Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

En weer uitstel hypotheek

2 plaatsers

Ga naar beneden

En weer uitstel hypotheek Empty En weer uitstel hypotheek

Bericht  Mari wo 17 okt 2012 - 0:21

Aaah ik wordt er helemaal nerveus van.

Ons huis is onder financieel voorbehoud verkocht, en we zouden eerst 5 okt. horen of het definitief was.... Helaas banken lopen achter in beoordeling dossiers bla bla dus zou ik het voor 18 okt. horen, nu werd ik gebeld, willen ze weer een week uitstel :O

Is dit normaal? Ik krijg het idee dat mijn kopers straks geen hypotheek kunnen krijgen, al denkt mijn makelaar van wel, maar toch.

Dan kunnen ze toch net zo goed aangeven, mevrouw over 8 weken hoort u van ons, en niet over 5 weken en dan nog 2 keer verlengen.

Moet 15 nov. ons huis uit, heb wel aangegeven dat ik dat ook graag een week opschuif.En weer uitstel hypotheek 2474380249
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En weer uitstel hypotheek Empty Re: En weer uitstel hypotheek

Bericht  Gast wo 17 okt 2012 - 0:29

In het voorlopig koopcontract staat toch een termijn waarbinnen de financiering geregeld moet zijn? Daarom vind ik het heel raar dat er zomaar geschoven kan worden met de termijn.

Gast
Gast

Bericht  Jade wo 17 okt 2012 - 0:34

Break Of Day schreef:In het voorlopig koopcontract staat toch een termijn waarbinnen de financiering geregeld moet zijn? Daarom vind ik het heel raar dat er zomaar geschoven kan worden met de termijn.

er mag 2x om verlenging gevraagd worden! Maar er is wel een maximum termijn.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Mari wo 17 okt 2012 - 0:38

Jade schreef:
Break Of Day schreef:In het voorlopig koopcontract staat toch een termijn waarbinnen de financiering geregeld moet zijn? Daarom vind ik het heel raar dat er zomaar geschoven kan worden met de termijn.

er mag 2x om verlenging gevraagd worden! Maar er is wel een maximum termijn.

Oke dus dit is dan ook echt de laatste keer dat ze het mogen, gelukkig dan weet ik volgende keer eindelijk waar we aan toe zijn.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud