Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Rammelende eierstokken?!?

5 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Rammelende eierstokken?!? Empty Rammelende eierstokken?!?

Bericht  Gast zo 21 okt 2012 - 8:43

We hebben twee kindjes en we zijn als gezin compleet. Ik had tot voor kort niets met babies "van een ander" maar sinds een paar weken krijg ik een soort van vlinders in mijn buik bij het zien van een baby. Volgens mij heb ik last van rammelende eierstokken Rammelende eierstokken?!? 878948377.

We hebben geen wens voor een derde maar ik vind het zo vaag dat ik dat gevoel totaal niet onder controle heb, herkenbaar?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Rammelende eierstokken?!? Empty Re: Rammelende eierstokken?!?

Bericht  Gast zo 21 okt 2012 - 8:47

Ja! Die van mij zijn 5 en 6. Ik wilde écht geen kinderen meer. Zwanger zijn vond ik niet leuk, babytijd vooral zwaar, er zitten nogal risico's aan, maar opeens zijn alle baby's schattig, droom ik weg bij namen, lijkt een dikke buik me fantastisch.. enzovoorts. Maar manlief wil niet. Dus het zal hier wel bij blijven. Plus dat de mogelijkheid er nu ook niet écht is smile Maar toch hoop ik over een jaar ofzo dat het dan wél kan. smile

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 21 okt 2012 - 8:53

Eucalypta schreef:Ja! Die van mij zijn 5 en 6. Ik wilde écht geen kinderen meer. Zwanger zijn vond ik niet leuk, babytijd vooral zwaar, er zitten nogal risico's aan, maar opeens zijn alle baby's schattig, droom ik weg bij namen, lijkt een dikke buik me fantastisch.. enzovoorts. Maar manlief wil niet. Dus het zal hier wel bij blijven. Plus dat de mogelijkheid er nu ook niet écht is Rammelende eierstokken?!? 561177 Maar toch hoop ik over een jaar ofzo dat het dan wél kan. Rammelende eierstokken?!? 561177
Misschien dat dat komt doordat je al vroeg ongepland een kind hebt gekregen? En nu je op de leeftijd bent dat je eierstokken beginnen te rammelen.

Ik hoop niet dat het straks bij mij nog komt als ik 28 ben ofzo, dan is mijn zoon al 7.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 21 okt 2012 - 8:54

O Euc, haha. Maar jij bent al zover dat je dus ook echt een derde wil?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 21 okt 2012 - 8:55

Zelda schreef:
Eucalypta schreef:Ja! Die van mij zijn 5 en 6. Ik wilde écht geen kinderen meer. Zwanger zijn vond ik niet leuk, babytijd vooral zwaar, er zitten nogal risico's aan, maar opeens zijn alle baby's schattig, droom ik weg bij namen, lijkt een dikke buik me fantastisch.. enzovoorts. Maar manlief wil niet. Dus het zal hier wel bij blijven. Plus dat de mogelijkheid er nu ook niet écht is Rammelende eierstokken?!? 561177 Maar toch hoop ik over een jaar ofzo dat het dan wél kan. Rammelende eierstokken?!? 561177
Misschien dat dat komt doordat je al vroeg ongepland een kind hebt gekregen? En nu je op de leeftijd bent dat je eierstokken beginnen te rammelen.

Ik hoop niet dat het straks bij mij nog komt als ik 28 ben ofzo, dan is mijn zoon al 7.

Dan heb je wel al oppas aan huis als ie wat ouder is Laughing...

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 21 okt 2012 - 9:00

Toen ik zwanger werd rammelden ze ook al jaren smile ik wilde al een kind vanaf dat ik 19 was. En de tweede, toen had ik het ook. Maar goed. Ik gok dat het er nooit van gaat komen hoor, maar ik zou het wel willen.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 21 okt 2012 - 9:02

Shoesdontlie schreef:Dan heb je wel al oppas aan huis als ie wat ouder is Laughing...
Haha! Tussen mijn zus en mij zit 7 jaar verschil en ik heb dat als minder prettig ervaren.

Soms kan ik er wel om janken dat mijn zoontje enig kind zal blijven. Niet voor ons, maar voor hem. Hij zal nooit een broertje of zusje krijgen en dat vind ik soms zo sneu voor hem.
Maar goed, het is gewoon niet mogelijk, en dat zal in de toekomst waarschijnlijk ook niet mogelijk zijn, en ik hoop dat hij dat later zal snappen.

Gast
Gast

Bericht  Susan zo 21 okt 2012 - 9:05

Ik ben ook enig kind en ik vind het soms wel jammer, maar het is niet dat ik er gruwelijk onder lijd, ik heb altijd een prima gezinsleven gehad en nog steeds heb ik het prima met mijn ouders en met de andere familie om mij heen. Een broer of zus hebben is nog geen garantie dat je samen gezellig opgroeit en later nog een hechte band met elkaar hebt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 21 okt 2012 - 9:06

Susan schreef:Een broer of zus hebben is nog geen garantie dat je samen gezellig opgroeit en later nog een hechte band met elkaar hebt.
Dat is zéker waar, mijn zus en ik hebben ook absoluut geen hechte band. Maar ik kan natuurlijk niet in de toekomst kijken, wie weet lijdt mijn zoon er straks wel echt onder, en dan.....als, als, als.

Gast
Gast

Bericht  Susan zo 21 okt 2012 - 9:10

Zelda schreef:
Dat is zéker waar, mijn zus en ik hebben ook absoluut geen hechte band. Maar ik kan natuurlijk niet in de toekomst kijken, wie weet lijdt mijn zoon er straks wel echt onder, en dan.....als, als, als.

Ja, maar dat soort dingen weet je nooit, zelfs als je zoon eronder lijdt, dan weet je nog niet of hij gelukkiger was geweest als hij wel een broer of zus had gehad. Misschien zou hij dat wel enorm gaan idealiseren. Ik heb ook een periode in mijn leven gehad waarin ik dat deed, waarin ik alleen de leuke kanten zag. In sommige gezinnen heeft het ook wel voornamelijk leuke kanten, maar die garantie heb je dus ook gewoon niet.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 21 okt 2012 - 9:12

Zelda schreef:
Susan schreef:Een broer of zus hebben is nog geen garantie dat je samen gezellig opgroeit en later nog een hechte band met elkaar hebt.

Je kunt niet in de toekomst kijken, wie weet zegt hij wel op zijn dertigste "ik zou liever een broer / zus van 8 jaar jonger willen hebben dan helemaal geen broer of zus". De leeftijd zou voor mij geen issue zijn. Als ze een jaar of vijftig zijn, valt dat verschil opeens niet meer zo op.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 21 okt 2012 - 9:16

Ach, dat kan toch altijd alle kanten op. Sommige kinderen gaan niet samen met hun broer of zus. Soms gaat het met weinig leeftijdsverschil heel goed, soms heel slecht. En ik ken mensen met een veel oudere broer of zus, en dat gaat ook soms goed en soms niet. Ik vond 2 jaar geleden leeftijd écht een argument om niét nog een kind te willen, nu denk ik' het kan alle kanten op'

Gast
Gast

Bericht  Thunder zo 21 okt 2012 - 9:17

Ja, ik heb ze ook en wat zou ik er graag gehoor aan geven. Maar helaas zullen we daar nog zeker een half jaar tot 9 maanden minimaal mee moeten wachten. En dan nog is het de vraag óf we er gehoor aan kunnen geven.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096

Bericht  Gast zo 21 okt 2012 - 9:18

Zelda schreef:
Shoesdontlie schreef:Dan heb je wel al oppas aan huis als ie wat ouder is Laughing...
Haha! Tussen mijn zus en mij zit 7 jaar verschil en ik heb dat als minder prettig ervaren.

Soms kan ik er wel om janken dat mijn zoontje enig kind zal blijven. Niet voor ons, maar voor hem. Hij zal nooit een broertje of zusje krijgen en dat vind ik soms zo sneu voor hem.
Maar goed, het is gewoon niet mogelijk, en dat zal in de toekomst waarschijnlijk ook niet mogelijk zijn, en ik hoop dat hij dat later zal snappen.

Waarom wil/kan je geen 2e kindje 'nemen' dan Zelda?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 21 okt 2012 - 9:18

Dat klopt, maar het 'probleem' is dat we de volgende jaren toch nog niet aan een kindje willen beginnen, en we vinden allebei het leeftijdsverschil dan gewoon te groot worden, als het wel kan. Ik zou het zelf ook niet eens willen. Maarja, we zullen wel zien, over een aantal jaar als hij ouder is, hoe hij er dan zelf tegenaan kijkt.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 21 okt 2012 - 9:19

Carrie schreef:

Sowieso omdat ik de eerste 4 jaar nog aan een studie vast zit, en we wonen nog in een appartement met maar 2 slaapkamers op de 3e verdieping waar we voorlopig nog niet weg kunnen. En wat andere dingen waardoor het gewoon écht niet verstandig is.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 21 okt 2012 - 9:20

Sorry shoesdontlie voor het vervuilen van je topic Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 21 okt 2012 - 9:21

Rataplan schreef:Ja, ik heb ze ook en wat zou ik er graag gehoor aan geven. Maar helaas zullen we daar nog zeker een half jaar tot 9 maanden minimaal mee moeten wachten. En dan nog is het de vraag óf we er gehoor aan kunnen geven.

Haha, ik wil er geen gehoor aan geven trouwens. We vinden het zo gewoon goed, we zijn gelukkig en compleet. Maar die "kriebels" zijn gewoon zó raar!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 21 okt 2012 - 9:24

Zelda schreef:
Carrie schreef:

Sowieso omdat ik de eerste 4 jaar nog aan een studie vast zit, en we wonen nog in een appartement met maar 2 slaapkamers op de 3e verdieping waar we voorlopig nog niet weg kunnen. En wat andere dingen waardoor het gewoon écht niet verstandig is.

Ok. Maar zeg nooit nooit, toch? Je weet niet hoe je leven er over 5 of 10 jaar uit ziet, je bent nog hartstikke jong.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 21 okt 2012 - 9:25

Nee, dat weet je inderdaad nooit, daar heb je gelijk in smile

Gast
Gast

Bericht  Susan zo 21 okt 2012 - 9:26

Ik vind persoonlijk een groot leeftijdsverschil geen argument vanuit het perspectief van het kind, maar misschien wel voor de ouders, dat je het lastig vindt om 'opnieuw' te beginnen als je eerste kind al erg groot is. Mijn ouders hebben jarenlang dolgraag een tweede gewild, maar op een gegeven moment kwam ik in de puberteit en toen wilden ze zelf niet meer. Terwijl ik toen nog best een broertje of zusje had gewild. Maar ik had uiteraard geen inspraak daarin.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Thunder zo 21 okt 2012 - 9:31

Shoesdontlie schreef:
Rataplan schreef:Ja, ik heb ze ook en wat zou ik er graag gehoor aan geven. Maar helaas zullen we daar nog zeker een half jaar tot 9 maanden minimaal mee moeten wachten. En dan nog is het de vraag óf we er gehoor aan kunnen geven.

Haha, ik wil er geen gehoor aan geven trouwens. We vinden het zo gewoon goed, we zijn gelukkig en compleet. Maar die "kriebels" zijn gewoon zó raar!

Nee, dat had ik gelezen idd Wink . Ik zou het nog liever vandaag dan morgen willen zeg maar. Dat wachten is lastig, maar noodzakelijk.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096

Bericht  Gast zo 21 okt 2012 - 9:32

Susan schreef:Ik vind persoonlijk een groot leeftijdsverschil geen argument vanuit het perspectief van het kind, maar misschien wel voor de ouders, dat je het lastig vindt om 'opnieuw' te beginnen als je eerste kind al erg groot is. Mijn ouders hebben jarenlang dolgraag een tweede gewild, maar op een gegeven moment kwam ik in de puberteit en toen wilden ze zelf niet meer. Terwijl ik toen nog best een broertje of zusje had gewild. Maar ik had uiteraard geen inspraak daarin.
Ik vind van wel, maar goed, ik heb het zelf meegemaakt en mijn vriend ook. Mijn zus is 7 jaar ouder en de broer van mijn vriend 9 jaar ouder, en dat hebben we allebei als minder fijn ervaren. Mijn zus was vreselijk jaloers toen ik geboren werd, tot het ziekelijke aan toe, erg vervelend voor haar en voor mijn ouders.

Gast
Gast

Zelda schreef:Sorry shoesdontlie voor het vervuilen van je topic Embarassed

Haha, is niet vervuilen maar aanvullen Laughing...

Gast
Gast

Shoesdontlie schreef:
Zelda schreef:Sorry shoesdontlie voor het vervuilen van je topic Embarassed

Haha, is niet vervuilen maar aanvullen Laughing...
Zo kun je het ook zien ja Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: