Wie wil me helpen kleding zoeken?
+4
loura
Poubelle
Tazz
Feline
8 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Wie wil me helpen kleding zoeken?
Aangezien ik fysiek even niet in staat ben om te winkelen ga ik 't maar online doen. Ik ben op zoek naar shirtjes met korte en 3-kwartmouwen.. Liefst iets wat iets wijder valt aangezien ik om onverklaarbare reden ineens een dikkere buik heb.
Jurkjes vind ik ook leuk mits ze te combineren zijn met zwarte panty.
Broeken wil ik ook graag. Geen chino's want ik heb behoorlijke heupen (maat 40 ongeveer)
Vind iemand 't leuk om mij te helpen? Het moet wel redelijk makkelijk te bestellen zijn (dus geen levertijd van een maand of creditcardbetalingen o.i.d.)
Jurkjes vind ik ook leuk mits ze te combineren zijn met zwarte panty.
Broeken wil ik ook graag. Geen chino's want ik heb behoorlijke heupen (maat 40 ongeveer)
Vind iemand 't leuk om mij te helpen? Het moet wel redelijk makkelijk te bestellen zijn (dus geen levertijd van een maand of creditcardbetalingen o.i.d.)
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Re: Wie wil me helpen kleding zoeken?
Bizar, ik wil net een heel vergelijkbaar topic openen!
Ik ben ook opzoek naar makkelijke, stoere maar wel vrouwelijke kleding. Maat 40 broeken en 38 boven.
Heb jij een specifieke stijl? Misschien kunnen we elkaar ook een beetje helpen? ;-)
Ik ben ook opzoek naar makkelijke, stoere maar wel vrouwelijke kleding. Maat 40 broeken en 38 boven.
Heb jij een specifieke stijl? Misschien kunnen we elkaar ook een beetje helpen? ;-)
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb geen idee of iets ervan je smaak is, maar ik vind het iig allemaal leuk!
Alles komt van welikefashion, dus prima qua bestellen (ideal, en ze zijn snel met leveren).
Broeken vind ik zelf ook altijd lastig, ik heb maat 40/ 42 van onder en ik heb pas de jeans van America Today ontdekt, die zitten erg fijn.
Alles komt van welikefashion, dus prima qua bestellen (ideal, en ze zijn snel met leveren).
Broeken vind ik zelf ook altijd lastig, ik heb maat 40/ 42 van onder en ik heb pas de jeans van America Today ontdekt, die zitten erg fijn.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Ik vind die blauwe jurk mooi!
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Pixie schreef:Ik heb geen idee of iets ervan je smaak is, maar ik vind het iig allemaal leuk!
Goed om te weten! Ik heb ook die maat en ben een ramp met broeken (vooral jeans) kopen.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Chance schreef:Pixie schreef:Ik heb geen idee of iets ervan je smaak is, maar ik vind het iig allemaal leuk!
Goed om te weten! Ik heb ook die maat en ben een ramp met broeken (vooral jeans) kopen.
Dat kun je echt niet aan jou zien dat jij maat 40/42 hebt van boeken! (al was je volgens mij wel een stukkie groter dan ik hahaha )
Ik ga ook even zoeken.
Misschien vind je deze items iets. Allemaal van H&M (levertijd weet ik niet, heb ik niet naar gekeken)
Gast- Gast
Ik vind dat shirt met die ster leuk!
En Punk'd.. bedankt voor 't meezoeken.. en ik vind 't allemaal heel leuk. Maar ook voor slanke meisjes. Dus niet echt iets voor mij..
Tis zo lastig om iets leuks te vinden waar ik me lekker in voel..
En Punk'd.. bedankt voor 't meezoeken.. en ik vind 't allemaal heel leuk. Maar ook voor slanke meisjes. Dus niet echt iets voor mij..
Feline- Kletskop
Bij de WE verkopen ze vestjes met een v-hals en 3/4 mouwtjes in allerlei kleuren. Kosten €19,95 Zal even kijken of ik er een foto van kan vinden
http://shop.wefashion.com/Vesten/DAMES-VEST-pcYzoKA4QMwdMAAAElrsg4aFDh_YAKA4QMd_cAAAE1ODIFNlsg-wefashion-nl-Site-WFS-nl_NL-EUR.html
http://shop.wefashion.com/Vesten/DAMES-VEST-pcYzoKA4QMwdMAAAElrsg4aFDh_YAKA4QMd_cAAAE1ODIFNlsg-wefashion-nl-Site-WFS-nl_NL-EUR.html
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Lief dat je meezoekt VC maar dat staat me echt niet.. Zoek juist wat wijdere dingen.. of jasjes die getailleerd vallen. Liefst wijdvallende shirtjes van soort zijde-achtige stof.. Dat soort dingen. Met (korte) mouwen want zonder mouwen kan ik niet aan op m'n werk.
Feline- Kletskop
Oh, en bij Miss Etam hebben ze colbertjes die best wel wijd vallen. (Heb met mijn mams geshopt vandaag, vandaar dat ik zo goed op de hoogte ben. Kom nooit in die winkels )
Haha.. het hoeft ook niet vormeloos te zijn hoor Ik heb maat M/38 van boven maar 't gaat me om 't verbergen van m'n nieuwe lovehandles
Feline- Kletskop
Oh, ze zijn absoluut niet vormeloos hoor. Mijn mams heeft er eentje gekocht en bij haar staat hij heel mooi. Is ze het zelf ook mee eens en dat is echt een unicum.
Feline schreef:Ik vind dat shirt met die ster leuk!
Nee joh! Vooral die broek die erbij staat is super flatterend en kleed af als je hem in de juiste maat koopt. (Omdat hij geen knelpunten heeft, hij loop recht af vanaf de heup naar beneden). Een chino zit boven je heup en maakt daarom vaak de bilpartij wat groter.
Die shirtjes koop je ook gewoon 1 maatje groter en laat je een beetje hangen of je stopt ze een klein stukje in je broek (niet strak) maar dat je een beetje 'blouse' effect krijgt. (vooral die basics die ertussen zitten).
Verder zorgen de knoopjes bij de V hals dat je je buste en optisch je taille mee verkleind.
Ik zou juist geen shirtjes kopen die een strakke rand onder je borsten hebben want dan lijk je volgens mij alleen maar 'breder'. Heb je voor je gevoel wel een taille? Dan zou ik die proberen te benadrukken door bijv een blazertje wat soepel valt met een ceintuur er omheen.
Ik zou in iedergeval kiezen voor stofjes die luchtig vallen (viscose of dun linnen). Niet van die stijve stoffen (hard katoen/stug linnen) die benadrukken veel vaker knelpunten (bijv bovenarmen/oksels/of als de rug te strak zit).
Hoop dat je fijne kleding vindt Want dat geeft altijd zo'n fijn gevoel!
Gast- Gast
http://www.hm.com/nl/product/96467?article=96467-F
http://www.hm.com/nl/product/97671?article=97671-H
tunieken en bousen werken voor mij best goed.
http://www.hm.com/nl/product/97671?article=97671-H
tunieken en bousen werken voor mij best goed.
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Ik ga zo wel even voor je zoeken! Ik vind dat shirt met die ster trouwens ook heel leuk!
Gast- Gast
Misschien moet ik gewoon vragen of er iemand een keer met me wil winkelen.. Net weer even de stad in geweest maar echt alle broeken zitten stom. Kruis blijft halverwege hangen of hij zit bij m'n benen goed en bij m'n taille kan er nog iemand bij in.. Ik word er een beetje verdrietig van.
Feline- Kletskop
Dat ligt volgens mij meer aan het model broeken, en ik denk dat alle vrouwen met brede(re) heupen er last van hebben.
Ik vind broeken kopen drama, daarom draag ik meer jurkjes en rokjes.
Ik vind broeken kopen drama, daarom draag ik meer jurkjes en rokjes.
Poubelle- Ratel
Ik word ook altijd verdrietig van broeken. Heb brede heupen en dikke benen, maar een platte buik en een holle rug... Zullen we anders samen gaan winkelen, kunnen we samen verdrietig worden:p
Blond- Lady Post-a-lot
Pixie.. ik heb op jouw aanraden een broek bij America Today gepast.. ik huilde.. haha
Chance, ik liep net over de markt hier.. Komt er een meisje naar me toe met de vraag of ik vaak in de winkel kom waar zij werkt. Daar ben ik keer of 4 geweest. Ik zei nog tegen d'r: ja, ik ben dat meisje wat altijd 20 broeken past en nooit slaagt! Maar ze hadden weer allemaal nieuwe binnen dus ik ga stug door en er binnenkort weer heen! Waar koop jij je broeken?
Chance, ik liep net over de markt hier.. Komt er een meisje naar me toe met de vraag of ik vaak in de winkel kom waar zij werkt. Daar ben ik keer of 4 geweest. Ik zei nog tegen d'r: ja, ik ben dat meisje wat altijd 20 broeken past en nooit slaagt! Maar ze hadden weer allemaal nieuwe binnen dus ik ga stug door en er binnenkort weer heen! Waar koop jij je broeken?
Feline- Kletskop
Feline schreef:Pixie.. ik heb op jouw aanraden een broek bij America Today gepast.. ik huilde.. haha
Ahw echt? Wat balen! Bij mij was het model 'Selma skin' die echt goed zit, ik heb ook alleen dat model gepast, de rest was erg laag.
Ik heb ook een hele middag Curve ID's van Levi's gepast in de hoop dat daar iets bij zat. Uiteindelijk kwam ik op de bold curve uit, verschillende maten en modellen van gepast maar dat zat ook echt niet.
(Had 1 broek die totaal niet lekker zat, net te strak, ik kon er niet lekker in zitten en volgens mij had ik een cameltoe, maar volgens de verkoopster stond die me écht gewéldig! Moest ik echt nemen! Dus verkoopsters geloof ik ook niet meer).
Mag ik ook mee broeken passen en verdrietig zijn?
En daarna jurkjes passen om weer vrolijk te worden?
Poubelle- Ratel
Pixie: Die Levi's broeken lopen volgens mij wel heel erg uit, dus misschien dat ze daarom zei dat je die strakke moest hebben, haha. Maar dan moet ze dat op z'n minst even uitleggen..
Ik heb die broeken ook eens gepast, maar vond ze ook niet echt bijzonder eigenlijk!
Qua broeken doet Gstar het nou wel goed bij mij! Ik moet dan een model hebben met een brede tailleband, die zitten mij vaak wel goed. Vind ze alleen te duur om zo te kopen dus wacht altijd op uitverkoop en tsja, dan is mijn maat er heel vaak al uit..
Ik heb die broeken ook eens gepast, maar vond ze ook niet echt bijzonder eigenlijk!
Qua broeken doet Gstar het nou wel goed bij mij! Ik moet dan een model hebben met een brede tailleband, die zitten mij vaak wel goed. Vind ze alleen te duur om zo te kopen dus wacht altijd op uitverkoop en tsja, dan is mijn maat er heel vaak al uit..
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Hier nog een die niet goed broeken kan kopen. Een hoop krijg ik al niet eens over mijn kuiten of bovenbenen en als hij aan is, dan heb ik inderdaad ook een enorm gat aan de achterkant en bij de taille.Chance schreef:Ik word ook altijd verdrietig van broeken. Heb brede heupen en dikke benen, maar een platte buik en een holle rug... Zullen we anders samen gaan winkelen, kunnen we samen verdrietig worden:p
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Feline schreef:Pixie.. ik heb op jouw aanraden een broek bij America Today gepast.. ik huilde.. haha
Jeans van Gstar (zitten prima maar ik vind ze te duur voor de crappy kwaliteit) en gewone broeken van de H&M (maar die zijn eigenlijk te groot van boven) en Mango.
@Pixie: ja leuk! En daarna wijn drinken om het verdriet te vergeten
Blond- Lady Post-a-lot
Het model Midge Skinny van G-star zit heel mooi bij mij.. (had 2 cm hoger mogen zijn in taille om lovehandles te verbergen) maar is echt m'n lievelingsbroek. Helaas verkopen ze 'm maar in 1 kleur in de winkel. En online probeerde ik 't laatst maar dat lukte niet.
Tuurlijk mag je mee Pixie! Huilen Chance en ik met je mee en gaan we jou daarna toejuichen in jurkjes!
Tuurlijk mag je mee Pixie! Huilen Chance en ik met je mee en gaan we jou daarna toejuichen in jurkjes!
Feline- Kletskop
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wie wil helpen zoeken?
» Wie wil mij helpen zoeken? :D
» Wie wil er helpen zoeken?
» Wie kan me helpen met kleding?
» Wie wil mij helpen laarsjes zoeken?
» Wie wil mij helpen zoeken? :D