Het niet kunnen "bevatten"
+15
Parisienne
Muppetje
iloverose
moepie
Puggle
Lejow
Jasmine
Parel
Caroow
Rush
CCC
*Lookie*
Mama_1987
Teddyaapje
Tania
19 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Het niet kunnen "bevatten"
Herkenbaar! Ik heb ook nog regelmatig dat ik me erover verbaas dat zij echt in mijn buik heeft gezeten. Terwijl het nu al zo'n grote meid wordt met een heel eigen karakter en ze steeds meer zelf kan. Lastig voor te stellen dat het ooit een 'hulpeloos' babytje was dat in mijn buik groeide! En ik ben alweer bijna 2 jaar mama, ook al zo wonderlijk. Dat ik al twee jaar voor dit mooie mensje mag zorgen, en dat ze echt 'van mij' is!
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Parisienne schreef:Dit heb ik ook precies hetzelfde. De meesten om me heen zijn met heel andere dingen bezig. Als ik dan weer een 'flirt-verhaal' of 'one-night-stand-verhaal' van een vriendin/vriend hoor besef ik pas hoe anders ons leven eigenlijk is geworden. Inderdaad soms niet te bevatten.Rejoy. schreef:Ik vind het nog steeds heel raar dat ik moeder ben. Dat ik de verantwoordelijkheid heb voor twee kinderen, zeker als ik bedenk dat de meeste mensen van 22 nog volop aan het studeren en feesten zijn zonder grote verantwoordelijkheden.
Ook krijg ik af en toe een 'boost' van liefde. Dan besef ik pas hoeveel ik eigenlijk van mijn dochter houd. Ik had nooit gedacht dat dat gevoel zo ontzettend sterk kon zijn!
Heel herkenbaar!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Caroow schreef:Rush schreef:Wow Rejoy, jij 22? Dat had ik echt niet verwacht.
Inderdaad!
Had ook niet verwacht dat je 22 bent !
Voor de rest heb ik wel hetzelfde gevoel, mijn vriendinnen zijn volop bezig met shoppen, stappen etc. En ik ben al een jaar mama, ben voor het laatst 2 jaar geleden uit geweest.
Heb zelf dit gevoel weer sinds dat D aan het lopen is, dan gaat het ineens zo snel. Mijn manneke gaat te snel!
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
Heel herkenbaar!
Als ik naar mijn dochter kijk dan vind ik het zo bijzonder dat ze in mijn buik heeft gezeten en nu in mijn armen ligt en van mij is. Ze is nu 2 maanden maar het lijkt net of ze er altijd al is geweest. I love it
Als ik naar mijn dochter kijk dan vind ik het zo bijzonder dat ze in mijn buik heeft gezeten en nu in mijn armen ligt en van mij is. Ze is nu 2 maanden maar het lijkt net of ze er altijd al is geweest. I love it
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10
Heel herkenbaar!
Ik vond het ook "raar" om ineens moeder te zijn. Dat ik over een tijdje een kindje zou hebben dat mama tegen mij zou zeggen.
Nu heb ik twee kinderen en vind ik het eigenlijk nog veel gekker.
Ik vond het ook "raar" om ineens moeder te zijn. Dat ik over een tijdje een kindje zou hebben dat mama tegen mij zou zeggen.
Nu heb ik twee kinderen en vind ik het eigenlijk nog veel gekker.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Niet kunnen inloggen (hotmail) En Rush niet bij Paypal
» niet kunnen boeren
» Niet willen/kunnen slapen
» Niet willen/kunnen slapen.
» E tickets niet kunnen printen
» niet kunnen boeren
» Niet willen/kunnen slapen
» Niet willen/kunnen slapen.
» E tickets niet kunnen printen