Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Drinken uit iets anders dan een fles..

+18
hellowkitty
Fearie
Ayla
studiebol
Happydobby
PapillonRose
liesje
Slakje
Annemie
SarahKey
_Lana_
xxjojootjexx
Liadan
-Ieniemienie-
_Blush_
Mute_
Aimee
Parel
22 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Drinken uit iets anders dan een fles.. - Pagina 2 Empty Re: Drinken uit iets anders dan een fles..

Bericht  Happydobby zo 14 okt 2012 - 9:16

_Lana_ schreef:Studiebol en Sarahkey: Welke rietjesbeker hebben jullie?
Wat knap dat ze dat al snappen.
Ik ben benieuwd, ik ga er denk ik toch even 2 halen.

Hema, 2.99 per stuk. smile

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Drinken uit iets anders dan een fles.. - Pagina 2 Empty Re: Drinken uit iets anders dan een fles..

Bericht  Fearie zo 14 okt 2012 - 10:02

Ik heb D denk ik rond 8 maand een rietjesbeker van Nuby gegeven en na bijna een week prutsen had ie het door. Sinds die tijd drinkt hij alleen nog melk uit zijn aventfles. Ben bij 10 maanden gaan oefenen met de difrax oefenbeker.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Drinken uit iets anders dan een fles.. - Pagina 2 Empty Re: Drinken uit iets anders dan een fles..

Bericht  hellowkitty zo 14 okt 2012 - 10:17

Hier ook de tuitbeker van Nuby maar ze drinkt er ook echt weinig uit en als ze het wel doet laat ze het soms ook nog lekker uit der mond lopen confused
hellowkitty
hellowkitty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 330
Punten : 355
Registratiedatum : 27-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Drinken uit iets anders dan een fles.. - Pagina 2 Empty Re: Drinken uit iets anders dan een fles..

Bericht  Twellie zo 14 okt 2012 - 10:33

Ik had er echt nog helemaal niet aan gedacht dat ik dit soort dingen eens moest gaan oefenen, oeps...


Mijn oudste hielden we met acht maand een keer een pakje appelsap voor en dat bleek ze heel goed te kunnen drinken. We hebben bij mijn jongste eigenlijk nog niets geprobeerd behalve melk uit een fles.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Drinken uit iets anders dan een fles.. - Pagina 2 Empty Re: Drinken uit iets anders dan een fles..

Bericht  Gast zo 14 okt 2012 - 16:56

Met de oudste met 6 maanden gaan oefenen uit een gewone beker na een tijdje ging dat heel goed.
Met de jongste ga ik daar ook mee beginnen deze week.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Drinken uit iets anders dan een fles.. - Pagina 2 Empty Re: Drinken uit iets anders dan een fles..

Bericht  SarahKey zo 14 okt 2012 - 18:56

_Lana_ schreef:Studiebol en Sarahkey: Welke rietjesbeker hebben jullie?
Wat knap dat ze dat al snappen.
Ik ben benieuwd, ik ga er denk ik toch even 2 halen.

Wij hebben een rietjesbeker van Nuby. Erg makkelijk in gebruik alleen een crime om telkens goed schoon te maken.

Drinken uit iets anders dan een fles.. - Pagina 2 Rietjesbeker%20flip%20it

Gekocht bij het kruidvat, deze is wel wat duurder, volgens mij rond de 8 euro.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Drinken uit iets anders dan een fles.. - Pagina 2 Empty Re: Drinken uit iets anders dan een fles..

Bericht  Gast zo 14 okt 2012 - 19:06

Hier is ze vanaf negen maanden uit een rietjesbeker en een gewone beker gaan drinken. Ze heeft nooit ranja ofzo uit haar gewone fles gehad. Uit de beker van kunt kan ze nog steeds moeilijk drinken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Drinken uit iets anders dan een fles.. - Pagina 2 Empty Re: Drinken uit iets anders dan een fles..

Bericht  Dille zo 14 okt 2012 - 20:16

Mijn zoon snapte ook niks van tuit-of gewone bekers. Uiteindelijk begreep hij de rietjesbeker wel, maar alleen die van de hema. Die van nuby had ik ook, maar doordat daar zo'n anti-lek-rietje in zat vond hij dat te ingewikkeld (of teveel werk). Ik weet niet meer precies vanaf wanneer hij uit de rietjesbeker dronk, maar in ieder geval wel voor z'n eerste verjaardag. Hij drinkt nu al een poos zelf uit een gewone beker. Oh ja, hij drinkt pas sinds kort echt voldoende uit eigen beweging, daarvoor moest ik het hem echt heel vaak aanbieden, want hij dronk steeds maar 2-3 slokken per keer.

Mijn dochter drinkt vanaf 6 maanden thee en water uit de oefenbeker van difrax (die hou ik natuurlijk vast). Ik merk dat dat steeds beter gaat, ze snapt het nu goed, alleen is ze soms nog te gulzig. Maar hier is wel veel geduld voor nodig geweest. Ik oefen het wel alleen als we aan tafel zitten, want anders moet ik het hele huis dweilen :p. Nu ik de verhalen hier lees ga ik ook maar eens kijken of ze al een rietjesbeker zou snappen, is toch wel handig om ook te kunnen!
Dille
Dille
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 268
Punten : 295
Registratiedatum : 19-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Drinken uit iets anders dan een fles.. - Pagina 2 Empty Re: Drinken uit iets anders dan een fles..

Bericht  iloverose ma 15 okt 2012 - 2:14

A drink smorgens en smiddags +_150 cc naast haar opvolg voeding.maar uit fles .ze snapt het nut niet van een tuit bekker en uit laks heid van mij zelf geef ik haar de fles ze houdt hem wel zelf vast.(zal zo weer us de tuitbeker proberen hihi)
iloverose
iloverose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Drinken uit iets anders dan een fles.. - Pagina 2 Empty Re: Drinken uit iets anders dan een fles..

Bericht  chipa ma 15 okt 2012 - 6:44

F drinkt ongeveer vanaf 11 maanden uit een rietjesbeker. Een beker met een tuutje vind hij niets. Hij begrijpt niet zo dat je die beker dan een stukje omhoog moet houden. Hij vind het leuker om de beker ondersteboven te houden en dan te schudden. En dan snap ik niet dat het een antilek beker heet Very Happy

Verder drinkt hij in de ochtend nog steeds zijn papje uit een fles. Hij vind het lekker en wij gemakkelijk, althans mijn man want die verzorgt f altijd in de ochtend. Ik begin vroeg op het werk. Wil eigenlijk wel van het flesje af want dat mag wel eens onderhand.
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Drinken uit iets anders dan een fles.. - Pagina 2 Empty Re: Drinken uit iets anders dan een fles..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum