En weer uitstel hypotheek
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
En weer uitstel hypotheek
Aaah ik wordt er helemaal nerveus van.
Ons huis is onder financieel voorbehoud verkocht, en we zouden eerst 5 okt. horen of het definitief was.... Helaas banken lopen achter in beoordeling dossiersbla bla dus zou ik het voor 18 okt. horen, nu werd ik gebeld, willen ze weer een week uitstel
Is dit normaal? Ik krijg het idee dat mijn kopers straks geen hypotheek kunnen krijgen, al denkt mijn makelaar van wel, maar toch.
Dan kunnen ze toch net zo goed aangeven, mevrouw over 8 weken hoort u van ons, en niet over 5 weken en dan nog 2 keer verlengen.
Moet 15 nov. ons huis uit, heb wel aangegeven dat ik dat ook graag een week opschuif.
Ons huis is onder financieel voorbehoud verkocht, en we zouden eerst 5 okt. horen of het definitief was.... Helaas banken lopen achter in beoordeling dossiers
Is dit normaal? Ik krijg het idee dat mijn kopers straks geen hypotheek kunnen krijgen, al denkt mijn makelaar van wel, maar toch.
Dan kunnen ze toch net zo goed aangeven, mevrouw over 8 weken hoort u van ons, en niet over 5 weken en dan nog 2 keer verlengen.
Moet 15 nov. ons huis uit, heb wel aangegeven dat ik dat ook graag een week opschuif.
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
Re: En weer uitstel hypotheek
In het voorlopig koopcontract staat toch een termijn waarbinnen de financiering geregeld moet zijn? Daarom vind ik het heel raar dat er zomaar geschoven kan worden met de termijn.
Gast- Gast
Break Of Day schreef:In het voorlopig koopcontract staat toch een termijn waarbinnen de financiering geregeld moet zijn? Daarom vind ik het heel raar dat er zomaar geschoven kan worden met de termijn.
er mag 2x om verlenging gevraagd worden! Maar er is wel een maximum termijn.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Jade schreef:Break Of Day schreef:In het voorlopig koopcontract staat toch een termijn waarbinnen de financiering geregeld moet zijn? Daarom vind ik het heel raar dat er zomaar geschoven kan worden met de termijn.
er mag 2x om verlenging gevraagd worden! Maar er is wel een maximum termijn.
Oke dus dit is dan ook echt de laatste keer dat ze het mogen, gelukkig dan weet ik volgende keer eindelijk waar we aan toe zijn.
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» maximale hypotheek vs. afgesloten hypotheek
» Hypotheek en verhuizen
» Waar heb jij je hypotheek?
» Hypotheek
» Levensverzekering bij hypotheek
» Hypotheek en verhuizen
» Waar heb jij je hypotheek?