Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe vaak neem jij vakantie?

+24
Rush
minoessepoes
Linda
Snoes
Japie
Atelier Madame
SarahKey
Dennenappel
Zonnetje
MissBlunt
Annie24
chipa
Bacio
sanne-84
Niekske
VanillaRose
Antibes
Twellie
JD
RYW
Flippin' Bitch
Jeanette
_Lacey_
Slakje
28 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoe vaak neem jij vakantie? - Pagina 2 Empty Re: Hoe vaak neem jij vakantie?

Bericht  Japie zo 21 okt 2012 - 21:36

Ik heb 220 vakantie uren. Ik neem in september altijd 2 weken en dit jaar tussen kerst en oud en nieuw. Kost mij nu maar 2 dagen, omdat het gunstig valt voor mij. Verder neem ik verspreid over het jaar soms een dag vrij.
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak neem jij vakantie? - Pagina 2 Empty Re: Hoe vaak neem jij vakantie?

Bericht  Snoes zo 21 okt 2012 - 23:23

Ik neem elke zomer 3 weken vakantie en daarnaast tijdens de kerstperiode ook vaak nog 1 week. Verder allemaal losse dagen meestal. Ik neem nooit onbetaald verlof.

Ik heb 24 dagen officiële vakantie, 13 dagen aan compensatiedagen en dan heb ik ook veel overuren die ik in verlofdagen moet opnemen. Daarnaast dan natuurlijk ook nog mijn feestdagen. Ik mag absoluut niet klagen, heb heel veel vrije dagen.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak neem jij vakantie? - Pagina 2 Empty Re: Hoe vaak neem jij vakantie?

Bericht  Linda ma 22 okt 2012 - 20:43

Ik heb bijna 5 weken vakantie per jaar.

Ik neem altijd rond kerst/nieuwjaar 3 weken vrij en in de zomer 3 weken.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak neem jij vakantie? - Pagina 2 Empty Re: Hoe vaak neem jij vakantie?

Bericht  minoessepoes ma 22 okt 2012 - 20:52

Dat verschilt heel erg. Ik heb 5 weken vakantie. Officieel heb ik een contract voor 36 uur maar ik werk bijna elke week zo'n 42 tot 44 uur, officieel horen wij geen overuren te schrijven, maar ik heb met mijn leidinggevende afgesproken alles boven de 40 uur te schrijven, dat is bijna zo'n 2 weken extra vrij per jaar.

Meestal neem ik met carnaval 2 dagen vrij, in de Hemlvaartsweek een weekje, of Pasen bijvoorbeeld (in ieder geval een week die gunstig is qua dagen opnemen). Vorig jaar zijn we in november 2 weken op vakantie geweest. Dit jaar heb ik in de zomer 1 week vakantie gehad en met kerst en oud en nieuw 1.5 week (maar dat kost me maar 4 dagen) en dan af en toe nog een dagje zodat ik een lang weekend heb bijvoorbeeld.

Ik heb dus nog ruim dagen over, maar vakantiedagen opnemen is hier vaak een probleem.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak neem jij vakantie? - Pagina 2 Empty Re: Hoe vaak neem jij vakantie?

Bericht  Rush ma 22 okt 2012 - 20:54

Ik heb 21 dagen geloof ik, of 24, weet het niet precies. Ik heb in ieder geval altijd over aan het einde van het jaar. Ik neem regelmatig een lang weekend vrij, maar eigenlijk nooit vakantie. No
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak neem jij vakantie? - Pagina 2 Empty Re: Hoe vaak neem jij vakantie?

Bericht  Caramba ma 22 okt 2012 - 20:59

Ik neem veels te weinig vrij of vakantie.

Bij mijn vorige werkgever had ik nog 76 uur staan, das teveel. Dacht eerst dat het niet kon, omdat ik net vakantie van 3 weken had gehad, maar dit bleef er nog over.

Op mijn nieuwe werk is het allemaal nog kijken hoe en wat, maar binnenkort ga ik een weekend weg, daar neem ik dan uren voor op. Wil volgend jaar niet weer met hetzelfde lopen.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak neem jij vakantie? - Pagina 2 Empty Re: Hoe vaak neem jij vakantie?

Bericht  Gast ma 22 okt 2012 - 21:27

bij fulltime heb je hier 26 vakantiedagen. Er zijn al 3 die verplicht zijn, hou je 23 over om zelf in te vullen. Ik werk dan 32 uur, dus qua vakantiedagen ook iets minder dan fulltime, maar ik ben sowieso al een dag in de week vrij, dus als ik een week vrij wil, hoef ik maar 4 dagen op te nemen.

Ik neem in het voorjaar meestal 1.5 week (rond hemelvaart en pinkster gaan mijn vriend en ik vaak op vakantie) en in de zomer neem ik 3 weken.

Rond kerst en oud & nieuw neem ik vaak maar 1 of een paar dagen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak neem jij vakantie? - Pagina 2 Empty Re: Hoe vaak neem jij vakantie?

Bericht  Gast ma 22 okt 2012 - 21:49

Meestal 2 keer per jaar. Zomervakantie en tijdens kerst/oud en nieuw.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak neem jij vakantie? - Pagina 2 Empty Re: Hoe vaak neem jij vakantie?

Bericht  Twellie ma 22 okt 2012 - 23:08

JaneDoe schreef:10 weken? wow....wat heerlijk!! Wat voor werk doe jij dat je zoveel vakantie hebt? :shock:

Daar staat dan wel tegenover dat ik regelmatig wel twintig overuren per week maak, klinkt het nu al wat minder aanlokkelijk Wink?
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak neem jij vakantie? - Pagina 2 Empty Re: Hoe vaak neem jij vakantie?

Bericht  Dennenappel ma 22 okt 2012 - 23:19

Spetterdespat schreef:Ik neem veels te weinig vrij of vakantie.

Bij mijn vorige werkgever had ik nog 76 uur staan, das teveel. Dacht eerst dat het niet kon, omdat ik net vakantie van 3 weken had gehad, maar dit bleef er nog over.

Op mijn nieuwe werk is het allemaal nog kijken hoe en wat, maar binnenkort ga ik een weekend weg, daar neem ik dan uren voor op. Wil volgend jaar niet weer met hetzelfde lopen.
Herkenbaar, ik heb nog meer dan 100 overuren en meer dan 200 uur vakantie. Wanneer het mogelijk was, hoefde ik dit jaar niet meer te werken..
Ik wil het volgend jaar ook graag anders aanpakken, ik ben te slecht in vrij nemen..(terwijl ik het soms wel nodig heb en het lekker is)
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak neem jij vakantie? - Pagina 2 Empty Re: Hoe vaak neem jij vakantie?

Bericht  Elliot di 23 okt 2012 - 0:34

Ik werk pas sinds augustus fulltime en nam daarvoor dus eigenlijk nooit vakantie (alleen als ik echt op vakantie ging en dan alleen die week). Nu heb ik hier best veek vakantiedagen (37, dus dat is 7,5 week per jaar zo ongeveer). Dus ik denk dat ik vrij regelmatig een dagje vrij kan gaan nemen smile
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak neem jij vakantie? - Pagina 2 Empty Re: Hoe vaak neem jij vakantie?

Bericht  Caroow di 23 okt 2012 - 2:19

In de zomer 3 weken, afentoe een weekend. Tot 2 maanden geleden had ik altijd meer dan 100 snipperuren staan, helaas zijn die uitbetaald dus nu ben ik straks van November tot mijn verlof (Februari) geen enkele week 2 dagen achter elkaar vrij.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak neem jij vakantie? - Pagina 2 Empty Re: Hoe vaak neem jij vakantie?

Bericht  Caramba di 23 okt 2012 - 5:44

Dennenappel schreef:
Spetterdespat schreef:Ik neem veels te weinig vrij of vakantie.

Bij mijn vorige werkgever had ik nog 76 uur staan, das teveel. Dacht eerst dat het niet kon, omdat ik net vakantie van 3 weken had gehad, maar dit bleef er nog over.

Op mijn nieuwe werk is het allemaal nog kijken hoe en wat, maar binnenkort ga ik een weekend weg, daar neem ik dan uren voor op. Wil volgend jaar niet weer met hetzelfde lopen.
Herkenbaar, ik heb nog meer dan 100 overuren en meer dan 200 uur vakantie. Wanneer het mogelijk was, hoefde ik dit jaar niet meer te werken..
Ik wil het volgend jaar ook graag anders aanpakken, ik ben te slecht in vrij nemen..(terwijl ik het soms wel nodig heb en het lekker is)

Dat laatste is zeker waar. Ben er vaak wel aan toe en het is ook lekker, maar op de een of andere manier geef ik mij er nooit aan over.
Nu heb ik een baan waarbij ik gewoon of met kerst of met oud en nieuw moet werken. Mijn vriend is dan 2 weken vrij. Nou ja, ik moet gewoon vaker een dag vrij nemen of wat vaker vakantie nemen.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak neem jij vakantie? - Pagina 2 Empty Re: Hoe vaak neem jij vakantie?

Bericht  Sarah1985 di 23 okt 2012 - 6:49

meestal 3 weken bouwvak. En met kerst een paar dagen. Dit jaar valt kerst heel fijn scheelt mij weer uren.
Kan ik voor volgend jaar gebruiken dan moet ik in mei een week 3 weken eind juli begin aug. En in het najaar een week.
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak neem jij vakantie? - Pagina 2 Empty Re: Hoe vaak neem jij vakantie?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum