Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Rijlessen betalen in natura!

+6
Susan
CCC
Slakje
Toet
Raindrop
Caribbeanlover
10 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Rijlessen betalen in natura! - Pagina 2 Empty Re: Rijlessen betalen in natura!

Bericht  Poubelle zo 21 okt 2012 - 9:28

Ik vind dit niet echt kunnen..

Mij is ook weleens iets aangeboden voor sex, dat werd niet met zoveel woorden gezegd maar het was wel duidelijk.
Ik heb er vriendelijk voor bedankt.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Rijlessen betalen in natura! - Pagina 2 Empty Re: Rijlessen betalen in natura!

Bericht  Angela_1986 zo 21 okt 2012 - 9:42

Ik zeg inderdaad ook niet dat je het niet raar mag vinden, sterker nog, ik vind het zelf ook raar en het zou niet bij me opgekomen zijn om zo m'n rijbewijs te halen (of m'n auto te betalen, de boodschappen of wat dan ook). En ik vind het inderdaad ook niet bepaald professioneel van, in dit geval, de rijschoolhouders. Maar ja, ze krijgen een aanbod en kunnen zelf bepalen of ze daar op in gaan of niet.

Dat mensen zich op de een of andere manier onder druk gezet kunnen voelen of in de verleiding komen om zo iets te doen wat ze zich eigenlijk niet kunnen permitteren, daar kan ik me persoonlijk weinig bij voorstellen maar ik geloof dat dit bij mensen inderdaad zo kan werken. Alleen denk ik niet dat je dat kan voorkomen, als ze zich niet in een bepaalde mate verplicht voelen tot betaling in natura dan wel ergens anders tot... Er zijn ook mensen die te pas en te onpas geld lenen om zo de dingen te kunnen doen die ze graag willen maar die ze zich eigenlijk niet kunnen veroorloven, met alle gevolgen van dien. Of mensen die zwart gaan werken, zich laten omkopen of een niet al te legaal handeltje beginnen. Ook allemaal niet goed! Maar toch gebeurt het...
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Rijlessen betalen in natura! - Pagina 2 Empty Re: Rijlessen betalen in natura!

Bericht  Gast zo 21 okt 2012 - 10:02

Susan heeft wel gelijk. Voor meel mannen is sex nou eenmaal niet gratis en voor het oprapen. Vrouwen hebben het véél makkelijker. Als vrouw heb je het makkelijker wat dat betreft. Seks is voor mij wel degelijk bijzonder. En dat doe ik dus dus ook niet zomaar met iedereen. Zeker niet in ruil voor iets. En aanbod genoeg van mannen die wel willen. Maar véél mannen hebben die luxepositie niet. Voor mannen is seks nou eenmaal een stuk schaarser. Dus dan is het gewoon een kwestie van vraag en aanbod denk ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rijlessen betalen in natura! - Pagina 2 Empty Re: Rijlessen betalen in natura!

Bericht  Caribbeanlover zo 21 okt 2012 - 19:45

luisa schreef:Ik vind het anders verre van professioneel.

Idd. Laten we Alberto Stegeman erop afsturen Rijlessen betalen in natura! - Pagina 2 1578173417

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Rijlessen betalen in natura! - Pagina 2 Empty Re: Rijlessen betalen in natura!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum