Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+41
Shopaholic
Mida4you
maiadebij
slaatje
firda
nillis
Annie24
Twellie
Jasmine
Weegschaal
Parel
Muurvlindertje
Limburg85
Loes263
nenaa
Annemie
Pien
Filoria
Inge
Linnie1985
L!ND@
SleepingBeauty
Snoes
Nana
ShallY
Silver
Aardbei
Amber-
Joli86
Lejow
Sazzle
Stitch
boekenwurm83
sabje
Annemoontje
Samantha
Jade
Muppetje
vlinder-2011
mezzoforte
lobster
45 plaatsers

Pagina 27 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 27 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  slaatje zo 9 dec 2012 - 0:45

Aardbei schreef:Pfffffff ik kon het natuurlijk weer eens niet laten om vandaag al te testen, terwijl het eigenlijk dinsdag pas kan.
En er si iets heeeeeeel lichts te zien, maar bijna niet te zien.
Had ik nou maar gewacht tot dinsdag Sad

Maar ook al is het heel licht, een streep is een streep :-)
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Aardbei zo 9 dec 2012 - 1:24

slaatje schreef:
Aardbei schreef:Pfffffff ik kon het natuurlijk weer eens niet laten om vandaag al te testen, terwijl het eigenlijk dinsdag pas kan.

Ja maar hij is zoooo licht dat ik me bijna afvraag of ik het me verbeeld Wink
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Bericht  slaatje zo 9 dec 2012 - 1:28

Aardbei schreef:
slaatje schreef:

Dan weet je wat je morgenochtend te doen staat. Ik zal mijn duimen laten draaien voor je
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160

Bericht  Aardbei zo 9 dec 2012 - 1:36

slaatje schreef:
Aardbei schreef:
slaatje schreef:

Dan weet je wat je morgenochtend te doen staat. Ik zal mijn duimen laten draaien voor je

Thanks! Ik ga het trouwens pas dinsdag doen want ik heb geen test meer en zo lang kan ik het ook niet ophouden, om eerst nog even naar het kruidvat te gaan Wink
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Bericht  nillis zo 9 dec 2012 - 6:39

@ aardbei, wat ontzettend spannend. Mijn duimen draaien.

@ Stitch, wat ontzettend klote. Je hoopt toch dat het goed gaat en dan uitgerekend vandaag. Heel veel sterkte en ik zou nog wel even de gyn bellen om te vragen of je sneller een echo moet hebben om te kijken of alles ook weg is.

@ Linnie, hoe is het bij jou?

@ weegschaal, hoe gaat het nu bij jou?

@ Inge, wat balen dat je nog steeds niet ongesteld bent geworden. Hopelijk komt het snel.

@ all, nou had gisteren en eergisteren toch een positieve test, komt er vandaag weer een 2e streep te staan. Wel iets minder duidelijk, maar wel een duidelijke streep. Snap er niets meer van. Zal deze week wel heel vruchtbaar zijn en hopelijk komt er morgen geen 2e streep te staan.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992

Bericht  Inge zo 9 dec 2012 - 7:13

Stitch dikke knuffel voor jou!

Aardbei ik duim heel hard :-) ik hoop het zo voor jullie
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  firda zo 9 dec 2012 - 7:14

Aarbei ook ik ga duimen voor jullie!

firda
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 148
Punten : 176
Registratiedatum : 03-04-11

Bericht  Linnie1985 zo 9 dec 2012 - 7:20

nillis schreef:@ aardbei, wat ontzettend spannend. Mijn duimen draaien.

@ Stitch, wat ontzettend klote. Je hoopt toch dat het goed gaat en dan uitgerekend vandaag. Heel veel sterkte en ik zou nog wel even de gyn bellen om te vragen of je sneller een echo moet hebben om te kijken of alles ook weg is.

@ Linnie, hoe is het bij jou?

@ weegschaal, hoe gaat het nu bij jou?

@ Inge, wat balen dat je nog steeds niet ongesteld bent geworden. Hopelijk komt het snel.

@ all, nou had gisteren en eergisteren toch een positieve test, komt er vandaag weer een 2e streep te staan. Wel iets minder duidelijk, maar wel een duidelijke streep. Snap er niets meer van. Zal deze week wel heel vruchtbaar zijn en hopelijk komt er morgen geen 2e streep te staan.

Lief dat je ernaar vraagt Very Happy. Zit vandaag op dag 18, dus nog 8 tot 10 dagen te gaan. Wel heb ik sinds 3 dagen wat rare steekjes in mijn onderbuik links en rechts, en heb sinds vanavond ineens last van mijn zij. Morgen nog een lekker dagje vrij, dus kan ik nog even rustig aan doen.

Haha, ik heb tot nu toe maar 1x een positieve ovu-test gehad, hoop voor je dat het idd niet zo is.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248

Bericht  ShallY zo 9 dec 2012 - 10:36

hoi meiden,

@ Aardbei: spannend hoor!! Ik duim voor je!

@ Deugniet: knuffel voor jou! Wat klote dat je pcos hebt. Ik snap goed dat je je even terug trekt van het forum. Succes met alles en hopelijk mag je snel zwanger zijn. Gelukkig zijn er toch veel mogelijkheden om toch zwanger te kunnen worden met pcos. Nogmaals heel veel succes!!

@ Stitch: nogmaals heel veel sterkte!! Hoe gaat het met je?stomme vraag natuurlijk

@ Just me: ook jij hele dikke knuffel!!

@Inge: inmiddels al ongesteld geworden?

Het zit allemaal niet zo mee hier in dit topic..

Ik probeer weer een beetje mee te gaan schrijven, mijn ongeduld is weer een beetje gezakt nu ik vorige week bij de internist ben geweest en weet waar ik aan toe ben. Hier nog steeds geen ongesteldheid te bekennen helaas maar wel al weken een rommelige buik dus denk dat het niet lang meer gaat duren! Ook weer veel stress en emotie dit weekend (zie topic bij persoonlijk) dus dat werkt ook niet echt mee.

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499

Bericht  Inge zo 9 dec 2012 - 11:01

Nee nog steeds niet :-( Vandaag nog even met mijn moeder over gesproken en die gaf aan dat ik maar even langs de dokter moest gaan. Maar ik wacht de 3 maanden nog even af en dat is in januari.
Voor de zekerheid ga ik komende week nog wel weer even een testje doen, maar goed ga er niet vanuit dat ik zwanger ben, die kans is wel erg klein

Shally hug
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  ShallY zo 9 dec 2012 - 11:20

Test je wel regelmatig inge?
Het kan wel wat langer duren voordat je weer een cyclus heb maar het kan natuurlijk geen kwaad om langs de huisarts te gaan.kijken wat die zegt.

ShallY
Prater
Prater

Bericht  Inge zo 9 dec 2012 - 11:26

Ja heb al wel een keer eerder getest voor de zekerheid. Niet dat ik denk dat ik zwanger ben, maar meer omdat ik niet ongesteld word en dan denk, voor de zekerheid even testen omdat uit te kunnen sluiten.
Ja idd het kan wel even duren, maar toch spookt er dan nog van alles door mijn hoofd. Dus ik wacht nog even tot half januari en dan langs de huisarts.
Of even denken hoor, ik ben 2 oktober ongesteld geworden (na het stoppen van mijn pil) en dus zou ik eind oktober, begin november ongesteld moeten worden bij een regelmatige cyclus. Dus dan zit ik in februari aan de 3 maanden.
even geteld, zit nu op dag 69
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  ShallY zo 9 dec 2012 - 11:31

Dat doe ik ook hoor wbt het testen.gewoon voor de zekerheid.
En gelijk heb je hoor dat je naar de huisarts gaat voor je eigen gerustelling.Ze kunnen allemaal wel zeggn afwachten enz maar er spookt van alles door je hoofd.

ShallY
Prater
Prater

Bericht  Aardbei zo 9 dec 2012 - 21:33

Nillis: Gek hoor, van die testen. Ik heb dat helemaal niet zo gehad. Hopen dat je vandaag een beetje duidelijkheid krijgt door je test.

Firda: Thanks!

Inge: Dank je! Ik zou zeker naar de huisarts gaan hoor. Het is wel heel gek dat het zo lang duurt. Je kunt ook bij een verloskundigenpraktijk in de buurt naar een kinderwensspreekuur gaan en eerst eens kijken wat zij ervan zeggen. Ik zat toen ook heel erg te twijfelen om naar de huisarts te gaan, moest ik niet nog iets langer wachten? Toen ben ik naar dat spreekuur gegaan (sowieso niet alleen vanwege dat maar het leek me ook wel leuk) en zij heeft me meteen doorverwezen naar de gynaecoloog voor onderzoeken.

Shally: Ik heb niet gelezen wat er allemaal was dit weekend, maar zo te horen kun je wel een hug gebruiken

Stitch: Hoe gaat het met je meis?
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Bericht  nillis zo 9 dec 2012 - 21:43

@ Inge, ik zou dat kinderwensspreekuur ook overwegen. heb er zelf geen ervaring mee, maar hoor er wel positieve verhalen over.

@ Aardbei, hoe gaat het ie, kun je je nog inhouden. Ik doe al maanden ovutesten en heb dit dus ook nog nooit gehad. Ben benieuwd wat de test vandaag doet en anders open ik er wel even een topic over of anderen dit ook hebben gehad. We hebben in ieder geval genoeg seks deze week gehad, dus hopelijk was mijn ei wel deze week.

@ Stitch, hoe gaat het bij jou?

@ Linnie, je had al een positieve ovu test gehad toch? op welke dag? en wanneer is nu je nod? Trouwens de keren dat ik zwanger was had ik juist weinig klachten en verwachtte ik geen zwangerschap. Ik let dus zelf totaal niet meer op steekjes of iets dergelijks, want dan maak ik mezelf alleen maar gek.

@ all, hier weinig bijzonderheden. Zal straks tegen 11.00 uur weer gaan testen en hopelijk is de test dan lichter. Anders weet ik het ook niet meer. Zwanger kan ik niet zijn, want daarvoor ben ik 20 nov. teveel ongesteld geweest. We wachten maar af. Ben lekker 2 dagen vrij, dus ga ik van genieten. De kerstspullen zijn klaar en de schoonmaakster komt morgen, dus kan lekker relaxen. Moet alleen woensdag de hele dag training geven en die moet ik wel voorbereiden, maar dat doe ik als T in bed ligt.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992

Bericht  Linnie1985 zo 9 dec 2012 - 22:49

Ik had op dag 10 een positieve ovulatietest, en als ik de beschrijving mag geloven moet ik op dag 26 ongesteld worden. En dat is over 7 dagen. Maar aangezien mijn cyclus nogal schommelt, weet ik het niet helemaal zeker. As vrijdag heb ik ook een afspraak in het ziekenhuis staan bij de gyn.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Bericht  Inge zo 9 dec 2012 - 23:24

dank jullie voor de tip, daar had ik nog nooit van gehoord. Ik ga eens zoeken / informeren deze week wanneer dat hier is :-)
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Stitch zo 9 dec 2012 - 23:30

All, bedankt voor jullie knuffels!

Aardbei, idd, een streep is een streep, dus hier alvast een voorzichtige felicitatie!

Nillis, ik heb geen verstand van ovulatietesten, dus kan je niet helpen. Hopelijk is de teststreep vandaag idd lichter of weg!

Shally, even een knuffel voor jou! hug Het zit jullie ook niet echt mee. Hopelijk zet je ongesteldheid nu wel snel door.

Inge, ik zou de huisarts gewoon even bellen, dan geven ze je vast wel advies of je langs moet komen of nog even af moet wachten.

Linnie, ik ga voor je duimen!

All, Hoefde gelukkig vandaag niet te werken. Heb ontzettend veel last van mijn onderrug en buik. Zo erg dat ik niet eens rechtop kan staan. Zit (nou ja, het is meer hangen) nu op de bank met een goed warme kruik en veel pijnstillers. Heb ook best veel bloedverlies, veel meer als bij een ongesteldheid, moet echt minimaal om de 2 uur naar de wc. Kijken of ik me vanmiddag iets beter voel, want moet nog even langs het ziekenhuis. Moest oorspronkelijk op de 3e dag van mijn menstruatie bloed laten prikken, dus loop ook even langs op de poli om te vragen of dit nu ook nog steeds moet, en of ze ook op dezelfde dingen moeten prikken. Verder wil ik ook vragen of ze een direct telefoonnummer hebben wat ik evt kan bellen met vragen, want dat *****wijf van van de week wil ik echt niet meer aan de telefoon krijgen.

Voor de meiden hier die ook een miskraam hebben gehad, hoelang hadden jullie last van erge krampen, en wanneer nam he bloedverlies weer wat af?

Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Bericht  Filoria zo 9 dec 2012 - 23:48

Je hebt een heel vroege miskraam nu toch? Heb je voor de zekerheid de dokter/verloskundige al gebeld over die krampen? Ik zou het niet vertrouwen.

Hier duurde het ergste bloedverlies een dag of 5, daarna nog een paar dagen een beetje bloedverlies. Krampen heb ik maar een paar uurtjes gehad. Die leken op ongesteldheidskrampen / weeën: ze kwamen als golven en echt zo'n zeurderige pijn. Wat ik van jou begrijp doet bewegen ook pijn, ik weet niet of dat normaal is. Ik was een stuk verder in de zwangerschap dan jij, maar zoveel pijn deed het echt niet bij mij.

Veel sterkte nog meid voor een kindje 2012 - Pagina 27 699888
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Linnie1985 zo 9 dec 2012 - 23:48

Stitch schreef:All, bedankt voor jullie knuffels!

Aardbei, idd, een streep is een streep, dus hier alvast een voorzichtige felicitatie!

Nillis, ik heb geen verstand van ovulatietesten, dus kan je niet helpen. Hopelijk is de teststreep vandaag idd lichter of weg!

Shally, even een knuffel voor jou! hug Het zit jullie ook niet echt mee. Hopelijk zet je ongesteldheid nu wel snel door.

Inge, ik zou de huisarts gewoon even bellen, dan geven ze je vast wel advies of je langs moet komen of nog even af moet wachten.

Linnie, ik ga voor je duimen!

All, Hoefde gelukkig vandaag niet te werken. Heb ontzettend veel last van mijn onderrug en buik. Zo erg dat ik niet eens rechtop kan staan. Zit (nou ja, het is meer hangen) nu op de bank met een goed warme kruik en veel pijnstillers. Heb ook best veel bloedverlies, veel meer als bij een ongesteldheid, moet echt minimaal om de 2 uur naar de wc. Kijken of ik me vanmiddag iets beter voel, want moet nog even langs het ziekenhuis. Moest oorspronkelijk op de 3e dag van mijn menstruatie bloed laten prikken, dus loop ook even langs op de poli om te vragen of dit nu ook nog steeds moet, en of ze ook op dezelfde dingen moeten prikken. Verder wil ik ook vragen of ze een direct telefoonnummer hebben wat ik evt kan bellen met vragen, want dat *****wijf van van de week wil ik echt niet meer aan de telefoon krijgen.

Voor de meiden hier die ook een miskraam hebben gehad, hoelang hadden jullie last van erge krampen, en wanneer nam he bloedverlies weer wat af?

Vind het echt kut voor je!
Ik had alleen krampen toen ik van die pillen had gekregen om het op te wekken, verder niet eigenlijk. Na mijn curretage ook niet, ik voelde me na de curretage hartstikke goed. Voelde me natuurlijk wel hartstikke verdrietig dat ik "leeg" was. Ik moest wel eerst wat eten, drinken en plassen voor ik naar huis mocht, nou dat eten ging er wel in, aangezien je nuchter daar moest komen.

Tuurlijk denk ik er wel vaak nog aan van, goh ik had nu met n mooie buik kunnen rond lopen. Maja het is niet anders, en hoop dat het deze ronde raak is.

Hoop ook voor jou dat je snel weer zwanger bent!
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Bericht  Stitch ma 10 dec 2012 - 0:11

Filoria, was idd nog maar heel kort, 3 dagen na de test was het echt mis. Maar ik heb normaal ook hele heftige menstruaties, dus op zich verbaasd het me niet echt dat ik nu zoveel last ervan hebt. Maar ben er nu ook wel weer een beetje klaar mee laughcry

Loop straks sowieso langs bij de gyn, als het hun heel vreemd in de oren klinkt dan zullen ze vast wel verder kijken neem ik aan? Al maak ik me er niet echt zorgen om, meer dat ik het heel vervelend vind dat ik nu niks kan doen. Ook voor mijn vriend, heeft ie heel de dag gewerkt, kan die nog alles gaan doen Embarassed

Ben op zich wel blij dat het nu mis is gegaan, en niet pas over een paar weken. Heb nu volgende week donderdag sowieso de afspraak bij de gyn nog staan, en hoef dus niet lang te wachten om daar terecht te kunnen. Het stomme is dat ik niet eens heel erg verdrietig ben ofzo, net alsof ik nooit die positieve test heb gehad. Waarschijnlijk komt het nog wel, maar op dit moment voel ik nog helemaal niks. Is dat raar?
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Bericht  Filoria ma 10 dec 2012 - 0:18

Als je tijdens menstruaties ook veel last hebt kan ik me voorstellen dat je nu niet bezorgd bent. De gyn kan je er vast meer over vertellen inderdaad.

En het huishouden is wel het laatste waar je je nu druk om hoeft te maken toch? Je hebt het lichamelijk echt even zwaar nu. Dat je je mentaal nog goed voelt is helemaal niet raar. Laat het allemaal maar gewoon op je afkomen, je hoeft niks voor een kindje 2012 - Pagina 27 561177
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Aardbei ma 10 dec 2012 - 0:47

voor een kindje 2012 - Pagina 27 Foto-AKD3KJ4E-D

Tuurlijk kon ik niet wachten tot morgen en heb ik er vandaag nog een gedaan.
Dit is na 7 minuten, niet na 5, maakt dat uit?
Dit is een streepje, toch? Of is het te licht?

Laatst aangepast door Aardbei op ma 10 dec 2012 - 1:09; in totaal 1 keer bewerkt
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Bericht  Aardbei ma 10 dec 2012 - 0:48

Wow veel te groot, hoe krijg ik hem kleiner?
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Bericht  Linnie1985 ma 10 dec 2012 - 0:49

Aardbei schreef:Wow veel te groot, hoe krijg ik hem kleiner?

Hier weet ik het niet, maar bij photobucket als je m geupload heb kan je hem erna kleiner maken. Daar doe ik het altijd.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud