Tot wanneer gebruik je zoiets (buggyboard)
+3
PiP
Liadan
Printje
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Tot wanneer gebruik je zoiets (buggyboard)
Wanneer de baby geboren wordt is R bijna 3 jaar, is het dan nog handig om zo'n zitje te kopen voor achter de kinderwagen? Of zou hij daar dan inmiddels te oud voor zijn?
Ik twijfel of ik het zal aanschaffen, hij loopt nu al heel veel zelf maar we lopen ook regelmatig naar de stad en dat is zo;n 30 minuutjes lopen, dan zit hij vaak wel helemaal in de buggy.
Tot wanneer hebben jullie zo'n ding gebruikt?
Ik twijfel of ik het zal aanschaffen, hij loopt nu al heel veel zelf maar we lopen ook regelmatig naar de stad en dat is zo;n 30 minuutjes lopen, dan zit hij vaak wel helemaal in de buggy.
Tot wanneer hebben jullie zo'n ding gebruikt?
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Tot wanneer gebruik je zoiets (buggyboard)
Ik denk dat ik 'm in het begin max. 10 keer heb gebruikt en toen wilde ze er bijna niet opstaan. Dochter gaat hier altijd op haar (loop)fiets mee als we ergens naartoe gaan dat wat verder lopen is. Ik zou zelf geen zitje meer kopen (loopt voor jezelf ook niet fijn met zo'n plankje).
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Ik mis het totaal niet, doe S wel eens in de draagdoek en F in de wandelwagen.
F gaat ook regelmatig mee op haar loopfiets of gewoon lopend.
F gaat ook regelmatig mee op haar loopfiets of gewoon lopend.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Wij doen het ook zoals pip vaak doet. H.annah in de doek en Y.inthe in de buggy. Ik zou overigens wel eerst even uitproberen hoe zo'n buggyboard loopt, volgens mij moet je dan wel een beetje schuin achter je kinderwagen lopen, omdat je anders steeds tegen dat ding aan schopt.
Gast- Gast
Ik heb er eentje. Vooral voor de kleine stukjes vind ik het wel makkelijk, voor de langere stukken gebruik ik de duobuggy. Maar vaak staat mijn zoontje er al niet meer op, maar loopt hij zelf.
Gast- Gast
Ik heb er ook eentje onze dochter van 2 en half zit er veel op, ze vindt het ook leuk. Maar het loopt niet lekker, ik vindt het fijner als ze mee gaat op haar loopfiets.
Gast- Gast
Ik kocht er 1.. K. was 2 bij de geboorte van T. Ik heb er 1x mee gelopen naar de speeltuin en terug.
Ik stootte er steeds met mijn voeten tegen aan, plus het is verschrikkelijk onhandig bij stoep op en stoep af lopen, over kleine oneffenheden in de weg/stoep nog maar niet te praten..
Heb hem gelijk daarna weer verkocht...
Ik stootte er steeds met mijn voeten tegen aan, plus het is verschrikkelijk onhandig bij stoep op en stoep af lopen, over kleine oneffenheden in de weg/stoep nog maar niet te praten..
Heb hem gelijk daarna weer verkocht...
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Ik heb er een van mutsy zelf en M staat er nog regelmatig op.
Ook al is het geen speciale om te zitten, kan ze er wel ook op zitten.
Ik heb hem voor €20 gekocht op mp en heb er veel plezier van!
Ook al is het geen speciale om te zitten, kan ze er wel ook op zitten.
Ik heb hem voor €20 gekocht op mp en heb er veel plezier van!
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Wij hebben een kidsit. Bij kleine stukjes loopt B gewoon, maar als we bijv maar de winkel of naar mijn moeder kopen zijn we heen al een half uur.onderweg, dan hang ik de kidsit eraan en kan B gaan zitten wanneer hij wil.
Het loopt idd niet zo handig, maar zo hoef ik niet altijd de auto te pakken omdat D nog niet mee kan ip de fiets
Het loopt idd niet zo handig, maar zo hoef ik niet altijd de auto te pakken omdat D nog niet mee kan ip de fiets
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
mmm de meningen zijn verdeeld dus, ik denk dat ik idd eerder voor zo'n kidsit wil gaan, zodat hij eventueel ook echt kan zitten. Ik ben al aan het speuren op marktplaats..
Printje- Lady Post-a-lot
Ik heb er 1 via MP gekocht, ik heb hem al geinstaleerd maar je kan hem er zo weer afhalen.
D. vind hem nu heel interessant want hij is nieuw.
Ik weet nog niet hoe ik het allemaal ga doen straks als de baby er is, misschien ook wel in een draagdoek en D. in de buggy, we zullen het zien
D. vind hem nu heel interessant want hij is nieuw.
Ik weet nog niet hoe ik het allemaal ga doen straks als de baby er is, misschien ook wel in een draagdoek en D. in de buggy, we zullen het zien
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
L was 3 jaar toen B kwam, maar hij zat al vanaf zijn 2e niet meer in een buggy. Dat jullie kinderen dat nog willen!
Gast- Gast
Luce; meestal ook niet hoor maar soms, bij lange stukken heeft hij niets te willen en moet hij er gewoon even in zitten.
Printje- Lady Post-a-lot
Mijn dochter wil ook al heel lang niet meer in de buggy.
Printje, ik had mijn meerijdplankje via marktplaats gekocht en daar voor hetzelfde bedrag ook weer verkocht. Misschien dat je dat ook kan proberen, dan is het niet zo erg als je het uiteindelijk toch maar weinig gebruikt.
Printje, ik had mijn meerijdplankje via marktplaats gekocht en daar voor hetzelfde bedrag ook weer verkocht. Misschien dat je dat ook kan proberen, dan is het niet zo erg als je het uiteindelijk toch maar weinig gebruikt.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Liadan; zo wil ik het idd gaan doen, kopen via Marktplaats en dan daarna weer verkopen.
Printje- Lady Post-a-lot
Luce schreef:L was 3 jaar toen B kwam, maar hij zat al vanaf zijn 2e niet meer in een buggy. Dat jullie kinderen dat nog willen!
Het is niet altijd willen maar soms gewoon ook moeten... Ik wandel vrij veel en dan ook grotere afstanden (ruim een uur flink door lopen) en omdat hij dan niet zover kan gaat hij ook stukken in de wagen. En daarbij luistert hij soms bar slecht en wilt dan ook geen handje geven en dan gaat hij dus ook in de wagen anders vind ik het gewoon gevaarlijk of ik kom nog geen meter verder
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Draagzak of zoiets van Stokke
» Wie heeft ook zoiets gehad?
» zoiets raars
» Zoiets zeg je toch niet...
» Oh ik heb zoiets waanzinnigs ontdekt!!
» Wie heeft ook zoiets gehad?
» zoiets raars
» Zoiets zeg je toch niet...
» Oh ik heb zoiets waanzinnigs ontdekt!!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: