Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ervaringen met Lensway?

+2
Bliss
JD
6 plaatsers

Ga naar beneden

Ervaringen met Lensway? Empty Ervaringen met Lensway?

Bericht  JD vr 19 okt 2012 - 11:52

Wie heeft er ervaringen met lenzen bestellen via lensway?

Ik hoorde er een collega over, dus was toch wel even nieuwsgierig.

-Ben je tevreden over bestellen via lensway?
-Hoe doe je dat dan met je oogmeting?
-Welke lenzen zijn goed? (zachte lenzen)
-Wat betaal je per maand?

Ik ben pas over gestapt van hans anders nar specsavers, maar ben nog steeds niet tevreden. Bij hans anders weg gegaan vanwege de slechte service, maar heb nu elke avond onwijs zere ogen met mn specsavers lenzen....
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen met Lensway? Empty Re: Ervaringen met Lensway?

Bericht  Bliss vr 19 okt 2012 - 19:44

Ik denk er ook over om via internet te gaan bestellen, ws via yourlenses.nl. Ik zit nu bij Hans Anders en heb altijd last van mn lenzen. Ik denk dat ik eerst daar nog ff mn ogen laat meten en dan op internet bestel :p Ben ook benieuwd naar andere ervaringen!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Atelier Madame vr 19 okt 2012 - 23:00

-Ben je tevreden over bestellen via lensway? Ja. Gaat heel snel en prima. Heb drie of vier keer een gratis bril gewonnen bij ze.
-Hoe doe je dat dan met je oogmeting? Oude meting gegevens gebruikt van een andere opticien.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  JD za 20 okt 2012 - 1:09

Atelier Madame schreef:-Ben je tevreden over bestellen via lensway? Ja. Gaat heel snel en prima. Heb drie of vier keer een gratis bril gewonnen bij ze.
-Hoe doe je dat dan met je oogmeting? Oude meting gegevens gebruikt van een andere opticien.

Maar je ogen veranderen natuurlijk altijd tussendoor. Waar ga je dan tussentijds heen voor je meting?
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Huppekee za 20 okt 2012 - 1:24

JaneDoe schreef:
Atelier Madame schreef:-Ben je tevreden over bestellen via lensway? Ja. Gaat heel snel en prima. Heb drie of vier keer een gratis bril gewonnen bij ze.

Maar je ogen veranderen natuurlijk altijd tussendoor. Waar ga je dan tussentijds heen voor je meting?

Dat moet je dus echt bij een opticien laten meten. Vaak krijg je die gegevens niet zomaar mee. Bij ons in de winkel zou dat bijvoorbeeld €40,- kosten. Ook kunnen ze niet controleren of de passing van je lens wel goed is. Hou daar wel rekening mee.
Huppekee
Huppekee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 275
Punten : 344
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Jerry za 20 okt 2012 - 2:52

Huppekee schreef:
JaneDoe schreef:

Dat moet je dus echt bij een opticien laten meten. Vaak krijg je die gegevens niet zomaar mee. Bij ons in de winkel zou dat bijvoorbeeld €40,- kosten. Ook kunnen ze niet controleren of de passing van je lens wel goed is. Hou daar wel rekening mee.

Plus dat je (half)jaarlijks je ogen moet laten controleren als je lenzen draagt...
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Niekske za 20 okt 2012 - 21:11

Ik heb een paar maanden geleden een bril gewonnen bij lensway, dat was mijn eerste ervaring daarmee. Voor de oogmeting kun je een afspraak maken bij hen zelf, ze rijden met een bus rond die ingericht is al opticien. Voor de meting betaal je 20 euro, maar als je in die bus ook meteen je bestelling doet, kost het maar 10 euro. Die bus doet staat op vaste tijden in veel grote steden, dat kun je op hun site zien. De bril werd snel geleverd, met doosje, schoonmaakspul enzo erbij... ik vond het goede service!
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: