Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Last van eierstokken, iemand ervaring?

Ga naar beneden

Last van eierstokken, iemand ervaring? Empty Last van eierstokken, iemand ervaring?

Bericht  Engeltje23 do 23 jun 2011 - 10:59

Ik heb sinds een ong. 7 maanden last van mijn eierstokken, een beetje een drukkend, stekend gevoel. Het was (toen) niet cyclusgebonden. Ik had er echt nog nooit last van gehad, ik slik al jaren de pil. (Microgynon) Ik moest overstappen op de merkloze, maar na twee strippen heb ik Microgynon weer teruggevraagd. Ik dacht dat het hier aan lag.

Ik bleef last krijgen en ben naar de dokter gegaan. Die heeft me doorverwezen, er is een echo gemaakt, daar was niks geks op te zien.

Nu ben ik ongesteld, en heb ik weer last van mijn eierstok (vooral rechtse). Het is een heel ander gevoel dan gewone ongesteldheidskrampen, want dat voel ik in mijn baarmoeder. Herkent iemand dit of heeft iemand een idee waar dit aan zou kunnen liggen? Of ligt het gewoon aan mijn menstruatie en moet ik me geen zorgen maken.
Engeltje23
Engeltje23
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 28
Punten : 30
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Last van eierstokken, iemand ervaring? Empty Re: Last van eierstokken, iemand ervaring?

Bericht  Gast do 23 jun 2011 - 11:02

Als er niks geks op de echo te zien was en je hebt het vooral met je menstruatie, zou ik er vanuit gaan dat het niet je eierstokken zijn. Rond de eisprong kun je daar nog wel eens wat voelen omdat het zakje rondom de eicel wel twee centimeter groot kan worden. Maar met je menstruatie gebeurt er niet zozeer iets in je eierstokken. Ik denk dat het toch gewoon je baarmoeder moet zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum