Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Najaar 2012 mama's!

+28
LDJ
M-G
tweeling
Papillio
lente
Flower_L
Fearie
Jasmine
Ugly Betty
Amber-
Muus
Jezzie
Snoes
Limburg85
Jade
bolus26
Lejow
Muis
Caroow
Muppetje
Sun88
kwak
Bimbam
Viva
MAS
Puzzle
Flip Fluitketel
L!ND@
32 plaatsers

Pagina 11 van 34 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 22 ... 34  Volgende

Ga naar beneden

Najaar 2012 mama's! - Pagina 11 Empty Re: Najaar 2012 mama's!

Bericht  M-G za 3 nov 2012 - 0:59

LDJ: we hebben een avondje gepokerd, was erg gezellig. Ik wil mijn dieren ook niet kwijt hoor en dat gaat ook zeker niet gebeuren maar ik ben inderdaad ook wel benieuwd hoe ze op de kleine reageren. Ik heb één poes die noem ik altijd: my little bitch... tis een schatje voor mij maar niet voor anderen. Ze komt ook niet zomaar naar je toe dus dat verwacht ik ook niet bij de kleine straks. Met de kater moet ik wel oppassen, want dat is een grote knuffelbeer, dat die straks niet bij de kleine gaat liggen.
Nog steeds geduldig aan het afwachten tot het begint te rommelen?

Viva: hier begint de opruiming meestal halverwege december, dus dat zou moeten lukken om een vest met korting te vinden. Ik heb mijn vriend gezegd dat ik echt geen gekke dingen ga doen en inderdaad als ik me te druk maak dan merk ik dat wel aan mijn lichaam en word ik wel op mijn plek gezet.
Nog lekkere koekjes gebakken met je dochter?

Snoes: ze schatten de baby bij de bevalling op 6 / 7 pond dus volgens mij valt dat mee. Dat lijkt mij op zich een mooi gewicht, niet te licht en niet te zwaar. Lekker dat alles goed was bij de gynecoloog en een achterstand van 1 a 2 weken daar is toch niets mis mee? Shoppen voor de kleine, altijd leuk! Niet teveel kopen hé straks kan de kleine het niet allemaal aan :-)

Hier gaat het wel lekker. Volgens mijn vriend is de kleine erg druk 's nachts, ik slaap er dus gewoon doorheen als hij zo beweeglijk is in mijn buik.

Straks even wat boodschapjes doen en dan neem ik mijn vader maar weer eens mee, zo leert die man de winkels ook een beetje kennen. Vanavond ga ik denk ik boven maar eens wat aan het rommelen en verder weinig bijzonders op de planning voor vandaag.

Hoe is het met jullie? Fijn weekend allemaal!
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Viva za 3 nov 2012 - 5:28

Snoes, 11-11 vind ik ook mooi hoor Wink
Al duurt het nog wel even inderdaad, ik hoop alleen écht dat ik 9 nov oversla ivm de verjaardag van mijn neefje.
En het liefst wel uiterlijk met 41 weken, dus uiterlijk 14 nov Najaar 2012 mama's! - Pagina 11 253468018 Maar goed, zover heb je het niet voor het zeggen hé!
Leuk dat je weer lekker geshopt hebt voor de baby!
En de achterstand in groei wordt, volgens mij, niet groter van de baby toch? Als jij nu 2 weken overtijd loopt, "is alles goed" Wink

LDJ, ja nog koekjes gebakken, kind helemaal happy Wink
fijn dat je weer lekker geslapen hebt, gaat goed met ons allemaal, na een poosje slecht slapen, slapen we nu heerlijk, haha.
Lekker rustig dagje gehad?

MG, staat het babybedje al bij jullie? Anders gewoon nu al voor zorgen dat de poezen daar niet bij in de buurt komen?
Al heb ik niet echt ervaring hoe het gaat met poezen. Bij onze dochter woonden we nog met mijn ouders in 1 huis, die hebben een hond, bouvier echt een sulletje, en die hebben we toen naar boven laten gaan (kwam die heel af en toe) om even te laten snuffelen aan onze dochter.
Als we naar mijn ouders gaan, en hij hoort onze dochter haar stem, dan gaat hij gelijk heel onrustig doen en gek ademen omdat hij het leuk vindt dat ze er weer is Wink
Goed zo dat je rustig doet, hoe is je 1e dag tot nu toe gegaan? En hoe was het eten gisteren?
Ja nog koekjes gebakken, dochter vond het helemaal leuk, ook leuk dat je haar weer zo blij maakt.

Zo hier een lekker dagje achter de rug. Wilde zelf graag naar de ikea om een peuterkussen te halen voor onze dochter, naar de prenatal (naast de ikea hier) om een lunchbox te kopen voor sinterklaas voor onze dochter voor als ze naar school gaat (voor voor Wink, en ze krijgt nog wel meer hoor met sinterklaas).
en nog naar intratuin om een leuke plant voor in een vaas/pot te kopen waar al 2 jaar mooie nepbloemen instaan, en 2 bolkaarsen.
helemaal geslaagd, dus leuk. En zo even koken en dan lekker bankhangen voor de rest.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  M-G za 3 nov 2012 - 11:30

Viva: het ledikantje staat al klaar maar daar komen de poezen ook niet. Ze komen alleen in de woonkamer dus het enige waar ik echt op moet letten is op de box maar goed dat zal wel goed komen. Leuk dat de hond van je ouders positief reageert op jullie dochter. Op die manier wil ik het ook bij de honden van mijn vader doen (eigenlijk ook nog een beetje mijn honden) ze eerst kennis laten maken met haar (dat zijn ook 2 grote sullen, 2 basset hounds) dus daar verwacht ik ook geen problemen mee. Met de poezen eigenlijk ook niet hoor, hooguit dat de kat in de box wil springen maar dat is een kwestie van goed opletten en mocht ik zelf de kamer verlaten dan moet de kat maar even mee voor de zekerheid. Het eten heeft me prima gesmaakt hoor! Mijn eerste verlofdag beviel ook wel goed, het voelt nu nog als een soort vakantie. Ik ben benieuwd of dat zo blijft. Het geeft me wel de rust en tijd om de dingetjes op het gemakje te doen, dat is wel lekker.
Jij hebt lekker geshopt zo te horen! Lekker gekookt vandaag en uiteindelijk rustig op de bank beland? Klinkt als echte weekend dag, overdag druk en 's avonds lekker genieten!

Vandaag ben ik ook nog eventjes naar de winkel geweest. Hier en daar wat gerommeld in huis, verder eigenlijk weinig bijzonders. Morgen zal wel net zo'n dag worden en dan 's avonds komt mijn mannetje weer thuis Very Happy
M-G
M-G
Prater
Prater

Bericht  Viva za 3 nov 2012 - 22:55

Oh fijn dat je katten al niet boven komen, inderdaad dan opletten met de box.
Staat die al beneden klaar?
Lekker dat je verlof als vakantie voelt! Zo moet je het hebben, haha.

Gister uiteindelijk niet meer gekookt, we hadden half 4 pas middag gegeten omdat we zo laat thuis waren van alles, en 's avonds hadden we echt geen honger meer dus man en dochter hebben wel griesmeelpap gegeten (hou ik absoluut niet van), maar meer niet.
Gisteravond voelde ik me niet zo fit, dus lekker op de bank gehangen, vannacht slecht geslapen, heel de tijd dromen dat de bevalling begonnen was etc. Draaien en niet lekker liggen. Vanmorgen lekker gedoucht, wel wat van opgeknapt maar voel nu mijn oren dus denk dat ik weer grieperig of verkouden zal gaan worden...

Rest wel lekker geslapen? Nog geen bevallingen die begonnen zijn? Wink
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  LDJ zo 4 nov 2012 - 0:59

Heey meiden,

M-G: Lekker he, verlof. Fijn dat je katten niet boven komen. Heb je de box al wel staan?
Wij hadden de box al redelijk op tijd staan, met 30 weken ongeveer omdat ik dacht dat ik met onze kat er nog wel werk mee kreeg. Maar tot nu toe nog geen enkel probleem. Hij kijkt er niet eens naar om. Hopen dat dat straks ook zo blijft als ons kindje er eenmaal in ligt. Heb wel een plekje voor hem gemaakt zodat hij zich evt terug kan trekken.

Viva: Hoe gaat het vandaag met je? Leuk dat jullie gisteren lekker zijn gaan winkelen. Fijn om eruit te zijn he?!
Ik probeer er iedere dag nog wel even uit te gaan, anders word ik gek Wink.

Ik heb vannacht weer heerlijk geslapen. Voel me dan ook best wel moe zeg pffff.
Mijn lichaam gaat nu best wel pijn doen (hoofdpijn, nekpijn, mijn huid vind het ook allemaal niet meer zo leuk) maar goed, nog even doorzetten, al valt het soms niet meer mee Wink.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Bericht  M-G zo 4 nov 2012 - 1:45

Viva: de box staat klaar in de woonkamer. Nu een weekje of 2. Vervelend zo'n nacht. Hopelijk zet griep of verkoudheid niet door, daar zit je nu ook niet (eigenlijk nooit) op te wachten.
Lekker rustig aan doen dan vandaag!
Vannacht wel redelijk goed geslapen alleen een paar keer eruit geweest omdat ik last van mijn heupen had maar goed als dat alles is smile

LDJ: Tot nu toe bevalt verlof nog wel maar goed het is ook pas 2 dagen ingegaan.
De box staat nu sinds een weekje of 2 omdat mijn vriend dat nodig vond (zelf dacht ik meer aan over een weekje of zo maar goed. Hij staat nu op de laagste stand zodat de katten er niet in gaan maar ze waren wel direct geïnteresseerd (alles wat nieuws is moet altijd besnuffeld en bekeken worden) Ik heb eens even op internet rondgekeken en er zijn een aantal mensen die hebben een soort deksel gemaakt voor de box. Ik denk dat ik mijn vriend eens aan het knutselen zet want zo kan de box gewoon op normale stand staan en kunnen de katten er niet in. (uiteraard gaat de deksel er alleen op als de kleine er niet in ligt)

Lekker dat je goed geslapen hebt, je moet ook goed uit blijven rusten want je weet maar nooit wanneer de kleine zin heeft om eruit te komen. Spannend zeg... Volgens mij ook niet onbegrijpelijk dat je lichaam wat meer pijn begint te doen, je draagt al een aantal weken een heel gewicht extra mee, maar goed blijft vervelend natuurlijk.
Ben je er zelf nog rustig onder? Of heb je het idee dat het ieder moment kan gebeuren?

Hier ook een redelijk goede nacht gehad. Vandaag ga ik wraps maken smile heb er zin in!
Eerst maar eens de stofzuiger erdoor slingeren en een beetje afstoffen zodat het er weer toonbaar uitziet hier.

M-G
M-G
Prater
Prater

Bericht  lente zo 4 nov 2012 - 2:49

MG, Fijn dat je verlof bevalt tot nu toe! Had in het begin ook zo'n vakantiegevoel haha. Al moet ik zeggen dat nu de verveling wel een beetje toeslaat soms Wink. Lekker dat je vriend weer thuis komt vanavond! Samen wraps eten haha?

LDJ, Ja zeker lekker om er iedere dag even uit te gaan, anders komen de muren zo op je af he? Al gaat 't er vandaag niet van komen denk, tis nu echt vies weer hier. Idd nog even doorzetten meis Najaar 2012 mama's! - Pagina 11 699888.

Viva, Balen dat je niet lekker bent, laat je maar even lekker vertroetelen thuis haha. Hier ook al een tijdje aan het snotteren enzo, maar 't zet (gelukkig) niet door. Zou het een voorspellende droom geweest zijn Wink?

Snoes, Haha ik probeer 11-11 te voorkomen als het lukt, lang verhaal haha. Maar moet zeggen dat ik inmiddels wel op het punt ben dat datum me niks meer uitmaakt, als ze er maar uit komt (en rap een beetje Wink ). Wat voor kleertjes heb je gekocht? Alles is schattig he! Ik moet me echt steeds weer inhouden als ik wat zie.

Hier beetje een hangdag vandaag, ga zo toch maar proberen even wat nuttigs te doen haha. Wilde eigenlijk even naar het tuincentrum voor 2 nieuwe plantjes voor binnen, maar tis hier zulk rotweer dat ik me bedacht heb Wink. Gistermiddag/avond veel krampen, pijnlijke buik etc., dus ik dacht zou dit het begin zijn? Maar nee... toen ik gedoucht had zakte het weer af helaas. Het nog wel even gezellig gemaakt met m'n vriend haha (en vanmorgen nog maar een keer voor de zekerheid), maar behalve een beetje onrustige buik (zoals al weken) gebeurt er niks Najaar 2012 mama's! - Pagina 11 1578173417.

Fijne middag nog allemaal!
lente
lente
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Sun88 zo 4 nov 2012 - 6:02

Hey Meiden,

In het begin van dit topic heb ik weleens meegeschreven, maar moet me zeggen dat jullie verhalen zo snel gingen dat ik het niet meer kon bijhouden haha..

Anniej, gefeliciteerd met de geboorte van jullie tweede dochtertje!

Diegene die nog moeten bevallen, geniet nog maar lekker van de vrijheid, echt de tijd gaat zo snel dat voor je het weet heb je je kleintje in de armen!

Ik ben inmiddels bevallen van een hele mooie zoon, zijn naam is M.ilan. De kraamweek zit er al weer op, de eerste paar dagen ' alleen' als ouders hebben we er dus opzitten. De bevalling is uiteindelijk goed gegaan, wel met weeenopwekkers omdat de weeen niet krachtig genoeg waren voor goede ontsluiting. Ik ben ingeknipt en heb veel last gehad van de wond, maar sinds gister gaat het gelukkig een stuk beter.

Verder is me even ontgaan wie van jullie nog moet bevallen en wie bevallen is, maar diegene die nog moeten, succes en diegene die al zijn bevallen, gefeliciteerd!
Sun88
Sun88
Prater
Prater

Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12

Bericht  M-G zo 4 nov 2012 - 8:19

Lente: ik ben bang dat de verveling hier ook nog wel toe zal slaan. We zullen zien, mijn verlof begint nog maar net. Ja we hebben lekker samen wraps gegeten, heerlijk! Very Happy
De kleine zal het nog wel goed hebben in je buik! Geduld opbrengen... lijkt me soms best lastig. In ieder geval succes met de laatste loodjes en dat je maar een goede bevalling mag hebben!

Sun 88: Gefeliciteerd met jullie zoon, geniet ervan en veel geluk samen!
Fijn dat het nu weer een stuk beter gaat.
M-G
M-G
Prater
Prater

Bericht  Muus zo 4 nov 2012 - 9:30

Sun88: Gefeliciteerd met jullie zoon!! Ik las net je topic en toen bedacht ik me dat je ook bij ons "hoorde". Wanneer was je uitgeteld?

Ik ben zo benieuwd wie de volgende is die bevalt! Ik denk ik nog lang niet haha, moet ook nog ruim 2 weken. Bij mijn dochter ben ik met 40+2 bevallen. Ik ga er zeker vanuit dat ik over de 40 wk ga, dan kan alles alleen maar meevallen.

Ik las iets over huisdieren en baby's. Wij hebben een grote hond, maaaaar ze reageert zo raar als mijn schoonzus met haar baby komt. Jaren geleden merkte ik dat gedrag al eens op toen een vriendin kwam met haar baby. Ze reageert sowieso heel jaloers als mijn man (haar baas) de baby vast heeft, ze begint dan aandacht te zoeken. Niet agressief maar heel raar doet ze.. Het is een aparte hond, ik zou er eigenlijk een gebruiksaanwijzing voor kunnen schrijven haha. Maar nu moet het niet zo zijn dat ik of man zich dadelijk niet naar het toilet kan lopen en de hond wie weet wat doet. Ik vind het maar niks, weet eigenlijk ook niet hoe ik het straks moet doen. Hond laten snuffelen aan de baby of juist niet? Mijn gevoel zegt nee!

Ik heb vandaag mijn bed maar eindelijk bevallingsproof gemaakt! Ben benieuwd of dat gekraak van het zeiltje me gaat storen. En als het mij niet stoort dan vast manlief wel, die slaapt zo licht. Verder erg rustig weekend gehad, weinig gedaan. Vrijdag iemand haar haren nog helemaal gehighlight en geknipt, maar dat was me toch net iets te veel. Net zoals zoveel, mijn tempo ligt echt een stukje lager. Hele dag poetsen lukt niet meer, het gaat nu meer beetje bij beetje en de rest doet man.

Gister hebben we opgepast op neefje van bijna 3 maanden, heerlijk ding!! Konden we oefenen haha, man was niet weg te slaan bij hem. Geeft me een goed gevoel voor straks als onze beeb er is Wink

Muus
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10

Bericht  Viva zo 4 nov 2012 - 11:19

LDJ, vandaag nog lekker eruit geweest?
Bedenk me dat ik vandaag niet eens de deur uit geweest ben, haha.
Morgen weer!
Heb je ook last van je lichaam overdag of alleen in bed? Ik heb bijvoorbeeld als ik te lang op mijn zij of rug lig, en dus niet genoeg wissel, ik rugpijn krijg, of in mijn schouders. Inderdaad nog even doorzetten.

MG, ok, nou dan hebben je katten die box ook allang gezien Wink
Kan me voorstellen als die er na de bevalling ineens staat, dat ze dan nieuwsgierig zijn, maar nu weten ze het al.
Je huis weer toonbaar gemaakt? Wink

Lente, nou als het een voorspellende droom was, is hij nog niet uitgekomen Najaar 2012 mama's! - Pagina 11 253468018
Rot, die voorweeen van gisteren, lekkere valse hoop.
Nog wat leuks gedaan vandaag uiteindelijk?

Sun88, gefeliciteerd met jullie zoontje! Fijn dat het sinds gister beter gaat met de wond vd knip.
Geniet van je gezinnetje!

Muus, haha ik ben ook benieuwd wie de volgende wordt!
Ik ben met onze dochter met 41 wk bevallen, dus dat zou dan nu de 14e zijn, we zullen zien!
Ik heb nu al steeds zoiets van, misschien vannacht.
Leuk dat jullie gister alvast weer wat geoefend hebben met jullie neefje.
En over dat zeiltje, volgens mij kraken die inderdaad best, wij hebben voor de geboorte van onze dochter een groot hoeslaken/zeil gekocht, gewoon net zo groot als het bed. Die kraakt ook niet, dus ideaal Wink

Wij hebben net toch nog ietsie het geboortekaartje aangepast, en even alle adressen geteld etc.
Wat voor postzegels doen jullie? Wij zouden met geboortezegels nog zegels overhebben, dat vind ik eigenlijk zonde. Zit te denken anders liefdezegels te kopen...
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  Viva zo 4 nov 2012 - 22:25

En, iedereen massaal bevallen vannacht?
Meldingsplicht hier hoor Wink

Hier niet, elke keer als ik uit bed ga om te plassen oid, denkt mijn man dat het begonnen is Laughing
Zo maar wat boodschapjes doen.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  lente zo 4 nov 2012 - 22:35

Sun88, Gefeliciteerd met je zoon, en wat een leuke naam ook Very Happy!

Muus, Haha ik ben ook benieuwd wie de volgende is! Ik ben er klaar voor haha, maar heb het gevoel dat het nog wel even zal duren. Voor LDJ hoop ik dat zij de volgende is Wink. Ik weet niet zo goed hoe je het met je hond aan zou moeten pakken eigenlijk. M'n ouders hebben ook een hond, vrij jong en heel speels. Ben benieuwd hoe dat gaat lopen straks. Eigenlijk nog niet over nagedacht hoe we dat aan gaan pakken. Haha dat zeiltje voor in bed hebben we naar gekeken en gelijk weer terug in het kraampakket gestopt. Had niet het idee dat ik een oog dicht zou doen op dat ding. Heb nu 2 cellstof matjes liggen (heb ik van m'n werk, en ze zitten in je kraampakket), gaat prima!

Viva, Begin je ook zo ongeduldig te worden haha? Ik heb ook geboortezegels gekocht, maar daar hebben we te weinig aan. Maar nog zo'n velletje erbij (ze hebben ze alleen van 50 toch?) is weer veel te veel. Zouden mensen echt naar de postzegel kijken? Want dacht om de rest maar met gewone postzegels te beplakken straks. Of is zo'n postzegel een hint voor de postbode dat ie ze gauw bezorgt haha?

LDJ, Hoe is het met je?

Ik ben een klein beetje beetje uit m'n hum vanmorgen... maar goed dat ik alleen thuis ben haha. Viel gisteravond wel vrij vlot in slaap, maar heb vannacht weer uren wakker gelegen. Zo zonde van m'n tijd vind ik dat grrr haha. En idd, alles begint pijn te doen als ik te lang in een houding lig. Maargoed, dat is ook als ik zit trouwens Najaar 2012 mama's! - Pagina 11 1578173417. Vandaag even naar het tuincentrum, de Hema en de AH en wat in huis rommelen denk ik. Vanavond gaan we pannenkoeken eten bij m'n moeder, dus hoef lekker niet te koken. Al heb ik eigenlijk helemaal geen zin om er nog uit te gaan 's avonds, maargoed Wink. Oja, het bakerpraatje dat Chinees eten de bevalling opwekt is ook niet waar haha, ze zit er nog gewoon in na gisteravond. Maar het eten was wel lekker, dat dan weer wel Najaar 2012 mama's! - Pagina 11 253468018.
lente
lente
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Snoes zo 4 nov 2012 - 23:42

LDJ, ja ik voel ons kindje nu ook echt heel goed hoor! Heel beweeglijk en dat merk ik wel, superfijn! Het was echt een héérlijk weekend samen, 4 dagen echt intens genoten van de momenten samen, heerlijk! Bij jou nog steeds geen tekenen van een naderende bevalling?

Mistery-Girl, 6/7 pond is inderdaad zeker niet te weinig. En een achterstand van 1,5 à 2 weken bij mij is ook niet erg. Ik heb ook liever niet zo'n zware baby, ben zelf maar heel klein/tenger en als ons kindje nu bijv. op 4 kg geschat zou worden bij de bevalling, zou mijn gyn wel vrezen dat mijn bekken te smal zouden zijn. Dus ik ben blij dat het ietsje achterloopt.

Viva, ik zal voor je duimen dat je 9 november overslaat hoor, ik wil wel een forumkindje op mijn verjaardag Wink Klopt inderdaad, de achterstand van de baby wordt niet groter. Sinds ik 28 weken ben, meet hij elke keer het gewicht van ons kindje en het liep toen al 1,5 week achter. Het hoofdje loopt 2 weken achter, maar zeker niets om ons zorgen over te maken. Ah Viva, hopelijk krijg je niet de griep, lijkt me ook niet fijn als je moet bevallen terwijl je je helemaal niet lekker voelt.

Lente, wij hebben bij de JBC (kennen jullie die winkel in NL ook?) wat leuke kleertjes gekocht. Ze waren iets duurder, maar mijn vriend vond ze zooo schattig dat ons dat ook weer niets meer uitmaakte haha. Spannend lijkt me dat hoor, dat je telkens wat voortekenen hebt en het uiteindelijk toch niet begint.

Sun, nog gefeliciteerd met je zoontje! Hier is vooralsnog alleen Anniej nog maar bevallen, de rest wacht vol ongeduld haha (ik nog niet hoor, mag nog even blijven zitten hier Wink)

Muus, ik herken je onzekerheid wat betreft de hond wel hoor. Wij hebben ook een grote hond (Duitse herder) en we hebben ook geen idee hoe deze gaat reageren. Hij zal ook nog maar ruim 8 maanden oud zijn als ons kindje geboren wordt. Mijn vriend heeft gelezen dat het het beste is als een hond gelijk kennismaakt met de baby, maar we weten niet of we dat wel willen. 's nachts zit de hond sowieso buiten, maar vooral in de koudere periode nu zit hij overdag en/of 's avonds ook wel eens bij ons binnen. Dilemma ook nog hier!

Hier gaat alles nog steeds prima! Vandaag mijn eerste dag alleen thuis haha. Afgelopen week was mijn vriend ook thuis sinds donderdag, dus we hebben er samen een heel geweldig lang weekend van gemaakt. Echt fijn om nog zoveel leuke dingen te doen met z'n tweetjes en ondertussen toch ook te genieten van dat wondertje in mijn buik. Ik wilde vandaag eigenlijk helemaal niets doen, maar ik denk dat ik zo toch maar aan de suikerbonen ga beginnen, dat is ook nog een hele klus.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Viva zo 4 nov 2012 - 23:55

Lente, dat weet ik dus niet of dat een hint voor een postbezorger is, maar dan zien ze eventueel wel dat het "belangrijke" post is?
Lijkt me niet dat iedereen naar de postzegel kijkt, maar ik wil er ook weer geen energiezuinige op plakken :P
Had het ook gevraagd in het "geboortekaartje vraagje" topic van LDJ, en daar zei Anniej dat ze ze wel per 10 kon kopen, dus laat binnenkort mijn man even langs gaan. Wij willen er 30 hebben, anders kopen we denk ik liefdezegels.
Lastig dat je vannacht weer lang wakker hebt gelegen. Mijn nacht was wat beter gelukkig, maar voel me nog wel moe.
Enne, gelukkig heb je in ieder geval wel lekker gegeten gister Wink Wij gaan donderdag chinees eten, ik zei steeds dat ik op mijn uitgerekende datum lekker wil eten, maar die avond (elke woensdagavond) werkt mijn man nog ergens anders, dus dan maar de dag erna Wink

Snoes, oh zie, nee dan zou ik me ook geen zorgen maken over de achterstand, de baby groeit nu goed mee!
Vandaag heb ik gelukkig al wat minder last van mijn oren, dus ik hooooop... maar ik zeg het niet te hard Wink
Dat zal wel een hele klus zijn ja die suikerbonen, daar doen wij niet aan gelukkig!

LDJ, plaats eens een update, ja ik controleer of je online bent, en dat ben je, haha!
Ik ben echt net zo erg als die nieuwsgierige mensen, maar goed Najaar 2012 mama's! - Pagina 11 1578173417

Net boodschappen gedaan, voelde me toch niet zo op mijn gemak hoor. Voel je weer een pijntje heb je echt zo iets van onee, alsjeblieft niet mijn vliezen!!! Haha. Het is jammer dat we geen zwembad/jacuzzie oid hebben (gek hé), want daar heb ik momenteel wel zin in, lekker in een bubbelbad. Bad hebben we wel, maar ik denk niet dat dochterlief het me gaat gunnen dat ik daar alléén in mag Wink
Wachten op vanavond dus, al ben ik een bad meestal ook snel zat.
Trouwens, als je vliezen nog niet gebroken zijn mag je wel gewoon in bad zitten toch? Want het schijnt toch altijd zoveel fijner te zijn om weeen op te vangen in bad. (Ik heb het niet over bevallen hoor, weet dat je daarvoor een speciaal bad nodig hebt)
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  LDJ ma 5 nov 2012 - 0:02

Snoes: Wat super dat je jullie kindje zo goed voelt nu. Lekker ervan genieten. Leuk dat jullie zo'n fijn weekend hebben gehad. Soms moet dat even en nu kan het nog zo lekker met zijn 2en.

Lente: Lekker zo'n rommeldagje. Hoe komt het dat je uit je hum bent? Omdat je niet zo goed geslapen hebt? Ahhh, wat lief dat je hoopt dat ik de volgende ben Najaar 2012 mama's! - Pagina 11 699888.

Viva: We zijn gisteren even naar mijn schoonouders geweest. Was erg gezellig.
Hoe gaat het met jou? Ben je nog verkouden of grieperig?
Ik heb er vooral last van als ik een tijdje in een bepaalde houding heb gelegen of gezeten.
Als ik gewoon wat door blijf doen, dan valt het wel mee.
Wij hebben geboortezegels gekocht.

Muus: Wat leuk dat jullie opgepast hebben en dat je man er niet bij weg te slaan was. Lijkt me echt zo'n smelt momentje.
Wat de hond betreft, lastig is dat. Ik zou de hond er wel proberen bij te betrekken denk ik, tenminste dat willen wij straks hier wel gaan doen met onze hond en kat. En ik wil ook heel graag dat als de kraamvisite komt dat ze eerst onze hond en kat aandacht geven. Maar goed, maar zien hoe het loopt.

Sun88: Wat leuk! Gefeliciteerd met jullie zoontje. Leuke naam heeft hij gekregen.

Hier is er nog steeds niks aan de hand. Zoals ik gister al zei, mijn lichaam doet wel zeer, vooral als ik me omdraai of uit bed wil gaan. Lijk dan net een oud wijf joh hahaha. Van onder doet het me ook best zeer als ik mijn benen op een bepaalde manier beweeg. Maar echt voortekenen, volgens mij heb ik die niet hoor. Soms denk ik, volgens mij ga ik gewoon niet bevallen haha.
We wachten het maar rustig af. Vandaag lekker een beetje in huis rommelen.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Bericht  LDJ ma 5 nov 2012 - 0:03

Hahaha Viva, ik was bezig Najaar 2012 mama's! - Pagina 11 1578173417.
Eerlijk gezegd ben ik zelf net zo erg hoor.
Het eerste wat ik doe als ik uit bed kom is hier kijken of er babynieuws is Laughing.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Bericht  Snoes ma 5 nov 2012 - 0:03

Viva, ik ben pas naar een info-avond geweest over bevallen en daar zei de vroedvrouw ook dat je gewoon moest doen waar je jezelf het prettigste bij voelde (als je vliezen nog niet gebroken zijn). Dus als dat voor jou betekent een lekker warm bad, dan moet je dat zeker doen (althans, zo zei de vroedvrouw het daar). Ik wil ook niet gelijk naar het ziekenhuis gaan als ik weeën heb, zal daar nog lang genoeg moeten blijven haha. Ga ook proberen ze zoveel mogelijk thuis op te vangen. Alleen als ze echt in een regelmatig ritme achter elkaar komen, dan wil ik wel naar het ziekenhuis. Ik wil ook weer geen enkel risico nemen, omdat ons kindje echt echt echt wel in het ziekenhuis geboren moet worden, onder begeleiding van een gynaecoloog en een kinderarts.

LDJ, je baby'tje stelt jullie op de proef hoor haha. Hopelijk laat hij/zij toch snel iets van zich horen!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Snoes ma 5 nov 2012 - 0:05

LDJ schreef:Hahaha Viva, ik was bezig Najaar 2012 mama's! - Pagina 11 1578173417.
Eerlijk gezegd ben ik zelf net zo erg hoor.
Het eerste wat ik doe als ik uit bed kom is hier kijken of er babynieuws is Laughing.
Ja, de kans dat er iemand bevalt is wel redelijk groot nu he haha. Ik denk dat ik de laatste ben hier in het rijtje, en ik hoop dat jullie van mij de eerste 3 of 4 weken geen babynieuws zullen krijgen Wink.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Knof ma 5 nov 2012 - 0:14

Zeg dames, beval eens! ;-) Ik ben benieuwd wie de volgende is!

Hier inmiddels weer alles goed, maar heftige kraamweek gehad. De eerste dagen vond ik echt ongelofelijk heftig. Er kwam ontzettend veel bezoek, ik kon niet slapen 's nachts en werd eigenlijk alleen maar geleefd. Was echt kapot na een paar dagen en heb toen besloten om minder bezoek te laten komen. Dat hielp! Echt een tip voor jullie dames; ben niet te enthousiast in het bezoek.

Donderdag had ik flinke koorts en ben ik opgenomen in het ziekenhuis. Daar aangekomen vonden ze M. ook te geel en moest hij in de couveuse. Verschrikkelijk om van gezellig met zijn drietjes thuis naar allemaal alleen op een kamer ergens te liggen. Bah, bah, bah. Na een paar heftige dagen zijn we nu weer thuis en kunnen we gaan genieten!

Sun88: gefeliciteerd!
Knof
Knof
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 217
Punten : 219
Registratiedatum : 09-08-11

Bericht  LDJ ma 5 nov 2012 - 0:26

Knof; Jeetje meis, klinkt heftig. Weet je ook hoe het kwam dat jij koorts had en je zoontje te geel was?
Gelukkig dat jullie nu weer thuis zijn. Zal wel even schrikken zijn geweest.
Hoeveel bezoek kwam er dan per dag bij jou en hoeveel bezoek komt er nu?
Wij zetten op het kaartje dat we graag is gebeld willen worden voordat er bezoek komt met het nummer van mijn man erbij.
Anders word ik gek denk ik.

Snoes; Ik hoop ook dat die van jou nog wel even blijft zitten Najaar 2012 mama's! - Pagina 11 1578173417.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Bericht  Viva ma 5 nov 2012 - 0:37

LDJ, goedzo, je hebt je gemeld Wink
Ja het is hier ook zo erg hoor, gelijk checken wie hier allemaal reageren!
Leuk dat jullie gister even naar je schoonouders zijn geweest, ben je er toch weer even uitgeweest.
Dat van "Soms denk ik, volgens mij ga ik gewoon niet bevallen haha", herken ik echt heel erg!
Wij hebben overigens ook op het geboortekaartje "Bel, kom en bewonder!" staan.
(Gejat van Rejoy van het forum hier, dus als je het leest Rejoy, weet dat je dat kan verwachten op het kaartje, ik vond het een leuk zinnetje!)

Snoes, ik zou ook zo lang mogelijk thuis proberen te blijven als ik jou was, ja.
Woon je ver van het ziekenhuis, of ben je er zo? Inderdaad geen risico's nemen.
Bij onze dochter heb ik onder de douche gestaan, tot ik dat niet meer kon hebben (dan had ik zo'n heftige wee dat de douche uitmoest, mijn man niet meer mocht praten ofzo en ik verkrampt tegen de muur aanstond, jaja klinkt leuk), maar mijn vliezen waren al gebroken.
Heel stom maar aan de ene kant ga ik er dus vanuit dat mijn vliezen eerst zullen breken, gezien de vorige keer.
Lijkt me fijner als ik dit keer eerst weeen krijg, kan ik nog "lekker" in bed wat tijdschriften etc lezen.

Knof, dat moet je niet tegen mij zeggen, de baby wil niet, daar moet het duidelijk gemaakt worden Wink
Wat rot zeg dat je je kraamweek zo hebt ervaren! In de zin van, 3x per dag bezoek of nóg vaker?
Ik weet nog dat mijn oom en tante de 2e avond op de stoep stonden, had ik écht nog geen behoefte aan.
Goed dat je naar je gevoel geluisterd hebt en minder bezoek hebt laten komen.
Zijn jullie wel leuk verwend met allerlei cadeautjes?
Zo, lees nu dat je/jullie zelfs opgenomen moest(en) worden, heftig zeg!! Najaar 2012 mama's! - Pagina 11 699888
Hopelijk voel je je snel weer de oude en kunnen jullie heerlijk van elkaar genieten zeg!
(En mocht je willen, vind ik een foto érg leuk om naar te kijken Wink)

Zeg dames, we blijven na de bevalling toch wel soms wat samen schrijven toch?
Lijkt mij wel leuk om te zien en lezen hoe het met elkaar gaat smile
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  LDJ ma 5 nov 2012 - 0:48

Als het aan mij ligt wel Viva, gezellig.
Dit of is het deze? topic kan toch gewoon blijven voortbestaan?
Ben echt wel super benieuwd hoe het met iedereen gaat en blijft gaan hoor.
Ik vind het een gezellig clubje zo Very Happy.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Bericht  Viva ma 5 nov 2012 - 0:57

Mooi! Ja, dit topic kan gewoon blijven bestaan, leuk Wink
Zijn we in ieder geval met z'n tweeen Laughing
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 5 nov 2012 - 1:01

Sun gefeliciteerd!!! Leuke naam heeft jullie zoon gekregen!!

Knof, wat balen zeg dat jullie in het ziekenhuis hebben gelegen, maar inmiddels weer thuis. Lekker genieten nu hoor!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 11 van 34 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 22 ... 34  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: