Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

client van mij in ziekenhuis. Hem bezoeken ?

+6
Discordia
Catwoman79
Orchidee
Steep
Bubbelicious
Sarah1985
10 plaatsers

Ga naar beneden

client van mij in ziekenhuis. Hem bezoeken ? Empty client van mij in ziekenhuis. Hem bezoeken ?

Bericht  Sarah1985 wo 17 okt 2012 - 2:39

Een cliënt van mij ligt in het ziekenhuis. Man is helemaal verward en heel erg ziek. Nu vraag ik me af of ik bij hem op bezoek moet gaan in het ziekenhuis. Of gewoon afwachten tot ik weer naar hem toe moet als hij thuis is

Ik kom elke week 2,5 uur bij hem om met hem te praten en de was te doen
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

client van mij in ziekenhuis. Hem bezoeken ? Empty Re: client van mij in ziekenhuis. Hem bezoeken ?

Bericht  Bubbelicious wo 17 okt 2012 - 2:46

Ik zelf zou wel langs gaan, maar dat is heel persoonlijk. Ligt eraan hoe jij je erbij voelt. Als je het niet liever wil doen, dan wacht je tot hij thuis is. Of anders een kaartje sturen?
Bubbelicious
Bubbelicious
Prater
Prater

Aantal berichten : 638
Punten : 766

client van mij in ziekenhuis. Hem bezoeken ? Empty Re: client van mij in ziekenhuis. Hem bezoeken ?

Bericht  Gast wo 17 okt 2012 - 2:49

Ik zou ook langsgaan.. Al is het maar eventjes je gezicht te laten zien smile

Gast
Gast

Bericht  Steep wo 17 okt 2012 - 2:54

Punk'd schreef:Ik zou ook langsgaan.. Al is het maar eventjes je gezicht te laten zien client van mij in ziekenhuis. Hem bezoeken ? 561177

+1
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Orchidee wo 17 okt 2012 - 2:55

Ik zou hem een kaart sturen.
Orchidee
Orchidee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 112
Punten : 155
Registratiedatum : 17-06-12

Bericht  Catwoman79 wo 17 okt 2012 - 2:57

Wat zijn de richtlijnen van jouw werkgever daarin.
Ik mocht het niet doen.
Als je bij de een langs gaat moet je bij iedereen langs gaan
En vaak doe je dat niet
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Discordia wo 17 okt 2012 - 2:58

Catwoman79 schreef:Wat zijn de richtlijnen van jouw werkgever daarin.
Ik mocht het niet doen.
Als je bij de een langs gaat moet je bij iedereen langs gaan
En vaak doe je dat niet

Dat dus. Overleg erover of dat verstandig is.
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12

Bericht  Gast wo 17 okt 2012 - 3:17

Ohh inderdaad. Als het via een instantie gaat zou ik ook overleggen.

Ik ging er eigenlijk vanuit dat je daar gewoon 'zelf' werkte.. Stom dat ik daar niet eerder aan heb gedacht.

Gast
Gast

Bericht  Sarah1985 wo 17 okt 2012 - 4:26

ah dat is inderdaad wel een goeie om overleggen met de instantie niet eens aan gedacht. Zal ze morgen eens bellen
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449

Bericht  Angela_1986 wo 17 okt 2012 - 5:37

Ik denk inderdaad dat je gewoon even met je werkgever/collega's moet overleggen.

Bij ons is het in ieder geval niet gebruikelijk omdat het niet haalbaar is om dat bij iedere client te doen. Eén collega doet het echter wel zeer regelmatig en dat schept toch verwachtingen bij andere clienten en zorgt voor scheve gezichten én verhoudingen... Maar zij nodigt bv. ook clienten uit op haar 50e verjaardag laughcry
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Jeanette wo 17 okt 2012 - 20:31

Dat ligt helemaal aan de instantie.

Als er bij ons een cliënt in het ziekenhuis ligt, gaan we 's avonds onder diensttijd er heen en nemen enkele andere cliënten mee. Collega blijft dan bij de rest op de werkvloer.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Printje wo 17 okt 2012 - 23:01

Ik zou ook eventjes langsgaan. Als kinderen uit mijn klas in het ziekenhuis liggen/ of weer thuis zijn na een operatie oid ga ik ook altijd eventjes langs.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Ella wo 17 okt 2012 - 23:21

Ik zou ook even langs gaan. In mijn vorige werk deed ik dat ook.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Angela_1986 do 18 okt 2012 - 5:44

Wat goed Jeanette dat jullie dat zo doen!

Ella, ging je dan in je eigen tijd of in werktijd? En hoe vaak kwam dat dan voor?

Ben wel benieuwd hoe dat bij jullie gaat! Bij ons zorgt het namelijk wel eens voor discussie; wel gaan, niet gaan, en zo ja wanneer dan wel en wanneer niet, eigen tijd of werktijd, enzovoorts.
Het komt namelijk regelmatig voor dat één van onze clienten in het ziekenhuis ligt. Nu is dat natuurlijk ook wel afhankelijk van je doelgroep denk ik. Ik neem aan dat het bv. bij jou Printje niet iedere maand of zelfs ieder half jaar voorkomt?
En natuurlijk ook van het aantal clienten, wij hebben er meer dan 100 en het zijn ouderen, dus grote kans dat er eentje in het ziekenhuis belandt.

We hebben ook járen een discussie gehad over het bezoeken van de uitvaart van een client. Dat mocht dus eerst niet terwijl de meeste collega's vonden dat het toch wel gewenst was. Zowel voor onszelf om het af te sluiten maar zéker ook uit respect naar de client én zijn/haar familie. We merken dat de meeste familieleden/nabestaanden het heel erg waarderen dat we komen op een uitvaart. Nu mag er dus 1 medewerker, bij voorkeur de pb'er, gaan in werktijd. Mochten anderen willen gaan en laat de bezetting dit toe, dan mag/mogen diegene(n) in eigen tijd gaan.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: