Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Help! Micro, meso en macroniveau van een gokverslaving

2 plaatsers

Ga naar beneden

Help! Micro, meso en macroniveau van een gokverslaving Empty Help! Micro, meso en macroniveau van een gokverslaving

Bericht  marjoleinnn vr 27 mei 2011 - 0:47

Hallo allemaal,

Ik moet voor school de proeve van bekwaamheid maken. We moesten een artikel of documentaire vinden over een maatschappelijk probleem op micro, meso en macroniveau. Ik heb gekozen voor een documentaire over gokverslaving. Nu moet ik dus beschrijven waarom dit een probleem op micro, meso en macroniveau is maar ik kom er echt niet uit.

Zou iemand mij kunnen helpen?
marjoleinnn
marjoleinnn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 450
Punten : 523
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help! Micro, meso en macroniveau van een gokverslaving Empty Re: Help! Micro, meso en macroniveau van een gokverslaving

Bericht  Guus vr 27 mei 2011 - 1:27

moeten die verbanden gelegd worden met de documantaire, of moet je gokverslaving als probleem op de verschillende niveau's ansich benoemen?
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help! Micro, meso en macroniveau van een gokverslaving Empty Re: Help! Micro, meso en macroniveau van een gokverslaving

Bericht  marjoleinnn vr 27 mei 2011 - 1:45

T.o.v. een gokverslaving op zich..er hoeft dus geen link gelegd te worden met de documentaire smile
marjoleinnn
marjoleinnn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 450
Punten : 523
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help! Micro, meso en macroniveau van een gokverslaving Empty Re: Help! Micro, meso en macroniveau van een gokverslaving

Bericht  Guus vr 27 mei 2011 - 1:53

Micro de veslaafde zelf,
Meso de mensen om hem/haar heen,
Macro de rol in de maatschappij

of denk ik dan te simpel?

dan kan je wel mooi vanuit een voorbeeld werken waardoor je aantoont dat de niveau's met elkaar verbonden zijn.

Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help! Micro, meso en macroniveau van een gokverslaving Empty Re: Help! Micro, meso en macroniveau van een gokverslaving

Bericht  marjoleinnn vr 27 mei 2011 - 2:09

Dankjewel! Daar heb ik wel wat aan ja, volgens mij was ik gewoon veel te moeilijk aan het denken. Dan ga ik nu even een voorbeeld bedenken en het uitwerken smile
marjoleinnn
marjoleinnn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 450
Punten : 523
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help! Micro, meso en macroniveau van een gokverslaving Empty Re: Help! Micro, meso en macroniveau van een gokverslaving

Bericht  Guus vr 27 mei 2011 - 2:57

haha dat deed ik ook constant toen ik nog studeerde Wink

succes!
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help! Micro, meso en macroniveau van een gokverslaving Empty Re: Help! Micro, meso en macroniveau van een gokverslaving

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 2:58

Ow, laat maar, Goochempie had al geplaatst wat ik wilde vertellen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help! Micro, meso en macroniveau van een gokverslaving Empty Re: Help! Micro, meso en macroniveau van een gokverslaving

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum