Dag en nachtcreme van de Aldi
+9
KOL
bolus26
madam
Mamsie
Sneeuwvlok
Susan
Liz
SuzieQ
SoGood
13 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Dag en nachtcreme van de Aldi
Gebruikt iemand deze? Bevalt hij goed? Weet iemand wat deze kost?
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Re: Dag en nachtcreme van de Aldi
http://www.elsevier.nl/web/10157009/Stijl/Mode/Supergoedkope-antirimpelcrme-Aldi-niet-aan-te-slepen.htm
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ja dat is uit 2008 Maar ik lees er wel goede dingen over verder op meerdere sites maar was benieuwd naar ervaringen hier en wat recents
Ik hoor er alleen maar goede dingen over. Ben helaas voor vele ingredienten allergisch, dus een persoonlijke ervaring kan ik niet delen.
Gast- Gast
Jammer Mau
Ik hoor er ook alleen maar goede dingen over, maar kan er zelf helaas ook niet tegen. De handcreme vind ik wel heel erg fijn. De mascara van de Aldi is vreselijk.
SuzieQ- Prater
- Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12
Oh mascara las ik ook positieve dingen over maar zelf nog niet geprobeerd.
Gezien de prijzen bij de Aldi geloof ik zomaar dat het niet duur zal zijn, dus ik zou het gewoon zelf proberen. Wat voor mij heerlijk is op de huid, kan bij jou allergische reacties oproepen.
Gast- Gast
€ 2,49 is de creme toch? Als ik niet allergisch zou zijn, dan zou ik het alleen voor de prijs al uitproberen.
Gast- Gast
Pippa ja daar heb je gelijk in ja. Je moet het toch zelf ervaren voor je weet of het werkt voor je.
Mau oh dat is niet duur.
Mau oh dat is niet duur.
Mijn huid reageert er ook niet al te happy op, dus helaas. Ik heb nu een creme van Clinique.
Gast- Gast
Maple heb je dat vaker met producten dat je er op reageert?
Ja, best wel. Ik heb een hele droge huid, volgens mij geen eczeem maar ik heb wel snel last van een rood en branderig gezicht en gortdroge plekjes op en rond mijn neus en mond.
Gast- Gast
aah oke dat is wel vervelend.
Ik heb nergens last van wat dat betreft dus wie weet pakt ie bij mij wel goed uit.
Ik heb nergens last van wat dat betreft dus wie weet pakt ie bij mij wel goed uit.
Ik moet idd echt zoeken waar ik tegen kan. Vooral in de winter heb ik last. Die Clinique-creme gaat goed, en gek genoeg reageert mijn gezicht ook goed op bepaalde soorten bodylotion, terwijl ik juist altijd het idee heb dat die juist agressiever zijn qua samenstelling. Heb helaas de ideale creme nog altijd niet gevonden. Mijn huid is droog, maar ook snel geneigd om vet te worden, dus wat dat betreft is een hele vettige creme ook weer geen optie.. Voor hele slechte dagen heb ik zo'n witte tube apothekersvaseline met crematogol erin, helpt tegen het trekkerige gevoel, maargoed, dan ben ik net een glimworm.
Mijn handen zij trouwens nóg erger, net een olifantenhuid in de winter
Gast- Gast
Oh wat lastig ook zeg dat je dan niet zo maar iets kan gebruiken.
O en je handen dat is ook vervelend, helemaal zeker als je je handen heel vaak moet wassen op je werk?
O en je handen dat is ook vervelend, helemaal zeker als je je handen heel vaak moet wassen op je werk?
Ik heb die crème geprobeerd maar ik vond het helemaal niks. Mijn huid kan wel overal tegen maar ik vind m stinken en te vettig. Heb nu die van kruidvat eigen merk en die vind ik wel fijn. Als ik wat rijker zou zijn zou ik wel voor een wat duurdere gezichtscrème gaan.
Liz- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11
Ik vind het een fijne crème, zeker voor die prijs. Ik gebruik wel de nachtcrème zowel voor overdag als voor 's nachts, de dagcrème is voor mij net niet voedend genoeg. Helaas vinden meer mensen de nachtcrème het fijnste, waardoor die meestal ook het eerste op is.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind die creme van de aldi prima! Maar ik gebruik hem maar af en toe, alleen als m'n gezicht echt trekkerig aanvoelt in de winter of juist na een zomerdag. Hij blijft wel vettig vind ik!
Sneeuwvlok- Prater
- Aantal berichten : 591
Punten : 604
Ja, juist daarom... Luierdoekjes en unicura-zeep, 3x per dag afwassen, en na elke poepluier moeten (en ook willen) handenwassen is funest.Ibbeltje schreef:Oh wat lastig ook zeg dat je dan niet zo maar iets kan gebruiken.
Gast- Gast
Maple schreef:Ik moet idd echt zoeken waar ik tegen kan. Vooral in de winter heb ik last. Die Clinique-creme gaat goed, en gek genoeg reageert mijn gezicht ook goed op bepaalde soorten bodylotion, terwijl ik juist altijd het idee heb dat die juist agressiever zijn qua samenstelling. Heb helaas de ideale creme nog altijd niet gevonden. Mijn huid is droog, maar ook snel geneigd om vet te worden, dus wat dat betreft is een hele vettige creme ook weer geen optie.. Voor hele slechte dagen heb ik zo'n witte tube apothekersvaseline met crematogol erin, helpt tegen het trekkerige gevoel, maargoed, dan ben ik net een glimworm.
Klinkt heel erg als mijn huid. Ik kon ook alleen tegen Clinique, tot ik La Roche Posay ontdekte. Stuk goedkoper dan Clinique (creme is ca 17 euro, tonic rond de 10 euro en wasgel ook rond de 10 euro geloof ik) en er zijn allerlei cremes voor allerlei huidproblemen. Geen jeukerige trekkerige huid meer en een stuk minder ontstekingen in mijn gezicht. Misschien iets voor jou om eens te proberen? Ik heb ook een spaarkaart, krijg je bij elk product een stempel en bij een volle kaart krijg je een product gratis.
SuzieQ- Prater
- Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12
Susan schreef:Ik vind het een fijne crème, zeker voor die prijs. Ik gebruik wel de nachtcrème zowel voor overdag als voor 's nachts, de dagcrème is voor mij net niet voedend genoeg. Helaas vinden meer mensen de nachtcrème het fijnste, waardoor die meestal ook het eerste op is.
Oh dat is nog een tip dank je Daar zou ik niet aan gedacht hebben deze ook overdag dan te gebruiken.
Ik heb die ook een tijdje gebruikt maar na verloop van tijd begon het toch te prikken. Geen idee waardoor. De mascara vond ik trouwens best oke.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
SuzieQ schreef:Maple schreef:Ik moet idd echt zoeken waar ik tegen kan. Vooral in de winter heb ik last. Die Clinique-creme gaat goed, en gek genoeg reageert mijn gezicht ook goed op bepaalde soorten bodylotion, terwijl ik juist altijd het idee heb dat die juist agressiever zijn qua samenstelling. Heb helaas de ideale creme nog altijd niet gevonden. Mijn huid is droog, maar ook snel geneigd om vet te worden, dus wat dat betreft is een hele vettige creme ook weer geen optie.. Voor hele slechte dagen heb ik zo'n witte tube apothekersvaseline met crematogol erin, helpt tegen het trekkerige gevoel, maargoed, dan ben ik net een glimworm.
Klinkt heel erg als mijn huid. Ik kon ook alleen tegen Clinique, tot ik La Roche Posay ontdekte. Stuk goedkoper dan Clinique (creme is ca 17 euro, tonic rond de 10 euro en wasgel ook rond de 10 euro geloof ik) en er zijn allerlei cremes voor allerlei huidproblemen. Geen jeukerige trekkerige huid meer en een stuk minder ontstekingen in mijn gezicht. Misschien iets voor jou om eens te proberen? Ik heb ook een spaarkaart, krijg je bij elk product een stempel en bij een volle kaart krijg je een product gratis.
Er is zelfs een handcrème van La Roche-Posay.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik heb de dag en nachtcreme van de Aldi en ben er tevreden over.
Alleen heb ik altijd de dagcreme met de mint groene kleur verpakking. En laatst had de lichtblauwe verpaking gekocht, die was vocht inbrengend. Die vind ik wat minder. De volgende keer haal ik weer mijn vertrouwde mintgroene verpakking.
Voor de prijs zou ik het wel proberen Ibbeltje om te kijken of het bij je huid past.
Alleen heb ik altijd de dagcreme met de mint groene kleur verpakking. En laatst had de lichtblauwe verpaking gekocht, die was vocht inbrengend. Die vind ik wat minder. De volgende keer haal ik weer mijn vertrouwde mintgroene verpakking.
Voor de prijs zou ik het wel proberen Ibbeltje om te kijken of het bij je huid past.
madam- Prater
- Aantal berichten : 539
Punten : 568
Registratiedatum : 18-08-11
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Dag-/ nachtcreme
» dag- en nachtcreme echt belangrijk?
» 25 plus, welke dag/nachtcreme gebruik je? anti rimpel?
» Aldi
» Aldi luiers
» dag- en nachtcreme echt belangrijk?
» 25 plus, welke dag/nachtcreme gebruik je? anti rimpel?
» Aldi
» Aldi luiers
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: