Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
+24
joyce0606
smooch
Supertalentje
Annie24
pitbullgup
Star007
Floor
Slakje
mickey
strawberry
Aimee
Ayla
hellowkitty
iloverose
_Lana_
studiebol
blondje1313
Twellie
Parel
Puggle
pindaatje
*Lookie*
Arwyn
Mute_
28 plaatsers
Pagina 12 van 32
Pagina 12 van 32 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 22 ... 32
Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
Twellie, geweldig uitspraak weer van je meid! Ik heb op een groep gewerkt met uit huisgeplaatste kinderen en een keer stond zo'n jongen 9 jaar, voor mij.. jij jij jij dikke pukkel! Haha nou toen heb ik wel zo hard gelachen, ik werd namelijk wel ontzettend vaak uitgescholden voor hele nare dingen, maar dit was gewoon grappig.
Aimee, kerstfan dus, nou ik vind het altijd een gedoe, maar als dan eenmaal alles staat vind ik het altijd wel gezellig, die lampjes enzo, altijd leuk! Leuk dat het zo goed gaat met Mickey
Strawberry waar heb jij alles vandaan geshopt? Wil er misschien nog wel iets bij halen namelijk.
Mickey fijn dat het bij jullie ook goed gaat. Zag nog een foto van je zoontje met zijn mooie badjasje aan leuk! Hoe is het met je werk, heb je al meer vastigheid?
Hier is het weekend! Ik ben er ook aan toe, vreselijke lange dagen gemaakt niks aan. Gisteravond nog maar ff boodschappen gedaan en de babyfoon bij de buren gezet want ik wist niet wanneer ik het anders moest doen. De meiden waren hier erg vroeg wakker dus we zijn al een poosje beneden, aan het spelen. Ooh en L zegt sinds begin van de week mama Ze zegt het te pas en te onpas, tegen alles maar joh dat maakt niet uit ze zegt het!
Aimee, kerstfan dus, nou ik vind het altijd een gedoe, maar als dan eenmaal alles staat vind ik het altijd wel gezellig, die lampjes enzo, altijd leuk! Leuk dat het zo goed gaat met Mickey
Strawberry waar heb jij alles vandaan geshopt? Wil er misschien nog wel iets bij halen namelijk.
Mickey fijn dat het bij jullie ook goed gaat. Zag nog een foto van je zoontje met zijn mooie badjasje aan leuk! Hoe is het met je werk, heb je al meer vastigheid?
Hier is het weekend! Ik ben er ook aan toe, vreselijke lange dagen gemaakt niks aan. Gisteravond nog maar ff boodschappen gedaan en de babyfoon bij de buren gezet want ik wist niet wanneer ik het anders moest doen. De meiden waren hier erg vroeg wakker dus we zijn al een poosje beneden, aan het spelen. Ooh en L zegt sinds begin van de week mama Ze zegt het te pas en te onpas, tegen alles maar joh dat maakt niet uit ze zegt het!
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
@ Studiebol: Haha, dikke pukkel is ook een mooie! Kan me voorstellen dat andere kinderen wel wat andere termen gebruikten. Ik zou echt niet geschikt zijn voor zo'n werk, als ik één keer uitgescholden wordt, stop ik er volgens mij mee haha. Ik heb ook al weekend na een drukke week, heerlijk! Wat ga je doen met de meiden vandaag? En leuk dat L. mama zegt!
@ Aimee: Wij hebben ook een walgelijk zingende kerstmanpop gehad van mijn schoonmoeder. Er zaten lichtjes in waardoor die steeds van kleur wisselde. 'Helaas' bleek de pop niet bestand te zijn tegen een gooi van mijn dochter tegen de muur. Dochter vond het jammer, wij blij . Wat grappig dat hij nu ook 'he' zegt . En leuk dat zijn ontwikkeling zo snel gaat. Ik herken het wat je zegt dat het soms bijna te snel gaat, vind mijn dochter ook al echt zo'n kind worden in plaats van alleen een babytje.
@ Aimee: Wij hebben ook een walgelijk zingende kerstmanpop gehad van mijn schoonmoeder. Er zaten lichtjes in waardoor die steeds van kleur wisselde. 'Helaas' bleek de pop niet bestand te zijn tegen een gooi van mijn dochter tegen de muur. Dochter vond het jammer, wij blij . Wat grappig dat hij nu ook 'he' zegt . En leuk dat zijn ontwikkeling zo snel gaat. Ik herken het wat je zegt dat het soms bijna te snel gaat, vind mijn dochter ook al echt zo'n kind worden in plaats van alleen een babytje.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Dames ik heb toch een vraag, wanneer krijgt een kindje te weinig voeding binnen?
Hij at vroeger genoeg, 3 boterhammen op een dag en nog avondeten maar nu is daar niks meer van over. Hij eet 1 hapje boterham, 1 hapje cracker (in de middag hetzelfde) en in de avond eet hij een potje van olvarit (en soms wat van ons eten).
Verder krijgt hij 3 flessen van 150 maar hij gaat daar steeds minder van drinken (vooral in de middag/avond, 's morgens wil hij hem nog wel goed hebben). Zo gaat het nu al vanaf eind oktober. Bij het CB zeiden ze dat het niet zo kwaad kon, hij mocht zelfs nog wel wat afvallen dat was niet zorgelijk maar ik begin me nu toch wel zorgen te maken. wat moet ik hier mee?
hij lust geen pap, behalve in een fles, hij wil geen ander brood (al 6 soorten geprobeerd)
Hij at vroeger genoeg, 3 boterhammen op een dag en nog avondeten maar nu is daar niks meer van over. Hij eet 1 hapje boterham, 1 hapje cracker (in de middag hetzelfde) en in de avond eet hij een potje van olvarit (en soms wat van ons eten).
Verder krijgt hij 3 flessen van 150 maar hij gaat daar steeds minder van drinken (vooral in de middag/avond, 's morgens wil hij hem nog wel goed hebben). Zo gaat het nu al vanaf eind oktober. Bij het CB zeiden ze dat het niet zo kwaad kon, hij mocht zelfs nog wel wat afvallen dat was niet zorgelijk maar ik begin me nu toch wel zorgen te maken. wat moet ik hier mee?
hij lust geen pap, behalve in een fles, hij wil geen ander brood (al 6 soorten geprobeerd)
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Floor: ik ben niet bekend met de richtlijnen, maar ik zou me hier weinig zorgen om maken bij de kinderen. De jongste eet nog steeds goed, maar de oudste heeft al vaak fases gehad van weinig eten. Dat gaat altijd vanzelf weer over en de jongste zal dat ook nog wel krijgen.
Denk je dat het bij je zoon ook wat te maken kan hebben met het spugen wat hij weer meer ging doen? Want als je denkt dat er misschien een verband is, is het denk ik wel handig om langs de huisarts te gaab.
Denk je dat het bij je zoon ook wat te maken kan hebben met het spugen wat hij weer meer ging doen? Want als je denkt dat er misschien een verband is, is het denk ik wel handig om langs de huisarts te gaab.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Floor, ik weet ook totaal geen richtlijnen, maar goed. Brood hebben ze hier nooit echt geweigerd, avondeten wel, fruit ook wel is een poos. Ik ben de strijd nooit aangegaan, heb het ze altijd aangeboden, maar ook altijd laten zien dat ik het ook at, aten zij fruit dan ik ook, avond eten ook samen, geen idee of het gewerkt heeft hoor, maar op een gegeven moment zijn ze hier gewoon weer gaan eten.
Als je je wel echt zorgen maakt dan zou ik gewoon nog een keer langs het cb gaan of anders de huisarts.
Als je je wel echt zorgen maakt dan zou ik gewoon nog een keer langs het cb gaan of anders de huisarts.
studiebol- Ratel
Het spugen gaat nu weer goed, hij spuugt alleen nog maar als hij erg enthousiast is of als hij 'nerveus' is (laatst is hij bij PBG gebleven zodat ik naar therapie kon, toen ik terug kwam heeft hij nog wel wat gespuugd). Zijn medicatie krijgt hij nu al een week 1.5 niet meer en dat gaat ook wel goed.
hij zit nu langs me een boterham te eten uit de broodrooster maar hij eet hem op. Nouja ik vind alles best als hij maar eet. (kan toch geen kwaad als je geroosterd brood eet ipv gewoon)
Ik maak me nog niet genoeg zorgen om naar de huisarts te gaan.
hij zit nu langs me een boterham te eten uit de broodrooster maar hij eet hem op. Nouja ik vind alles best als hij maar eet. (kan toch geen kwaad als je geroosterd brood eet ipv gewoon)
Ik maak me nog niet genoeg zorgen om naar de huisarts te gaan.
Floor- Ratel
Studie : Bij de xenos, big bazaar en kruidvat oh en wat bij de bloemenwinkel.
strawberry- Prater
- Aantal berichten : 527
Punten : 670
Registratiedatum : 19-08-12
Strawberry, ik zat te lezen en ik dacht waar heeft ze het nou over, maar het gaat over de kerstversiering Ja ik heb ook wat dingetjes bij de kruidvat gehaald, ga dan nog wel een keer bij de xenos kijken.
Dames zijn jullie nog naar een sinterklaasintocht geweest? Wij wel, zoo grappig en leuk! Wat een gezellig sfeertje en de meiden hadden een vlaggetje geknutseld nou daar hebben ze fanantiek mee gezwaaid, zo leuk! En daarna lekker frietjes bij de tv gegeten
Dames zijn jullie nog naar een sinterklaasintocht geweest? Wij wel, zoo grappig en leuk! Wat een gezellig sfeertje en de meiden hadden een vlaggetje geknutseld nou daar hebben ze fanantiek mee gezwaaid, zo leuk! En daarna lekker frietjes bij de tv gegeten
studiebol- Ratel
Vandaag druk dagje gehad vanochtend voor der helmpje terug geweest en het groeit nog steeds..Dus we gaan nog even door. We blijven zolang doorgaan tot zij het niet meer leuk vind en of geen verbetering meer plaats kan vinden.
Toen naar de Hema outlet maar die bleek dicht er was geen handel meer door drukte. Nu maar een ander dagje uitzoeken om daarheen te gaan.
Naar de sinterklaas intocht geweest wat was het koud zeg, J staat met een pietje op de foto en ze vond het allemaal nog best ook.
Bij oma wezen eten (man moest werken) daarna ben ik naar het circus geweest met familie en heeft zij heerlijk bij opa gespeeld.
@ voeding
Hier eet J ook minder en ik vind het belangrijk dat ze goed drinkt ze heeft nog 3 flessen maar drinkt ze nu niet op. Dus bied extra vaak drinken aan. Maar erg veel drinkt ze er niet van.
Avondeten heeft ze wel goed op en laatste fles ook misschien heeft ze minder honger.
Toen naar de Hema outlet maar die bleek dicht er was geen handel meer door drukte. Nu maar een ander dagje uitzoeken om daarheen te gaan.
Naar de sinterklaas intocht geweest wat was het koud zeg, J staat met een pietje op de foto en ze vond het allemaal nog best ook.
Bij oma wezen eten (man moest werken) daarna ben ik naar het circus geweest met familie en heeft zij heerlijk bij opa gespeeld.
@ voeding
Hier eet J ook minder en ik vind het belangrijk dat ze goed drinkt ze heeft nog 3 flessen maar drinkt ze nu niet op. Dus bied extra vaak drinken aan. Maar erg veel drinkt ze er niet van.
Avondeten heeft ze wel goed op en laatste fles ook misschien heeft ze minder honger.
hellowkitty- Fluisteraar
- Aantal berichten : 330
Punten : 355
Registratiedatum : 27-02-12
Hellowkitty wat leuk dat jullie ook naar een sinterklaasintocht zijn geweest! Gezellig sfeertje he!
Oke ff ontzettend ego bericht maar ik ben heeeeeel trots. L loopt los Vrijdag toen mijn vriend thuis kwam en hij zat even op de grond en ik zat een stukje bij hem vandaag en toen liep L een paar stapjes tussen ons in helemaal los, ik denk 4 of 5 stapjes, nou wij helemaal trots en natuurlijk super dat ze het net deed toen mijn vriend thuis was. Nu waren ze net in de keuken aan het spelen en L stond bij een keukentrapje en ik pakte V op om haar aan tafel te zetten en L loopt zo achter mij aan.. de hele keuken door, echt ik was helemaal blij. Toen wilde ze het nog wel een keer voor mij doen zodat ik het kon filmen
Oke ff ontzettend ego bericht maar ik ben heeeeeel trots. L loopt los Vrijdag toen mijn vriend thuis kwam en hij zat even op de grond en ik zat een stukje bij hem vandaag en toen liep L een paar stapjes tussen ons in helemaal los, ik denk 4 of 5 stapjes, nou wij helemaal trots en natuurlijk super dat ze het net deed toen mijn vriend thuis was. Nu waren ze net in de keuken aan het spelen en L stond bij een keukentrapje en ik pakte V op om haar aan tafel te zetten en L loopt zo achter mij aan.. de hele keuken door, echt ik was helemaal blij. Toen wilde ze het nog wel een keer voor mij doen zodat ik het kon filmen
studiebol- Ratel
Stuud, ik zag het! Zo tof!
Hier pikt er steeds 1 m'n iPhone, dan moet ik op YouTube even 'hallo wereld' van kinderen voor kinderen zoeken en gaat ze al dansend het huis door haha, heel tof! Wij gokken op so you think you can dance over 18 jaar haha
Als ik zie wat jullie kleintjes allemaal doe dan is ze hier maar traag haha, ze gaat wel overal staan en loopt overal langs, maar dat doet ze nu al 2 maanden. Ze kan nog niet eens zelf van staand naar zittend en voorheen tijgerde ze nog, maar tegenwoordig kruipt ze ook.
Qua drinken snapt ze nu de tuitbeker met zachte tuit en pakjes. Ze lust niet echt melk, dus we geven maar een flinke bak yoghurt. Ze begint een beetje met eten weigeren, fruit en yoghurt is geen favoriet vandaag de dag.
Hier pikt er steeds 1 m'n iPhone, dan moet ik op YouTube even 'hallo wereld' van kinderen voor kinderen zoeken en gaat ze al dansend het huis door haha, heel tof! Wij gokken op so you think you can dance over 18 jaar haha
Als ik zie wat jullie kleintjes allemaal doe dan is ze hier maar traag haha, ze gaat wel overal staan en loopt overal langs, maar dat doet ze nu al 2 maanden. Ze kan nog niet eens zelf van staand naar zittend en voorheen tijgerde ze nog, maar tegenwoordig kruipt ze ook.
Qua drinken snapt ze nu de tuitbeker met zachte tuit en pakjes. Ze lust niet echt melk, dus we geven maar een flinke bak yoghurt. Ze begint een beetje met eten weigeren, fruit en yoghurt is geen favoriet vandaag de dag.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Studiebol wat leuk zeg! knap dat ze zo al achter je aan loopt.
Floor- Ratel
Wauw, studiebol, wat een knapperd!! En ook super leuk dat je het hebt kunnen filmen! Luuk doet het altijd meteen niet meer als ik het vast wil leggen.
Parel: Ahw, L. is ook goed bezig! Zitten is ook helemaal niet zo leuk meer als je al kunt staan Vervelend dat ze eten gaat weigeren, maar het hoort er allemaal hij hé...
Floor: Eet je zoontje inmiddels alweer iets beter?
Ik heb hier sinds een aantal dagen echt een onwijs mama'skindje... Ik ben best veel vrij geweest de afgelopen tijd, en nu moet ik alweer een paar dagen achter elkaar werken en dat is vooral drama als ik weer thuis kom. Hij wil een uur lang alleen maar bij mij zitten/op mij klimmen. Als ik hem even neerzet kruipt hij huilend achter me aan, of gaat huilend aan mijn been staan. Best schattig, maar ook wel erg vermoeiend! Verder eet en drinkt hij heel slecht op het moment, maar hij kwijlt zich een ongeluk en bijt op alles wat hij kan vinden dus denk dat er tandjes komen.
Parel: Ahw, L. is ook goed bezig! Zitten is ook helemaal niet zo leuk meer als je al kunt staan Vervelend dat ze eten gaat weigeren, maar het hoort er allemaal hij hé...
Floor: Eet je zoontje inmiddels alweer iets beter?
Ik heb hier sinds een aantal dagen echt een onwijs mama'skindje... Ik ben best veel vrij geweest de afgelopen tijd, en nu moet ik alweer een paar dagen achter elkaar werken en dat is vooral drama als ik weer thuis kom. Hij wil een uur lang alleen maar bij mij zitten/op mij klimmen. Als ik hem even neerzet kruipt hij huilend achter me aan, of gaat huilend aan mijn been staan. Best schattig, maar ook wel erg vermoeiend! Verder eet en drinkt hij heel slecht op het moment, maar hij kwijlt zich een ongeluk en bijt op alles wat hij kan vinden dus denk dat er tandjes komen.
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
@Studie: nee helaas momenteel werkeloos zelfs. Ik had een inval-contract en kreeg geen verlenging. Er is zelfs sprake van een ontslagronde onder vast personeel bij de stichting waar ik gewerkt heb. Nu dus goed mijn ogen en oren openhouden en solliciteren maar.
Wat goed zeg van die dame van jou! Helemaal zelf lopen! Wat leuk ook dat je vriend er ook bij was. Zijn toch de speciale momentjes in hun leven he.
@Aimee: ah... een klein plakkertje vandaag Zo'n momenten heeft F ook wel ja, dat het lijkt alsof hij aan me vast geplakt zit. Meestal is hij dan moe, maar vorige week na de prikjes had hij er ook last van.
@Parel: F kan nu ook al een tijdje overal gaan staan en stapt ook rond de tafel, maar meer ook niet hoor. Zal wel meevallen wat traagheid betreft Ben je al begonnen met je opleiding?
@All: hier gaat alles prima. Vandaag weer een dagje op de kids van mn zus gepast, ben k.o. nu, hahahah. Is toch anders hoor, werken op een KDV of 3 kinderen in je eigen huis Mijn neefje is bijna 4, en eist continu de aandacht op, das zoooo vermoeiend. Als ik met F aan't spelen ben, komt hij me steeds nadoen, geef ik zijn zusje een knuffel, dan moet hij ook ff... Pfffff... Vind het wel een stuk lastiger dan, als het ineens om mn neefje gaat die niet luistert en irritant doet, hahahaha.
Wat goed zeg van die dame van jou! Helemaal zelf lopen! Wat leuk ook dat je vriend er ook bij was. Zijn toch de speciale momentjes in hun leven he.
@Aimee: ah... een klein plakkertje vandaag Zo'n momenten heeft F ook wel ja, dat het lijkt alsof hij aan me vast geplakt zit. Meestal is hij dan moe, maar vorige week na de prikjes had hij er ook last van.
@Parel: F kan nu ook al een tijdje overal gaan staan en stapt ook rond de tafel, maar meer ook niet hoor. Zal wel meevallen wat traagheid betreft Ben je al begonnen met je opleiding?
@All: hier gaat alles prima. Vandaag weer een dagje op de kids van mn zus gepast, ben k.o. nu, hahahah. Is toch anders hoor, werken op een KDV of 3 kinderen in je eigen huis Mijn neefje is bijna 4, en eist continu de aandacht op, das zoooo vermoeiend. Als ik met F aan't spelen ben, komt hij me steeds nadoen, geef ik zijn zusje een knuffel, dan moet hij ook ff... Pfffff... Vind het wel een stuk lastiger dan, als het ineens om mn neefje gaat die niet luistert en irritant doet, hahahaha.
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Parel, zo traag is L toch niet? Hier heeft L ook heel lang overal langs gelopen, toen ging ze met een hand op de salontafel naar de stoel die er vlak bij stond, toen ging ze los staan en nu doet ze dit maar dan zijn we ook echt een poosje verder. En V die loopt graag met je mee als je haar twee handjes geeft, maar verder gaat die nog niet los staan ofzo hoor, maar het enige waar zij eerder mee was wat met omrollen, dus denk dat zij het over een poosje pas gaat doen.
Gewone melk krijgen ze hier ook tussen de middag de eerste keer ging het er heel makkelijk in maar daarna niet echt meer, als ik het warm maak gaat het beter.
Aimee, soms heel leuk zo'n kind dat al je aandacht wil maar soms ook helemaaaal niet handig.
Floor hoe gaat het bij jullie?
Mickey, oh wat balen zeg dat je contract niet verlengd is, het is ook een moeilijke tijd om passend werk te vinden.
Gewone melk krijgen ze hier ook tussen de middag de eerste keer ging het er heel makkelijk in maar daarna niet echt meer, als ik het warm maak gaat het beter.
Aimee, soms heel leuk zo'n kind dat al je aandacht wil maar soms ook helemaaaal niet handig.
Floor hoe gaat het bij jullie?
Mickey, oh wat balen zeg dat je contract niet verlengd is, het is ook een moeilijke tijd om passend werk te vinden.
studiebol- Ratel
@Studie: op dit moment ben ik blij als ik überhaupt werk vind... Een baan in de kinderopvang zal ik nu niet vinden, helaas.
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Aimee/studie, nee hij eet nog helemaal niet beter, bij toeval at hij toen die toast op maar nu dus niks meer, zelfs vanavond heeft hij maar 3 hapjes avondeten op. Heb hem maar een papfles gegeven voordat hij ging slapen. Vind het anders zo weinig wat hij binnen krijgt. Verder is hij best vrolijk overdag al heeft hij wel al een paar keer koorts gehad en hij zit aan zijn wangen/oren maar nog steeds geen kiezen te bekennen.
Hopelijk is het morgen mooi weer, kunnen we lekker naar de dierentuin toe.
Hopelijk is het morgen mooi weer, kunnen we lekker naar de dierentuin toe.
Floor- Ratel
@Parel: Dat valt wel mee hoor met traag zijn! D. kan zich nog niet eens optrekken! Nouja ze kan het waarschijnlijk wel, als ze eerst zou snappen dat ze dan op haar knietjes moet zitten. Hier beweegt ze zich door het huis door op haar billen zich vooruit en achteruit te schuiven haha. Ze wil wel de hele tijd staan, dus dan moet ik haar telkens helpen . Lopen doet ze ook nog niet..nouja op wat kleine stapjes naar links of rechts ( sinds vandaag) , als ze ergens tegenaan staat.
Ik vind L. juist best snel! Kruipen deed ze ook al best snel toch?
@Studiebol: Voor L.! Super leuk ! En wat vindt V. er van? Probeert ze het niet na te doen? Wat betreft de melk; D. moest in het begin niet zoveel van de koude melk hebben ( krijgt alleen s 'a avonds flesje warme melk) , maar na 2 weken aanbieden , drinkt ze nu een fles koude melk in de ochtend en middag.
Hier gaat alles prima. D. heeft al 6 tandjes ,en een enorme spleet tussen haar 2 bovenste voortanden hahah. Ze eet ontzettend goed (behalve fruit, dat is echt niet favoriet) en drinkt ook prima. Slapen is soms echt drama s'avonds, dan lopen we soms echt minimaal 5 x op en neer of gaan we met haar op ons bed liggen. Maar de meeste tijd gaat ze goed slapen. Ze slaapt ook nog 2 x overdag gelukkig . De box hebben we vandaag weer terug gezet trouwens, want mevrouwtje terrorriseert onze hond haha. En ik vond het erg vervelend dat ik niets meer gedaan kreeg in huis, aangezien ze echt overal aan zit en doet alsof ze het woordje nee niet begrijpt . Dit geeft af en toe wat meer rust dus.
D. is trouwens gister voor het eerst mee naar de MAC geweest. Nou dat was geen eten meer wat ze daar deed, maar meer vreten hahah. Ik neem mijn kind trouwens niet wekelijks mee naar de MAC hoor . Ze heeft wat frietjes op, kipnuggets en danoontje knijp ding.
Ik vind L. juist best snel! Kruipen deed ze ook al best snel toch?
@Studiebol: Voor L.! Super leuk ! En wat vindt V. er van? Probeert ze het niet na te doen? Wat betreft de melk; D. moest in het begin niet zoveel van de koude melk hebben ( krijgt alleen s 'a avonds flesje warme melk) , maar na 2 weken aanbieden , drinkt ze nu een fles koude melk in de ochtend en middag.
Hier gaat alles prima. D. heeft al 6 tandjes ,en een enorme spleet tussen haar 2 bovenste voortanden hahah. Ze eet ontzettend goed (behalve fruit, dat is echt niet favoriet) en drinkt ook prima. Slapen is soms echt drama s'avonds, dan lopen we soms echt minimaal 5 x op en neer of gaan we met haar op ons bed liggen. Maar de meeste tijd gaat ze goed slapen. Ze slaapt ook nog 2 x overdag gelukkig . De box hebben we vandaag weer terug gezet trouwens, want mevrouwtje terrorriseert onze hond haha. En ik vond het erg vervelend dat ik niets meer gedaan kreeg in huis, aangezien ze echt overal aan zit en doet alsof ze het woordje nee niet begrijpt . Dit geeft af en toe wat meer rust dus.
D. is trouwens gister voor het eerst mee naar de MAC geweest. Nou dat was geen eten meer wat ze daar deed, maar meer vreten hahah. Ik neem mijn kind trouwens niet wekelijks mee naar de MAC hoor . Ze heeft wat frietjes op, kipnuggets en danoontje knijp ding.
Laatst aangepast door Star007 op ma 19 nov 2012 - 10:47; in totaal 1 keer bewerkt
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Ja, op zich is L. ook niet traag hoor, meer gemiddeld. Maar ik zie wel een boel echte snelle babys om me heen! L. heeft dan wel weer 8 tanden, en ze is al even van de flessen af. Ieder zn ding! Ze tijgerde idd met 7 maanden geloof ik, met 8 maanden kon ze zitten. Heb haar vandaag in haar poppenwagen gezet haha, hebben we rondjes door het huis gereden!
Star, heerlijk de MAC! Ben benieuwd wat L. daar van vindt haha
Ik ben trouwens een hele slechte Sinterklaas-moeder, heb nog niet 1x haar schoen gezet! We luisteren wel veel ´Zwarte Pieten Style´ haha
Ik ben trouwens een hele slechte Sinterklaas-moeder, heb nog niet 1x haar schoen gezet! We luisteren wel veel ´Zwarte Pieten Style´ haha
Parel- Ratel
Parel schreef:Ja, op zich is L. ook niet traag hoor, meer gemiddeld. Maar ik zie wel een boel echte snelle babys om me heen! L. heeft dan wel weer 8 tanden, en ze is al even van de flessen af. Ieder zn ding! Ze tijgerde idd met 7 maanden geloof ik, met 8 maanden kon ze zitten. Heb haar vandaag in haar poppenwagen gezet haha, hebben we rondjes door het huis gereden!
Hier ook geen schoen gezet ! Maar ik vind dat persoonlijk ook onzin voor een 1 jarige Misschien dat ik nog wel een keer voor de grap iets in haar schoentje en die van mijn vriend doe hha.
We vieren wel sinterklaas met haar neefje van bijna 1,5 + zijn ouders en opa en oma . Eigenlijk ook niet nodig op deze leeftijd , maar wel gezellig hihi.
Ik ga het ook niet te gek maken met cadeaus hoor, want met kerst doen wij ook altijd cadeaus.
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Ik heb wel echt al heel veel sintcadeaus haha en dan is ze eerst nog jarig ook..
Kerst doen we ook weer cadeaus maar niet zo veel.
Kerst doen we ook weer cadeaus maar niet zo veel.
Parel- Ratel
Hier kruipt ze nu razendsnel het hele huis door kan wel zitten maar nog niet uit haarzelf! Als ik haar nu ergens tegen aan laat staan gaat ze helemaal lachen en staat nog best stevig ook! Ik hoop dat ze nu slaapt want ze was net nog wakker nadat ze een uurtje geslapen had wilde ze niet meer slapen.
hellowkitty- Fluisteraar
- Aantal berichten : 330
Punten : 355
Registratiedatum : 27-02-12
Hier nog een slechte schoenzet moeder, maar goed ik denk dan ook dat zij het niet echt door hebben dus zij zullen me wel geen slechte moeder vinden Denk dat ik het van het weekend doe maar dan gooi ik ook een chocoladeletter in mijn eigen schoen.
Star, jaaaa de mac, hoe lekker is dat. D vond het dus ook lekker? Wij aten zaterdag gewoon patat maar ze eten niet veel meer of beter dan anders dan, misschien vinden ze het hier niet zo heel lekker.
Star, jaaaa de mac, hoe lekker is dat. D vond het dus ook lekker? Wij aten zaterdag gewoon patat maar ze eten niet veel meer of beter dan anders dan, misschien vinden ze het hier niet zo heel lekker.
studiebol- Ratel
Floor, leuke verjaardag gehad? Begreep dat jullie het zondag al gevierd hebben. Geen commentaar gehad op hoe jullie het gevierd hebben, daar was je toch een beetje bang voor?
Star, hoe staat het met de voorbereidingen van jullie grote dag? Heb je al een mooie outfit?
Parel hoe bevalt je vakantie/vrije tijd tot nu toe?
Hier alles prima, zo grappig om te zien, dat als L nu staat en ze ergens anders heen wil ze daar gewoon heen loopt, ik vind het maar apart om te zien.
Het makkelijke van de ochtend is er hier af want ze hebben gewoon echt niet meer genoeg aan de fles dus we zijn met brood begonnen maar dat kost me echt wel meer tijd in de ochtend dus daar moet ik nog ff mijn draai in vinden.
Star, hoe staat het met de voorbereidingen van jullie grote dag? Heb je al een mooie outfit?
Parel hoe bevalt je vakantie/vrije tijd tot nu toe?
Hier alles prima, zo grappig om te zien, dat als L nu staat en ze ergens anders heen wil ze daar gewoon heen loopt, ik vind het maar apart om te zien.
Het makkelijke van de ochtend is er hier af want ze hebben gewoon echt niet meer genoeg aan de fles dus we zijn met brood begonnen maar dat kost me echt wel meer tijd in de ochtend dus daar moet ik nog ff mijn draai in vinden.
studiebol- Ratel
Ja Studie, gaat dat zo hard? Dat ze nu al gewoon goed los loopt?
Floor: Ik ben ook benieuwd hoe zijn verjaardag was!
Parel: Zijn jullie er al klaar voor?
Zondag is alweer mijn laatste werkdag... Vind het zo'n gek idee, ik ben hier als stagiair terecht gekomen en dus blijven hangen. Dit word de eerste echte keer dat ik van baan wissel, heb er echt wel moeite mee om dit allemaal los te laten! Maar ik heb ook wel zin in een nieuwe start, vind het alleen wel spannend
Floor: Ik ben ook benieuwd hoe zijn verjaardag was!
Parel: Zijn jullie er al klaar voor?
Zondag is alweer mijn laatste werkdag... Vind het zo'n gek idee, ik ben hier als stagiair terecht gekomen en dus blijven hangen. Dit word de eerste echte keer dat ik van baan wissel, heb er echt wel moeite mee om dit allemaal los te laten! Maar ik heb ook wel zin in een nieuwe start, vind het alleen wel spannend
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Pagina 12 van 32 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 22 ... 32
Soortgelijke onderwerpen
» Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
» foto topic begin en eind 2012
» Whaah een goed eind van 2011
» Mama's met kids uit 2011
» Mama's met kids uit 2011
» foto topic begin en eind 2012