Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Moeder met gokverslaving

2 plaatsers

Ga naar beneden

Moeder met gokverslaving  Empty Moeder met gokverslaving

Bericht  ekjir@M ma 15 okt 2012 - 23:59

Ik heb lang getwijfeld om hier een topic over te openen en laat het misschien ook weer verwijderen. Niet quoten dus aub...

Mijn moeder blijkt een gokverslaving te hebben. De afgelopen 2 jaar heeft ze zo'n €60.000 vergokt. Hier zijn we een paar maanden terug achtergekomen omdat ze bij mij geld had geleend en ik het geld binnen 2 maanden terug wilde hebben. Daar is ze zo zenuwachtig van geworden dat ze zelfmoord wilde plegen omdat ze haar geheim nu wel moest vertellen. Ik heb alle pin passen, creditcards en telebankieren apparaten in beslag genomen en alle rekeningen komen nu bij mij terecht en zo nodig springt m'n broer bij.

Maar ik merk gewoon dat ik steeds meer moeite krijg om aardig te blijven tegen haar. M'n vader werk zich 9 maanden per jaar naar de klote en zelfs nu ik bijna droog brood zit te vreten leeft ze nog steeds als god in Frankrijk. Ze vind ook dat ze geen hulp nodig heeft want ze heeft geen probleem.

Er komen wel betere tijden aan. Betalingsregelingen lopen af en het seizoen bij het bedrijf gaat ook weer beginnen maar tot die tijd ben ik met man en macht aan het proberen rekeningen te betalen. Zelf betaal ik alles binnen een maand en op tijd en ik vind het gewoon vreselijk om zo'n achterstand te hebben.

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeder met gokverslaving  Empty Re: Moeder met gokverslaving

Bericht  Lousanne di 16 okt 2012 - 0:03

Wat naar zeg, en ook erg vervelend dat ze geen hulp wil. Want zonder hulp blijft ze waarschijnlijk gokken, en worden de problemen alleen maar erger, en het geld minder.
Ik zou als ik jou was toch wel heel erg aandringen op het zoeken van hulp, ze moet zelf inzien dat ze een probleem heeft. Door haar gokken moeten je vader en jij droog brood eten, dat zou ik haar toch proberen te laten inzien.
Sterkte!
Lousanne
Lousanne
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeder met gokverslaving  Empty Re: Moeder met gokverslaving

Bericht  ekjir@M di 16 okt 2012 - 0:11

Ze krijgt nu 300 euro per maand aan huishoudgeld en daar moet ze het mee doen. Maar de omzet van de zaak is op het moment gewoon niet hoog genoeg om alle rekeningen van te betalen terwijl ik ze graag wil betalen omdat ik er dan vanaf ben...

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeder met gokverslaving  Empty Re: Moeder met gokverslaving

Bericht  Gast di 16 okt 2012 - 0:12

Wat ontzettend naar zeg! Ik merk wat irritatie in je post, begrijpelijk? Maar ik zou het probleem van je moeder wel serieus nemen, hoe pijnlijk het ook voor je is. Je moeder heeft een probleem wat ze alleen niet kan oplossen. De volgende stap is niet dwingen want daar bereik je niks mee. Maar je kunt wel in ieder geval wel proberen de fout van je moeder te laten inzien. Hoe? Dat is vaak ontzettend moeilijk. Ik kan je wel tips geven daarin maar ik durf niet te zeggen of het daadwerkelijk ook baat heeft.

Sterkte meid, je situatie lijkt mij erg moeilijk! hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moeder met gokverslaving  Empty Re: Moeder met gokverslaving

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum