Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend?
+14
Lavendel
M_as
Merai
Lady1984
Flinder
Jeanette
Caroow
Rev3rie
Fearie
Lion87
Kabouter
smooch
_DoI
VeryCherry
18 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend?
Lichte sprankelende ogen! Iets groter, niet te mager. En verder stel ik niet zo veel eisen.
M_as- Prater
- Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10
Mijn ideale man is niet te klein (maar ook niet te groot want ik ben 1.58), gespierd (niet te), niet te bleek, heeft een stoppel baardje en warrig/iets langer haar. Verder heeft hij absoluut geen tattoo's of piercings en hij draagt mooie spijkerbroeken, gympies, leuke t-shirts en colbertjes (oja en hij speelt ook nog eens fantastisch gitaar )
Mijn vriend voldoet aan bijna alles, alleen hij kleed zich vaak iets te netjes naar mijn smaak (spijkerbroek, overhemd, nette schoenen) en hij kan geen gitaar spelen.. haha
Mijn vriend voldoet aan bijna alles, alleen hij kleed zich vaak iets te netjes naar mijn smaak (spijkerbroek, overhemd, nette schoenen) en hij kan geen gitaar spelen.. haha
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Een stoppelbaardje, wat dikkere wenkbrauwen, beetje langer haar.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Jullie hebben het allemaal over uiterlijk....
....maar mijn vriend is geweldig omdat ie vandaag alles voor me doet (koken, afwassen, drinken pakken, laptop naar beneden halen, enz.)
omdat ik vandaag niet kan lopen....
....maar mijn vriend is geweldig omdat ie vandaag alles voor me doet (koken, afwassen, drinken pakken, laptop naar beneden halen, enz.)
omdat ik vandaag niet kan lopen....
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
foutje!
Laatst aangepast door Jen_ op di 7 dec 2010 - 8:29; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Je moet ook geen boodschappen doen als je honger hebt,.Marin schreef:Aber naturlich bin ich anti-snor. Yuk.Storm schreef:Ik ben trouwens totaal anti-snorren, jullie ook?
Maar een lekker stoppelbaardje is wel leuk!
Ik hou van stoppelbaartje, warrig haar, all stars, beetje alternatief (maar niet te), intelligent (maar niet te), humoristische jongens die van reizen houden.
Alleen kom ik meestal thuis met financiele mannen in pak. Die ik ook waanzinnig aantrekkelijk vind, maar dat zou ik nooit als typ omschrijven zelf (en is het toch blijkbaar wel, dat is echt grappig).
Gast- Gast
mijn ideale man is lang, heeft donker haar en een stralende blik in zijn ogen. Hij hoeft niet heel erg gespierd te zijn, maar het liefst wel een mooie lichaamsvorm hebben. Hij heeft geen borsthaar (of laat dat weghalen), niet veel tattoos en is meestal casual gekleed. Dat wat betreft uiterlijk.
Oh en dit klinkt heel stom maar ik vind het toch aantrekkelijk: hij rookt.
Innerlijk nog veel belangrijker: hij heeft dezelfde humor als ik, is slim en zelfstandig, denkt na over wat hij zegt, is eerlijk, heeft brede interesses, houdt van dieren, houdt ervan om er op uit te gaan en kan af en toe om zichzelf lachen, is niet jaloers en houdt veel van muziek.
En boven alles is hij natuurlijk heel erg lief voor mij.
* als iemand hem gevonden heeft dan hoor ik het graag
Oh en dit klinkt heel stom maar ik vind het toch aantrekkelijk: hij rookt.
Innerlijk nog veel belangrijker: hij heeft dezelfde humor als ik, is slim en zelfstandig, denkt na over wat hij zegt, is eerlijk, heeft brede interesses, houdt van dieren, houdt ervan om er op uit te gaan en kan af en toe om zichzelf lachen, is niet jaloers en houdt veel van muziek.
En boven alles is hij natuurlijk heel erg lief voor mij.
* als iemand hem gevonden heeft dan hoor ik het graag
Alias- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
Ik snap het niet, dit topic gaat toch niet om je ideale man, maar om wat je zo leuk vindt aan jouw vriend
Gast- Gast
Jen_ schreef:Ik snap het niet, dit topic gaat toch niet om je ideale man, maar om wat je zo leuk vindt aan jouw vriend
Even de eerste post lezen
Daarin staat dat dit topic gaat over het beschrijven van je ideale man, nav. het topic over wat je leuk vind aan je vriend.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Arwyn schreef:Jen_ schreef:Ik snap het niet, dit topic gaat toch niet om je ideale man, maar om wat je zo leuk vindt aan jouw vriend
Daarin staat dat dit topic gaat over het beschrijven van je ideale man, nav. het topic over wat je leuk vind aan je vriend.
Oh dank je voor het antwoord! Ah dan is het 'n.a.v' in deze topic titel eindelijk gebruikt zoals het hoort Dank voor de verheldering
Gast- Gast
Nu ik het eindelijk snap ga ik helemaal los
Mijn ideale man qua uiterlijk:
-Minimaal 1.90 lang
-Donker gemillimeterd haar
-Groene ogen of hele donkere, bijna zwart net als de mijne
-Stoer, macho-achtig (geen boer)
-Niet te vrouwelijk
-Gesprierd (geen anabooltje zoals Barbie het noemt )
-Niet té gestyled (als in riem matcht altijd met schoenen, sjaaltje om, langer voor de spiegel staan dan in. Been there, haha)
-Haartjes onder zijn navel
-Die barbie dingen. Hoe leg ik dat uit. Die vertikale spieren die je zo mooi kunt zijn bij zijn liezen
Mijn ideale man qua uiterlijk:
-Minimaal 1.90 lang
-Donker gemillimeterd haar
-Groene ogen of hele donkere, bijna zwart net als de mijne
-Stoer, macho-achtig (geen boer)
-Niet te vrouwelijk
-Gesprierd (geen anabooltje zoals Barbie het noemt )
-Niet té gestyled (als in riem matcht altijd met schoenen, sjaaltje om, langer voor de spiegel staan dan in. Been there, haha)
-Haartjes onder zijn navel
-Die barbie dingen. Hoe leg ik dat uit. Die vertikale spieren die je zo mooi kunt zijn bij zijn liezen
Gast- Gast
Jen_ schreef:Arwyn schreef:Jen_ schreef:Ik snap het niet, dit topic gaat toch niet om je ideale man, maar om wat je zo leuk vindt aan jouw vriend
Oh dank je voor het antwoord! Ah dan is het 'n.a.v' in deze topic titel eindelijk gebruikt zoals het hoort Dank voor de verheldering
Graag gedaan
En fijn dat je nou zelf ook helemaal los kon gaan, haha
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk?
» Wat is er zo leuk aan je vriend?
» Nav Wat vindt je vriend leuk aan jou?
» N.a.v.Wat denk je?Wat vindt jouw vriend MINDER leuk aan jou?
» Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?
» Wat is er zo leuk aan je vriend?
» Nav Wat vindt je vriend leuk aan jou?
» N.a.v.Wat denk je?Wat vindt jouw vriend MINDER leuk aan jou?
» Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: