Leuke/gezellige winkelsteden?
+21
Arwyn
Fred
Tania
Phileine
Happydobby
Jeanette
Kreeftje
VeryCherry
JD
rapa nui
Krullebol
meisje
Lejow
loura
Reeza
Mida4you
Marin
Poubelle
SuperGrover
Monte
Pannetoet
25 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Leuke/gezellige winkelsteden?
Breda en Den Bosch zijn erg leuk!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
SuperGrover schreef:In geen van beide steden kan ik me een hele dag of middag vermaken. Zeker niet als je steden zoals Utrecht en Amsterdam gewend bent om te winkelen.Fruity schreef:Drachten, Heerenveen.
Dat heb ik juist met Amsterdam.. Dat vond ik echt geen reet aan. Verwachtingen waren misschien wat te hoog. Utrecht vond ik ook wel leuk inderdaad.
Apeldoorn vond ik ook wel gezellig.
Gast- Gast
Hilversum.
Haarlem.
Haarlem.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Als je er een reis voor moet maken, dan zou ik zeker niet voor Heerenveen en Drachten gaan..Doordeweeks is het daar vrij doods en je bent erg snel door het centrum heen.
Ik vond Haarlem erg leuk toen ik er doorheen liep. Helaas heb ik er nog nooit gewinkeld of op een terras gezeten. Vroeger ging ik graag naar Utrecht en Arnhem vond ik ook leuk, maar volgens mij was je daar al geweest.
Ik vond Haarlem erg leuk toen ik er doorheen liep. Helaas heb ik er nog nooit gewinkeld of op een terras gezeten. Vroeger ging ik graag naar Utrecht en Arnhem vond ik ook leuk, maar volgens mij was je daar al geweest.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Hilversum vind ik dan weer geen reet aan. Enige fijne is dat er een New Yorker zit
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Fruity schreef:SuperGrover schreef:In geen van beide steden kan ik me een hele dag of middag vermaken. Zeker niet als je steden zoals Utrecht en Amsterdam gewend bent om te winkelen.Fruity schreef:Drachten, Heerenveen.
Dat heb ik juist met Amsterdam.. Dat vond ik echt geen reet aan. Verwachtingen waren misschien wat te hoog. Utrecht vond ik ook wel leuk inderdaad.
Apeldoorn vond ik ook wel gezellig.
In Amsterdam moet je echt een beetje weten waar je heen moet. Ik vind de Kalverstraat en Nieuwedijk ook geen reet aan. Veel te toeristisch en druk. Ook al hebben ze wel de lekkere standaard winkels als je die zoekt.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Alkmaar vond ik erg leuk, Hilversum vind ik ook leuk.
Haarlem vind ik zelf niet zo geweldig eigenlijk maar blijkbaar mis ik iets als iedereen het zo leuk vindt
Haarlem vind ik zelf niet zo geweldig eigenlijk maar blijkbaar mis ik iets als iedereen het zo leuk vindt
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
In Amsterdam vind ik alleen de Albert Cuyp, Noordermarkt- en Dappermarkt leuk.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Eindhoven, Den Bosch of Nijmegen.
Van jou uit zou ik voor Nijmegen kiezen. Mooie sfeervolle stad met voldoende winkels. Oa Kroese (goede CD-winkel). Vanaf NS ben je zo in de stad en je bent zo vanaf de winkelstraten een park (Valkhof) ingelopen met een mooi uitzicht over de Waal en oude ruïnes uit de tijd van Karel de Grote. Mocht er markt zijn voor het Valkhof (boven de parkeerplaats Kelfkesbosch) dan heb je daar een heerlijke grote viskraam zitten. Op zaterdagen zit die er wel in iedergeval. Na park Valkhof kun je naar beneden gaan en uitwaaien op de boulevard langs de Waal.
Ook zitten er voldoende leuke restaurantjes. Tip is Odessa vind ik. Daar hebben ze een grappige menukaart met oa Skippy (kangerobiefstuk). Al is het wel lang geleden dat ik daar ben geweest. Ook is de frituur de Burcht (zit op de bij het Valkhof) een aanrader, omdat je daar verse friet krijgt.
Dat je zo binnen 2 minuten vanaf de winkelstraten in een park staat vind ik een groot pluspunt van Nijmegen. Heerlijk om even uit de drukte te zijn en wat rust te hebben.
Van jou uit zou ik voor Nijmegen kiezen. Mooie sfeervolle stad met voldoende winkels. Oa Kroese (goede CD-winkel). Vanaf NS ben je zo in de stad en je bent zo vanaf de winkelstraten een park (Valkhof) ingelopen met een mooi uitzicht over de Waal en oude ruïnes uit de tijd van Karel de Grote. Mocht er markt zijn voor het Valkhof (boven de parkeerplaats Kelfkesbosch) dan heb je daar een heerlijke grote viskraam zitten. Op zaterdagen zit die er wel in iedergeval. Na park Valkhof kun je naar beneden gaan en uitwaaien op de boulevard langs de Waal.
Ook zitten er voldoende leuke restaurantjes. Tip is Odessa vind ik. Daar hebben ze een grappige menukaart met oa Skippy (kangerobiefstuk). Al is het wel lang geleden dat ik daar ben geweest. Ook is de frituur de Burcht (zit op de bij het Valkhof) een aanrader, omdat je daar verse friet krijgt.
Dat je zo binnen 2 minuten vanaf de winkelstraten in een park staat vind ik een groot pluspunt van Nijmegen. Heerlijk om even uit de drukte te zijn en wat rust te hebben.
Fred- Prater
- Aantal berichten : 671
Punten : 673
Registratiedatum : 29-11-10
Lejow schreef:Ik ga voor Rotterdam, en dan wel Alexandrium!
Het enige voordeel aan Alexandrium is dat Primark er zit.
Als je andere winkels wilt kun je veel beter naar het centrum gaan of de binnenweg doorlopen.
Daar heb je ook veel leukere eettentjes dan op Alexandrium.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Groningen ben je dus al geweest.
Ik vind verder Breda en Nijmegen ook erg leuk!
Ik vind verder Breda en Nijmegen ook erg leuk!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Zutphen, Eindhoven, Amersfoort?
Kerel- Kletskop
- Aantal berichten : 2411
Punten : 2420
Registratiedatum : 22-12-10
Den Haag!!
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Ik woon dichtbij Alkmaar, ben daar dus al vaak geweest en voor mij is het niet heel bijzonder meer. Kan mij wel voorstellen dat het voor iemand die er bijna nooit komt wel leuk is. Dan moet je als je door de straten loopt vooral naar boven kijken, de panden hebben nog van die mooie gevels.
Ik zou ook voor Haarlem gaan, leuke stad!
Ik zou ook voor Haarlem gaan, leuke stad!
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Breda wilde ik ook zeggen! Wij komen ook uit het Oosten en idd alle steden die jullie hebben gehad zijn wij ook al geweest. Vorig jaar een keer naar Breda geweest, daar vermaak je je echt wel een hele dag.
Haarlem is ook heel leuk. Maar wel lang reizen hoor, voor 1 middag.
Haarlem is ook heel leuk. Maar wel lang reizen hoor, voor 1 middag.
Mute_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 291
Punten : 313
Registratiedatum : 20-09-12
Breda is echt een aanrader! Leuke winkels, gezellige eettentjes en parkeerkosten vallen reuze mee (€2,- per uur, dan zit je midden in de stad).
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Leuke, gezellige meiden omg. Zaltbommel / Den Bosch
» Gezellige Stelletjes 25+ Omg.Drenthe voor leuke vriendschap!
» vervolg, leuke jongen zoekt leuke meid
» Leuke kleding-webshops? (leuke jurkjes?)
» Leuke en minder leuke dingen aan je werk
» Gezellige Stelletjes 25+ Omg.Drenthe voor leuke vriendschap!
» vervolg, leuke jongen zoekt leuke meid
» Leuke kleding-webshops? (leuke jurkjes?)
» Leuke en minder leuke dingen aan je werk
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: