Dag-/ nachtcreme
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Dag-/ nachtcreme
Ik heb een gevoelige huid, heb vaak ontstekingen aan de rechterkant bij mijn mondhoek/kin. Veel cremes kan ik niet hebben, zo heb ik een pot Chanel creme (omdat ik wel tegen Chanel makeup kan, verder bijna geen merken) die ik nu maar op mijn decolletee gebruik, omdat mijn gezicht er niet tegen kan. Ik gebruik bijna alles van La Roche Posay en dat werkt wel goed (geen jeuk, rode plekken,. enz) maar de dagcreme heeft geen factor en dat wil ik toch wel graag. Verder wil ik ook iets wat rimpels tegengaat (ik ben net 32 en moet daar toch maar eens mee beginnen), en een BB cream lijkt me ook wel wat. Heeft iemand al ervaring met de BB cream van Clinique?
Hebben jullie alles van hetzelfde merk? Ik zou het liefst een nieuwe creme van La Roche kopen, maar dan wel een met factor, jammer dat ze die niet hebben.
Wat ik al geprobeerd heb en niet tegen kan: Lancome Hydrazen, Diadermine, L'Oreal, Chanel. Clinique gaat wel goed, maar die vond ik niet echt meer iets voor mijn huid doen nadat ik het al jaren had gebruikt.
Hebben jullie alles van hetzelfde merk? Ik zou het liefst een nieuwe creme van La Roche kopen, maar dan wel een met factor, jammer dat ze die niet hebben.
Wat ik al geprobeerd heb en niet tegen kan: Lancome Hydrazen, Diadermine, L'Oreal, Chanel. Clinique gaat wel goed, maar die vond ik niet echt meer iets voor mijn huid doen nadat ik het al jaren had gebruikt.
SuzieQ- Prater
- Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12
Re: Dag-/ nachtcreme
Ik gebruik voor mijn gezicht alles van Clinique, omdat ik ook een gevoelige huis heb. Ik heb de BB van Clinique nog niet geprobeerd, dus ik lees even mee.
Gast- Gast
Nu weet ik wie je bent SuzieQ! Leuk dat je er weer bent .
Marin gebruikt de BB Cream van Clinique, volgens mij was ze niet super tevreden..
Marin gebruikt de BB Cream van Clinique, volgens mij was ze niet super tevreden..
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik gebruikte altijd Clinique, maar was daar niet echt tevreden over.
Gebruik nu la roche possay en dat is echt super!
Gebruik nu la roche possay en dat is echt super!
Gast- Gast
ik heb de 24uurs creme van skincode, echt ideaal voor de gevoelige huid. zou eerst om een proefje vragen voordat je een hele pot koopt en er toch niet tegen kan.
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Dag en nachtcreme van de Aldi
» dag- en nachtcreme echt belangrijk?
» 25 plus, welke dag/nachtcreme gebruik je? anti rimpel?
» Nachtcreme die niet te dik is en niet sterk ruikt?
» dag- en nachtcreme echt belangrijk?
» 25 plus, welke dag/nachtcreme gebruik je? anti rimpel?
» Nachtcreme die niet te dik is en niet sterk ruikt?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: