Au au au, mijn ribben..
+11
Parel
Ella
Happydobby
CCC
Snoes
Stuiterbal
RYW
Liadan
strawberry
Puggle
Paper Crown
15 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Au au au, mijn ribben..
Als je straks na de bevalling weer gaat eten sta je versteld hoeveel je op kan, serieus! Ik was gewoon verbaasd over mezelf, niet in de gaten hoe weinig ik nog kon eten op het eind.
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Ayla schreef:Als je straks na de bevalling weer gaat eten sta je versteld hoeveel je op kan, serieus! Ik was gewoon verbaasd over mezelf, niet in de gaten hoe weinig ik nog kon eten op het eind.
Ik neem 2 happen van eten wat ik superlekker vind, en dan is het ook wel klaar. Echt vreemd.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Hahaha!! Ik heb na de vorige keer echt gegeten als een bouwvakker! Bij mij zit ook alles in de weg, ik hijg als een molenpaard bij de minste inspanningen en ga het niet hebben over schoenen aandoen...Ik moet mijn eigen voeten soms omhoog hijsen aan mijn broekspijpAyla schreef:Als je straks na de bevalling weer gaat eten sta je versteld hoeveel je op kan, serieus! Ik was gewoon verbaasd over mezelf, niet in de gaten hoe weinig ik nog kon eten op het eind.
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10
Trouwens, afgelopen zaterdag had ik al mijn positiebroeken in de was gestopt en zondag moest ik ze weer aan. Ging gewoon NIET! Het zweet stond me op de rug en mijn man moest me helpen. Stonden we daar met zijn tweeen aan mijn broek te sjorren. Ik ving een glimp op van ons in de spiegel, dat zag er zo bedroefd uit dat ik spontaan de slappe lach kreeg.. Mijn man achter me gebukt om mijn voeten door de broekspijpen te hijsen en ik hing er een beetje bij als een balgehakt en je zag zijn hoofd niet door mijn buik.. haha!
Nog even aftellen naar je verlof en dan kun je lekker onderuit op de bank.
Als je positiebroeken niet meer lekker zitten zou ik ze trouwens niet meer aantrekken. Ik had dat ook in mijn tweede zwangerschap, twee van die linnen broeken die echt naar zaten, op een gegeven moment dacht ik: ik lijk wel gek dat ik ze nog draag.
Als je positiebroeken niet meer lekker zitten zou ik ze trouwens niet meer aantrekken. Ik had dat ook in mijn tweede zwangerschap, twee van die linnen broeken die echt naar zaten, op een gegeven moment dacht ik: ik lijk wel gek dat ik ze nog draag.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
@ Susan, ze zitten lekker hoor, maar na een wasbeurt zijn ze zo stug dat het niet lukt me er zomaar even in te hijsen!
maar als mijn verlof ik gaat jat ik al J.'s joggingbroeken, want die zitten pas echt lekker. Aftellen naar 30 nov!
maar als mijn verlof ik gaat jat ik al J.'s joggingbroeken, want die zitten pas echt lekker. Aftellen naar 30 nov!
Stuiterbal schreef:
Nog 10 weken te gaan. Mijn god ligt het aan mij of is de tijd gewoon als een malle voorbij gevlogen ??
Voel je je verder wel goed ?
Ik merk altijd aan zwangere vrouwen hoe snel de tijd gaat. Het ene moment heeft iemand net een positieve test, het andere moment is diegene alweer bevallen.
Susan- Lady Post-a-lot
Paper Crown schreef:@ Susan, ze zitten lekker hoor, maar na een wasbeurt zijn ze zo stug dat het niet lukt me er zomaar even in te hijsen!
Oh oké, als ze de rest van de dag maar lekker zitten.
Ik droeg aan het eind van mijn tweede zwangerschappen alleen nog positiesportbroeken van Prenatal (van matte, soepele stof, niet van die glimbroeken), de rest vond ik te stug of teveel knellen.
Susan- Lady Post-a-lot
Susan schreef:Paper Crown schreef:@ Susan, ze zitten lekker hoor, maar na een wasbeurt zijn ze zo stug dat het niet lukt me er zomaar even in te hijsen!
Oh oké, als ze de rest van de dag maar lekker zitten.
Ik droeg aan het eind van mijn tweede zwangerschappen alleen nog positiesportbroeken van Prenatal (van matte, soepele stof, niet van die glimbroeken), de rest vond ik te stug of teveel knellen.
Zijn die ook geschikt voor naar kantoor bijv?
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: