Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

+24
joyce0606
smooch
Supertalentje
Annie24
pitbullgup
Star007
Floor
Slakje
mickey
strawberry
Aimee
Ayla
hellowkitty
iloverose
_Lana_
studiebol
blondje1313
Twellie
Parel
Puggle
pindaatje
*Lookie*
Arwyn
Mute_
28 plaatsers

Pagina 10 van 32 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 21 ... 32  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 10 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Parel zo 4 nov 2012 - 4:18

Dat slaat binnenkort vast weer om!
Zie het als een voordeel, kan je lekker wat meer en makkelijker de hort op!
Al wordt L. echt vervelend en dreinerig als ze moe is ..
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 10 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  studiebol zo 4 nov 2012 - 7:10

Parel, ik hoop dat het omslaat maar ik vraag het me af. En vaker op pad, ja dat is zo, maar ja V slaapt wel dus weer lastig. En na 4 uur hoef ik me nergens meer te vertonen hoor want dan veranderd L in een klein monster dus niks gezelligs meer aan doordat ze dus zo moe is.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Aimee zo 4 nov 2012 - 9:14

Beegee: Wat fijn dat de operatie goed is gegaan! En wat een kanjer dat hij zo snel ontwikkeld Very Happy

Studie: Lijkt me heel vermoeiend dat L. zo weinig slaapt! Ik vind het stiekem toch altijd wel even heel lekker als Luuk overdag op bed ligt, al slaapt hij niet lang, gewoon even een half uurtje tijd voor mezelf. Kan ze zich wel goed vermaken? Gelukkig dat V nog wel een beetje slaapt overdag!

Parel: Sneu dat ze nog steeds van die spuitluiers heeft Sad

Ik voel mij een heel gelukkige mama op het moment! Luuk doet het zo goed, slaapt éindelijk door!!! :cheering: En slaap is toch wel heeeel erg belangrijk voor mijn geluksgevoel Wink Verder is hij vooral héél erg ondeugend, gooien is zijn lievelingsspelletje (met alles), katten pesten is heel erg grappig en alle electronica moet getest worden op duurzaamheid.
Eten wil hij zelluf doen; als ik een hapje in zijn mond stop, word het er vakkundig uitgehaald, geïnspecteerd, en als het door de keuring komt stopt hij het er zelf weer in. Helaas spuugt hij nog wel heel erg veel, maar hij lijkt er geen last van te hebben. Alleen voor mij zorgt het voor erg veel was, maar er zijn ergere dingen!
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  studiebol zo 4 nov 2012 - 9:18

Aimee schreef:Beegee: Wat fijn dat de operatie goed is gegaan! En wat een kanjer dat hij zo snel ontwikkeld Very Happy

Studie: Lijkt me heel vermoeiend dat L. zo weinig slaapt! Ik vind het stiekem toch altijd wel even heel lekker als Luuk overdag op bed ligt, al slaapt hij niet lang, gewoon even een half uurtje tijd voor mezelf. Kan ze zich wel goed vermaken? Gelukkig dat V nog wel een beetje slaapt overdag!

Parel: Sneu dat ze nog steeds van die spuitluiers heeft Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 10 1371890812

Ik voel mij een heel gelukkige mama op het moment! Luuk doet het zo goed, slaapt éindelijk door!!! Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 10 281626781 En slaap is toch wel heeeel erg belangrijk voor mijn geluksgevoel Wink Verder is hij vooral héél erg ondeugend, gooien is zijn lievelingsspelletje (met alles), katten pesten is heel erg grappig en alle electronica moet getest worden op duurzaamheid.
Eten wil hij zelluf doen; als ik een hapje in zijn mond stop, word het er vakkundig uitgehaald, geïnspecteerd, en als het door de keuring komt stopt hij het er zelf weer in. Helaas spuugt hij nog wel heel erg veel, maar hij lijkt er geen last van te hebben. Alleen voor mij zorgt het voor erg veel was, maar er zijn ergere dingen!

Dat dikgedrukte doet V nog steeds, ik laat haar maar zelf eten kan ze eerst bekijken of ze het goed genoeg vind dan dat het steeds uit haar mond gehaald wordt.Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 10 561177

Tja het zou heel fijn zijn ff een momentje voor mezelf overdag, maar goed ik mag niet klagen ik heb hele lange avonden. vanavond lagen ze er ook kwart over 6 in, ze zijn gesloopt helemaal total los, binnen een minuut ligt ze te pitten. Dus tja..
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Aimee zo 4 nov 2012 - 9:27

Ja, Luuk mag ook vaak zelf eten hoor! Maar bijvoorbeeld een broodje vruchtenhagel, of appelstroop, stop ik vaak in zijn mond omdat het anders een puinzooi wordt... Maarja, dat wordt het nu alsnog laughcry

Jij hebt idd wel lekker lange avonden!

Weet iemand trouwens vanaf wanneer kindjes krentenbollen/rozijnenbrood mogen? En wat geven jullie voor tussendoortjes? Luuk houdt echt van hartig, maar verder dan een soepstengel, rijstewafel of plakje jonge kaas kom ik niet...
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol zo 4 nov 2012 - 9:41

Aimee, daarom krijgt ze van mij dat niet op brood.. een keer gedaan werkelijk waar alles zat onder de appelstroop Very Happy Haha heel af en toe geef ik het wel hoor maar het heeft niet mijn voorkeur. Maar mijn logeetje van het weekend is net twee en die kan al heel netjes een bolletje met hagelslag eten dus ooit komt het goed..

ik geef ze vaak een soepstengel,rijstewafel, af en toe een lange vinger(vinden ze heeeeeel lekker) fruit, rozijntjes. Een krentebol kregen ze hier denk ik voor het eerst toen ze bijna 11 maanden waren.

Ze krijgen hier eigenlijk niet zo heel veel tussendoortjes.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Twellie zo 4 nov 2012 - 11:57

@ Aimee: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 10 281626781. Heb je nog een gouden tip? Ik moest er vannacht zoals gewoonlijk weer om half drie uit en ze is al bijna één! Will it ever end?! Deze week is trouwens mijn vriend aan de beurt Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 10 3079029344.

@ Parel: Jee, duurt al best lang zeg met die spuitluiers!

@ Studiebol: Haha, ik denk dat dat wel een goede vertaling is van wat ze aan het brabbelen was. Ze brabbelt altijd wel heel luidruchtig, mijn oudste dochter zei vandaag: 'Zeg, kun je ook zachtjes schreeuwen?'
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  studiebol zo 4 nov 2012 - 18:52

Twellie die dochter van jou heeft volgens mij wel vaker geniale uitspraken! Heerlijk lijkt mij dat! Hoe oud is zij?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol ma 5 nov 2012 - 0:02

Hier een ziek meisje, L heeft slecht geslapen, werd paniekerig elke keer wakker, voelde aan als een enorme kachel, bij mijn in bed ook steeds weer vol paniek. Echt zielig ze moest ook steeds zo trillen. Nou ja 40 graden koorts, mijn moeder heeft vanmorgen ff opgepast want ik had een belangrijke afspraak en verder heb ik afspraken afgezegd en probeer ik thuis te werken, ze ligt nu ff te pitten dus ik hoop dat ze wat slaap in haalt. Ze is echt sneu, en heeeeele rustig dat ben ik ook niet van haar gewend Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 10 561177
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Ayla ma 5 nov 2012 - 0:13

Ach Studie, beterschap voor L! Hoop dat de koorts wel snel zakt, 40 graden is echt hoog.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Bericht  Parel ma 5 nov 2012 - 2:13

Ach, Stuud! Beterschap hoor! Misschien zat het al even te broeien, vandaar dat ze overdag ook zo slecht sliep? Wel lastig dat jij dat alleen op moet vangen steeds!

Hier een mopperkont nog steeds, weer een lekkere diarreeluier, weer een was..gaat goed hier! De Dentinox vliegt er doorheen zo, dus weer even nieuwe gehaald. Ik denk te zien dat de ondertandjes aan weerskanten haar ook aan het plagen zijn, maar we mogen niet zo goed kijken dus ik weet het niet!

Ze eet ook slecht, en drinkt slecht, alleen vloeibaar eet ze eigenlijk, maar een fles of tuit wil ze niet. Dus we overleven op pakjes drinken, heb net pyamapapje gehaald, gepureerde groente en gepureerd fruit..
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol ma 5 nov 2012 - 2:21

Parel idd vanmorgen om 7 uur gaat dan idd de regelfunctie aan, hoe moet het, wie kan ik vragen, wat als die niet kan.. wat een gedoe. Maar een geluk mijn afspraak van vanmiddag wilde zelf ook afzeggen want die was ziek, dus voelde ik me niet heel schuldig. En dan straks moet ik V weer ophalen, moet ik L dan meenemen ook niet fijn als je ziek bent.. maar nu komt mijn vader even hier na zijn werk.
Maar wat jij zegt misschien zit daar wel iets in, dat ze daarom slecht sliep omdat er wat zat te broeien ik weet het niet. Ze heeft net ander half uur geslapen dus wel oke, nu is ze beneden en speel wel wat, ze is wel rustiger dan normaal maar goed. Ik bied haar maar steeds kleine flesjes melk drinken aan, want wil wel dat ze genoeg vocht binnen krijgt, die drinkt ze elke keer nog tot op de druppel leeg dat is wel fijn.

Wat balen dat het bij jullie ook niet helemaal lekker loopt, die L heeft maar mooi veel last van haar tandjes sterkte ermee!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Parel ma 5 nov 2012 - 3:17

Fijn dat je vader even komt!

Het is inderdaad wel een gedoe hier, mag toch hopen dat ze morgenochtend wakker wordt met een volledig gebit haha
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol ma 5 nov 2012 - 9:08

Parel je zou toch raar staan te kijken als ze morgen ineens een volledig gebit had Laughing

Hier liggen jut en jul weer lekker te slapen, V had het heel leuk gehad op het dagverblijft, de leidsters hadden niet het idee dat ze L had gemist, dus dat is weer mooi kunnen ze ook prima zonder elkaar. Nu maar hopen dat L morgen fit is maar goed we zullen zien.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Twellie di 6 nov 2012 - 10:43

Geen enkele reactie hier vandaag, dan zal ik eens even wat plaatsen.

Vervelend zeg die zieke kindjes, hoe ging het vandaag bij jullie dochters? Hopelijk weer wat opgeknapt.

Ik hoef nog maar één dag te werken deze week Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 10 281626781en in de vrije tijd die ik nu heb, ga ik een vestje haken voor mijn jongste dochter.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  studiebol di 6 nov 2012 - 20:43

Twellie wat goed dat je gaat haken,ben je zo creatief?

Hier was L gisteren nog steeds goed ziek, ze kon bij mijn vader zijn dus ik kon wel naar mijn afspraken. Maar bij mijn vader had ze alles onder gepoept, dus hij had haar maar in bad gedaan, aaah ik had wel een beetje medelijden met die man, maar wel heel lief van hem. Misschien heeft ze wel last van haar buik gehad, want maandag had ze niet gepoept en nu heeft ze dus echt diaree, vanochtend had ze nog 38 graden dus het zakt gelukkig wel. En gelukkig heeft ze vannacht ook gewoon geslapen, poeh was echt wel gaar na twee van die verrotte nachten, sorry dames die al lang verrotte nachten hebben, respect voor jullie dat jullie dat zo lang vol houden.

Ik heb ook al weekend, heerlijk en mijn vriend komt straks weer thuis, ook heerlijk!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  iloverose do 8 nov 2012 - 2:55

Haaiii dames .
Hoe gaat het met iedereen??allemaal druk druk..wat een pokkeweer vandaag ach ja heeft ook weer zun voordelen heb alles beneden al weer gepoetst .madam licht nog op bed dus nu even tijd voor mij zelf.eigelijk niet zo veel te melden .We zijn druk bezig net de voorbereiding voor A haar 1e verjaardag ,boodschappen inslaan,lekkere hapjes bedenken,moet nog spul halen voor haar fondanr taart .ik ga een bumba taart maken.maak nog een kwark of monsoe taart.En heb een cijfer num 1 taart bij de bakker besteld.we houden haar verjaardag tussen 15 tm 20 dus kunnen we smorgens al veel doen.
iloverose
iloverose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12

Bericht  iloverose do 8 nov 2012 - 2:56

Studiebol L al weer wat opgeknapt?
iloverose
iloverose
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Aimee do 8 nov 2012 - 23:31

Studiebol: Hoe gaat het nu met L.?

Twellie: lekker veel vrij deze week! Is je vestje al af?

iloverose: Lijkt me leuk om zo bezig te zijn met de verjaardag! Maak je vaker zelf taarten?

Ik moet even klagen hoor Wink
Ik heb 9 maanden lang heel stellig gezegd dat ik voorlopig echt, écht, ECHT geen tweede wil. Eerst even genieten van Luuk, rot zwangerschap gehad, financieel beter om even te wachten, etc. En ineens wil ik weer een baby en het liefst NU.
Ik weet niet of het komt doordat ik gestopt ben met BV en sindsdien mijn cyclus eindelijk weer op gang is, of doordat Luuk ineens zo baby af is (box weg, bedje op de laagste stand, etc.). Verstandig gezien weet ik echt dat het beter is om zeker nog een jaar te wachten, maar aan de andere kant zijn die kriebels nu zó sterk. Frustrerend!

Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Bericht  strawberry vr 9 nov 2012 - 0:35

Lijkt me inderdaad frustrerend Aimee.. Ik was maandag op het CB en daar was een mama met inimini baby'tje en dan heb ik die kriebels dus echt nog niet.. Gelukkig maar want mijn vriend wil nog zeker een jaar wachten Wink

De box is bij jullie dus nu weg? Ik heb heel lang gezegd de box blijft tot minimaal 1 jaar staan, maar ik heb gister besloten dat ie weg moet.. M.as zit er eigenlijk bijna nooit in, ik vind het een onding en we gebruiken hem dus bijna niet. Hebben jullie nu een speelhoekje gemaakt? Toevallig een foto?
strawberry
strawberry
Prater
Prater

Aantal berichten : 527
Punten : 670
Registratiedatum : 19-08-12

Bericht  Floor vr 9 nov 2012 - 0:53

Aimee, dat lijkt me lastig dat je dat gevoel nu hebt.
Ik heb het totaal niet (gelukkig), gisteren op kraamvisite geweest bij een vriendin die vorige week is bevallen en eergisteren is nog een andere vriendin bevallen maar ik heb geen kriebels hoor bij die klein baby's.
Wat doet iedereen de box toch vroeg weg, onze zoon zit er nog elke dag in, ik vind het wel fijn.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  blondje1313 vr 9 nov 2012 - 2:18

Hier staat ie nog hoor Floor! (Maar ik denk dat wij ook de luxe hebben dat we er ruimte genoeg voor hebben en dat hij niks en niemand in de weg staat.) Lotte heeft er vanmorgen nog een paar uur in gezeten en gespeeld en tv gekeken.

Helaas is ons meisje ook absoluut niet fit. Sinds gisterenmorgen vooral huilen en veel slapen. Eten gaat slecht, drinken doet ze gelukkig wel redelijk. Ze heeft ook gisterenmiddag, gisterenavond, vanmorgen en net al een zetpil gehad, ik geloof dat ze die nu niet zo heel veel meer mag. Ze stopt steeds haar knuffel of haar handje in haar mond, dus ik denk aan tandjes/kiesjes, maar steeds die koorts van 39,5 is niet zo prettig.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  iloverose vr 9 nov 2012 - 2:22

Aimee:wij hebben ook erg de.kriebels voor een tweede...volgende maand gaan we der weer voor..Ik maak vaker taarten vindt het mooi om te doen alleen het kost zo veel tijd....hihi

Floor wij houden de box eerst nog wel in de kamer ze zit er ook elkedag nog
Blleel moet straks van 16tm20.30 aan het werk heb er geen zin aan.
iloverose
iloverose
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Aimee vr 9 nov 2012 - 3:12

strawberry schreef:Lijkt me inderdaad frustrerend Aimee.. Ik was maandag op het CB en daar was een mama met inimini baby'tje en dan heb ik die kriebels dus echt nog niet.. Gelukkig maar want mijn vriend wil nog zeker een jaar wachten Wink

De box is bij jullie dus nu weg? Ik heb heel lang gezegd de box blijft tot minimaal 1 jaar staan, maar ik heb gister besloten dat ie weg moet.. M.as zit er eigenlijk bijna nooit in, ik vind het een onding en we gebruiken hem dus bijna niet. Hebben jullie nu een speelhoekje gemaakt? Toevallig een foto?

Ja, mijn vriend wil ook minstens nog een jaar wachten :nopompom: Maar dat is maar goed ook, want het is nu gewoon echt nog niet verstandig en mijn vriend remt mij gelukkig dus af.

Ik wilde ook de box nog een tijd laten staan, gewoon principieel, maar Luuk zat er eigenlijk al 3 maanden nooit meer in. Het was bij ons echt een opslagplaats en dat ging me irriteren. Stel dat ik de box ga missen als hij gaat lopen ofzo, dan zetten we hem gewoon weer terug. Maar voorlopig mis ik hem nog niet!
Ik heb nu een expedit kast van boven geplukt om alles wat ik verzameld had in de box een plekje te geven, maar voor zijn verjaardag willen we hem meubeltjes geven om er een echt speelhoekje van te maken (tafeltje, stoeltje, autokleed, trofast kast van de ikea). Voorlopig is het even zo:
Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 10 Foto-IQV3HOVW
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Bericht  Aimee vr 9 nov 2012 - 3:15

Floor: Jij hebt helemaal geen wens voor een tweede kindje toch? Fijn dat die kriebels bij jou wegblijven smile Hoe gaat het met jouw zoontje? Gaat het slapen al beter?

Blondje: Wat sneu dat L. ziek is Sad Beterschap! Gaat het allemaal goed met jou en je zwangerschap?

iloverose: Dat is ook de reden dat ik gestopt ben met taarten maken, het kost zoooo veel tijd. Maar het kriebelt voor mij ook wel voor de eerste verjaardag-taart! Spannend hoor, dat jullie volgende maand voor een tweede gaan smile
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 10 van 32 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 21 ... 32  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: