Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Grmbl.

+4
Rush
Susan
Paper Crown
RYW
8 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Grmbl.  Empty Grmbl.

Bericht  RYW zo 21 okt 2012 - 20:29

Mijn zoons zijn nu voor de herfstvakantie bij hun vader. Hij heeft geen vrij genomen en zit op de zaak, en zijn vriendin neemt ze nu mee zwemmen en naar het museum en zo, de hele werk gaan ze met haar op stap en zien hun vader nauwelijks. Ik weer dat ik mijn jongens het plezier van die uitjes moet gunnen, maar tóch vind ik het niet leuk dat ze met alleen hun stiefmoeder gaan en niet met hun vader. En ik heb echt moeite met me daar overheen zetten. Is dat stom?
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Grmbl.  Empty Re: Grmbl.

Bericht  Paper Crown zo 21 okt 2012 - 20:31

RYW schreef:Mijn zoons zijn nu voor de herfstvakantie bij hun vader. Hij heeft geen vrij genomen en zit op de zaak, en zijn vriendin neemt ze nu mee zwemmen en naar het museum en zo, de hele werk gaan ze met haar op stap en zien hun vader nauwelijks. Ik weer dat ik mijn jongens het plezier van die uitjes moet gunnen, maar tóch vind ik het niet leuk dat ze met alleen hun stiefmoeder gaan en niet met hun vader. En ik heb echt moeite met me daar overheen zetten. Is dat stom?

Nee, natuurlijk is dat niet stom.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Susan zo 21 okt 2012 - 20:32

Nee, dat is niet stom. Ik vind het ook heel raar van je ex, zowel tegenover zijn kinderen als tegenover zijn huidige vriendin.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Rush zo 21 okt 2012 - 20:33

Susan schreef:Nee, dat is niet stom. Ik vind het ook heel raar van je ex, zowel tegenover zijn kinderen als tegenover zijn huidige vriendin.
Mee eens. Ik vind het een beetje vreemd zo op deze manier.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Pompoen zo 21 okt 2012 - 20:33

Nee dat is niet stom, je gunt die jongens een band met hun vader, die met hun stiefmoeder is toch een stukje minder belangrijk. Bovendien moet jij ze nu een hele week missen en waarvoor? Zodat hun stiefmoeder leuke dingen met ze kan doen. Ik snap dat dat een beetje scheef voelt!

Maar bedenk dat ze hun vader wel zien en dat ze een weekje een soort van in hun gezin meedraaien en dat is ook waardevol voor hun. En ze kunnen beter leuke dingen met hun stiefmoeder doen dan zich thuis de hele dag zitten vervelen en wachten tot hun vader er weer eens is.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  bolus26 zo 21 okt 2012 - 20:33

Nee helemaal niet!superlief dat je ze die uitjes allemaal zo gunt maar voor jou lijkt het me zwaar vervelend!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  RYW zo 21 okt 2012 - 20:40

Het stomme is ook vooral dat hij tegen mij gezegd heeft (en nog niet eens tegen haar zelf Rolling Eyes ) dat hij er totaal geen toekomst in ziet, deze relatie. Hij woont nu noodgedwongen bij haar omdat zijn nieuwe huis later dan verwacht werd opgeleverd, maar als hij de sleutel heeft en verhuisd is dan wil hij de relatie met haar op een heel laag pitje zetten. Dus ja.. Als zij als stiefmoeder nou een blijvertje was zou ik er minder moeite mee hebben, dan is het goed dat er een band wordt opgebouwd (ook al is dit in mijn ogen niet de manier) maar aangezien ze toch blijkbaar niet in hun leven zal blijven... Tsja. Ik kan hier niet echt achter staan, nee.

Fijn om te horen dat het niet stom is.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Bericht  Parisienne zo 21 okt 2012 - 20:42

Nee, ik vind het ook zeker niet stom dat je je zo voelt. Lijkt mij ook erg moeilijk.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast zo 21 okt 2012 - 20:44

Eens met voorgaande reacties.

Gast
Gast

Bericht  Slakje zo 21 okt 2012 - 21:11

Na je laatste reactie zou ik (maar ik ben dramaqueen #1) de jongens gewoon zijn gaan ophalen. Kunnen jullie zelf gezellig naar het park gaan, gezien hun vader er blijkbaar niet veel oog voor heeft.

Ik vind een stiefmoeder nu niet bepaald minder belangrijk, maar die vrouw is geen stiefmoeder aangezien de vader er toch een eind aan wilt maken.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  Gast zo 21 okt 2012 - 21:22

Dat vind ik niet raar van je nee. Op zich, als het een vaste relatie is en het heeft toekomst snap ik het wel. Ik kan ook niet alle vakanties vrij nemen voor mijn kinderen ,dus dan gaan ze ook weleens naar de BSO ofzo. Maar dat hij geen één dag vrij neemt en ze laat optrekken met iemand waar hij niet serieus mee is, dat zou ik ook niet tof vinden.

Gast
Gast

Bericht  Susan zo 21 okt 2012 - 21:30

RYW schreef:Het stomme is ook vooral dat hij tegen mij gezegd heeft (en nog niet eens tegen haar zelf Rolling Eyes ) dat hij er totaal geen toekomst in ziet, deze relatie. Hij woont nu noodgedwongen bij haar omdat zijn nieuwe huis later dan verwacht werd opgeleverd, maar als hij de sleutel heeft en verhuisd is dan wil hij de relatie met haar op een heel laag pitje zetten. Dus ja.. Als zij als stiefmoeder nou een blijvertje was zou ik er minder moeite mee hebben, dan is het goed dat er een band wordt opgebouwd (ook al is dit in mijn ogen niet de manier) maar aangezien ze toch blijkbaar niet in hun leven zal blijven... Tsja. Ik kan hier niet echt achter staan, nee.

Fijn om te horen dat het niet stom is.

Die vriendin laat zich ook lekker misbruiken dan, als hij nog geen eigen huis heeft, is zij goed als opvangadres en gratis oppas en daarna wordt ze weer bij het vuilnis gezet. Of denkt zij dat deze relatie wel serieus is?

Nou ja, dat is verder niet jouw pakkie an, maar erg netjes is het niet van hem.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  RYW zo 21 okt 2012 - 21:43

Slakje: ik kan ze niet zomaar ophalen en zelf wat leuks met ze gaan doen, helaas. Ik werk fulltime en de Bso rekent niet op ze. Daarbij is het de afspraak dat ze deze vakantie bij hun vader zijn, en ik heb geen invloed op wat hij beslist dat er daar gebeurt, zolang het niet schadelijk is voor de jongens.

Euc: ik neem ook niet elke vakantie van ze vrij (zoveel vakantie heb ik niet, haha) maar dit is inderdaad het andere uiterste...

Susan: ik geloof dat zij het wel als serieus ziet en ook helemaal niet blij is dat hij een eigen huis gekocht heeft. Ik vind het ook totaal niet netjes dat hij haar gebruikt voor onderdak en oppas. Maar zoals je zegt: niet mijn pakkie an om over haar welzijn te denken, ze is 32 en dat moet ze zelf maar uitzoeken met hem. Maar als mijn zoons erbij betrokken raken heb ik er wel weer een mening over, natuurlijk.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Bericht  Slakje zo 21 okt 2012 - 22:38

Balen. Ik snap zo'n ouders echt niet. Oké, ik begrijp dat ouders moeten werken en dat je niet altijd verlof kunt pakken wanneer het jou uitkomt, maar dan valt er vast wel iets te regelen met elkaar.

Ik heb vaak genoeg bij vrienden/grootouders/... gezeten als papa moest werken terwijl we die week/2 weken/weekend bij hem waren. Echt, ik haatte die weekends. Op een gegeven moment zaten we soms ook alleen thuis.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  RYW zo 21 okt 2012 - 23:14

Slakje schreef:Balen. Ik snap zo'n ouders echt niet. Oké, ik begrijp dat ouders moeten werken en dat je niet altijd verlof kunt pakken wanneer het jou uitkomt, maar dan valt er vast wel iets te regelen met elkaar.

Bedoel je nou mij, of mijn ex? Ik kan zelf niet anders, ik werk fulltime en heb 5 weken vakantie in het jaar en mijn jongens 12... Het is al lastig zat zo om het te combineren.

Mijn ex kan ook niet altijd vrij nemen, dat snap ik. Maar de jongens gaan liever naar de bso, daar zijn hun vriendjes ook, maar ex wil die 20 km naar mijn dorp niet rijden. Tsja... Daar doe ik verder niks aan. Ik kan hem moeilijk dwingen.

Vanavond zie ik ze gelukkig even, de oudste heeft voetbaltraining en mijn vriend is zijn trainer, dus ik ga mee om ze even te kunnen zien, mijn lieffies.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 22 okt 2012 - 1:03

Hier een andere kant. Ik heb het heel veel gedaan voor mijn man. Ik werkte in het onderwijs en had de schoolvakanties vrij, hij kon vaak echt geen vrij nemen. Zowel ik als zijn dochter hebben het elke keer fijn gehad. Ik voelde me zeker niet misbruikt (ik geloof dat Susan net dit woord gebruikte). Ik heb ook weleens een week op haar gepast toen zowel moeder als vader op vakantie waren. Geen probleem. Ik heb er een hele hechte band met haar door gekregen.

Gast
Gast

Bericht  Susan ma 22 okt 2012 - 1:20

Ecrits schreef:Hier een andere kant. Ik heb het heel veel gedaan voor mijn man. Ik werkte in het onderwijs en had de schoolvakanties vrij, hij kon vaak echt geen vrij nemen. Zowel ik als zijn dochter hebben het elke keer fijn gehad. Ik voelde me zeker niet misbruikt (ik geloof dat Susan net dit woord gebruikte). Ik heb ook weleens een week op haar gepast toen zowel moeder als vader op vakantie waren. Geen probleem. Ik heb er een hele hechte band met haar door gekregen.

Volgens mij ben jij getrouwd, is je relatie dus erg serieus en is jouw man niet van plan om jullie relatie op een laag pitje te zetten zodra hij een eigen huis heeft. Misschien moet je even goed lezen voor je het woordje 'misbruiken' zo uit z'n verband rukt en op jezelf betrekt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 22 okt 2012 - 1:22

Susan schreef:
Ecrits schreef:Hier een andere kant. Ik heb het heel veel gedaan voor mijn man. Ik werkte in het onderwijs en had de schoolvakanties vrij, hij kon vaak echt geen vrij nemen. Zowel ik als zijn dochter hebben het elke keer fijn gehad. Ik voelde me zeker niet misbruikt (ik geloof dat Susan net dit woord gebruikte). Ik heb ook weleens een week op haar gepast toen zowel moeder als vader op vakantie waren. Geen probleem. Ik heb er een hele hechte band met haar door gekregen.

Volgens mij ben jij getrouwd, is je relatie dus erg serieus en is jouw man niet van plan om jullie relatie op een laag pitje te zetten zodra hij een eigen huis heeft. Misschien moet je even goed lezen voor je het woordje 'misbruiken' zo uit z'n verband rukt en op jezelf betrekt.

Laatst aangepast door Ecrits op za 27 okt 2012 - 11:13; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Susan ma 22 okt 2012 - 1:26

Ik vind het niet te vergelijken. De ex van RYW weet al dat dit geen toekomst heeft, alleen blijft hij plakken zodat hij tijdelijk onderdak heeft en dan laat hij haar ook nog een week op zijn kinderen passen. Dat vind ik wel degelijk misbruik maken, anders dan in een situatie waarin de relatie weliswaar nog priller was, maar hij niet de intentie had om je aan de kant te zetten zodra je niet meer nodig was.

En juist als zij denkt dat de relatie wel serieus is vind ik dat hij misbruik van haar maakt, alleen weet zij dat dan niet.

Laatst aangepast door Susan op ma 22 okt 2012 - 1:35; in totaal 1 keer bewerkt
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Susan ma 22 okt 2012 - 1:31

Als ik dat laatste trouwens weer weg moet halen zal ik het wel doen, maar je begon zelf over je eigen situatie.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 22 okt 2012 - 1:33

Susan schreef:Ik vind het niet te vergelijken. De ex van RYW weet al dat dit geen toekomst heeft, alleen blijft hij plakken zodat hij tijdelijk onderdak heeft en dan laat hij haar ook nog een week op zijn kinderen passen. Dat vind ik wel degelijk misbruik maken, anders dan in een situatie waarin de relatie weliswaar nog priller was, maar hij niet de intentie had om je aan de kant te zetten zodra je niet meer nodig was.

En juist als zij denkt dat de relatie wel serieus is .

Laatst aangepast door Ecrits op za 27 okt 2012 - 11:12; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Susan ma 22 okt 2012 - 1:35

Prima joh, dan haal ik het wel weer weg, maar je betrekt zelf je eigen situatie erbij, dan kun je ook verwachten dat iemand daar een mening over heeft.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 22 okt 2012 - 1:36

Susan schreef:Prima joh, dan haal ik het wel weer weg, maar je betrekt zelf je eigen situatie erbij, dan kun je ook verwachten dat iemand daar een mening over heeft.

Nogmaals ik gaf mijn ervaring over het oppassen, niet over verwachtingen. Van mij mag je het laten staan, het maakt mij niet uit wat je van mijn situatie vindt.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 22 okt 2012 - 1:49

Susan schreef:Prima joh, dan haal ik het wel weer weg, maar je betrekt zelf je eigen situatie erbij, dan kun je ook verwachten dat iemand daar een mening over heeft.

Laatst aangepast door Ecrits op za 27 okt 2012 - 11:10; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  RYW ma 22 okt 2012 - 2:16

Ik snap je reactie wel, Ecrits, want ik ken de andere kant ook, en zou zelf ook niets liever doen dan een goeie band opbouwen met mijn stiefzoontje. Ik denk wel dat het verschil behoorlijk van belang is. Jouw man is, neem ik aan, nooit van plan geweest je aan de kant te zetten, en mijn ex is dat wel van plan met zijn vriendin. Dat heeft hij me nota bene zelf verteld. De kans dat zij dus in het leven van de jongens blijft is vrij klein, en daarom vind ik het dus een beetje vreemd als ze de hele week bij haar zitten. Of hij haar misbruikt en dat later zo voelt, dat is hun probleem onderling, natuurlijk. Mijn 'probleem' is beperkt tot het gedeelte waar mijn kinderen mee te maken hebben, de rest is niet echt mijn zaak.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud