Pilstoppers, rammelende eierstokken en zwanger worden
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Pilstoppers, rammelende eierstokken en zwanger worden
Hee dames,
Wie wilt er gezellig meeschrijven over zwanger worden en alle spanningen er omheen?
Ikzelf ben 27, m'n vriend 29 en ben in april gestopt met de pil en gaan nu ronde 4 in. Toevallig ga ik morgen nog een testje doen voor de zekerheid. omdat mijn menstruatie niet echt op gang gekomen is en wat klachten heb. Ik reken er niet op maar toch even uitsluiten.
Dus wil je ervaringen delen en mee zwijmelen, kom maar op! Een nieuw topic voor nieuwkomers!
Wie wilt er gezellig meeschrijven over zwanger worden en alle spanningen er omheen?
Ikzelf ben 27, m'n vriend 29 en ben in april gestopt met de pil en gaan nu ronde 4 in. Toevallig ga ik morgen nog een testje doen voor de zekerheid. omdat mijn menstruatie niet echt op gang gekomen is en wat klachten heb. Ik reken er niet op maar toch even uitsluiten.
Dus wil je ervaringen delen en mee zwijmelen, kom maar op! Een nieuw topic voor nieuwkomers!
Naam | leeftijd | gestopt sinds | baby nmr? | nod? | Bijzonderheden |
Dominoo | 27 | april '12 | 1 | 31 aug | |
Dominoo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 34
Punten : 66
Registratiedatum : 05-12-10
Re: Pilstoppers, rammelende eierstokken en zwanger worden
Er bestaat al zo'n soort topic namelijk Voor een kindje 2012
Schrijf daar mee zou ik zeggen!
Gast- Gast
Razz_ schreef:Er bestaat al zo'n soort topic namelijk Voor een kindje 2012
Ik dacht misschien is een nieuw topic leuk voor de nieuwkomers.
Om meteen vanaf het begin mee te schrijven.
Dominoo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 34
Punten : 66
Registratiedatum : 05-12-10
Oh maar iedere nieuweling is daar welkom hoor. Dat gaat allemaal in een moeite door
Gast- Gast
is er ook een topic over meiden die zwanger willen worden maar het nog niet mogelijk is qua materiële dingen als baan, huis etc? Ik ben al op zoek geweest en dacht hem hier te hebben gevonden, maar helaas.
Stokstaartje- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 536
Registratiedatum : 16-08-12
Ik vind het juist wel leuk dat iedereen hier gewoon in hetzelfde topic kan. Op het Vivaforum heb je allemaal van die besloten topics met idiote titels als 'Plonkende tuinkabouters breien met slijmdraden' en 'Dreumesjes hollen, grote Daan laat er een baby uitrollen'.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
ik vind het best moeilijk om te lezen (en in mijn omgeving om te zien) dat mensen al zwanger zijn en ik niet.
Ook vind ik het een verschil van onderwerp. Mensen die al echt in de ronde zitten om zwanger te worden dus als gestopt zijn met anticonceptie en mensen die graag zwanger willen worden, maar die "mogelijkheid" nog niet hebben omdat zij nog niet vind dat zij aan alle eisen voldoet die zij heeft om aan kinderen te beginnen.
Volg je de zin nog
Ook vind ik het een verschil van onderwerp. Mensen die al echt in de ronde zitten om zwanger te worden dus als gestopt zijn met anticonceptie en mensen die graag zwanger willen worden, maar die "mogelijkheid" nog niet hebben omdat zij nog niet vind dat zij aan alle eisen voldoet die zij heeft om aan kinderen te beginnen.
Volg je de zin nog
Stokstaartje- Prater
Even negatief gesteld hoor: maar als die nieuwkomers niet snel zwanger worden zijn dat op een gegeven moment ook meiden die er langer over doen he? En dan heb je eigenlijk twee 'voor een kindje' topics. Lijkt me ook wat onnodig. Je bent hartstikke welkom in het bestaande topic!
@Stokstaartje: lijkt me lastig voor je, dat het nog niet kan Ik had zelf trouwens ook geen goede baan en geen geschikt huis, maar dat is allemaal goedgekomen. Dat terzijde. Je kunt proberen zelf een topic te openen en kijken hoeveel reacties je krijgt. Toch?
@Stokstaartje: lijkt me lastig voor je, dat het nog niet kan Ik had zelf trouwens ook geen goede baan en geen geschikt huis, maar dat is allemaal goedgekomen. Dat terzijde. Je kunt proberen zelf een topic te openen en kijken hoeveel reacties je krijgt. Toch?
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Ik vind het verschrikkelijk dat het nog niet kan Toevallig heb ik net ondertussen een topic geopend
Stokstaartje- Prater
Je kunt gewoon meeschrijven in het voor een kindje 2012 topic hoor! Ik ben daar ook in geloof ik mei als 'nieuwkomer' begonnen en er gewoon tussen gerold. Mensen die zwanger raken verdwijnen langzaam uit het topic, en mensen die net beginnen komen erbij.
Aardbei- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12
En al reacties zie ik!Stokstaartje schreef:Ik vind het verschrikkelijk dat het nog niet kan Toevallig heb ik net ondertussen een topic geopend
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Jaaa in no time een aantal reacties
Stokstaartje- Prater
Soortgelijke onderwerpen
» Rammelende eierstokken.