Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De rijdende rechter

2 plaatsers

Ga naar beneden

De rijdende rechter Empty De rijdende rechter

Bericht  Atelier Madame wo 17 okt 2012 - 23:27

Ik vind dit echt zon geweldig vermakelijk programma. Afgelopen dinsdag was weer de eerste aflevering van het nieuwe seizoen. Echt geweldig die Amsterdammers met die fiets lol!

Vind het overigens altijd een informatief programma alleen de casussen zijn doorgaans wel erg nergens over gaand.

Nog meer mensen fan?
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De rijdende rechter Empty Re: De rijdende rechter

Bericht  Gast wo 17 okt 2012 - 23:32

Ik kijk het wel eens, heb wel eens zo'n aflevering gezien van 2 buren die ruzie met elkaar hadden. Een echtpaar van middelbare leeftijd en een jong grietje. Maar die vrouw spoorde écht niet joh......ik kreeg heel erg het idee dat er iets ernstigs mis met haar was, hoe ze zich gedroeg was echt niet normaal.

http://daanberg.net/OMV/gevonden-voorwerpen/gevonden-filmpjes/lunchtip-rijdende-rechter/674

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De rijdende rechter Empty Re: De rijdende rechter

Bericht  Lousanne do 18 okt 2012 - 0:27

Ik kijk het af en toe, maar sinds ik een sketch van ik geloof youp van 't hek heb gezien over de rijdende rechter kan ik er niet meer fatsoenlijk naar kijken zonder daaraan te denken.. T ging erover dat de rijdende rechter altijd een stiekeme erectie heeft tijdens t programma.. Laughing
Lousanne
Lousanne
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

De rijdende rechter Empty Re: De rijdende rechter

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum