Paneelgordijnen Ikea
Pagina 1 van 1
Paneelgordijnen Ikea
Wie heeft er paneelgordijnen van Ikea? En welke rails heb je erbij? Ik zie namelijk dat je het kvartal systeem hebt, maar je hebt er ook een die simpeler en goedkoper is. De division. Daar naai je de gordijnen op vast.
Iemand die die rails heeft en bevalt het?
Iemand die die rails heeft en bevalt het?
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Re: Paneelgordijnen Ikea
Wij hebben dat klik systeem en dat is echt waardeloos.
Althans, dat vind ik...
Je moet de gordijnen nog op maat knippen en dan proberen om recht op die plakstrips onderaan te krijgen.
Hier hangt het allemaal schots en scheef en komt er iets anders.
Bovendien zijn de zijkanten niet of nauwelijks afgewerkt (in elk geval bij de panelen die wij hebben) waardoor er draden en rafels aan komen.
Althans, dat vind ik...
Je moet de gordijnen nog op maat knippen en dan proberen om recht op die plakstrips onderaan te krijgen.
Hier hangt het allemaal schots en scheef en komt er iets anders.
Bovendien zijn de zijkanten niet of nauwelijks afgewerkt (in elk geval bij de panelen die wij hebben) waardoor er draden en rafels aan komen.
Gast- Gast
Bedankt voor je reactie. Gister in between gordijnen gekocht. Ik zag de panelen toch ook niet zitten.
Puggle- Ratel
Puggle schreef:Bedankt voor je reactie. Gister in between gordijnen gekocht. Ik zag de panelen toch ook niet zitten.
In between wil ik ook graag, dat zijn toch die rolgordijnen/vouwgordijnen die je van boven ook naar beneden kunt laten zakken Waar heb jij ze gekocht?
Gast- Gast
Carrie schreef:Puggle schreef:Bedankt voor je reactie. Gister in between gordijnen gekocht. Ik zag de panelen toch ook niet zitten.
In between wil ik ook graag, dat zijn toch die rolgordijnen/vouwgordijnen die je van boven ook naar beneden kunt laten zakken Waar heb jij ze gekocht?
Nee het zijn gewoon gordijnen. Dus geen dikke over gordijnen en geen vitrage, het zi ertussen in. Wat jij bedoelt heb ik voor het keuken raam en heb ik bij de jysk gekocht.
Puggle- Ratel
Puggle schreef:Carrie schreef:Puggle schreef:Bedankt voor je reactie. Gister in between gordijnen gekocht. Ik zag de panelen toch ook niet zitten.
Nee het zijn gewoon gordijnen. Dus geen dikke over gordijnen en geen vitrage, het zi ertussen in. Wat jij bedoelt heb ik voor het keuken raam en heb ik bij de jysk gekocht.
Maar hoe heten die dan, die ik bedoel?
Gast- Gast
Carrie schreef:Puggle schreef:Carrie schreef:Puggle schreef:Bedankt voor je reactie. Gister in between gordijnen gekocht. Ik zag de panelen toch ook niet zitten.
Maar hoe heten die dan, die ik bedoel?
Jij bedoelt denk ik plisse gordijnen
Gast- Gast
Dat heet een duo rolgordijn.
Puggle- Ratel
Ja ik bedoel die van Punk'd tnx!
Zijn die duurder dan normale rolgordijnen dat jij weet?
Zijn die duurder dan normale rolgordijnen dat jij weet?
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Paneelgordijnen, Ikea ervaringen?
» paneelgordijnen
» Tegenhanger Ikea
» Ikea pax kast
» Help, Ikea bed wit maken?
» paneelgordijnen
» Tegenhanger Ikea
» Ikea pax kast
» Help, Ikea bed wit maken?
Pagina 1 van 1