Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Pijnlijke ribben - beugelbh

3 plaatsers

Ga naar beneden

Pijnlijke ribben - beugelbh Empty Pijnlijke ribben - beugelbh

Bericht  Lejow zo 1 apr 2012 - 8:34

Ik heb vorige week nieuwe BH's gekocht, omdat ik de meegroeibh een beetje zat was en mijn oude niet meer pasten.
Niet zo gek.. Ik ben van E75 naar G75!!! gegaan.
Nu heb ik 3 mooie bh's gevonden die mooi en goed zitten, ze zitten niet te strak en vormen mooi om mijn borsten heen.

Er is alleen 1 nadeel. In de loop van de middag gaat het op mijn bovenste ribben (onder mijn borst, waar de beugel zit) irriteren, het voelt dan wat beursig aan.

Herkent iemand dit? De BH's zitten niet te strak ofzo, de maat is opgemeten in de winkel.
Zou dit gewoon van het gewicht en de druk van mijn borsten kunnen zijn?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijnlijke ribben - beugelbh Empty Re: Pijnlijke ribben - beugelbh

Bericht  Gast zo 1 apr 2012 - 8:57

Ik heb dat ook weleens met bepaalde beha's. Maar het ligt niet zozeer aan het gewicht, meer aan de pasvorm, want ik heb het niet bij alle beugelbeha's.

Ik heb er nu een aan die in het begin serieus pijn deed tussen mijn borsten als ik hem wat langer droeg, op mijn borstbeen zeg maar. Maar inmiddels heb ik er geen last meer van. Kwestie van wennen?

Gast
Gast

Bericht  Happy zo 1 apr 2012 - 20:37

Ik heb sinds een paar weken last van mijn ribben net onder mijn borsten en kan daar door ook niet een hele dag een beugelbh dragen, mijn vk zegt dat het de spieren zijn tussen je ribben en je ook nog een hele tijd na je zwangerschap last van kan houden, wie weet heb jij daar ook wel last van maar voelde je het niet zo omdat je geen beugel droeg?

Het is wel vervelend in ieder geval!

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Lejow zo 1 apr 2012 - 20:39

Hmm dat zou kunnen inderdaad. Maar het is inderdaad echt een rot gevoel...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 4 apr 2012 - 6:01

Ik heb dat met sommige beugelbh's ook, vooral als ze redelijk nieuw zijn. Dan passen ze wel, maar wil ik ze 's avonds asap uit omdat het zo zeer doet bij mijn ribben. Ik vind oude(re) bh's ook altijd veel lekkerder zitten, maar ja daar heb je ook niks aan Pijnlijke ribben - beugelbh 394967

Kan je niet een goede sportbh ( zonder beugel uiteraard ) kopen in jouw maat en afwisselen met die nieuwe/mooie in jouw huidige maat?

Gast
Gast

Bericht  *Purple* wo 4 apr 2012 - 6:18

Ik heb dat ook meestal met nieuwe bh's. Ik denk dat het komt dat doordat de beugels naar je lichaam moeten gaan staan en dat het daardoor in het begin niet altijd even fijn voelt. Een beetje hetzelfde als het inlopen van schoenen;)
*Purple*
*Purple*
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 62
Punten : 93
Registratiedatum : 19-12-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud