Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

babyfoon - is dit nodig?

+35
Julia
Darius
M@niek
Thunder
Amber-
Slakje
Mute_
Pien
Supertalentje
meisjesmama
duckie
CCC
smooch
Lonely Goatherd
Annemie
Twellie
SarahKey
Sanne
Paper Crown
Printje
Fearie
studiebol
Jasmine
*Lookie*
Ezzer
Happydobby
Star007
Parisienne
Limburg85
Mamsie
Linda
kwak
Tania
Jezzie
Jade
39 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

babyfoon - is dit nodig?  - Pagina 2 Empty Re: babyfoon - is dit nodig?

Bericht  Tania di 16 okt 2012 - 23:03

Rejoy. schreef:
Paper Crown schreef:Ik denk dat ik er 1 met camera en terugpraat functie wil.

Wij kunnen ook terug praten, maar onze dochter schrikt zich steeds helemaal kapot, die is echt bang voor dat ding Laughing

Haha ja J. ook. Als hij wakker is en ik praat door dat ding gaat hij echt niet meer slapen. Hij vindt het alleen grappig overdag als een van ons hem aan het aankleden is ofzo en de andere zegt wat door dat ding.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  SarahKey di 16 okt 2012 - 23:14

Wij hebben er wel een en ben er blij mee. Toen met mooi weer zaten we geregeld buiten en we zouden hem anders nooit gehoord hebben. Ook overdag als ik beneden ben staat hij aan. Wij hebben een hele simpele van ikea. Ik wil geen beeld of terugpraat functie. Dat vind ik overbodig. Wij kijken zo af en toe bij hem en terug praten doen we als hij bij ons op schoot zit. Wink
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Gast di 16 okt 2012 - 23:22

Mamsie schreef:Nee hoor ik heb er nooit 1 gehad. Ze leven alle 3 nog!
lol!

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown di 16 okt 2012 - 23:32

Tania schreef:
Rejoy. schreef:

Wij kunnen ook terug praten, maar onze dochter schrikt zich steeds helemaal kapot, die is echt bang voor dat ding Laughing

Haha ja J. ook. Als hij wakker is en ik praat door dat ding gaat hij echt niet meer slapen. Hij vindt het alleen grappig overdag als een van ons hem aan het aankleden is ofzo en de andere zegt wat door dat ding.

O, nee, ik wil niet dat hij zich kapotschrikt! Cry
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Twellie di 16 okt 2012 - 23:34

Paper Crown schreef:
Tania schreef:
Rejoy. schreef:

Laatst zei ik tegen mijn dochter door de babyfoon dat ze eens even moest gaan slapen (ik hoorde dat de knuffels de kamer door vlogen). Toen was het even stil en zei ze: 'Zeg, wil je mij niet meer bellen als ik in bed lig.'
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Paper Crown di 16 okt 2012 - 23:35

Twellie schreef:
Paper Crown schreef:
Tania schreef:
Rejoy. schreef:

Laatst zei ik tegen mijn dochter door de babyfoon dat ze eens even moest gaan slapen (ik hoorde dat de knuffels de kamer door vlogen). Toen was het even stil en zei ze: 'Zeg, wil je mij niet meer bellen als ik in bed lig.'

hahahahaha!!!! Jouw dochter is echt heel cool! lol! lol!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Printje di 16 okt 2012 - 23:37

Wij hebben er ook eentje met terugpraatfunctie...van de week ging het zo s'avonds...

mama mama jij horen mij? Mij is nie moe mama! mama!! MAMAA
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Annemie di 16 okt 2012 - 23:45

Ezzer schreef:Ik ben heel blij met onze babyfoon. Zodra hij hard huilt horen we hem, maar wanneer hij hoest of verslikt oid dan horen we dat niet en dan vind ik het heel fijn dat we de babyfoon aan hebben staan.

Mocht je eens een verjaardag of feestje hebben en de kleine ligt boven te slapen dan hoor je ook minder dus dan is het prettig als je een babyfoon hebt.
Als wij naar familie gingen namen we hem ook regelmatig mee. Zodat we er zeker van waren dat we hem konden horen wanneer hij lag te slapen.

+1, zou niet zonder kunnen.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Lonely Goatherd di 16 okt 2012 - 23:53

Wij hebben een babyfoon met terugpraatfunctie en sensormatje. Qua geluid vind ik het sowieso een must, als wij beneden zijn of in onze slaapkamer met de deuren dicht horen we hem anders pas als hij echt hard ligt te huilen. Het sensormatje vind ik gewoon een veilig gevoel en de terugpraatfunctie was vooral in de eerste weken erg handig. Dan nam mijn man het mobiele deel mee als hij naar beneden ging om te koken ofzo en als ik wat nodig had kon ik met hem praten zonder dat ik eerst hoefde te roepen en hij weer naar boven moest.:P (Zoon lag bij ons op de kamer.)

Beeld had ik ook wel graag willen hebben, maar mijn man vindt het inbreuk op de privacy van het kind, dus die komt er hier niet in.Wink
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Bericht  smooch wo 17 okt 2012 - 0:08

Twellie schreef:
Paper Crown schreef:
Tania schreef:
Rejoy. schreef:

Hahha te grappig!

Ik heb er één met camera van Luvion, en ik vind het een super fijn ding.
Wij kunnen ook niet zonder babyfoon want als je in de huiskamer zit hoor je niet wat er boven gebeurd.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453

Bericht  Jade wo 17 okt 2012 - 0:11

Ik heb eens een beetje rond zitten kijken op internet, maar ik denk dat het dan een alecto gaat worden.

http://www.vergelijk.nl/babyfoon/alecto/dbx-88/

deze heeft goede referenties en is betaalbaar!

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Printje wo 17 okt 2012 - 0:14

Jade schreef:Ik heb eens een beetje rond zitten kijken op internet, maar ik denk dat het dan een alecto gaat worden.

Die hebben wij ook, bevalt idd goed!
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  CCC wo 17 okt 2012 - 1:01

Paper Crown schreef:
Twellie schreef:
Paper Crown schreef:
Tania schreef:
Rejoy. schreef:

hahahahaha!!!! Jouw dochter is echt heel cool! lol! lol!

Ik lig dubbel hier haha! Geweldig Twellie!

Wij hebben er ook 1 met terugpraat functie en allerlei gekke opties zoals muziekjes ed. die gebruiken we overigens niet. Toen ik de babyfoon uitteste met terugpraten, was ik even vergeten mijn vriend in te lichten en die zat zowat in het plafond. Die schrok zich dus ook rot... denk niet dat deze optie dus veel gebruikt zal worden wanneer ze groter is haha. Beeld hoefde voor mij niet zo nodig, denk dat ik dan de hele dag zou zitten kijken.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Annemie wo 17 okt 2012 - 1:10

Printje schreef:
Jade schreef:Ik heb eens een beetje rond zitten kijken op internet, maar ik denk dat het dan een alecto gaat worden.

+1, wij ook.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  duckie wo 17 okt 2012 - 1:13

Printje schreef:

wij hebben deze ook en vind hem erg fijn.... hier ook 1 die helemaal hysterisch word als er door gepraat word ze schrik zich helemaal rot en is dan ook een poos helemaal overstuur....

hier wil ik wel graag 1 met camera of een wifi camera zodat ik gewoon even kan kijken als ik wat hoor want soms rommelt ze nog al en dan kan ik gewoon voor mn eigen geruststelling even kijken want haar deur zit altijd dicht
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  meisjesmama wo 17 okt 2012 - 1:23

Die Alecto is echt een top ding, Vind ik.
Zonde babyfoon had ik niet gekund ivm spugende baby's. Maar wat andere zeggen je kan het altijd nog kopen.

meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861

Bericht  Supertalentje wo 17 okt 2012 - 1:41

Ik heb ook een Alecto met terugpraat functie en muziekjes. Die muziekjes vind ik stom en van terugpraten hangt ie van schrik aan het plafond. Maargoed, slaapkamer grenst aan woonkamer en steeds zetten we de tv stil omdat we dachten hem te horen, na een paar dagen zo'n ding gekocht, was het zat de tv steeds stil te zetten Wink

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Bericht  Gast wo 17 okt 2012 - 1:43

Ik zou niet zonder kunnen/willen. Maar ons huis is zo goed geïsoleerd dat je beneden eigenlijk niets hoort van boven. Dus ik zou hem dan niet horen als er iets zou zijn. Ik zei ook altijd dat ik niet naar buiten zou gaan als de baby sliep. Nou ik vond het toch ideaal van de zomer met buiten zitten of in de tuin zitten. Zelfs met het buurtfeest sliep hij en had ik de babyfoon bij me. Ideaal. Wij hebben er een van Philips Avent. Ik kan ook terug praten, wat ik nooit doe. De muziekjes gebruiken we wel. Vind hij helemaal leuk! Geen camera hier.

Gast
Gast

Bericht  Ezzer wo 17 okt 2012 - 2:05

Die Alecto hebben wij ook. Ben er tevreden over! Ik vind de muziekjes juist wel leuk smile Terugpraat-functie gebruiken wij hier af en toe als spelletje. Meneer heeft een periode gehad dat het verschonen een drama was. Maar zodra 1 van ons tweeën beneden door de babyfoon ging praten had meneer de grootste lol en konden we snel verschonen.
Wanneer hij moet slapen gebruiken we die functie niet. Dan is het meteen huilen geblazen.
Ezzer
Ezzer
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 490
Punten : 533
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Pien wo 17 okt 2012 - 2:27

Wij hebben geen babyfoon en ook niet nodig gehad of gemist!!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast wo 17 okt 2012 - 2:45

Wij hebben er wel 1 anders hoor ik mijn dochter pas als ze heel hard huilt.

Gast
Gast

Bericht  Mute_ wo 17 okt 2012 - 2:54

Supertalentje schreef:Ik heb ook een Alecto met terugpraat functie en muziekjes. Die muziekjes vind ik stom en van terugpraten hangt ie van schrik aan het plafond. Maargoed, slaapkamer grenst aan woonkamer en steeds zetten we de tv stil omdat we dachten hem te horen, na een paar dagen zo'n ding gekocht, was het zat de tv steeds stil te zetten Wink

Hier hetzelfde. De muziekjes vind ik niet zo heel veel aan. Al vond mijn man het in de kraamweek geweldig om te zeggen '1 moment geduld alstublieft' *muziekje aan* 'nog 1 moment geduld alstublieft' *muziekje aan*. Het terugpraten gebruiken we niet voor mijn dochter (lijkt mij ook eng als je ineens in een donkere kamer iemand hoort praten maar hem niet ziet). Maar de eerste maanden was het wel heel handig als je boven bezig bent dat je elkaar iets kan vragen mee te nemen/brengen oid.
Mute_
Mute_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 291
Punten : 313
Registratiedatum : 20-09-12

Bericht  Slakje wo 17 okt 2012 - 3:06

Wij horen haar (helaas) al met de eerste kreuntjes, dus we gebruiken hem niet.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  Amber- wo 17 okt 2012 - 3:13

Mute_ schreef:
Supertalentje schreef:Ik heb ook een Alecto met terugpraat functie en muziekjes. Die muziekjes vind ik stom en van terugpraten hangt ie van schrik aan het plafond. Maargoed, slaapkamer grenst aan woonkamer en steeds zetten we de tv stil omdat we dachten hem te horen, na een paar dagen zo'n ding gekocht, was het zat de tv steeds stil te zetten Wink

Hier hetzelfde. De muziekjes vind ik niet zo heel veel aan. Al vond mijn man het in de kraamweek geweldig om te zeggen '1 moment geduld alstublieft' *muziekje aan* 'nog 1 moment geduld alstublieft' *muziekje aan*. Het terugpraten gebruiken we niet voor mijn dochter (lijkt mij ook eng als je ineens in een donkere kamer iemand hoort praten maar hem niet ziet). Maar de eerste maanden was het wel heel handig als je boven bezig bent dat je elkaar iets kan vragen mee te nemen/brengen oid.

Wij hebben ook de alecto. Zonder babyfoon hoor ik mijn zoon niet, dan zou ik inderdaad steeds de tv of radio uit moeten doen.
De muziekjes gebruiken wij wel, sinds twee dagen lukt het eindelijk om l.uuk overdag in zijn eigen kamer te laten slapen. Hij word rustig van het muziekje en valt dan lekker in slaap.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Thunder wo 17 okt 2012 - 6:19

Mamsie schreef:Nee hoor ik heb er nooit 1 gehad. Ze leven alle 3 nog!
Haha, +1. Alleen ik heb er twee.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: