Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Au au au, mijn ribben..

+11
Parel
Ella
Happydobby
CCC
Snoes
Stuiterbal
RYW
Liadan
strawberry
Puggle
Paper Crown
15 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Au au au, mijn ribben.. Empty Au au au, mijn ribben..

Bericht  Paper Crown zo 21 okt 2012 - 20:39

Au au au, mijn ribben.. 1270000679 Ik weet niet wat dit kind denkt te doen maar allememaggies, hij schopt zo hard tegen mijn ribben..
Je merkt zo duidelijk dat hij het superkrap krijgt nu langzaamaan, want hij zit letterlijk met zijn lijfje/hoofdje aan de rechterkant van mijn buik en hij schopt me echt heel hard. Ik geef afentoe echt een por terug.. Au au au, mijn ribben.. 394967

Heeft iemand tips?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Au au au, mijn ribben.. Empty Re: Au au au, mijn ribben..

Bericht  Puggle zo 21 okt 2012 - 20:43

Ik heb er een gekneusde rib door gekregen.het was echt drama. Geen tips helaas. Ik kon op het eind ook bijna niet meer zitten en liggen en auto rijden was echt drama. Het was wel.gelijk over na de bevalling dat was wel.fijn.

Hoop voor je dat het niet zo ver komt.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  strawberry zo 21 okt 2012 - 20:45

M. deed dat ook. Had ook een beurs gevoel van binnen. Echt een rot gevoel.
Heb verder geen tips, wil je wel succes wensen want het kan echt pijnlijk zijn.
strawberry
strawberry
Prater
Prater

Aantal berichten : 527
Punten : 670
Registratiedatum : 19-08-12

Bericht  Liadan zo 21 okt 2012 - 20:47

Puggle schreef:Ik heb er een gekneusde rib door gekregen.het was echt drama. Geen tips helaas. Ik kon op het eind ook bijna niet meer zitten en liggen en auto rijden was echt drama. Het was wel.gelijk over na de bevalling dat was wel.fijn.

Hoop voor je dat het niet zo ver komt.
Hier hetzelfde. Bij de oudste ging ik er met ongeveer 27 weken zwangerschap gedeeltelijk door in de ziektewet.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  strawberry zo 21 okt 2012 - 20:47

Oh ja dat had ik ook, kon niet meer fatsoenlijk zitten en auto rijden vond ik ook een drama. Helemaal lange stukken lukte me de laatste 5 weken echt niet meer.
strawberry
strawberry
Prater
Prater

Aantal berichten : 527
Punten : 670
Registratiedatum : 19-08-12

Bericht  Gast zo 21 okt 2012 - 20:48

Maar liggen helpt wel toch? Althans dan heeft beeb wat meer ruimte.

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown zo 21 okt 2012 - 20:50

Shoesdontlie schreef:Maar liggen helpt wel toch? Althans dan heeft beeb wat meer ruimte.

Ik had al voorgesteld om mijn bed op kantoor neer te zetten, compleet met dekbed en al, maar helaas zag mijn baas daar nietzoveel in lol!

Kan trouwens ook niet meer op mijn rug liggen, baby drukt dan echt op mijn ingewanden, en krijg ik letterlijk geen lucht.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 21 okt 2012 - 20:54

Bij mijn vorige zwangerschap heb ik er gekneusde ribben aan overgehouden. Dus helaas weet ik precies hoe je je voelt :nopompom:

Ik kreeg gisteren de tip van een vriendin: trek je been van de kant waar je ribben zeer doen omhoog om de ruimte daar een beetje te beperken. Vaak denkt een baby dan: wat doe je? is mijn ruimte!!! En gaat zich dan daar op focussen, waardoor je bovenin wat meer ruimte kan krijgen. Zelf nog niet geprobeerd, maar vind het best een grappige theorie...
EN verder: sterkte. Over een paar weken als de kleine is ingedaald krijg je weer meer lucht, maar daar heb je nu helaas niks aan...

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 21 okt 2012 - 20:55

Ik had er ook flink last van met 4 voetjes tegen mijn ribben en op mijn rug liggen kon niet, dan kon ik geen adem meer krijgen.
Ik propte dan een hoek van de bak vol kussens en hing daar tegenaan. Voedingskussen heb ik in die tijd al veel plezier van gehad.

De plek waar ik het meeste geschopt ben (door de bovenste baby, had veel vruchtwater dus veel schopruimte) voel ik af en toe nog.

Gast
Gast

Bericht  Liadan zo 21 okt 2012 - 20:57

Inderdaad, hopelijk scheelt het als de baby in is gedaald (al was dat toen hier niet zo want mijn kinderen daalden pas met de bevalling in).
Hoeveel weken ben je nu zwanger? (je ticker doet het niet dus ik kan het niet zien).

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  RYW zo 21 okt 2012 - 20:58

Dat had ik ook met mijn eerste. Die zat gewoon erg 'naar binnen', ik had ook een heel kleine zwangere buik, ik kon met 9 maanden gewoon makkelijk mijn strakke jas dichtdoen, ik leek net 5 maanden zwanger toen ik beviel, maar het was gewoon een zeven ponder, dus zeker niet klein. Je kan je voorstellen dat dat ergens moet zitten, en dat was dus inderdaad tegen alle organen aan. Heb je ook dat je om de 5 minuten moet plassen en weinig kan eten omdat de baby tegen je blaas en maag aan drukt?

Enorm lastig, PC... Helaas geen tips, ik ben bang dat je het zal moeten uitzitten.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  Paper Crown zo 21 okt 2012 - 21:11

Liadan, ik ben 30 weken zwanger.. oei oei oei.. en de baby lag vorige week met hoofdje omhoog dus hij is nog geeneens gedraaid om te dalen. Haha.

RYW, ik kan niet meer eten. Geen trek in niets. Zit heel snel vol en 's nachts moet ik er 3x uit om te plassen, voor 2 druppels. Ik overweeg om gewoon te blijven liggen en te plassen, want er komt haast niets Au au au, mijn ribben.. 281626781 Slapen op mijn zij moest ik erg aan wennen, sliep altijd op mijn buik maar als ik dat nu doe dan komt er hevig protest van binnen. Hij trappelt ook de hele dag. Soms lees ik wel eens als dat vrouwen rustig gaan zitten en het kindje dan pas voelen. Nou, ik voel de baby de hele dag. Onder de douch spartelt hij vrolijk in mijn buik, als ik naar de tram loop ook. Laatst lag ik op mijn rug, met de afstandsbediening op mijn buik. PLOP, schop, viel dat ding er zo vanaf haha.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Stuiterbal zo 21 okt 2012 - 21:40

Ahhh pijnlijk is dat he.

Ik had gelukkig geen gekneusde ribben maar zoonlief had er een handje aan zich regelmatig uit te strekken. En als ik dan in een zit houding zat, sprong ik echt een meter de lucht in om snel te staan en hem de ruimte te geven.
Dat zag ook met regelmaat vooral debiel uit.

Nog 10 weken te gaan. Mijn god ligt het aan mij of is de tijd gewoon als een malle voorbij gevlogen ??
Voel je je verder wel goed ?
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Bericht  Paper Crown zo 21 okt 2012 - 22:00

Stuiterbal schreef:

Nog 10 weken te gaan. Mijn god ligt het aan mij of is de tijd gewoon als een malle voorbij gevlogen ??
Voel je je verder wel goed ?

Tijd vliegt inderdaad echt voorbij! Nog 10 weken, dan heb ik gewoon een voldragen zwangerschap. En dat terwijl ik vorig jaar 17 november ben geopereerd.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  RYW zo 21 okt 2012 - 22:03

Paper Crown schreef:Liadan, ik ben 30 weken zwanger.. oei oei oei.. en de baby lag vorige week met hoofdje omhoog dus hij is nog geeneens gedraaid om te dalen. Haha.

RYW, ik kan niet meer eten. Geen trek in niets. Zit heel snel vol en 's nachts moet ik er 3x uit om te plassen, voor 2 druppels. Ik overweeg om gewoon te blijven liggen en te plassen, want er komt haast niets Au au au, mijn ribben.. 281626781 Slapen op mijn zij moest ik erg aan wennen, sliep altijd op mijn buik maar als ik dat nu doe dan komt er hevig protest van binnen. Hij trappelt ook de hele dag. Soms lees ik wel eens als dat vrouwen rustig gaan zitten en het kindje dan pas voelen. Nou, ik voel de baby de hele dag. Onder de douch spartelt hij vrolijk in mijn buik, als ik naar de tram loop ook. Laatst lag ik op mijn rug, met de afstandsbediening op mijn buik. PLOP, schop, viel dat ding er zo vanaf haha.

Haha, herkenbaar Wink je zal hem dan inderdaad ver naar binnen dragen. Als je een trap opgelopen bent sta je zeker ook te hijgen als een ouwe knol? Lastig... succes, de rust is nu voorbij!
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Bericht  Paper Crown zo 21 okt 2012 - 22:07

RYW schreef:
Paper Crown schreef:Liadan, ik ben 30 weken zwanger.. oei oei oei.. en de baby lag vorige week met hoofdje omhoog dus hij is nog geeneens gedraaid om te dalen. Haha.

Haha, herkenbaar Wink je zal hem dan inderdaad ver naar binnen dragen. Als je een trap opgelopen bent sta je zeker ook te hijgen als een ouwe knol? Lastig... succes, de rust is nu voorbij!

HAHAHA, heel erg hijgen. Echt heel lastig. Voel me 82 man. En als ik buk om iets van de grond te rapen, maak ik echt een belachelijk geluid. Au au au, mijn ribben.. 1270000679 Schoenen aantrekken gaat lastig. Moet echt zitten, even schoenen aanschieten lukt me echt niet meer.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  RYW zo 21 okt 2012 - 22:12

Wat zal jij je bevrijd voelen als de kleine man er eenmaal uit is, ik herken het totaal wat je omschrijft, je voelt je dan echt zo 'bewoond' haha... Ach, het is het waard, beter dit dan dat je je alsmaar zorgen maakt omdat hij niet beweegt...
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Bericht  Paper Crown zo 21 okt 2012 - 22:15

RYW schreef:Wat zal jij je bevrijd voelen als de kleine man er eenmaal uit is, ik herken het totaal wat je omschrijft, je voelt je dan echt zo 'bewoond' haha... Ach, het is het waard, beter dit dan dat je je alsmaar zorgen maakt omdat hij niet beweegt...

Klopt hoor, ik denk dat ik me dan echt bevrijd voel. Ben ook niet zo groot, misschien scheelt dat ook?
Persoonlijk denk ik dat de baby eerder komt. IVF kinderen komen vaak wat eerder.. Dus stiekem denk ik kom maar met 37/38 weken, kleintje, kan mama weer normaal ademen!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Snoes zo 21 okt 2012 - 22:20

Ik heb ook last van mijn ribben, met 1 rib die echt ongelofelijk veel pijn doet. De hele dag zitten op mijn werk is niet altijd even aangenaam haha. Op mijn zij liggen doet het minste pijn.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  CCC zo 21 okt 2012 - 23:25

Geen tips helaas, N. deed dit ook aan de rechterkant bij mij. Ze draaide de laatse 8 weken ook gewoon bijna niet meer qua positie en werd er soms gewoon naar van... Zo hard dat ze dan trapte en liggen was ook een drama, moest mijn buik vasthouden om te draaien anders zakte ze in een keer naar beneden en dat voelde ook niet erg prettig.

30 weken alweer! Jeetje, wat gaat de tijd snel, straks heb je je mannetje al lekker in je armen! smile

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Happydobby ma 22 okt 2012 - 0:11

Hier ook pijnlijke ribben. Af en toe gaan liggen hielp wel.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Ella ma 22 okt 2012 - 0:21

Hier heb ik er ook last van. Zitten is echt een drama, dan doet het zo'n pijn. Lopen en liggen werkt het beste bij mij
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Parel ma 22 okt 2012 - 0:28

Ik had dat ook, mijn buik zat me ook echt gruwelijk in de weg!
En toen ik bevallen was, en ik overeind mocht was het eerste wat ik zei 'Ahhhh, heerlijk, een lege buik! Ik kan weer zitten! En buigen! En bukken!'
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Gast ma 22 okt 2012 - 6:29

Ik duwde/masseerde de baby altijd zachtje weg met mijn hand.

Gast
Gast

Bericht  Clapperdie ma 22 okt 2012 - 6:37

Heel herkenbaar. Bij mij werd het iets beter toen de kleine was ingedaald. Maar daarna groeide hij weer waardoor op het einde weer weinig ruimte was en alles in de verdrukking zat.

Ik zat vaak wat achterover dat hielp het beste.

En schoenen aantrekken Au au au, mijn ribben.. 394967... Op het einde had ik gewoon een trapje nodig om mijn voet op te zetten anders kreeg ik ze echt niet aan. Zelfs aankleden enzo moest zittend.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: