Krijtbord Ikea
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Krijtbord Ikea
Jaja, nog een vraagje m.b.t. cadeau's.
We willen H. een krijtbord geven voor Sinterklaas.
Nu zie ik die van de Ikea alleen staat daar niks bij over de achterkant. Als ik op MP kijk staan er daar op van de Ikea met een whiteboard aan de achterkant. Is dat ook magnetisch?
Iemand van jullie die dat bord heeft toevallig?
We willen H. een krijtbord geven voor Sinterklaas.
Nu zie ik die van de Ikea alleen staat daar niks bij over de achterkant. Als ik op MP kijk staan er daar op van de Ikea met een whiteboard aan de achterkant. Is dat ook magnetisch?
Iemand van jullie die dat bord heeft toevallig?
Gast- Gast
Re: Krijtbord Ikea
Een vriendinnetje van R heeft het, maar volgens mij is het niet magnetisch... Het is idd een whiteboard trouwens.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Heb hem gelijk even voor je getest, maar hij is niet magnetisch helaas.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Jammer, dan ga ik op zoek naar iets anders.
Ze is zo bezig met letters en cijfers dat ik die er bij wil kopen zodat ze die er op kan doen.
Dan gaat de zoektocht verder....
Bedankt!
Ze is zo bezig met letters en cijfers dat ik die er bij wil kopen zodat ze die er op kan doen.
Dan gaat de zoektocht verder....
Bedankt!
Gast- Gast
Wij hebben hem ook.
Ik dacht dat je aan de ene kant kan krijten en aan de andere kant kun je er papier overheen doen en dan daarop tekenen. Ze verkopen daar ook van die grote rollen papier.
Ik dacht dat je aan de ene kant kan krijten en aan de andere kant kun je er papier overheen doen en dan daarop tekenen. Ze verkopen daar ook van die grote rollen papier.
meisje- Prater
- Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10
Ja, maar ik wil graag een magnetische.
Althans, ene kant krijt en andere kant magnetisch.
Althans, ene kant krijt en andere kant magnetisch.
Gast- Gast
Wij hebben er een aantal jaar geleden eentje gekocht en die is niet magnetisch, maar het staat me bij dat ze tegenwoordig wel magnetisch zijn. Maar goed, misschien zit ik ernaast. Dat soort tekenborden hebben ze trouwens ook wel bij van die houten speelgoedwinkels.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: