschapsverlof, dus ongeveer half maart weer aan het werk, lekker! Was daarom wel blij dat de ouderschapsverlofkorting pas per 2015 afgeschaft wordt, kan ik er mooi nog gebruik van maken. Denk wel dat ik tegen die tijd toe ben aan werken, of juist helemaal niet haha, we zullen het zien.
Is jullie omgeving ook al zo druk met wanneer, en of je al bevallen bent? Tuurlijk is iedereen benieuwd enzo, maar m'n schoonmoeder, mennn, die is zo zenuwachtig. Kan daar slecht tegen haha. Gisteravond was m'n vriend daar even, en ik stuurde een smsje (niet baby-gerelateerd), en ze sprong meteen op om te vragen of ie naar huis moest etc etc (en dat bij ieder smsje/telefoontje). En of we het wel laten weten als het begonnen is. Nou... nee! Ze bedoelt het allemaal lief hoor, maar wordt er een beetje kriegelig van haha. Gelukkig staan m'n vriend en ik er wel hetzelfde in. Als ze geboren is gaan we niet meteen iedereen bellen, eerst even lekker met z'n 3tjes genieten (en als ze 's avonds laat geboren wordt bellen we sowieso pas de volgende ochtend). Ook eerst alleen opa's/oma's en niet gelijk de rest van de familie. Mijn kant van de familie snapt dat allemaal wel, die zijn niet zo opdringerig. Maar m'n hele schoonfamilie staat het liefst dezelfde dag compleet (broer, oma, ooms, tantes, nichtjes etc) en in vol ornaat op de stoep. Maar geloof dat het inmiddels duidelijk genoeg is dat dat niet de bedoeling is haha. En anders zet ik ze er wel weer uit, kan het mooi nog op hormonen gooien dan . Het staat er wel een beetje aso misschien, maar we willen ook echt even lekker genieten met z'n 3tjes zonder dat er de hele dag drukte is. En ook met de borstvoeding (als het allemaal lukt), ga echt niet zitten voeden waar iedereen bij is haha. M'n vriend kan als de baby er is een week of 3 vrij nemen, dus tijd zat om iedereen nog te ontvangen .
Zo, frustratie ook weer even van me afgeschreven, sorry hoor
Viva, zag het in het andere topic voorbij komen idd, erg leuk! Ja dat snap ik wel, je wilt je dochtertje niet bij de bevalling, maar ook niet iemand al (te) vroeg bellen om haar op te halen.
Ja wat een verschillen he, qua zwangerschapsverlof in andere landen. Kan me daar ook altijd over verbazen. Ik heb nu 6 weken van tevoren (moet bij ons op 't werk), en dus 10 weken na. Maar na die 10 weken nog 2 maanden fulltime ouderschapsverlof, dus ongeveer half maart weer aan het werk, lekker! Was daarom wel blij dat de ouderschapsverlofkorting pas per 2015 afgeschaft wordt, kan ik er mooi nog gebruik van maken. Denk wel dat ik tegen die tijd toe ben aan werken, of juist helemaal niet haha, we zullen het zien.
Is jullie omgeving ook al zo druk met wanneer, en of je al bevallen bent? Tuurlijk is iedereen benieuwd enzo, maar m'n schoonmoeder, mennn, die is zo zenuwachtig. Kan daar slecht tegen haha. Gisteravond was m'n vriend daar even, en ik stuurde een smsje (niet baby-gerelateerd), en ze sprong meteen op om te vragen of ie naar huis moest etc etc (en dat bij ieder smsje/telefoontje). En of we het wel laten weten als het begonnen is. Nou... nee! Ze bedoelt het allemaal lief hoor, maar wordt er een beetje kriegelig van haha. Gelukkig staan m'n vriend en ik er wel hetzelfde in. Als ze geboren is gaan we niet meteen iedereen bellen, eerst even lekker met z'n 3tjes genieten (en als ze 's avonds laat geboren wordt bellen we sowieso pas de volgende ochtend). Ook eerst alleen opa's/oma's en niet gelijk de rest van de familie. Mijn kant van de familie snapt dat allemaal wel, die zijn niet zo opdringerig. Maar m'n hele schoonfamilie staat het liefst dezelfde dag compleet (broer, oma, ooms, tantes, nichtjes etc) en in vol ornaat op de stoep. Maar geloof dat het inmiddels duidelijk genoeg is dat dat niet de bedoeling is haha. En anders zet ik ze er wel weer uit, kan het mooi nog op hormonen gooien dan . Het staat er wel een beetje aso misschien, maar we willen ook echt even lekker genieten met z'n 3tjes zonder dat er de hele dag drukte is. En ook met de borstvoeding (als het allemaal lukt), ga echt niet zitten voeden waar iedereen bij is haha. M'n vriend kan als de baby er is een week of 3 vrij nemen, dus tijd zat om iedereen nog te ontvangen .
Zo, frustratie ook weer even van me afgeschreven, sorry hoor
lente- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10
Hahaha, Lente, ik heb het wel te doen met je! Gezien je schoonfam.
Die zou ik ook niet allemaal gelijk langs hoeven hebben.
Bij onze dochter (half 9 s morgens geboren) zijn onze ouders + broer/zussen en aanhang wel langsgeweest, voor de rest niemand gelukkig.
De volgende avond stonden mijn oom en tante al aan de deur, nou dat vond ik wel érg vroeg.
Nu schijnen ze alweer gezegd te hebben weer zo snel langs te komen, helaas
En niemand zeurt hier voor de rest nog of ik al bevallen ben, daar word je zo chagrijnig van op een gegeven moment.
Leuk, pakketje van z8!
Die zou ik ook niet allemaal gelijk langs hoeven hebben.
Bij onze dochter (half 9 s morgens geboren) zijn onze ouders + broer/zussen en aanhang wel langsgeweest, voor de rest niemand gelukkig.
De volgende avond stonden mijn oom en tante al aan de deur, nou dat vond ik wel érg vroeg.
Nu schijnen ze alweer gezegd te hebben weer zo snel langs te komen, helaas
En niemand zeurt hier voor de rest nog of ik al bevallen ben, daar word je zo chagrijnig van op een gegeven moment.
Leuk, pakketje van z8!
Viva- Kletskop
Snoes; Lekker dat je vanaf morgen vakantie hebt! Was al benieuwd naar hoe het met je zal gaan...
Lente: Fijn dat het gezellig was met je oma .
Ik bedoel idd niet mijn tepel, maar echt mijn borst. Ze zijn ook best wel zwaar voor mijn doen.
Heb je je pakketje inmiddels al binnen? Ik lees net dat je hem binnen hebt.
Herkenbaar, ik moet zeggen dat ik soms wel eens gek word van mijn mobiel en facebook .
Als je niet snel genoeg terug reageerd denkt men dat je aan het bevallen bent haha.
Hier is nog steeds alles rustig.
Viva; Ook nog alles goed?
Hier gaat alles nog steeds zijn gangetje.
Het is nog weer heerlijk weer, dus nog even naar het dorp geweest.
Gisteravond op de bank ineens een paar keer rugkramp, later niet meer.
Mijn man heeft aankomende nacht voor het eerst nachtdienst. Ik slaap dan alleen. Als het dan ook nog maar even rustig blijft . Ben wel eens benieuwd of ik misschien al iets van ontsluiting heb....
Lente: Fijn dat het gezellig was met je oma .
Ik bedoel idd niet mijn tepel, maar echt mijn borst. Ze zijn ook best wel zwaar voor mijn doen.
Herkenbaar, ik moet zeggen dat ik soms wel eens gek word van mijn mobiel en facebook .
Als je niet snel genoeg terug reageerd denkt men dat je aan het bevallen bent haha.
Hier is nog steeds alles rustig.
Viva; Ook nog alles goed?
Hier gaat alles nog steeds zijn gangetje.
Het is nog weer heerlijk weer, dus nog even naar het dorp geweest.
Gisteravond op de bank ineens een paar keer rugkramp, later niet meer.
Mijn man heeft aankomende nacht voor het eerst nachtdienst. Ik slaap dan alleen. Als het dan ook nog maar even rustig blijft . Ben wel eens benieuwd of ik misschien al iets van ontsluiting heb....
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
LDJ, zul je zien, begint het vannacht
Wel balen dat het gister niet doorgezet heeft, valse hoop weer.
Hier gaat ook alles nog goed!
Net even naar de AH, op mijn laarzen met iets een hak, iets minder comfortabel dus.
Lag er blijkbaar bij de groente iets water op de grond, nou daardoor gleed ik dus eens even bijna heel hard uit. Blij dat mijn vliezen niet braken van die beweging, haha! En hopen dat niemand het zag, 2 van die zwaaiende armen, ghehe.
Vanmiddag nog even een uurtje op bed gelegen, ook lekker.
Stiekem zou ik het wel grappig vinden als het dus morgen, 01-11, geboren zou worden, maar ik voel nog geen voortekenen, helaas helaas.
Wel balen dat het gister niet doorgezet heeft, valse hoop weer.
Hier gaat ook alles nog goed!
Net even naar de AH, op mijn laarzen met iets een hak, iets minder comfortabel dus.
Lag er blijkbaar bij de groente iets water op de grond, nou daardoor gleed ik dus eens even bijna heel hard uit. Blij dat mijn vliezen niet braken van die beweging, haha! En hopen dat niemand het zag, 2 van die zwaaiende armen, ghehe.
Vanmiddag nog even een uurtje op bed gelegen, ook lekker.
Stiekem zou ik het wel grappig vinden als het dus morgen, 01-11, geboren zou worden, maar ik voel nog geen voortekenen, helaas helaas.
Viva- Kletskop
Ja hoor, heb ik weer. Net voordat mijn man wegging begonnen mijn borsten wat te lekken .
Ik barstte natuurlijk in huilen uit, ik word er een beetje nerveus van.
Ik barstte natuurlijk in huilen uit, ik word er een beetje nerveus van.
LDJ- Kletskop
Ah lievie toch. (1e reactie, sorry voor lievie)
Waarom barstte je in hilen uit, omdat het zo dichtbij komt?
Of omdat je vriend zijn 1e nachtdienst heeft en niet bij je is?
Waarom barstte je in hilen uit, omdat het zo dichtbij komt?
Of omdat je vriend zijn 1e nachtdienst heeft en niet bij je is?
Viva- Kletskop
Hahaha Viva, ik moet om je lachen . Je bent ook zo'n lekker ding haha.
Ik denk omdat het nu toch wel heel dichtbij komt en het toch best wel spannend is.
En ook omdat dat nu net moet gebeuren terwijl hij de hele nacht weg is (waar ik toch wel een beetje tegenop zie).
Maar het komt goed en nu ben ik wel weer rustig hoor.
Ik denk omdat het nu toch wel heel dichtbij komt en het toch best wel spannend is.
En ook omdat dat nu net moet gebeuren terwijl hij de hele nacht weg is (waar ik toch wel een beetje tegenop zie).
Maar het komt goed en nu ben ik wel weer rustig hoor.
LDJ- Kletskop
Het is ook niet leuk om een hele nacht alleen te zijn, vooral niet als het de 1e keer is en je overmorgen uitgerekend bent!
En het is ook rete spannend ja. Is hij wel goed te bereiken?
En het is ook rete spannend ja. Is hij wel goed te bereiken?
Viva- Kletskop
Ja, hij heeft zijn mobiel bij zich en gelukkig werkt hij maar 3 km verder op.
Dus als er iets is bel ik hem en dan is hij zo thuis. Dat is wel een gerust stelling.
Bij jou nog alles rustig? Ik ga zo maar eens lekker slapen denk ik .
Dus als er iets is bel ik hem en dan is hij zo thuis. Dat is wel een gerust stelling.
Bij jou nog alles rustig? Ik ga zo maar eens lekker slapen denk ik .
LDJ- Kletskop
Oh dat is inderdaad een geruststelling!
Hier gaat alles goed, man is weer thuis van een avondje werken, waarbij hij heel slecht te bereiken is als de uitzending is, en er is niets gebeurd dus dat is weer mooi
Slaaplekker alvast!
Hier gaat alles goed, man is weer thuis van een avondje werken, waarbij hij heel slecht te bereiken is als de uitzending is, en er is niets gebeurd dus dat is weer mooi
Slaaplekker alvast!
Viva- Kletskop
Ahhh LDJ ! Hoe is de nacht gegaan?
Viva, bij jou ook nog alles rustig? Doe die laarzen met hakken maar niet meer aan dan, straks ga je echt nog een keer hard onderuit .
Hier alles goed, beroerde nacht gehad maar vanmorgen nog wel even geslapen. Tot ik wakker werd van een hoop ambu's/politie etc., volgens mij is er op de snelweg een ongeluk gebeurd. Verder weinig plannen vandaag, vanmiddag naar de VK voor controle en even wat boodschappen doen. Ohja, en bevallen, want vind 1-11 ook een leuke datum, maar dat zal 'm wel niet worden
Viva, bij jou ook nog alles rustig? Doe die laarzen met hakken maar niet meer aan dan, straks ga je echt nog een keer hard onderuit .
Hier alles goed, beroerde nacht gehad maar vanmorgen nog wel even geslapen. Tot ik wakker werd van een hoop ambu's/politie etc., volgens mij is er op de snelweg een ongeluk gebeurd. Verder weinig plannen vandaag, vanmiddag naar de VK voor controle en even wat boodschappen doen. Ohja, en bevallen, want vind 1-11 ook een leuke datum, maar dat zal 'm wel niet worden
lente- Prater
Haha, ja helaas is alles nog rustig hier, bevallingsopwekkende-dingen (bepaalde thee, sex etc) helpen hier gewoon niet, dus het is toch echt afwachten! Hier zal het ook wel geen 01-11 worden.
Enne, denk dat ik die laarzen ook maar laat staan, had ze juist gepakt omdat die een rits hebben, en de platte laarzen niet, als ik die aan moet doen heb ik altijd een harde buik erna
Wonen jullie langs de snelweg?
Rot dat je ook een beroerde nacht gehad hebt, hier ook, vent lag teveel op "mijn" kant. Daarna werd ik half 5 wakker, dacht dat ik onze dochter "mama' hoorde roepen, en inderdaad er volgde er nog 1. Had ze gehoest en iets gespuugd, arm schaapje, maar ja ben je ook even mee bezig, en daarna een uur wakker gelegen.
Het is vandaag best een snertdag, vond het wel een mooie dag om weer erwtensoep bij te maken, maar ik moet thuisblijven omdat er een pakketje komt waarvoor mijn handtekening nodig is. Wel een leuk pakket dus ik heb het ervoor over
Ohja! Wat voor velen hier nu ook vaststaat, en wat mij wel eens bezighield;
Het wordt in ieder geval een November-kindje
Enne, denk dat ik die laarzen ook maar laat staan, had ze juist gepakt omdat die een rits hebben, en de platte laarzen niet, als ik die aan moet doen heb ik altijd een harde buik erna
Wonen jullie langs de snelweg?
Rot dat je ook een beroerde nacht gehad hebt, hier ook, vent lag teveel op "mijn" kant. Daarna werd ik half 5 wakker, dacht dat ik onze dochter "mama' hoorde roepen, en inderdaad er volgde er nog 1. Had ze gehoest en iets gespuugd, arm schaapje, maar ja ben je ook even mee bezig, en daarna een uur wakker gelegen.
Het is vandaag best een snertdag, vond het wel een mooie dag om weer erwtensoep bij te maken, maar ik moet thuisblijven omdat er een pakketje komt waarvoor mijn handtekening nodig is. Wel een leuk pakket dus ik heb het ervoor over
Ohja! Wat voor velen hier nu ook vaststaat, en wat mij wel eens bezighield;
Het wordt in ieder geval een November-kindje
Viva- Kletskop
Haha ik denk dat ik weet welke thee je bedoelt, ben ik vorige week ook mee begonnen . En verder werkt sex hier tot nu toe ook nog niet, misschien van het weekend maar eens chinees eten (en wat voor bakerpraatjes zijn er nog meer haha?). Nee woon niet langs de snelweg, maar ze kwamen door dorp loeien, en zag op 112meldingen dat het op de snelweg was. Oh wat sneu voor je dochter, gaat het nu weer goed met haar? Haha het pakketje met het vestje en sokjes of niet ? Jullie meisje wordt ook zo'n 7 pond geschat toch? Hier ook (al weet ik dat ze er flink naast kunnen zitten). Wat heb je qua maten kleertjes in huis? Heb je veel 50? Ik heb wel wat 50, en best wat 56 al (oa gekregen onder het motto 'kijk maar of je er wat mee doet'). Maar vannacht twijfelde ik ineens of ik wel genoeg lekker zachte broekjes in 50 heb (waar je al niet mee bezig kan zijn als je wakker ligt he haha).
lente- Prater
Ja helpt Chinees? Dat wil ik bést proberen hoor!
Ah, vandaar, leek me al druk langs de snelweg, qua geluid.
Ja gaat nu weer goed met haar gelukkig, ruikt alleen niet heel fris uit haar bekkie, haha.
En klopt, pakketje met vestje, shirtje en sokjes, is binnen, helemaal leuk!
Klopt, buikbaby wordt 7 pond geschat, ik hou gewoon rekening met onze dochter, hoe zij was, zij was 7.5 pond en 52 cm.
Wij hadden eigenlijk alleen mt 56 aan kleertjes bij haar, die zaten wel groot.
Nu heb ik wel wat kleinere pakjes, die zijn ook 56 maar vallen veel kleiner? 50 heb ik eigenlijk niet, alleen gedeeld met 56 dus 50/56 en enkel pakje.
Voornamelijk 56 hoor Zal wat ruim zitten waarschijnlijk, dat wel.
Maar je kunt natuurlijk altijd nog even shoppen, haha! Maar ik heb niet maat 50 echt in huis...
Ah, vandaar, leek me al druk langs de snelweg, qua geluid.
Ja gaat nu weer goed met haar gelukkig, ruikt alleen niet heel fris uit haar bekkie, haha.
En klopt, pakketje met vestje, shirtje en sokjes, is binnen, helemaal leuk!
Klopt, buikbaby wordt 7 pond geschat, ik hou gewoon rekening met onze dochter, hoe zij was, zij was 7.5 pond en 52 cm.
Wij hadden eigenlijk alleen mt 56 aan kleertjes bij haar, die zaten wel groot.
Nu heb ik wel wat kleinere pakjes, die zijn ook 56 maar vallen veel kleiner? 50 heb ik eigenlijk niet, alleen gedeeld met 56 dus 50/56 en enkel pakje.
Voornamelijk 56 hoor Zal wat ruim zitten waarschijnlijk, dat wel.
Maar je kunt natuurlijk altijd nog even shoppen, haha! Maar ik heb niet maat 50 echt in huis...
Viva- Kletskop
Heey meiden,
Lente: De nacht is verassend goed gegaan gelukkig . Heb lekker geslapen, af en toe wel wakker, maar dat heb ik de laatste tijd zo wie zo. Ben best trots op mijzelf . 1-11-2012 is nog niet voorbij .
Haha, irritant dat je midden in de nacht ineens gaat twijfelen he?!
Ik had dat ook afgelopen nacht, vroeg me ineens af of ik wel genoeg hydrofiele doeken heb haha.
Viva: Haha, ja nu krijgen we zo wie zo een november kindje .
Er is bij ons nog helemaal niemand in november jarig, dus dat komt goed uit.
Harde buiken zijn toch juist goed?! Welke thee bedoel je dan?
Haha ik heb al tegen mijn vriend gezegd dat we aankomend weekend maar eens even goed van bil moeten gaan, misschien helpt het .
Hoe gaat het met de rest?
Lente: De nacht is verassend goed gegaan gelukkig . Heb lekker geslapen, af en toe wel wakker, maar dat heb ik de laatste tijd zo wie zo. Ben best trots op mijzelf . 1-11-2012 is nog niet voorbij .
Haha, irritant dat je midden in de nacht ineens gaat twijfelen he?!
Ik had dat ook afgelopen nacht, vroeg me ineens af of ik wel genoeg hydrofiele doeken heb haha.
Viva: Haha, ja nu krijgen we zo wie zo een november kindje .
Er is bij ons nog helemaal niemand in november jarig, dus dat komt goed uit.
Harde buiken zijn toch juist goed?! Welke thee bedoel je dan?
Haha ik heb al tegen mijn vriend gezegd dat we aankomend weekend maar eens even goed van bil moeten gaan, misschien helpt het .
Hoe gaat het met de rest?
LDJ- Kletskop
Stiekem kijk ik best vaak in dit topic om te kijken of één van jullie al bevallen is... maar de kleintjes laten nog even op zich wachten zo te lezen.
Ze zullen het goed hebben daar binnen in jullie buiken!
Lente: Succes bij de VK en hoe was de controle, weer goedgekeurd?
Viva: word je een beetje ongeduldig van het wachten?
Is je pakketje al gearriveerd, wat heb je voor leuks besteld?
Ze schatten onze kleine op 6/7 pond, dus ik zou nog even wat in maat 50 kunnen shoppen daar heb ik helemaal niets vak. (weer excuus om nog even tussen de babykleertjes te neuzen)
LDJ: fijn dat je goed geslapen hebt!
Ben jij nu de eerstvolgende die uitgerekend is?
Zo vandaag de eerste verlofdag en de ben ik maar eens begonnen met uitslapen.
Ik ga zo maar eens naar de gamma nog een aantal dingetjes ophalen zodat ik mijn kledingkamer kan uitbreiden. Ow nee, lees: zodat mijn vriend aan het werk kan om mijn kledingkamer uit te breiden.
Verder wil ik de zolder nog opruimen de komende weken want onze schoonmoeder komt een paar weken na de bevalling hier een weekje logeren (die woont niet in de buurt)
Ik zal mijn vriend de plankjes voor de babykamer ook nog even op laten hangen en de komende week eens op zoek naar iets meer decoratie. De babykamer is wel klaar maar is eigenlijk nog een beetje kaal.
Hier is alles eigenlijk prima en hoe gaat het met jullie?
Ze zullen het goed hebben daar binnen in jullie buiken!
Lente: Succes bij de VK en hoe was de controle, weer goedgekeurd?
Viva: word je een beetje ongeduldig van het wachten?
Is je pakketje al gearriveerd, wat heb je voor leuks besteld?
Ze schatten onze kleine op 6/7 pond, dus ik zou nog even wat in maat 50 kunnen shoppen daar heb ik helemaal niets vak. (weer excuus om nog even tussen de babykleertjes te neuzen)
LDJ: fijn dat je goed geslapen hebt!
Ben jij nu de eerstvolgende die uitgerekend is?
Zo vandaag de eerste verlofdag en de ben ik maar eens begonnen met uitslapen.
Ik ga zo maar eens naar de gamma nog een aantal dingetjes ophalen zodat ik mijn kledingkamer kan uitbreiden. Ow nee, lees: zodat mijn vriend aan het werk kan om mijn kledingkamer uit te breiden.
Verder wil ik de zolder nog opruimen de komende weken want onze schoonmoeder komt een paar weken na de bevalling hier een weekje logeren (die woont niet in de buurt)
Ik zal mijn vriend de plankjes voor de babykamer ook nog even op laten hangen en de komende week eens op zoek naar iets meer decoratie. De babykamer is wel klaar maar is eigenlijk nog een beetje kaal.
Hier is alles eigenlijk prima en hoe gaat het met jullie?
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
LDJ, fijn dat je goed geslapen hebt!
Harde buiken zijn nu goed ja, maar nu nog doorzetten Vandaag zal het hem niet meer worden denk ik.
Misschien de 21e ofzo, dan ben ik 42 weken. Oh ik mag toch hopen dat het niet dan pas komt
de thee schijnt frambozenbladthee te zijn, ik hou alleen echt niet van thee dus probeer het niet eens, dat van bil helpt hier dus niet
Maar dat was al bekend, was bij onze dochter ook niet het geval.
Ik lees net wel dat er bepaalde drukpunten in ons lichaam zitten die wee-opwekkend zijn, dus dat een goede massage zou kunnen helpen, dat is ook wel een goede om te onthouden
MG, ik kijk ook steeds heel snel hoor, als ik zie dat iemand hier weer gepost heeft
Ik word wel wat ongeduldig ja, maar meer, ik schat dat ik wel overtijd loop, maar hoe lang?
En wie zullen er voor mij bevallen, daar ga ik chagrijnig om worden, behalve van LDJ want die is morgen uitgerekend
Pakketje is binnen ja, heb een z8 vest en shirt voor onze dochter en donkerblauwe sokjes voor de baby binnen. Ze wilde gelijk haar nieuwe shirt en vest niet meer uit. En jaloers dat ik ben op dat vest, ziet er zo heerlijk warm uit!
en goedzo, weer een excuses gevonden om babykleertjes te shoppen, haha.
Kan je goed met je schoonmoeder? Ik zou er écht niet aan moeten denken dat ik haar 1 week in huis zou hebben, sowieso wie dan ook eigenlijk, laat mij met rust
Harde buiken zijn nu goed ja, maar nu nog doorzetten Vandaag zal het hem niet meer worden denk ik.
Misschien de 21e ofzo, dan ben ik 42 weken. Oh ik mag toch hopen dat het niet dan pas komt
de thee schijnt frambozenbladthee te zijn, ik hou alleen echt niet van thee dus probeer het niet eens, dat van bil helpt hier dus niet
Maar dat was al bekend, was bij onze dochter ook niet het geval.
Ik lees net wel dat er bepaalde drukpunten in ons lichaam zitten die wee-opwekkend zijn, dus dat een goede massage zou kunnen helpen, dat is ook wel een goede om te onthouden
MG, ik kijk ook steeds heel snel hoor, als ik zie dat iemand hier weer gepost heeft
Ik word wel wat ongeduldig ja, maar meer, ik schat dat ik wel overtijd loop, maar hoe lang?
En wie zullen er voor mij bevallen, daar ga ik chagrijnig om worden, behalve van LDJ want die is morgen uitgerekend
Pakketje is binnen ja, heb een z8 vest en shirt voor onze dochter en donkerblauwe sokjes voor de baby binnen. Ze wilde gelijk haar nieuwe shirt en vest niet meer uit. En jaloers dat ik ben op dat vest, ziet er zo heerlijk warm uit!
en goedzo, weer een excuses gevonden om babykleertjes te shoppen, haha.
Kan je goed met je schoonmoeder? Ik zou er écht niet aan moeten denken dat ik haar 1 week in huis zou hebben, sowieso wie dan ook eigenlijk, laat mij met rust
Viva- Kletskop
Viva schreef:Ja helpt Chinees? Dat wil ik bést proberen hoor!
Neem dan als toetje het hart van een ananas, dat schijnt ook te helpen
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Ja... dat vind ik dan weer niet lekkerBimbam schreef:Viva schreef:Ja helpt Chinees? Dat wil ik bést proberen hoor!
Viva- Kletskop
Is het ook niet, maar hé, je moet er wat voor over hebben hè?!Viva schreef:Ja... dat vind ik dan weer niet lekkerBimbam schreef:Viva schreef:Ja helpt Chinees? Dat wil ik bést proberen hoor!
Bimbam- Kletskop
Hielp het bij jou?
Zo niet dan staat het 100% zeker vast dat ik het niet ga proberen
Viva- Kletskop
Viva schreef:Hielp het bij jou?
Geen idee, dit is ons eerste kindje Maar als je nog even geduld hebt tot kerst, wil ik het wel voor je uitproberen hoor!
Bimbam- Kletskop
Hm, dat lijkt me iets teveel van het goede, zat niet op te letten
Viva- Kletskop
Viva: Dat van die druk punten ga ik eens opzoeken. Manlief krijgt het druk met mij aankomend weekend .
Frambozenblad thee, waar kun je dat halen? Bij de tuinen oid?
M-G: Lekker joh dat je nu verlof hebt. En dat uitslapen is een goed begin . Lekker of niet?!
Morgen is idd mijn uitgerekende datum, maar ik heb niet echt het gevoel dat ik de eerst volgende ben die gaat bevallen.
Morgen weer naar de vk. Ben benieuwd of ze daar nog wat te vertellen hebben.
Ben eigenlijk wel benieuw of er al wat gaande is daar van onder .
Frambozenblad thee, waar kun je dat halen? Bij de tuinen oid?
M-G: Lekker joh dat je nu verlof hebt. En dat uitslapen is een goed begin . Lekker of niet?!
Morgen is idd mijn uitgerekende datum, maar ik heb niet echt het gevoel dat ik de eerst volgende ben die gaat bevallen.
Morgen weer naar de vk. Ben benieuwd of ze daar nog wat te vertellen hebben.
Ben eigenlijk wel benieuw of er al wat gaande is daar van onder .
LDJ- Kletskop
Pagina 9 van 34 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 21 ... 34
Soortgelijke onderwerpen
» Najaar 2012 mama's!
» Trend (accessoires):najaar/winter 2012!
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» najaar 2013mama's!!
» Trends najaar
» Trend (accessoires):najaar/winter 2012!
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» najaar 2013mama's!!
» Trends najaar
Pagina 9 van 34
Permissies van dit forum: