Help mij kleding zoeken
+7
Poubelle
Jeanette
Arwyn
Star007
Parel
Twellie
Aimee
11 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Help mij kleding zoeken
Misschien omdat hijsen in mijn systeem zit?
Maar de tregging die ik heb valt wel mee. Bij mijn jeans heb ik het wel.
Aimee, jurkjes vind ik juist het handigst, kan me daar veel vrijer in bewegen.
Dikke legging eronder en gaan!
Maar de tregging die ik heb valt wel mee. Bij mijn jeans heb ik het wel.
Aimee, jurkjes vind ik juist het handigst, kan me daar veel vrijer in bewegen.
Dikke legging eronder en gaan!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Punk'd: Volgens mij moet jij op de panty PR afdeling van de Hema gaan werken!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
hahaha ja .. Als ik enthousiast over een product ben dan wil ik dat zo graag delen whaha.
Aimee ik had ook nog dit stukje gevonden op Internet over vrouwen met een figuur waarbij het volume rond de buik ligt. Ze gaan hier vooral in op broeken en rokken. Wie weet heb je er nog wat aan.
Laat die slanke benen zien! Je kunt een strakke broek hebben, maar pas op met snijdende taillebanden. Jeans met een brede tailleband zijn perfect, omdat ze niet snijden en "vetrolletjes" verdoezelen. Kies rokken met prints en lichte broeken om de aandacht op je benen te leggen. Wie meer verhouding wil creëren tussen haar boven- en het onderlijf draagt broeken en rokken tot op de knie en broeken met wijd uitlopende pijpen. Het extra volume onderaan laat een buikje minder opvallen. Een paar killer heels er onder en je lijkt langer en slanker.
Aimee ik had ook nog dit stukje gevonden op Internet over vrouwen met een figuur waarbij het volume rond de buik ligt. Ze gaan hier vooral in op broeken en rokken. Wie weet heb je er nog wat aan.
Laat die slanke benen zien! Je kunt een strakke broek hebben, maar pas op met snijdende taillebanden. Jeans met een brede tailleband zijn perfect, omdat ze niet snijden en "vetrolletjes" verdoezelen. Kies rokken met prints en lichte broeken om de aandacht op je benen te leggen. Wie meer verhouding wil creëren tussen haar boven- en het onderlijf draagt broeken en rokken tot op de knie en broeken met wijd uitlopende pijpen. Het extra volume onderaan laat een buikje minder opvallen. Een paar killer heels er onder en je lijkt langer en slanker.
Gast- Gast
Deze tregging vind ik leuk, geen idee alleen of het handig is met een buik(je).
[Parel ja hijsen doe ik ook standaard, ook als ik een riem om heb, zo irritant haha. Draag daarom bijna altijd jurken en rokken.
[Parel ja hijsen doe ik ook standaard, ook als ik een riem om heb, zo irritant haha. Draag daarom bijna altijd jurken en rokken.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Punk'd schreef:hahaha ja .. Als ik enthousiast over een product ben dan wil ik dat zo graag delen whaha.
haha dit is echt totaal anders dan wat ik altijd draag Ik hou niet zo van wijduitlopende broeken en draag altijd donkere boeken... Moet ik dus toch eens mijn wereld verbreden en andere modellen passen!
Wbt de panty's van de hema, die ga ik ook eens kopen! Ik draag nu vaak de corrigerende leggings van de action, ook heel sexy opgetrokken tot mijn borsten. Het is geen gezicht zonder de rest van mijn kleding, maar zit heerlijk
Limburg: DIe is idd leuk! Is het zo'n coated tregging?
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Jij hebt een goeie taille dus die moet je juist accentueren! Als je van die wijde shirtjes aan doet met elastick aan de onderkant accentueer je de verkeerde delen. Eigenlijk moet je iets aan doen waarbij je juist je taille laat zien:
Je taille zie je goed zo en je lovehandels zie je niet op deze manier omdat er een rokje overheen valt.
Je taille zie je goed zo en je lovehandels zie je niet op deze manier omdat er een rokje overheen valt.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Niets ten nadele van Aimee maar volgens mij ploft zo'n rokje echt teveel.. Je legt wel nadruk op je taille maar maakt je heup/onderbuik partij nog 4x zo breed.
Je kunt nog zo'n mooie definitie in je taille hebben als je dírect daaronder een 'buikje/lovehandles' hebt zijn die echt heel moeilijk te maskeren.
Ik ga nog even zoeken
Je kunt nog zo'n mooie definitie in je taille hebben als je dírect daaronder een 'buikje/lovehandles' hebt zijn die echt heel moeilijk te maskeren.
Ik ga nog even zoeken
Gast- Gast
Met Punk'D eens, dan lijk je alleen maar breder!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Hier wat leuke oversized truitjes van Zalando;
Het gaat niet perse om dat rokje maar om haar taille... Ik denk dat als je een wat langer rokje eronder doet dat juist heel mooi zal staan. Juist wijdere truitjes met banden is niet handig want dan leg je het accent op een plek waar je dat niet wilt.
loura- Ratel
Sommige wijdere truitjes kunnen wel hoor maar in veel van die oversized truien lijk je juist groter..
loura- Ratel
Ik weet wat leuk is!! Peplum!!
Dan benadruk je je taille maar de peplum zorgt ervoor dat het volume op je buik niet zichbaar is.. En daaronder komen dan gelijk je mooie benen uit .. Peplum loopt ook mooi A-lijn en geeft dus niet dat pofferige effect.
Dan benadruk je je taille maar de peplum zorgt ervoor dat het volume op je buik niet zichbaar is.. En daaronder komen dan gelijk je mooie benen uit .. Peplum loopt ook mooi A-lijn en geeft dus niet dat pofferige effect.
Gast- Gast
Het benadruk je taille echt heel goed. Als voorbeelde deze afbeelding.
Gast- Gast
Hier een plaatje van de achterkant. Hij stopt ook op een mooi punt. Op die foto van jezelf met jeans aan vind ik echt dat je mooie benen hebt die je moet showen! Foto 2 uit de OP maakt je onderlichaam echt veel zwaarder door die rok. Ik zou echt je benen wat meer laten zien die zijn prachtig!
Gast- Gast
Al moet je wel net het goede peplum truitje hebben, want in sommige lijk je juist dikker, doordat het op een bepaalde lengte uit loopt, maar dat verschilt per model.
Jeanette schreef:Al moet je wel net het goede peplum truitje hebben, want in sommige lijk je juist dikker, doordat het op een bepaalde lengte uit loopt, maar dat verschilt per model.
Inderdaad.. een mooie strakke A-lijn die ophoud net op/boven je billen
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wie wil me helpen kleding zoeken?
» Help mij zoeken!
» Nzb-zoeken? help!
» Help mij zoeken
» 'zoeken'
» Help mij zoeken!
» Nzb-zoeken? help!
» Help mij zoeken