Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Help mij kleding zoeken

+7
Poubelle
Jeanette
Arwyn
Star007
Parel
Twellie
Aimee
11 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Help mij kleding zoeken Empty Help mij kleding zoeken

Bericht  Aimee ma 15 okt 2012 - 7:38

Oke, eigenlijk zou ik gewoon 10 kilo moeten afvallen, maar dat gaat niet binnen een maand. En ik wil nu ook gewoon weer eens leuke kleding dragen... Maar ik heb heel veel moeite met kleding vinden die mij goed staat. Ik heb nog best een buik, en flinke heupen. Daarom heb ik ook altijd love handels over mijn broek heen, ook als ik een te wijde broek draag. Ik heb echt een zwemband zeg maar Sad
Deze foto's heb ik onlangs gemaakt, maar is mijn figuur niet heel goed op te zien:
Help mij kleding zoeken Foto-L6PYDFDQ
Help mij kleding zoeken Foto-PYGT4AYS

Ik draag nu vooral wijde, a lijn shirtjes, maar vind het moeilijk om me nog hip te kleden. En ik wil geen suffe moeder zijn, dus ik heb jullie hulp nodig! Wat voor kleding zou mij goed staan?
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help mij kleding zoeken Empty Re: Help mij kleding zoeken

Bericht  Twellie ma 15 okt 2012 - 9:33

Ik probeer ook het suffe-moeder-imago af te schudden en me hipper te kleden sinds een aantal weken / maanden.

Op de tweede foto draag je strakke kleding, maar ik zie nauwelijks lovehandles. Volgens mij kun je gewoon best veel hebben met je figuur. Als je buik nog wat uitpuilt (heb ik tenminste), kun je corrigerende hemdjes dragen.

Verder kun je er een blazer overheen dragen. De skinny's van de Hennes vind ik zelf altijd fijn: er is meer ruimte bij de buik dan andere merken broeken die ik uitgeprobeerd heb.

Hopelijk kun je er wat mee, ik zit zelf ook nog barstensvol met tips omdat ik net begonnen ben met wat hippere kleding te dragen Help mij kleding zoeken 561177.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Parel ma 15 okt 2012 - 9:51

Ik vind je prachtig!
En vooral de 2de foto, maar ik denk dat jij hebt wat ik heb; als je gaat zitten moet je die broek omhoog trekken omdat anders die rol(len, in mijn geval) eroverheen hangt en daar voel je je niet prettig bij?

Wat vind je leuke kleding?
Welke style?

Ik kies zelf heel veel voor basic, omdat dat nu gewoon makkelijk is, draag mijn haar ook veel te veel in een staart omdat L. er anders in hangt.. Moeilijk!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Star007 ma 15 okt 2012 - 10:59

Ik vind het ook lastig ook leuke kleding te vinden, die goed bij mijn lichaam staat. Ik ga ook vooral voor basic en veel zwart Help mij kleding zoeken 2441965372 ( i.v.m. snel zweten), omdat het ook praktisch is op mijn werk ( zorg). Ik draag op mijn werk ook wel eens een blazer of (iets langere) rok, maar meestal een skinny met basic longsleeve ofzo. Ik heb zelf ook nog wel wat lovehandles, maar gelukkig al stukken minder als een tijdje geleden. Wel irriteer ik me aan mijn flubberbuikje. Die zie je bijna altijd als ik ga zitten,en moet dan mijn broek weer opheisen ( zoals Parel net beschreef).

Ik denk dat je best wel wat kan met jouw lichaam Aimee! En je kleding op de 2e foto vind ik je erg leuk staan!
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Bericht  Gast ma 15 okt 2012 - 11:06

Dat rokje staat erg leuk, mooie benen heb je ook! Ik denk dat je iets moet dragen waardoor je heupen niet zoveel opvallen, zoals een leuke sjaal, ketting of een vestje of blazer?

Gast
Gast

Bericht  Arwyn ma 15 okt 2012 - 20:23

Je figuur lijkt wel wat op dat van mij, alleen heb ik een dikkere buik Help mij kleding zoeken 394967
Ik draag vooral spijkerbroeken eigenlijk. Bootcut met een gewoon shirtje/trui (qua lengte), skinny met een wat langer shirtje. Bij beide eventueel bijvoorbeeld een blazer erover. Ik draag ook vaak van die basic knoopjes vestjes met een shirtje met print eronder.
Qua rokjes draag ik nu ook wel van die 5,- rokjes zeg maar, die strakkere en dan met een iets wijder shirtje erboven. Ook weer niet te wijd, want dan valt mijn taille weg en word ik echt zo'n blok.

Je tweede outfit vind ik beter staan dan de eerst. Je hebt een mooie taille en moet dat juist laten zien! Je kunt bijvoorbeeld ook een wijder shirtje zoals op foto 1 aandoen en daaroverheen een vestje of blazer, waardoor je wel je taille laat zien.

Ik kleed me verder eigenlijk ook vrij basic, dus wat dat betreft heb je niet zoveel aan mij, haha. Punk'd??
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Jeanette ma 15 okt 2012 - 20:45

Ik vind dat je een mooi figuur hebt hoor! Tegenwoordig zijn oversized shirtjes en blousjes erg in en dat verdoezelt de lovehandles ook goed. Daarnaast zie je er dan ook veel slanker uit en het staat gewoon leuk!

Hier wat voorbeelden;

Help mij kleding zoeken Qrlmhk

Help mij kleding zoeken 161ayk4

Help mij kleding zoeken 28rcfio

Help mij kleding zoeken 2ntiumh
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Poubelle di 16 okt 2012 - 1:51

Ik vind de plaatjes die Jeanette laat zien erg leuk, maar denk ik niet heel geschikt voor jouw figuur.
Je hebt heupen en een taille, dan is het zonde om zoiets wijds erop te doen, zodat je je taille dan niet zien.
Naja, in het kort ben ik het dus eens met Arwyn.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  holaagirl di 16 okt 2012 - 2:00

Heb geen tips, wil alleen even zeggen dat ik vind dat je een mooi figuur heb!
Ik snap je onzekerheid, heb ik ook last van.
Je lichaam zal best veranderd zijn na de zwangerschap, maar man..ik denk dat er genoeg meiden/vrouwen zijn, die zo'n lichaam wel willen hebben!
Dus...probeer wat zekerder te zijn, je bent het waard!!!
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11

Bericht  Aimee di 16 okt 2012 - 4:35

holaagirl schreef:Heb geen tips, wil alleen even zeggen dat ik vind dat je een mooi figuur heb!
Ik snap je onzekerheid, heb ik ook last van.
Je lichaam zal best veranderd zijn na de zwangerschap, maar man..ik denk dat er genoeg meiden/vrouwen zijn, die zo'n lichaam wel willen hebben!
Dus...probeer wat zekerder te zijn, je bent het waard!!!

Nou, wat lief zeg!! En de andere reacties over mijn figuur ook, maar ik moet zeggen dat deze foto's misschien ook wel nog wat flaterend zijn (of deze kleding, denk ik)
Zoals vandaag heb ik een spijkerbroek aan, en dat ziet er met een wijd shirtje zo uit:
Help mij kleding zoeken Foto-43NFDBMV
Maar als ik mijn shirtje omhoog trek, zo:
Help mij kleding zoeken Foto-JRCJTALA
Help mij kleding zoeken Foto-RQQLHUHK
Dus dat is toch net even wat minder florissant... Laughing

Zulke wijde truien vind ik wel heel erg mooi, maar ik kan ze niet zo goed vinden in de winkels? En misschien maakt dat me wel weer een beetje een blok ja... Ik ben nl ook nog eens 1.83 lang
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 16 okt 2012 - 4:40

Ik vind toch echt de wijde shirtjes mooier staan. Ik vind foto 1 uit de OP ook mooier dan de tweede. Ik denk daarom ook dat de plaatjes van Jeanette juist wel geschikt zijn voor je. Ik zou je benen benadrukken door mooie hakken te dragen of juist mooie losse blousjes zodat je dat 'zwembandje' niet ziet zitten. En dan een blousje waarbij je de knoopjes een stukje open hebt om je decollete te benadrukken. Volgens mij heb je ook een hele mooie halslijn en schouderpartij dus ik zou veel boothalzen dragen. Die benadrukken je sleutelbenen. (zie foto, al is deze redelijk 'hoog'.. Maar een boothals loopt zeg maar naar de punt van je schouders)

Help mij kleding zoeken 83528

Ja zeker weten.. Mooie accenten leggen op je gezicht, hals, nek en schouders en kuiten/benen. En rond je torso mooie losse items dragen zoals blousjes/truien.. ja eigenlijk alles wat je nu overal kunt krijgen Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast di 16 okt 2012 - 4:43

Nog even over de foto's uit de OP ik vind de tweede foto wel meer spreken door de kleuren die je daar gebruikt. maar puur gekeken naar je figuur/'probleemzone' (sorry een lelijk woord.. maar ik weet niet hoe ik het anders moet zeggen) vind ik shirtje 1 je beter staan smile

Gast
Gast

Bericht  Arwyn di 16 okt 2012 - 4:50

Hihi, zo met die spijkerbroek herken ik.
Een wijd shirtje op een skinny vind ik ook leuk, deze plooit alleen net niet op de goede plek vind ik. Plooitjes zouden wat hoger moeten vallen denk ik.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  Flippin' Bitch di 16 okt 2012 - 5:09

Je hebt mooie slanke benen, dus ik zou daar de nadruk op leggen: skinny, rokje tot boven de knie. Ik zou voor iets wijdere bovenkleding kiezen, of bijvoorbeeld een blazer. Ik denk dat een jurkje in een model als dit je ook mooi zal staan:

Help mij kleding zoeken Img-thing?
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Parel di 16 okt 2012 - 7:56

Hakken en een baby Laughing bij mij werkt het niet iig!
Ik vind de foto's die Jeanette postte wel erg leuk.
Je moet alleen bij dat soort shirts het 'ben je weer zwanger?' effect vermijden, dus wel goed oversized kopen dan!

En, misschien heel gek, maar zou je niet een iets hoger model broek kopen?
Ik heb hetzelfde als jij en ik draag nu vaak treggings, die gaan over die rol heen!
Alleen heb jij dan denk ik kans dat ze te kort zijn..

Vind je outfit van vandaag trouwens wel erg mooi!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  Aimee di 16 okt 2012 - 8:19

Parel: Ik draag ook meestal treggings hoor! Dit is een broek van voor mijn zwangerschap, toen ik dit model nog kon hebben Sad Een tregging kan je idd lekker hoog ophijsen, maar dan ben ik wel constant aan het hijsen omdat hij van het dikste gedeelte (=heupen en buik) afglijd. Mijn kont is dunner dan dat stuk er boven, en dat is lastig!

Ik had zelf al wat gevonden, is dit wat?

Help mij kleding zoeken 19525_Object_Truien_74452_medium

Help mij kleding zoeken 21315_Vila_Tunieken_73872_medium
met een blazer?

Help mij kleding zoeken 20713_Vero-Moda_Tunieken_56600_medium

Help mij kleding zoeken 20696_Vero-Moda_Vesten_24536_medium
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Bericht  Limburg85 di 16 okt 2012 - 8:33

En van welk merk kopen jullie dan de treggings? Kan ik me vast oriënteren voor na de zwangerschap.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Arwyn di 16 okt 2012 - 8:49

Die eerste twee shirtjes zijn leuk!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  Star007 di 16 okt 2012 - 10:08

@ Aimee: Ik heb vaak hogere broeken aan. Bij de C&A hebben ze soms mooie jeans die wat hoger zit. Esprit trouwens ook!
Ik vind dat eerste shirt/trui erg leuk! Waar heb je die gevonden?
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Bericht  Parel di 16 okt 2012 - 10:25

Vind het tweede truitje erg leuk!
Sowieso goede keus denk ik, allemaal.

Limburg ik heb persoonlijk treggings van de Pieces.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  Aimee di 16 okt 2012 - 20:36

Star007 schreef:@ Aimee: Ik heb vaak hogere broeken aan. Bij de C&A hebben ze soms mooie jeans die wat hoger zit. Esprit trouwens ook!
Ik vind dat eerste shirt/trui erg leuk! Waar heb je die gevonden?

Ja ik heb ook een aantal hogere spijkerbroeken, maar daarmee heb ik ook het probleem dat ze constant afzakken omdat het rond mijn navel veel breder is dan daaronder. Broeken en treggings zakken altijd naar het smalle gedeelte en dan hangt mijn kruis ergens rond mijn knieën. Jurkjes e.d. staan het mooist maar zijn niet echt handig...

Alle kleding is van Sans online
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Bericht  Limburg85 di 16 okt 2012 - 20:50

Dat had ik ook Aimee, Parel heb jij daar geen last van?
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Arwyn di 16 okt 2012 - 20:55

Ik kan echt alleen maar broeken aan waar een riem omheen kan, de rest zakt me altijd af..
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 16 okt 2012 - 20:58

Leuke shirtjes Aimee! Very Happy

Wat je ook kunt doen als je bijv. een maillot of donkere panty aanwilt onder je jurkje van HEMA de controlpanty kopen. Die heeft ten eerste echt een prachtige kleur en is van mooie stevige stof en je kunt hem heerlijk optrekken laughcry (Gelukkig ziet niemand dat haha.. Ik voel me altijd een idioot als ik dat ding aan heb want hij zit ongeveer onder mijn borsten). Maar hij stoomlijnt best aardig Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast di 16 okt 2012 - 21:00

Ik heb ook hetzelfde probleem na 2 zwangerschappen, en koop alleen nog maar skinny's of treggings waar een riem op kan. Ik vind het ook lastig om bovenkleding te vinden, als ik iets wijders aan trek, lijk ik of nog zwanger of ik vind dat mijn bovenlichaam enorm breed is met twee dunne beentjes eronder. Bij Miss Etam (en dan de lange collectie) heb ik pas geleden een aantal gekleurde broeken gekocht die wat hoger zitten, en daar durf ik wel een strakker truitje op te dragen.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: