Anti-tienermoeder-facebookpagina
+4
Aggi
Aimee
Rovine
Ilargi
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Anti-tienermoeder-facebookpagina
www.facebook.com/IHateTeenMoms
Deze dook ineens in mijn timeline op omdat één van m'n fb-vrienden erop gereageerd had.
Nu ben ik tot op zekere hoogte het er wel mee eens dat tieners nog niet de verantwoordelijkheid kunnen dragen voor een kind, maar de manier waarop er op deze pagina's over tienermoeders wordt gesproken, als een parasiet dat uitgebannen moet worden, zo neerbuigend (zag zelfs een status gericht aan een specifiek persoon dat ze haar kind maar moest opgeven en naar een gesticht moest gaan), dat gaat in mijn ogen echt véél en veel te ver.
Ik weet niet zo goed wat ik met dit topic wil, maar ik krijg gewoon last van plaatsvervangende schaamte. Dat mensen zó verschrikkelijk hard, intolerant en respectloos kunnen zijn...
Deze dook ineens in mijn timeline op omdat één van m'n fb-vrienden erop gereageerd had.
Nu ben ik tot op zekere hoogte het er wel mee eens dat tieners nog niet de verantwoordelijkheid kunnen dragen voor een kind, maar de manier waarop er op deze pagina's over tienermoeders wordt gesproken, als een parasiet dat uitgebannen moet worden, zo neerbuigend (zag zelfs een status gericht aan een specifiek persoon dat ze haar kind maar moest opgeven en naar een gesticht moest gaan), dat gaat in mijn ogen echt véél en veel te ver.
Ik weet niet zo goed wat ik met dit topic wil, maar ik krijg gewoon last van plaatsvervangende schaamte. Dat mensen zó verschrikkelijk hard, intolerant en respectloos kunnen zijn...
Laatst aangepast door Maple op za 20 okt 2012 - 7:00; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Re: Anti-tienermoeder-facebookpagina
Ik heb 3 berichtjes gelezen en hem toen snel weggeslikt. Kan echt heel slecht tegen dat soort dingen. Laat iedereen lekker zijn eigen leven leiden zoals ze het zelf willen!
Ilargi- Prater
- Aantal berichten : 777
Punten : 823
Registratiedatum : 18-11-10
Één van de reacties op de bewuste status die ik hierboven aanhaalde: de persoon genoemd in de status moet maar bleek gaan drinken. Echt...
Gast- Gast
Volgens mij gewoon een trollende puber.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Ik kan het niet eens serieus nemen.
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Ik heb er ook over nagedacht om een topic hier over te openen. Ik was best geschokt door sommige uitspraken, ook al moet ik zo'n persoon niet serieus nemen.
Gast- Gast
Dat zoiets zomaar kan... mja krijg de laatste tijd toch al een raar beeld van dat hele facebook... vond het eerst leuk maar wat er allemaal voor opschudding van kan komen... pff
Aggi- Prater
- Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10
Ja, inderdaad... Het valt mij ook op dat de meeste heftige uitspraken ook door jongeren gedaan zijn, ik snap niet zo dat die jongeren vinden dat je op hun leeftijd de verantwoordelijkheid voor een kind nog niet kunt dragen (oke, ni veel gevallen mee eens), maar het vervolgens we gerechtvaardigd vinden om dergelijke uitspraken te doen over leeftijdsgenoten die het ouderschap heus niet allemaal als rozengeur en maneschijn ervaren en er 9 van de 10x ook nooit bewust voor gekozen hebben.Zelda schreef:Ik heb er ook over nagedacht om een topic hier over te openen. Ik was best geschokt door sommige uitspraken, ook al moet ik zo'n persoon niet serieus nemen.
Gast- Gast
Ik heb hem gerapporteerd, wat belachelijk dit zeg. En dat er zoveel mensen reageren/liken.. Bizar.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Ik word hier echt altijd zo ontzettend boos van.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Antibes schreef:Ik heb hem gerapporteerd, wat belachelijk dit zeg. En dat er zoveel mensen reageren/liken.. Bizar.
+1.
Na een aantal berichten te hebben gelezen, heb ik 'm ook gerapporteerd. Te gek voor woorden..
ProudMom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 425
Punten : 457
Registratiedatum : 14-05-11
Ik wist niet eens dat je pagina's kon rapporteren, heb het gelijk gedaan!
Ilargi- Prater
- Aantal berichten : 777
Punten : 823
Ik was zelf 20 toen ik zwanger werd en val voor sommigen ook onder de 'tienermoeders'....ik kan er niet bij dat er mensen zijn die voor de lol zo'n pagina aanmaken en daar de meest rare uitspraken doen. Ik voel me daar ergens best door aangesproken, ondanks dat ik weet dat zo'n mafketel dat alleen doet omdat ie (hoe sneu ook) erop kickt om daar reacties op te krijgen. Belachelijk triest en laag.Maple schreef:Ja, inderdaad... Het valt mij ook op dat de meeste heftige uitspraken ook door jongeren gedaan zijn, ik snap niet zo dat die jongeren vinden dat je op hun leeftijd de verantwoordelijkheid voor een kind nog niet kunt dragen (oke, ni veel gevallen mee eens), maar het vervolgens we gerechtvaardigd vinden om dergelijke uitspraken te doen over leeftijdsgenoten die het ouderschap heus niet allemaal als rozengeur en maneschijn ervaren en er 9 van de 10x ook nooit bewust voor gekozen hebben.Zelda schreef:Ik heb er ook over nagedacht om een topic hier over te openen. Ik was best geschokt door sommige uitspraken, ook al moet ik zo'n persoon niet serieus nemen.
Gast- Gast
Ik zag hem ook idd via mijn timeline voorbij komen, ik denk ook via dezelfde persoon ik was ook zeer verbaasd over deze pagina. Hoe kun je daar nou een hekel aan hebben. IND de meeste reacties dan ook zeer onnadenkend en bekrompen.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Soortgelijke onderwerpen
» Anti-datetopic
» Zwangerschap en anti depressiva
» De anti-baaltopic
» Anti klit
» een goede ANTI LEK beker
» Zwangerschap en anti depressiva
» De anti-baaltopic