Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik ga op vakantie en ik neem mee ...

3 plaatsers

Ga naar beneden

Ik ga op vakantie en ik neem mee ...  Empty Ik ga op vakantie en ik neem mee ...

Bericht  Alex di 29 mei 2012 - 2:15

Ik ben aan het pakken voor onze vakantie naar Frankrijk, Normandië. Het weer kan alle kanten op, dus ik moet warme kleding en zomerse kleding pakken. Nu zie ik door de bomen even het bos niet meer en ben een lijstje aan het maken. Wie helpt me? We gaan in een huis van Centerparks, dus het gaat echt om kleding, persoonlijke verzorging en praktische zaken.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga op vakantie en ik neem mee ...  Empty Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee ...

Bericht  VeryCherry di 29 mei 2012 - 2:43

Oh ja, je gaat bijna weg hè? Leuk hoor!!
Ik zou sowieso lange broeken meenemen, een stuk of 3/4 en vestjes. Die kan je altijd nog over een shirtje met korte mouwen aantrekken. En heb je een echte zomerjas of ook een 'tussenjas' dan zou ik laatstgenoemde ook inpakken. Denk nog even verder hoor, dit is waar ik nu op ben gekomen.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga op vakantie en ik neem mee ...  Empty Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee ...

Bericht  Gast di 29 mei 2012 - 3:20

paspoort, paracetamols, telefoonoplader, fototoestel, dat zijn de praktische zaken waar ik zo aan denk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga op vakantie en ik neem mee ...  Empty Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee ...

Bericht  Alex wo 30 mei 2012 - 18:25

Bedankt voor het meedenken meiden. Volgens mij heb ik alles Very Happy Zo nog de laatste spulletjes inpakken en dan ben ik klaar voor vertrek!
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga op vakantie en ik neem mee ...  Empty Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee ...

Bericht  Gast wo 30 mei 2012 - 21:00

alvast heel veel plezier en geniet ervan!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga op vakantie en ik neem mee ...  Empty Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee ...

Bericht  CarpeDiem do 31 mei 2012 - 22:05

Ik gebruik deze site altijd: http://www.inpaklijst.nl/

Alvast een hele fijne vakantie!!
CarpeDiem
CarpeDiem
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 275
Punten : 1298
Registratiedatum : 20-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga op vakantie en ik neem mee ...  Empty Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee ...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum