Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend?
+14
Lavendel
M_as
Merai
Lady1984
Flinder
Jeanette
Caroow
Rev3rie
Fearie
Lion87
Kabouter
smooch
_DoI
VeryCherry
18 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend?
smooch schreef:Ha, idd! Of geen grote arm/borst waar je op kan liggen, voel je alleen maar botten.CherrieLola schreef:Iele mannetjes vind ik zelfs eng, dan heb je niks om vast te pakken...
Iewh nee, das echt niks!!
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Twellie schreef:Ik vind mannen met lang haar het mooiste, hoe langer hoe beter. Het liefst gespierd, maar anders gewoon wat extra kilo's, maar niet te mager. Verder mag hij niet ijdel zijn , ik houd niet van mannen die veel nadenken over hun uiterlijk / kleding / geurtjes etcetera.
He? Waarom niet Ik vind het juist aantrekkelijk aan mijn vriend dat hij weet wat hem staat en wat niet en dat hij een lekker luchtje draagt. IJdel is dan niet echt het woord dat ik zou willen gebruiken, dan ben ik ook enorm ijdel.
Gast- Gast
Darcy schreef:Twellie schreef:Ik vind mannen met lang haar het mooiste, hoe langer hoe beter. Het liefst gespierd, maar anders gewoon wat extra kilo's, maar niet te mager. Verder mag hij niet ijdel zijn , ik houd niet van mannen die veel nadenken over hun uiterlijk / kleding / geurtjes etcetera.
He? Waarom niet Ik vind het juist aantrekkelijk aan mijn vriend dat hij weet wat hem staat en wat niet en dat hij een lekker luchtje draagt. IJdel is dan niet echt het woord dat ik zou willen gebruiken, dan ben ik ook enorm ijdel.
Ik ben zelf ook ijdel hoor, ik houd er alleen niet van bij mannen . Ik kan eigenlijk niet goed uitleggen waarom nou niet, ik denk dat ik echt van oerman ben en niet van de metroman
Gast- Gast
Maar daar zit wel een tussenweg in toch Een oerman, dan denk ik aan een ongewassen stinkende man met klitten in haar en baard en een lendendoek om En een metroman dan denk ik aan een verwijfde man met meer cremepjes dan ik Maar misschien ga jij dan iets meer voor de man met de lendendoek en ik voor de man met de creme hahahah
Gast- Gast
Dit zal een schrikbarende onthulling zijn, maar ik heb dus niks met mannen met tattoos..
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Dit zal een schrikbarende onthulling zijn, maar ik heb dus niks met mannen met tattoos..
Donnaa...nee...ga...je..schamen...! :affraid: How come?!
CherrieLola schreef:_Donnaa schreef:Dit zal een schrikbarende onthulling zijn, maar ik heb dus niks met mannen met tattoos..
Hahaha, ik heb echt geen idee.. Ik tref altijd mannen die er helemaal niets mee hebben haha..
Gast- Gast
_Donnaa schreef:CherrieLola schreef:_Donnaa schreef:Dit zal een schrikbarende onthulling zijn, maar ik heb dus niks met mannen met tattoos..
Hahaha, ik heb echt geen idee.. Ik tref altijd mannen die er helemaal niets mee hebben haha..
Whahahaha wat maf joh!
En om het nog gekker te maken; ik heb ook niks met mannen met piercings..
Mijn exen zijn ook allemaal een beetje hetzelfde, als ik er zo over na denk.. Qua postuur, maar ook qua karakter.. Droge scherpe humor enzo, daar hou ik van..
Mijn exen zijn ook allemaal een beetje hetzelfde, als ik er zo over na denk.. Qua postuur, maar ook qua karakter.. Droge scherpe humor enzo, daar hou ik van..
Gast- Gast
Whahahahaha, bij mijn exen is er geen pijl op te trekken, alleen mijn laatste ex en mijn huidige vriend zijn kaal Maar bij mijn vriend vind ik het sexy staan en mijn ex lijkt wel een Oostblokker Maarreh, wat vinden jou vriendjes er van dat je piercings en tattoos hebt?
1 vond het leuk, de rest vind het allemaal 10x niks..
Gast- Gast
Mannen met piercings vindt ik ook niks, tattoo's vindt ik wel sexy staan maar piercings...niet echt nee.
Had het niet verwacht bij jou _Donnaa
Had het niet verwacht bij jou _Donnaa
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10
Wat ik trouwens wel lelijk vind qua piercing voor een vent is een navelpiercings...
Ik vind mannen met een rock 'n roll look mooi! incl. de bakkebaarden! En als ze dan ook nog een cadillac rijden....
Helaas is mijn vriend kaal aan het worden en zal die vetkuif er niet meer in zitten haha, maar voor de rest voldoet hij aan de eisen!
Helaas is mijn vriend kaal aan het worden en zal die vetkuif er niet meer in zitten haha, maar voor de rest voldoet hij aan de eisen!
Lion87- Fluisteraar
- Aantal berichten : 23
Punten : 30
Registratiedatum : 19-11-10
Afgekeurd inderdaad.. Dan maar kortzichtig, maar een vent met een navelpiercing komt er bij mij niet in..CherrieLola schreef:Wat ik trouwens wel lelijk vind qua piercing voor een vent is een navelpiercings...
@Smooch.. Je zou het idd niet verwachten he? Ik val niet op hele nette jongens hoor. M`n voorkeur ligt bij 'gewoon' eigenlijk haha.. Jeans, mooi shirt erop, stel goede sneakers eronder..
Gast- Gast
Storm schreef:
Knappe, knappe man
Mijn vriend voldoet niet geheel aan mijn ideaal plaatje haha.
Vroeger, toen ik hem nog niet kende, wou ik een lange (slanke) man met bruin haar, stoer/ruw uiterlijk, tatoeages (hoe meer hoe beter), bij voorkeur een echte bier drinkende biker haha.
Nu heb ik een gezette, niet meer bierdrinkende maar wel getatoeëerde biker haha
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Lion87 schreef:Ik vind mannen met een rock 'n roll look mooi! incl. de bakkebaarden! En als ze dan ook nog een cadillac rijden....
Hij kan altijd nog implantaten nemen
Lekker cliche maar mijn kerel is al een hottie himself
Hij krijgt regelmatig te horen dat hij op een voetballer lijkt, op zijn ogen na.
Hij krijgt regelmatig te horen dat hij op een voetballer lijkt, op zijn ogen na.
Rev3rie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 452
Punten : 518
Registratiedatum : 23-11-10
Ik ben gek op het mooie kleurtje van mijn vriend, ik hou niet van melkflessen in mijn bed. En van zijn mooie bruine ogen.. En hij is best wel ijdel en dat vind ik ook leuk..
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik vind het haar van mijn vriend heel mooi...een goeie kop met haar vind ik geweldig...ik vind dun haar en kalend vreselijk.
Verder vind ik zijn bouw mooi, hij gespierd gebouwd, mooi gevormde borstkas en smalle heupen. Hou ik van!
Qua karakter is hij geweldig omdat hij van mij houdt zoals ik ben met al mijn kuren en toestanden. Verder is hij een open boek, grappig en vrolijk.
Verder vind ik zijn bouw mooi, hij gespierd gebouwd, mooi gevormde borstkas en smalle heupen. Hou ik van!
Qua karakter is hij geweldig omdat hij van mij houdt zoals ik ben met al mijn kuren en toestanden. Verder is hij een open boek, grappig en vrolijk.
Gast- Gast
Ik heb niet echt een bepaald type waar ik op val, want mijn exen/scharrels waren telkens zooo verschillend haha.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Alles is aan mijn vriend leuk. Maar vooral zijn ogen zijn het mooist
Gast- Gast
Ik val heel duidelijk op lange jongens, ik ben zelf ongeveer 1.65 en mijn vriendjes zijn allemaal rond de 1.95 (geweest). Een lekkere bos haar vind ik heerlijk, ik heb niks met stekeltjes, mag wel wat krullender/warriger!
Qua karakter val ik op jongens met droge humor en een nuchtere instelling.
Qua karakter val ik op jongens met droge humor en een nuchtere instelling.
Flinder- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 676
Een zelfverzekerde vent met een mooie oogopslag. Volle wimpers, maar verder wel echt een mannelijk uiterlijk. Niet té verzorgd. Lekkere bos haar liefst kort want dat vind ik heerlijk voelen als ie net naar de kapper is geweest. Hij moet lang genoeg zijn om z'n arm om m'n schouders heen te slaan. Hij moet een sterk uiterlijk hebben maar geen bodybuilder. Een mooie brede rug.
Blond of donker maakt mij niet uit. Kleur ogen ook niet heel erg, maar op iemand met donkere ogen zal ik niet heel snel vallen (ook gezien mijn exen, die hadden allemaal blauwe/blauwgroene ogen).
Blond of donker maakt mij niet uit. Kleur ogen ook niet heel erg, maar op iemand met donkere ogen zal ik niet heel snel vallen (ook gezien mijn exen, die hadden allemaal blauwe/blauwgroene ogen).
Lady1984- Fluisteraar
- Aantal berichten : 229
Punten : 255
Mijn ideale man is lang maar niet té, heeft donker haar, lichtere ogen, is gespierd maar niet té, heeft mooie armen waar ik lekker in kan schuilen, heeft een stoppelbaardje en een lekkere bos haar. En het mooiste is, ik heb precies zo'n exemplaar!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk?
» Wat is er zo leuk aan je vriend?
» Nav Wat vindt je vriend leuk aan jou?
» N.a.v.Wat denk je?Wat vindt jouw vriend MINDER leuk aan jou?
» Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?
» Wat is er zo leuk aan je vriend?
» Nav Wat vindt je vriend leuk aan jou?
» N.a.v.Wat denk je?Wat vindt jouw vriend MINDER leuk aan jou?
» Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: