'zoeken'
+4
Happydobby
Fiwen
SarahKey
Lejow
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
'zoeken'
Als B. op haar buik op mijn buik of die van mijn vriend ligt, gaat ze af en toen nog steeds heel erg zoeken naar een tepel.
Ik heb haar nooit bv gegeven.
Hoelang blijven kindjes dit doen?
Ik heb haar nooit bv gegeven.
Hoelang blijven kindjes dit doen?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Re: 'zoeken'
Siem doet dat ook nog steeds. Ik hoor papa dan wel eens zeggen, neejj papa heeft niets!! Weet je toch?? En het kind maar met een open bekkie zoeken
SarahKey schreef:Siem doet dat ook nog steeds. Ik hoor papa dan wel eens zeggen, neejj papa heeft niets!! Weet je toch?? En het kind maar met een open bekkie zoeken
Gister had ze de tepel van mijn vriend gevonden, door zijn shirt heen
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
J.uul heeft dan wel 6 weken bv gehad maar daarna heeft ze nog wel een aantal maanden (tot ze 5 à 6 maanden was ongeveer) naar mijn tepel gezocht. In het begin heel vaak en later alleen als ze moe, verdrietig of niet helemaal lekker was.
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Mijn zoontje heeft wel borstvoeding gehad, maar dat nooit gedaan. Dus geen idee hoe lang dat nog kan duren
Gast- Gast
Schattig is dat
Hier met 8 maanden gestopt met borstvoeden, geen idee hoelang ze nog blijven zoeken. Hier word de borst ook niet gemist.
Hier met 8 maanden gestopt met borstvoeden, geen idee hoelang ze nog blijven zoeken. Hier word de borst ook niet gemist.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
D heeft dat een paar weekjes gedaan. Vond het wel moeilijk, ivm mislukken borstvoeding en had als ze aan het zoeken was een beetje het idee dat ik faalde.
*Troela*- Prater
- Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11
Lejow schreef:SarahKey schreef:Siem doet dat ook nog steeds. Ik hoor papa dan wel eens zeggen, neejj papa heeft niets!! Weet je toch?? En het kind maar met een open bekkie zoeken
Gister had ze de tepel van mijn vriend gevonden, door zijn shirt heen
Haha!! Gelukkig was het door zijn shirt heen.
Mijn kindjes krijgen nog wel borstvoeding, maar ik denk dat het gewoon een gewenning blijft. Al doet mijn zoontje het helemaal nooit en die krijgt wel borstvoeding. Als mijn dochtertje met honger naast haar broertje ligt, dan draait ze zich helemaal om en als ze zijn hoofdje te pakken heeft, gaat ze heel hard op zijn hoofdje sabbelen en happen , hahaha, zo leuk om te zien! En hij vindt het allemaal wel prima.
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Mijn dochter heeft zichzelf ook wel eens aangeplugd bij mij man .
Hij kwam toen met een verschrikt gezicht naar mij toe met de mededeling dat ze vast honger had.
Ik weet niet meer precies wanneer ze echt door had dat ze alleen bij mij terecht kon voor voeding. Volgens mij pas rond 3/4 maanden.
Hij kwam toen met een verschrikt gezicht naar mij toe met de mededeling dat ze vast honger had.
Ik weet niet meer precies wanneer ze echt door had dat ze alleen bij mij terecht kon voor voeding. Volgens mij pas rond 3/4 maanden.
missy.- Fluisteraar
- Aantal berichten : 242
Punten : 292
Registratiedatum : 13-12-10
Heel herkenbaar! Ik weet niet eens meer wanneer dit echt stopt. Nu weet ze echt dat ik degene ben die borstvoeding geeft, en ze hapt alleen maar bewust als ik ervoor klaarzit.
teletascha- Prater
- Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Help mij zoeken
» Oppas zoeken
» Nzb-zoeken? help!
» Wie helpt mee zoeken?
» Iemand zin om mee te zoeken?
» Oppas zoeken
» Nzb-zoeken? help!