Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Leuke, gezellige meiden omg. Zaltbommel / Den Bosch

5 plaatsers

Ga naar beneden

Leuke, gezellige meiden omg. Zaltbommel / Den Bosch Empty Leuke, gezellige meiden omg. Zaltbommel / Den Bosch

Bericht  Stoplicht zo 9 jan 2011 - 1:23

Hallo!

Net als vele andere meiden ben ik ook op zoek naar leuke, gezellige meiden om mee te gaan shoppen, een lekker bakkie thee mee te drinken, een filmpje te gaan kijken, te praten over van alles en nog wat, etc.

Mijn naam is Krista, ben 28 jaar en woon in Zaltbommel...In het dagelijks leven ben ik werkzaam als pedagogisch medewerkster in een kleinschalig kinderdagverblijf waar ik het reuze naar mijn zin heb!
Hobby's zijn zwemmen, met vrienden afspreken, dagjes/weekendjes weg, lezen, etc.

Dus ben jij ook op zoek naar wat gezelligheid en ben je ongeveer even oud als ik? Laat wat van je horen!

Stoplicht
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 121
Punten : 172
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke, gezellige meiden omg. Zaltbommel / Den Bosch Empty Re: Leuke, gezellige meiden omg. Zaltbommel / Den Bosch

Bericht  Jeanette zo 9 jan 2011 - 3:14

Hoi Krista,

Zoiets lijkt mij wel gezellig. Ik woon in een gehucht bij Den Bosch en Zaltbommel. Ik ben alleen 22, maar mocht je het leuk vinden, laat het maar weten.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Leuke, gezellige meiden omg. Zaltbommel / Den Bosch Empty Re: Leuke, gezellige meiden omg. Zaltbommel / Den Bosch

Bericht  Stoplicht zo 9 jan 2011 - 3:37

Hoi!

Leuk dat je reageert...en wat doet leeftijd er nou exact toe? Wij zijn beide twintigers dus...
Vertel eens wat meer over jezelf, lijkt me leuk wat meer over je te horen!

Stoplicht
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Zininzon zo 9 jan 2011 - 4:22

Ik ben 24 en kan ook heel goed met Stoplicht chatten :P
Woon alleen niet in de buurt, maar dat weet je... Hahaha
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138

Bericht  Jeanette zo 9 jan 2011 - 4:22

Stoplicht, je hebt pm!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Frappuccino zo 9 jan 2011 - 9:33

Hoi,

Zelf woon ik in Zwolle, maar mijn vriend woont in Zaltbommel, dus ik ben daar wel regelmatig te vinden. Ik zou het wel leuk vinden om daar meer mensen te leren kennen, dus als je wilt kunnen we misschien eens afspreken? Ik ben 24 jaar trouwens.

Groetjes, Hanna
Frappuccino
Frappuccino
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 323
Punten : 343
Registratiedatum : 16-12-10

Bericht  Stoplicht zo 9 jan 2011 - 19:22

Hoi Hanna,

Het lijkt me leuk om ook met jou in contact te komen! Ik stuur je even een prive-berichtje....

Groetjes, Krista

Stoplicht
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Jeanette zo 9 jan 2011 - 23:31

Stoplicht, ik heb je aangemeld op msn.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Schaapke zo 13 feb 2011 - 5:36

Ook ik kom uit die omgeving en zou het leuk vinden om is wat verder te praten Very Happy !

Groetjesss

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Stoplicht zo 13 feb 2011 - 6:53

Schaapke, je hebt een pm!

Stoplicht
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: