Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

+24
joyce0606
smooch
Supertalentje
Annie24
pitbullgup
Star007
Floor
Slakje
mickey
strawberry
Aimee
Ayla
hellowkitty
iloverose
_Lana_
studiebol
blondje1313
Twellie
Parel
Puggle
pindaatje
*Lookie*
Arwyn
Mute_
28 plaatsers

Pagina 9 van 32 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 20 ... 32  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 9 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Parel wo 31 okt 2012 - 10:10

Haha van mijn ouders krijgt ze de complete boerderij (incl uitbreiding die we via mp gescoord hebben), voor de rest staat er een wipkip, lp bus, speelgoed voor in bad, groeiboek van Pauline oud van 1-4 jaar, nieuw oppasboek, mijn eerste smartphone en het fisher price theeservies op haar verlanglijst. Die laatste 3 worden sowieso al gegeven.

Dit is trouwens voor haar verjaardag, 1,5 week voor pakjesavond..
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 9 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Twellie wo 31 okt 2012 - 10:56

Wat een leuke cadeautjes krijgen de kinderen hier en veel van Little People dus. Tot nu toe heb ik daar bijna niets van, alleen een soort oerwoud met een springende aap en wat losse diertjes. De jongste vindt het wel leuk om die aap te laten springen, dat kan met een hendeltje.

Vandaag was mijn jongste dochter over de grond aan het kruipen en toen viel mijn oudste dochter er overheen / bovenop. Jongste keihard huilen dus en mijn oudste stond er met een trillende onderlip bij te kijken, ze vond het zo erg en zielig. Dus uitgelegd dat het niet uitmaakt als het niet expres gebeurd. Jongste wilde net echt niet gaan slapen terwijl ze normaal heel makkelijk in slaap valt, dus misschien heeft ze er nog wel last van, het ging best hard.

@ Aimee: Konden jullie de opvang wel makkelijk aanpassen met de nieuwe werktijden van je vriend of was dat niet nodig?

@ Parel: Zielig zeg en wat veel tanden heeft ze al.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  studiebol do 1 nov 2012 - 22:15

Twellie hoe is het nu met je jongste dochter?

Ff een vraagje he, hier had L altijd nutriton door het eten, eerst echt wel twee schepjes, we zaten al heel lang op 1 schepje dat heb ik afgebouwd naar een half schepje en nu drinken ze minder flessen dus ik heb dat halve schepje er ook af gehaald. Maar toch dan spuugt ze wel.. ik heb niet het idee dat zij er last van heeft, het gaat gewoon tijdens het spelen, dat ik ineens wat op de grond zie liggen en denk oh ze heeft gespuugd. Ze huilt er nooit bij ofzo. Ze spuugt ook niet altijd en het kan ook zo pas een uur later zijn nadat ze de fles heeft gekregen.

Wat zouden jullie doen, gewoon zo laten aangezien ik denk dat ze er geen last van heeft, of toch gewoon maar weer wat nutriton door het flesje heen doen?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Twellie do 1 nov 2012 - 22:33

Mhm, ik denk dat ik het erdoor was blijven doen omdat de slokdarm ook na verloop van tijd alsnog kan gaan irriteren. En Nutriton kan verder toch geen kwaad.

Het gaat goed met mijn jongste dochter, ze heeft een flinke buil op haar voorhoofd maar verder is alles weer oke. Ze heeft nu ook al een buil op de zijkant van haar hoofd, want ze is enigszins overmoedig. Gisteren dacht ze ineens dat ze wel los kon lopen en dat kon ze ook, twee stappen dan. En toen viel ze om met haar hoofd in de boekenkast, ik schoot al overeind toen ze los liet, maar ik was er net te laat bij.

Moeten jullie je kinderen ook zo goed in de gaten houden? Mijn oudste dochter was nooit zo'n wildebras, die was heel voorzichtig.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol do 1 nov 2012 - 22:37

Hier heeft L echt wel drie blauwe plekken per been, die kijkt niet uit, denkt dat alles kan en alles mogelijk is. Ik denk dat V wel verschillende blauwe plekken op haar achterhoofd heeft, die klimt overal op en valt dan echt altijd achteraf op haar hoofd.. Echt wel sneu, ik probeer goed op te letten maar ja ze vallen ook gewoon.. En L hier gaat nu ook los staan en zet wat pasjes los, tja die zal dan ook wel weer extra vallen.

Maar het is idd goed opletten!

Oke,dat wist ik niet dat het de slokdarm kon irriteren, vind het echt lastig ze doet het ook niet elke dag, krijgt ook nog maar 2 flessen en na die laatste fles gaat ze naar bed en gebeurd het bijna niet. Dan zou ik het door de ochtend fles nog heen kunnen doen.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Floor do 1 nov 2012 - 23:27

breek even snel in. Ik zou het toch blijven gebruiken studie, het kan geen kwaad en als de slokdarm geïrriteerd raakt ben je verder van huis (dat had onze zoon dus)
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  studiebol vr 2 nov 2012 - 0:06

Floor je hoeft toch niet in te breken, of ben je echt gestopt met schrijven hier?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  iloverose vr 2 nov 2012 - 1:03

Hai dames even snel berichtje reageer straks even uitgebreider.maar ondanks dat ik maandag een hele lichte streep van kv test had ben ik gisteren ongesteld geworden .
iloverose
iloverose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12

Bericht  studiebol vr 2 nov 2012 - 8:33

Iloverose, dat is jammer! Je zult wel teleurgesteld zijn. Sterkte!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Parel vr 2 nov 2012 - 8:43

Ah iloverose wat sneu! Jammer!
Studie, zou het gewoon blijven gebruiken, het is niet erg om dat langdurig te gebruiken, en ook al heeft ze er geen last van, van het spugen, het is natuurlijk nog altijd fijner om niet te hoeven spugen.

Hier eigenlijk nauwelijks blauwe plekken, en ze valt echt wel flink wat!

Hier vanavond weer in 1 uur tijd 3 spuitluiers.. Na de eerste hebben we nog even gespeeld, toen naar bed, bleef ze zeuren .. Weer een poepluier! Toen weer in bed, weer zeuren, weer een poepluier! Alledrie helemaal vol en dun! Arm kind! Geen koorts ofzo dus kennelijk moest ze het kwijt! Er komt 1 tand door en wij denken ook een kies.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol vr 2 nov 2012 - 8:45

Oooh parel een kies? Wow ja daar kan ze wel goed last van hebben weet ik van vriendinnen hoor, haha ga hier niet intelligent zitten doen Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 9 561177 Ligt ze nu wel te slapen?

Ja denk dat L mijn huid heeft, ik heb ook heel snel een blauwe plek!

Ik heb vanmiddag met de meiden gezwommen, was harstikke leuk, zo grappig om te zien hoe ze heel dat zwembadje door kruipen!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  iloverose vr 2 nov 2012 - 8:46

hehe eindelijk tijd om even te reageren idd jammer maja niks aan te doen maar vindt het toch vreemd dat de test wel een heel licht streepje te zien was.mijn cyclus was de laaste keer ook 6 dagen langer dus wist ook niet precies wat voor dag ik nu aanhouden moest om te testen .

Dames hoe is het met iedereen ??

Hier druk druk morgen de smorgens nog even werken ,zondag gaan we op de markt staan .en maandag na de primarkt zaandam kan ik het geld direkt weer uitgeven hihihi hoop vanzelf dat ik weer net zo veel verkoop als de andere keer .Met A gaat ook alles goed ze krijgt nu steeds meer een eigen willetje ,soms komt ze met haar jas bij mee en dan brabbelt ze wat loop ze na de achterdeur wil ze volgens mij na buiten is al een paar keer gebeurt hihihi vindt het wel grappig .Weten jullie ook nog een leuke website waar ik leuke schoentje/nepugg achtig iets kan bestellen ik kan haast niks leuks vinden
iloverose
iloverose
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  iloverose vr 2 nov 2012 - 8:48

aaaahhhparel wat jammer hier komt volgens mij ook een kies door ze heeft echt fel rode wangentje en ook al paar keer spuitluier
iloverose
iloverose
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Twellie vr 2 nov 2012 - 9:39

Jammer zeg Iloverose, zal wel een heel vroege miskraam zijn geweest. Was het de eerste poging?
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Bericht  iloverose vr 2 nov 2012 - 10:45

twelli eerste ronde idd .de test was echt heel lichte streep .streep is streep zeggen ze toch .mischien was het ook wel een indrooglijntje (wat ik eigelijk haast niet wil geloven )ik heb ut zelf nog nooit gehad met kv testen .Wij gaan deze maand effe veilig doen (het klinkt mischien raar maar als ik deze maand zwanger zou raken zou ik in aug bevallen ,wij hebben daar heel veel jarigen in fam ,ik weet het je heb het niet voor het kiezen het loopt toch zo het loopt) begin dec gaan we der weer voor .zien wel hoe het loopt .....
iloverose
iloverose
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast za 3 nov 2012 - 0:58

Goedemiddag!

na wat drukke dagen weer tijd voor het forum :-)
J is intussen geopereerd en dat is onwijs goed gegaan! Hij heeft wel 2 behoorlijke hechtingen op zijn hoofd maar goed we mogen niet klagen, als het goed is valt het in zijn haarlijn.
De operatie was op beide bulten enorm snel gegaan binnen 1,5 uur waren ze klaar. Hij mocht ook gewoon 's avonds al mee naar huis terwijl dat eigenlijk pas 2 dagen later zou zijn.
Tis dat je ziet dat ie geopereerd is op zen koppie maar qua gedrag zie je het niet.

@ ilocverose, dat lijkt idd op een vroege mk.

@ studie, het nieuwe regeer akkoord beangstigd me ook wel eens. Wij vallen standaard overal buiten de boot en dan zou je kunnen denken mooi dan verdien je ook genoeg maar ik merk wel dat als er zaken veranderen die bij ''ons'' altijd hard aan komen.
Wij hebben 3 kindjes waarvan 1 in de luiers en op zich voelt het nu nog niet lastig. Ik kan me voorstellen als ze straks naar het voortgezet onderwijs gaat o.i.d. Maar voor nu ben ik ook van mening dat er dingen door gegeven worden. Kleding (al is dat voor J wel sneu als ie in het roze moet Laughing) maar bijv fietsje etc.
We sparen nu bewust voor alle 3 de kindjes hetzelfde en we hebben gezegd mochten we dat maandelijkse bedrag nodig hebben dan stoppen we met sparen. Maar goed daar ga ik niet vanuit. (ik zal eerder besparen op boodschappen etc)

Wij laten de nutriton er in dranken nog steeds in. Hij spuugt zodra het er niet in zit.

@ parel, lastig he dat L zo dicht jarig is bij 5 dec... M is van de 12e en ik vind dat altijd zo'n gedoe... (j was eigenlijk voor 9 dec dus op zich wel ''fijn'' dat het nu okt is) anders was het helemaal een ramp geweest.

@ twellie, de oudste bij ons hoefde ik ook niet naar om te kijken die deed alles voorzichtig terwijl de middelste die moest ik elke seconde in de gaten houden. Dit klom ook gerust tot 3 keer toe op een stoel om er vanaf te vallen. zeer hardleers is ze (nu nog hoor)

@ parel, dadelijk heeft ze het gebit al compleet voor ze 1 is.. :p
wel sneu he al die dunnen luiers en rode wangen.

Gast
Gast

Bericht  studiebol za 3 nov 2012 - 2:02

Beegee hebben ze nu die cyste en die aardbeienvlek weg gehaald? Of maar een van de twee? En gaan ze het nu ook onderzoeken of opsturen of dat niet ? Fijn dat het zo goed met hem gaat, gelukkig maar!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Twellie za 3 nov 2012 - 11:43

BeeGee: fijn dat hij er zo weinig last van heeft en verder sluit ik me aan bij de vragen van Studiebol smile.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Bericht  hellowkitty za 3 nov 2012 - 11:47

BeeGee fijn zeg dat de operatie achter de rug is. En dat die zo lekker in zijn vel zit.

Hier ook doorkomende tandjes rode wangen, heerlijke luiers en alles in der mond stoppen.
hellowkitty
hellowkitty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 330
Punten : 355
Registratiedatum : 27-02-12

Bericht  Gast zo 4 nov 2012 - 0:03

goedemorgen!

Ze hebben inderdaad de cyste en de aardbeienvlek weg gehaald. Beide is opgestuurd naar de patholoog en zouden we binnen een dag of 4 uitslag van kunnen krijgen. De neurochirurg zal ons dan bellen, al verwacht hij daar nu geen gekke dingen van.
Ik heb op fb een foto staan daar valt het allemaal mee. De hechting van de cyste vind ik zelf wel huge, dat was niet wat ik verwacht had zeg maar.

verder gaat meneer ineens weer als een speer qua ontwikkeling. Trekt zich op en stapt soms ook over van tafel naar bijv stoeltje van de meiden. Alles is reuze interessant en het woord nee is niet bekent.. :-)
Op dit moment eet meneer al 1 week geen brood, lijkt wel of hij er geen zin in heeft. Maar goed bordje pap gaat er dan prima in. Gister hadden we pepernoten brood, dat ging er wel in Wink was ook mierenzoet.

Hoe gaat het met alle mama's en hun kindjes?

Gast
Gast

Bericht  studiebol zo 4 nov 2012 - 1:34

Oke nou ben benieuwd of er toch nog wat uit het onderzoek komt beegee!

Hier is het logeerpartijtje weer voorbij, het was allemaal goed gegaan en gezellig! Dus mooi mee genomen.

Verder gaat het hier ook allemaal goed.

Ik vind het alleen wel is moeilijk met het slapen van de meiden, voor L slaapt maar heeeeel weinig max een uurtje per dag en soms ook niet. Vind het zo weinig voor zo'n kleine meid, tuurlijk kan ik haar niet dwingen maar toch. Meestal is het rond 6 uur helemaal gedaan en liggen ze rond half 7 echt plat. Dus ze maken ook gewoon goede nachten maar je hoort zoveel verhalen dat de meeste kindjes toch echt nog wel een paar uurtje smiddags slapen.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 4 nov 2012 - 2:09

@ studie, ik heb 2 meiden die ook maar weinig sliepen vanaf 9 maanden ofzo.... die hadden voor hun 1e verjaardag maar 1 kort slaapje op een dag. J slaapt vandaag weer lang vergeleken met afgelopen dagen en is nu alweer 2,5 uur onder zeil.
Elk kindje is anders zo ook met slapen!! Gewoon mee gaan in het ritme van L en V, zou ook kunnen dat het over een paar weken weer ineens omslaat en L weer meer gaat slapen.

Gast
Gast

Bericht  Twellie zo 4 nov 2012 - 3:38

Slapen ze nog samen Studiebol? Misschien is het dan een idee om ze het middagslaapje apart te laten doen? Dat werkte tenminste bij de tweeling die wij in de familie hebben. Samen bleven ze elkaar afleiden met het middagslaapje en één van de twee kwam daardoor ook niet in slaap.

Mijn dochter slaapt nu nog twee keer per dag, maar dat gaat binnenkort denk ik naar één slaapje. Ik heb haar net naar bed gebracht, maar dan gaat ze eerst een kwartier aan de spijlen staan schudden, dan keihard BLABLABLATATATA roepen en dan gaat ze de hele tijd door bed rollen. Na een half uur sliep ze eindelijk.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Bericht  Parel zo 4 nov 2012 - 4:10

Het was hier een paar weken 1 slaapje, en tegenwoordig is het weer 2 slaapjes. En dan dik 2 slaapjes van 1,5 a 2 uur. En dan maakt ze ook nog nachten varierend van 10 tot 14 uur ..

Hier nog steeds veel dunne luiers, gelukkig zijn haar billen niet meer kapot. De wasmachine draait overuren! Wel heel sneu, want ze vindt aan- en uitkleden echt verschrikkelijk.

Ze heeft ook echt ergens last van, maar we hebben geen idee wat. Ze komt weer slechter in slaap, hangerig, bij je willen zijn, huilerig (jeej.. Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 9 394967).. Poept zichzelf een ongeluk, eet en drinkt slecht (vooral brood, rijstwafels, soepstengels gaan slecht). Maar goed veel eten is natuurlijk ook hard en kauwen, kan me voorstellen dat dat niet fijn is als je tanden krijgt? Tenminste, dat denken wij te zien, maar mogen niet in haar mond kijken..
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol zo 4 nov 2012 - 4:14

Twellie al uitgezocht wat BLAATBLAATBLATLBALT betekent? ik denk; Mama wat denk je nou mij in bed leggen ik wil helemaal niet slapen Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 9 561177

Verder slapen ze hier wat wisselend, de ene keer wel te gelijk de andere keer niet. Ze worden niet wakker van elkaar dat scheelt dus ik denk dat apart leggen niet echt de oplossing is. Het is denk ik meer dat ik mijn beeld moet bij stellen wat ik heb, het beeld zeg maar dat kids tussen de middag nog lekker lang slapen Very Happy
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 9 van 32 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 20 ... 32  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: