Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dag en nachtcreme van de Aldi

+9
KOL
bolus26
madam
Mamsie
Sneeuwvlok
Susan
Liz
SuzieQ
SoGood
13 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Dag en nachtcreme van de Aldi - Pagina 2 Empty Re: Dag en nachtcreme van de Aldi

Bericht  bolus26 do 18 okt 2012 - 16:13

Ik kreeg er "schubben" van. Blijkbaar allergisch
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dag en nachtcreme van de Aldi - Pagina 2 Empty Re: Dag en nachtcreme van de Aldi

Bericht  Ibbeltje do 18 okt 2012 - 17:45

Maple schreef:
Ibbeltje schreef:Oh wat lastig ook zeg dat je dan niet zo maar iets kan gebruiken.
O en je handen dat is ook vervelend, helemaal zeker als je je handen heel vaak moet wassen op je werk?
Ja, juist daarom... Luierdoekjes en unicura-zeep, 3x per dag afwassen, en na elke poepluier moeten (en ook willen) handenwassen is funest.

Ik merk wel dat ik daardoor wel iets sneller droge handen heb maar gelukkig valt t wel mee bij mij.

Maar je hebt dus 2 verschillende dagcrèmes dan bij de aldi? Een groene en blauwe variant?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  KOL do 18 okt 2012 - 18:51

Ik gebruik de Q10 dagcreme van de Action. Ook niet duur en erg fijn!
KOL
KOL
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 484
Punten : 601
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Ibbeltje do 18 okt 2012 - 19:03

KOL schreef:Ik gebruik de Q10 dagcreme van de Action. Ook niet duur en erg fijn!

Oh dat is weer een andere?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  KOL do 18 okt 2012 - 19:11

Ibbeltje schreef:
KOL schreef:Ik gebruik de Q10 dagcreme van de Action. Ook niet duur en erg fijn!

Ja (ben 30+ dus ben maar aan de Q10 creme gegaan Wink), als het goed is heb ik ook een potje van de Aldi staan (die blauwige creme toch?), maar die heb ik nog niet geprobeerd.
KOL
KOL
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 484
Punten : 601
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast do 18 okt 2012 - 22:08

Maple schreef:Ik moet idd echt zoeken waar ik tegen kan. Vooral in de winter heb ik last. Die Clinique-creme gaat goed, en gek genoeg reageert mijn gezicht ook goed op bepaalde soorten bodylotion, terwijl ik juist altijd het idee heb dat die juist agressiever zijn qua samenstelling. Heb helaas de ideale creme nog altijd niet gevonden. Mijn huid is droog, maar ook snel geneigd om vet te worden, dus wat dat betreft is een hele vettige creme ook weer geen optie.. Voor hele slechte dagen heb ik zo'n witte tube apothekersvaseline met crematogol erin, helpt tegen het trekkerige gevoel, maargoed, dan ben ik net een glimworm.

Mijn handen zij trouwens nóg erger, net een olifantenhuid in de winter Dag en nachtcreme van de Aldi - Pagina 2 1371890812

Ik heb op de handen na, precies hetzelfe! De PCLE creme werkt bij mij dan ook goed voor die plekjes. En de tube visalinecreme van de dokter inderdaad.

Dag en nachtcreme van de Aldi - Pagina 2 PCLE

Gast
Gast

Bericht  sanne-84 vr 19 okt 2012 - 4:52

Ik gebruik hem ook..
Eigenlijk alleen als ik mn haren onder de douche heb gewassen. Had ze allebei, de mintgroene dagcreme, en de rode nachtcreme. De nachtcreme vond ik alleente vettig, die deed ik niet op als ik erna nog weg moest. Daarom gebruik ik alleen de mintgroene nog maar
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Ibbeltje vr 19 okt 2012 - 21:20

KOL schreef:
Ibbeltje schreef:

Ja (ben 30+ dus ben maar aan de Q10 creme gegaan Wink), als het goed is heb ik ook een potje van de Aldi staan (die blauwige creme toch?), maar die heb ik nog niet geprobeerd.

Oh dan heb je weer een andere voor 30 + ahah ik ben zo'n leek Very Happy

IK ga zo naar de winkel en dan zal ik eens kijken welke ze hier allemaal hebben.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Ibbeltje za 27 okt 2012 - 18:52

Ik hebe nu deze gekocht en 1x gebruikt, hij trekt goed in en heb nergens last van nog. Tot nu toe vind ik hem fijn:

Dag en nachtcreme van de Aldi - Pagina 2 5660792595_0d4c649dd5
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  ThinkPink za 27 okt 2012 - 22:05

Ik had eerst altijd de dag- en nachtcrème in één met een roze/rode deksel (anti-rimpel) van de Lidl omdat de Aldi de dagcrème een hele tijd niet had en die crème kon ik dus 's morgens en 's avonds gebruiken.
Toen had de Aldi de dagcrème met de groene deksel en de nachtcrème met de blauwe deksel weer en heb ik die gekocht. Ik gebruik nu al een hele tijd de BB cream en smeerde op een gegeven moment alleen 's avonds de nachtcrème nog. De dagcrème vind ik niet lekker ruiken en te lang vet blijven terwijl de nachtcrème juist prima was.
Nu met de Etos actie van het 3e gezichtsverzorgingsproduct gratis heb ik Q-10 plus dagcrème gekocht van Nivea met een turquoise deksel voor de gemengde tot vette huid. Deze crème trekt snel in, blijft niet vettig en ruikt lekker. En deze crème schijnt ook de poriën nog te verkleinen. De nachtcrème van de Q10 plus lijn blijft juist wel weer wat vettig maar dat vind ik niet zo erg als ik ga slapen. Deze crème ruikt een beetje naar de gewone witte crème uit het blauwe potje, heerlijk dus!
Ik ben benieuwd hoe deze crèmes me na een tijdje bevallen. Ze zijn wel een stuk duurder maar tot nu toe wel prettiger. En als je de acties in de gaten houdt dan kun je ze vaak toch voordeliger kopen.

ThinkPink
Prater
Prater

Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Eris za 27 okt 2012 - 23:23

@Maple en andere meiden met een lastige huid.
Ik heb een tijd hetzelfde probleem gehad. Na veel uitproberen en een bezoek bij een huidkliniek heb ik ontdekt dat ik heel erg sterk reageer op parfum, alcohol en kleurstoffen in producten. Nu gebruik ik de hele lijn van Decubal waar deze ingrediënten niet in zitten en mijn huid is daardoor heel erg opgeknapt. Misschien voor jullie de moeite waard om dat ook eens te proberen? Probeer sowieso alcohol en parfum in producten te vermijden. En liever geen producten met een kleurtje erin. Bij mij heeft dat zoveel goeds gedaan.

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: